Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥ка п≥дприЇмства > ќснови б≥знесу


ќснови б≥знесу

—тор≥нка: 1/4

ѕлан

ѕон¤тт¤ п≥дприЇмництва. ”мови, функц≥њ та принципи п≥дприЇмництва.

ћале п≥дприЇмництво в крањнах з розвинутою ринковою економ≥кою.

–озвиток малого п≥дприЇмництва в ”крањни. ‘орми п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥.


1. ѕон¤тт¤ п≥дприЇмництва. ”мови, функц≥њ та принципи п≥дприЇмництва


2. ћале п≥дприЇмництво в крањнах з розвиненою ринковою економ≥кою

—в≥товий досв≥д розвитку малого п≥дприЇмництва в крањнах з розвиненою економ≥кою засв≥дчуЇ, що частка малих та середн≥х п≥дприЇмств у загальн≥й к≥лькост≥ зм≥нюЇтьс¤ по крањнах в≥д 94% у ¬еликобритан≥њ, до 99,9% у ‘ранц≥њ. ¬ ус≥х розвинутих крањнах мал≥ п≥дприЇмства вже давно оформилис¤ в самост≥йн≥ структурн≥ п≥дрозд≥ли малого б≥знесу. ¬они зайн¤т≥ виготовленн¤м продукц≥њ невеликих сер≥й, сезонного попиту, - виробл¤ють детал≥, вузли, компоненти дл¤ великих п≥дприЇмств.

–озгл¤даючи роль ≥ м≥сце малого п≥дприЇмництва в економ≥ц≥ держави, можна його образно пор≥вн¤ти з в≥йськовою системою. ¬елик≥ п≥дприЇмства Ц це УтанкиФ, роль ¤ких зд≥йснювати прориви у вир≥шенн≥ стратег≥чних проблем, а мал≥ п≥дприЇмства Ц це Уп≥хотинц≥Ф, ¤к≥ мають заповнити певну територ≥ю ≥ вир≥шувати тактичн≥ проблеми.

¬ середин≥ 80-х рок≥в в —Ўј на малий б≥знес припадало 63% вс≥х зайн¤тих, 45% сукупних актив≥в, 34,9% чистого доходу. Ћише в промисловост≥ тут функц≥онуЇ близько 2 млн. малих п≥дприЇмств. ¬ промисловост≥ япон≥њ д≥Ї 6,5 млн. малих п≥дприЇмств, на ¤ких зайн¤то близько 40 млн. чолов≥к, або понад 30% загальноњ чисельност≥ зайн¤тих. ” крањнах ™— на малих п≥дприЇмствах працюЇ приблизно половина всього самод≥¤льного населенн¤. ¬≥дчутна роль малого б≥знесу ≥ в галуз≥ науково-техн≥чного прогресу. невеличк≥ науково-пошуков≥ ф≥рми вже давно перетворилис¤ у важливий фактор Ќ“ѕ.

¬ ринков≥й економ≥ц≥ п≥дприЇмства малого б≥знесу вважаютьс¤ гнучкими, маневреними та ефективними з огл¤ду на витрати, вони в своњй д≥¤льност≥ в основному наближен≥ до споживач≥в (виробництво, торг≥вл¤, послуги), спроможн≥ швидко реагувати на зм≥ни попиту ≥ враховувати побажанн¤ кл≥Їнт≥в. —творюючи значну к≥льк≥сть робочих м≥сць ≥ займаючи вагому частку у виробництв≥ валового внутр≥шнього продукту (¬¬ѕ), мале п≥дприЇмство утворюЇ ¤дро гарантованоњ зайн¤тост≥ б≥льшоњ частини населенн¤, забезпечуЇ њм добробут ≥ в≥д≥граЇ пол≥тично-стаб≥л≥зуючу роль у сусп≥льств≥.

«агальний стан розвитку малого ≥ середнього п≥дприЇмництва (ћ—ѕ) в найб≥льш економ≥чно розвинутих крањнах св≥ту характеризуЇтьс¤ такими даними:

 ≥льк≥сть ћ—ѕ

(тис. од.)

 ≥льк≥сть ћ—ѕ на 1000 ос≥б насел.

«айн¤то в ћ—ѕ

(млн. ос≥б)

„астка ћ—ѕ у загальн≥й к≥лькост≥ зайн¤тих

„астка ћ—ѕ у ¬¬ѕ (%)

—Ўј

19 300

74

70,2

54

50-52

≤тал≥¤

3 920

68

16,8

73

57-60

япон≥¤

6 450

50

39,5

78

52-55

¬еликобритан≥¤

2 630

46

13,6

49

50-53

 рањни ™—

15 770

45

68,0

72

63-67

Ќ≥меччина

2 290

37

18,5

46

50-54

‘ранц≥¤

1 980

35

15,2

54

55-62

Ќазва: ќснови б≥знесу
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (2454 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->-->
Page generation 0.212 seconds
Хостинг от uCoz