Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥ка п≥дприЇмства > јнал≥з соб≥вартост≥ продукц≥њ та послуг ≥ оц≥нка ф≥нансово - економ≥чного стану “ќ¬ ДјльфаФ


јнал≥з соб≥вартост≥ продукц≥њ та послуг ≥ оц≥нка ф≥нансово - економ≥чного стану “ќ¬ ДјльфаФ

—тор≥нка: 1/11

ѕЋјЌ

¬—“”ѕ Ц ст. 3

1.ќрган≥зац≥йно Ц економ≥чна характеристика та основн≥ ф≥нансово Ц господарськ≥ показники д≥¤льност≥ п≥дприЇмства. Ц ст. 4

1.1 ’арактеристика п≥дприЇмства Ц ст. 4

1.2. ќрган≥зац≥йна структура “ќ¬ ДјльфаФ Ц ст. 6

2. «авданн¤, джерела ≥нформац≥њ та прийоми економ≥чного. Ц ст. 8

2.1 «авданн¤ та предмет економ≥чного анал≥зу Ц ст. 8

2.2. ‘ункц≥њ ≥ класиф≥кац≥¤ економ≥чного анал≥зу - ст. 10

2.3 ћетоди економ≥чного анал≥зу Ц ст. 16

2.4. ≤нформац≥йна база економ≥чного анал≥зу Ц ст. 18

3. јнал≥з соб≥вартост≥ продукц≥њ Ц ст. 20

3.1 ѕон¤тт¤ ≥ складов≥ соб≥вартост≥. Ц ст..20

3.2 јнал≥з динам≥ки операц≥йних витрат на 1 грн. вартост≥ реал≥зованоњ продукц≥њ Ц ст. 22

3.3 јнал≥з впливу чинник≥в зм≥ни витрат на 1 грн. вартост≥ реал≥зованоњ продукц≥њ Ц ст. 23

3.4. јнал≥з впливу складу продукц≥њ за в≥ком њњ випуску на зм≥ни витрат на 1 грн. вартост≥ реал≥зованоњ продукц≥њ. Ц ст. 26

3.5 јнал≥з впливу соб≥вартост≥ окремих груп продукц≥њ за р≥внем њх рентабельност≥ Ц ст. 27

3.6 јнал≥з структури операц≥йних витрат за економ≥чними елементами Ц ст. 29

3.7 јнал≥з соб≥вартост≥ за калькул¤ц≥йними статт¤ми витрат. Ц ст. 30

4. ќц≥нка ф≥нансового стану п≥дприЇмства. Ц ст. 32

4.1 ѕор≥вн¤льний анал≥тичний баланс Ц ст. 32

4.2 јнал≥з зрушень у майновому стан≥ п≥дприЇмства Ц ст..34

¬»—Ќќ¬ќ  Ц ст. 36

¬икористана л≥тература Ц ст. 37


¬—“”ѕ

ѕерех≥д до ринковоњ економ≥ки потребуЇ в≥д п≥дприЇмства п≥двищенн¤ ефективност≥ виробництва, конкурентноздатност≥ продукц≥њ ≥ послуг на основ≥ впровадженн¤ дос¤гнень науково-техн≥чного прогресу, ефективних форм господарюванн¤ ≥ управл≥нн¤ виробництвом, актив≥зац≥њ п≥дприЇмництва ≥ т.п. ¬ажлива роль у реал≥зац≥њ ц≥Їњ задач≥ прид≥л¤Їтьс¤ анал≥зу господарськоњ д≥¤льност≥ п≥дприЇмств. « його допомогою виробл¤ютьс¤ стратег≥¤ ≥ тактика розвитку п≥дприЇмства, обірунтовуютьс¤ плани й управл≥нськ≥ р≥шенн¤, зд≥йснюЇтьс¤ контроль за њхн≥м виконанн¤м, ви¤вл¤ютьс¤ резерви п≥двищенн¤ ефективност≥ виробництва, оц≥нюютьс¤ результати д≥¤льност≥ п≥дприЇмства, його п≥дрозд≥л≥в ≥ роб≥тник≥в.

≈коном≥чний анал≥з це глибоке досл≥дженн¤ економ≥чних ¤вищ на п≥дприЇмств≥, тобто ви¤вленн¤ причин в≥дхиленн¤ в≥д плану ≥ недол≥к≥в у робот≥, розкритт¤ резерв≥в, њх вивченн¤, спри¤нн¤ комплексному зд≥йсненню економ≥чноњ роботи ≥ керуванню виробництвом, активний вплив на х≥д виробництва, п≥двищенн¤ його ефективност≥ ≥ пол≥пшенн¤ ¤кост≥ роботи.

«ниженн¤ соб≥вартост≥ продукц≥њ Ї найважлив≥шим чинником розвитку економ≥ки п≥дприЇмства.

—об≥варт≥сть продукц≥њ Ї одним з найб≥льш багатогранних показник≥в господарськоњ д≥¤льност≥ п≥дприЇмств.

ѕ≥д соб≥варт≥стю продукц≥њ, роб≥т ≥ послуг розум≥ютьс¤ виражен≥ в грошов≥й форм≥ витрати ус≥х вид≥в ресурс≥в: основних фонд≥в, промисловоњ сировини, матер≥ал≥в, палива й енерг≥њ, прац≥, використовуваних безпосередньо в процес≥ виготовленн¤ продукц≥њ ≥ виконанн¤ роб≥т, а також дл¤ збереженн¤ ≥ пол≥пшенн¤ умов виробництва ≥ його удосконалювань.

