Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

Ѕанк≥вська справа > Ѕанк≥вський маркетинг


Engpaß m - 1. вузьке м≥сце (економ≥чна ситуац≥¤ або стад≥¤ виробничого процесу, при ¤к≥й пропозиц≥¤ систематично менше за попит); Engpaß - 2. деф≥цит, нестача

Befragung f Ц опитуванн¤, анкетуванн¤

Entscheidungsfindung f Ц розробка р≥шенн¤, знаходженн¤ р≥шенн¤

Zielsetzung f - постановка мети

Arbeitspolitisches Instrumentarium n Ц ≥нструменти збуту, ≥нструментар≥й ринковоњ пол≥тики

Verkaufsförderung f Ц стимулюванн¤ збуту, продаж

Handzettel n Ц рекламна лист≥вка

Absatzmarkt m Ц ринок збуту

Bankleistung f Ц послуга банку, банк≥вська послуга, банк≥вський продукт

Vertriebskanal m Ц канал збуту, канал товаропросуванн¤

Werbemittel n Ц зас≥б реклами, рекламний нос≥й

zeitliche Dimension f Ц часовий вим≥р, часовий критер≥й

Marktforschung f Ц досл≥дженн¤ ринку, маркетингове досл≥дженн¤

Marktstudie f Ц досл≥дженн¤ ринку, вивченн¤ ринку

Marktsegmentierung f Ц сегментац≥¤ ринку

Bankloyalität der Kunden Ц ло¤льн≥сть кл≥Їнт≥в по в≥дношенню до банку

Effizienz der absatzpolitischen Maßnahmen Ц ефективн≥сть застосуванн¤ маркетингових ≥нструмент≥в, ефективн≥сть заход≥в по покращенню збуту

mangelhafte Markttransparenz f Ц недостатн¤ прозор≥сть ринку

Geldbeschaffungskosten pl Ц витрати на залученн¤ кап≥талу, варт≥сть реф≥нансуванн¤

Privatkundschaft f Ц сукупн≥сть приватних кл≥Їнт≥в, кл≥Їнти-ф≥зичн≥ особи

Umsatzprovision f Ц ком≥с≥йн≥ в залежност≥ в≥д обороту (п≥дприЇмства)

Kontoführungsgebühr f Ц варт≥сть касового обслуговуванн¤, плата за веденн¤ рахунку

Abstraktheit von Bankleistungen Ц абстрактн≥сть банк≥вських послуг

Expansion der Zweigstellennetze Ц розширенн¤ мереж≥ ф≥л≥й (представництв) банку

Routineleistungen pl Ц Друтинн≥Ф послуги банку

Schalteröffnungszeiten pl Ц години роботи банку

Erklärungsbedürftigkeit von Bankleistungen Ц необх≥дн≥сть в наданн≥ консультац≥йних послуг при збут≥ банк≥вського продукту

Werbemaßnahmen pl Ц рекламн≥ заходи

Schaufensterwerbung f Ц реклама в в≥тринах

Werbeaufwendungen pl Ц витрати на рекламу

Leistungs(Produkt-)werbung f Ц продуктова реклама, реклама банк≥вського продукту

Instituts(Image-)werbung f Ц ≥м≥джева реклама, реклама ≥м≥джу банк≥вськоњ установи

Öffentlichkeitsarbeit f Ц звТ¤зки з громадськ≥стю (PR)

Unternehmensidentität f, (англ. Corporate Identity) Ц ф≥рмовий стиль

Produktentwicklung f Ц розробка продукту

Vertriebsweg m Ц канал збуту, метод товаропросуванн¤

Sortimentspolitik f Ц пол≥тика щодо асортименту продукц≥њ

Distribution f Ц товаропросуванн¤ на ринок, збут

Großhandel m Ц оптова торг≥вл¤

Einzelhandel m Ц роздр≥бна торг≥вл¤

direkter Absatz m Ц пр¤м≥ продажи, пр¤мий збут (без посередник≥в)

Käufermarkt m Ц Уринок покупц¤Ф; ситуац≥¤, коли пропозиц≥¤ на багато перевищуЇ попит

Produktlebenszyklus m Ц цикл житт¤ продукту

Marktdurchdringung f Ц проникненн¤ на ринок, завоюванн¤ ринку

Nachfrageorientierung f Ц ор≥Їнтац≥¤ на попит

variable Kosten pl Ц зм≥нн≥ витрати

Rückkopplung f Ц зворотн≥й звТ¤зок

Schulung f Ц п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ персоналу

Gewinnspiel n Ц лотере¤, конкурс, в≥кторина

Zielgruppe f Ц ц≥льова група

Werbeerfolgskontrolle f Ц контроль за ефективн≥стю реклами

Verfahren n Ц спос≥б, процедура, методика

Media-Werbung f Ц реклама у засобам масовоњ ≥нформац≥њ

Verkaufsort m Ц магазин, торгова точка

Beratungsgespräch n Ц консультац≥¤

Werbegeschenk n Ц подарунок рекламного характеру, презент

Schlagzeile f Ц заголовок, перший р¤док в статт≥

Werbeslogan n Ц слоган, дев≥з ф≥рми

Kaufentscheidung f Ц р≥шенн¤ про зд≥йсненн¤ покупки

Kernfrage f Ц головне питанн¤, ключове питанн¤

Sichteinlagen pl Ц безстроков≥ вклади, вклади до вимоги

Beschaffung von Fremdmitteln Ц залученн¤ додаткового кап≥талу

Überweisung f Ц переказ (грошей)

Wettbewerbsanalyse f Ц конкурентний анал≥з, анал≥з конкурент≥в

Finanzdienstleistungen (FDL) pl Ц ф≥нансов≥ послуги, послуги ф≥нансового характеру

empirische Untersuchung f Ц емп≥ричне досл≥дженн¤ ринку

Entscheidung zum Bankwechsel Ц р≥шенн¤ про зм≥ну банку

Anforderungen an das Kreditinstitut Ц вимоги до кредитного ≥нституту

Stammkundschaft f Ц пост≥йн≥ кл≥Їнти

Akquisition f Ц залученн¤ нових кл≥Їнт≥в

Laufzeit f Ц строк д≥њ

Auswertung f Ц оц≥нка, анал≥з

Gewinnverlauf m Ц динам≥ка прибутку

Repräsentativität der Erhebung Ц репрезентативн≥сть опитуванн¤ (виборки)

Stichprobe f Ц виборка, виборочна сукупн≥сть

Grundgesamtheit f Ц генеральна сукупн≥сть

Kostenrechnung f Ц кошторис, п≥драхунок витрат

Konsumentenverhalten n Ц повед≥нка споживач≥в

vertrauensempfindliche Leistungen pl Ц послуги, що потребують конф≥денц≥йност≥

unter Berücksichtigung Ц приймаючи до уваги

Risikoumfang m Ц обс¤г ризику

Durchschnittswert m Ц середнЇ значенн¤

Liquidität der Bank Ц л≥кв≥дн≥сть банку

Geldausgabeautomat (GAA) m Ц банкомат

Kontoauszugsdrucker (KAD) m Ц принтер дл¤ друку виписок про стан рахунку кл≥Їнта

Gehaltskonto n Ц рахунок, на ¤кий зараховуЇтьс¤ зароб≥тна плата

Kreditwürdigkeitsprüfung f Ц перев≥рка платоспроможност≥ кл≥Їнта

Gesamtheit der Vorstellungen Ц сукупн≥сть у¤влень

bestehende Kontakte pflegen Ц п≥дтримувати ≥снуюч≥ контакти

Betriebsbesichtigung f Ц екскурс≥¤ на виробництво, знайомство з п≥дприЇмством

Förderungsprogramm n Ц програма стимулюванн¤

Führungskräfte pl Ц кер≥вництво, керуючий персонал

gesättigter Markt m Ц насичений ринок

Sekundärinformation f Ц вторинна ≥нформац≥¤

Darstellung der Forschungsergebnisse Ц презентац≥¤ результат≥в досл≥дженн¤

Motivationstheorie f Ц теор≥¤ мотивац≥њ

Bedürfnis nach Selbstverwirklichung Ц потреба в самореал≥зац≥њ

Adreßbuchwerbung f Ц реклама в телефонних дов≥дниках

Zahlungsbedingungen f Ц умови платежу

Ќазва: Ѕанк≥вський маркетинг
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-01-03 (8496 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->
Page generation 0.164 seconds
Хостинг от uCoz