ќсновна мета даноњ курсовоњ роботи Ц розгл¤нути методи анал≥зу соб≥вартост≥ продукц≥њ та послуг.

 урсова робота складаЇтьс¤ з чотирьох розд≥л≥в.

¬ першому розд≥л≥ ми розгл¤даЇмо, на приклад≥ д≥ючого п≥дприЇмства, його структуру та основн≥ показники.

ƒругий розд≥л розгл¤даЇ ≥снуючи прийоми економ≥чного анал≥зу, йог завданн¤ та джерела ≥нформац≥њ дл¤ анал≥зу.

“рет≥й розд≥л присв¤чений анал≥зу соб≥вартост≥ продукц≥њ “ќ¬ ДјльфаФ.

¬ четвертому розд≥л≥ даЇтьс¤ оц≥нка ф≥нансового стану п≥дприЇмства.

1.ќрган≥зац≥йно Ц економ≥чна характеристика та основн≥ ф≥нансово Ц господарськ≥ показники д≥¤льност≥ п≥дприЇмства.

1.1 ’арактеристика п≥дприЇмства

“ќ¬ "јльфа" за своЇю орган≥зац≥йно-правовою формою Ї товариством з обмеженою в≥дпов≥дальн≥стю. ѕ≥дприЇмство розташоване у м. “ерноп≥ль.

” 1993 р. колишн≥й текстильний цех був приватизований, а у 1994р. реорган≥зований .

як юридична особа п≥дприЇмство може мати цив≥льн≥ права, що в≥дпов≥дають ц≥л¤м д≥¤льност≥, передбаченим у його статутних документах, ≥ нести зв'¤зан≥ з ц≥Їю д≥¤льн≥стю обов'¤зку.

“ќ¬ ДјльфаФ займаЇтьс¤ випуском тканин, а також готовоњ продукц≥њ з даних тканин, кр≥м того при п≥дприЇмств≥ д≥Ї ательЇ.

¬иди тканин, що випускаютьс¤ “ќ¬ ДјльфаФ:

- шовк, шириною 140 см. (10 в≥дт≥нк≥в);

- вовна, шириною 110 см. (4 в≥дт≥нки);

- льон, шириною 150 см. (5 в≥дт≥нк≥в);

- трикотаж, шириною 140 см. (7 в≥дт≥нк≥в);

- ситець, шириною 80 см. (6 в≥дт≥нк≥в);

- фланель, шириною 80 см. (6 в≥дт≥нк≥в);

- б¤зь, шириною 80 см. (5 в≥дт≥нк≥в);

ƒо готовоњ продукц≥њ, що випускаЇтьс¤ «ј“ "“канини", в≥днос¤тьс¤:

- комплекти пост≥льноњ б≥лизни (2 простирадла, 2 наволочки, 2 п≥дод≥¤льники) - 8 р≥зновид≥в;

- кухонн≥ комплекти (фартух, 2 прихватки, рушник, скатертина) - 4 р≥зновиду;

- кухонн≥ подарунков≥ комплекти ( 2 фартухи, рушник, скатертина, 4 серветки) - 4 р≥зновиду;

- рушник, розм≥р 30х50 см. - 4 р≥зновиду;

- серветки, розм≥р 14х20 см. - 4 р≥зновиду;

- фартух, 2 види - 4 р≥зновиду;

- халат домашн≥й - 8 р≥зновид≥в.

ќсновн≥ дан≥, що характеризують д≥¤льн≥сть п≥дприЇмства, наведен≥ в таблиц≥ 1.1

“аблиц¤ 1.1

ѕоказники

—ума

тис.грн.

1.„истий дох≥д (виручка) в≥д реал≥зац≥њ продукц≥њ

10 000

2. —об≥варт≥сть реал≥зованоњ продукц≥њ

8500

3. ¬аловий прибуток в≥д реал≥зац≥њ (р.1-р.2)

1500

4. јдм≥н≥стративн≥ витрати

350

5. ¬итрати на збут

150

6. —об≥варт≥сть реал≥зованоњ продукц≥њ з урахуванн¤м адм≥н≥стративних витрат ≥ витрат на збут (р.2+р.4+р.5)

9000

7. ѕрибуток в≥д реал≥зац≥њ (р.1-р.6)

1000

8. ≤нш≥ операц≥йн≥ доходи

150

9. ѕрибуток в≥д операц≥йноњ д≥¤льност≥ (р.7+р.8)

1150

10. ѕрибуток в≥д участ≥ в кап≥тал≥

30

11. ≤нш≥ ф≥нансов≥ доходи

20

12. ѕрибуток в≥д звичайноњ д≥¤льност≥ (р.9+р.10+р.11)

1200

13. ѕодаток на прибуток

360

14. „истий прибуток (р.12-р.13)

840

15. —татутний кап≥тал

3500

16. ќсновн≥ засоби

2900

17. —ередн¤ чисельн≥сть прац≥вник≥в

(чол..)

429

в т.ч. Ц управл≥нський персонал

20

- обслуговуючий персонал

50

- робоч≥ основного вироб-ва

359

Ќазва: јнал≥з соб≥вартост≥ продукц≥њ та послуг ≥ оц≥нка ф≥нансово - економ≥чного стану “ќ¬ ДјльфаФ
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (25490 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->-->
Page generation 0.116 seconds
Хостинг от uCoz