Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥ка п≥дприЇмства > ѕоказником продуктивност≥ прац≥


ѕоказником продуктивност≥ прац≥

—тор≥нка: 1/2

ѕ≥двищенн¤ продуктивност≥ прац≥ маЇ дл¤ торговельноњ галуз≥ важливе економ≥чне значенн¤. ¬оно ефективно впливаЇ на багато показник≥в: товарооборот, витрати об≥гу, фонду заборгованост≥ плати, прибутку.

ѕоказником продуктивност≥ прац≥ в торг≥вл≥ рахуЇтьс¤ величина товарооб≥гу на одного середньоспискового прац≥вника в ц≥лому, а також по окремих групах (оперативних прац≥вниках, продавц¤х). ÷ей показник знаходитьс¤ т≥сн≥й залежност≥ в≥д товарообороту, що веде до в≥дб≥ркового застосуванн¤ в анал≥тичн≥й робот≥. “ак в≥н може бути застосований дл¤ глобального вим≥ру продуктивност≥ прац≥, коли немаЇ здвигав у структур≥ товарооб≥гу ≥ зовс≥м його не можна застосовувати дл¤ пор≥вн¤льного анал≥зу двох або б≥льш р≥знопроф≥льних п≥дприЇмств.

јле сам показник загальноњ продуктивност≥ п≥дл¤гаЇ впливу р¤ду фактор≥в.

ќдним з таких фактор≥в Ї зм≥на структури робочоњ сили (складу прац≥вник≥в).

¬их≥дними розрахунковими формулами можуть бути:

де Np Ц обТЇм товарообороту;

R Ц чисельн≥сть прац≥вник≥в;

D Ц продуктивн≥сть прац≥.

ћаючи дан≥ про питому вагу продавц≥в в загальн≥й чисельност≥ роб≥тник≥в (продавц≥, касири, контролери, консультанти, адм≥н≥стратори, менеджери та ≥н.), питому вагу оперативних прац≥вник≥в в загальн≥й чисельност≥ вс≥х працюючих, можна визначити вплив на показник продуктивност≥ прац≥ зм≥ну складу торговельних прац≥вник≥в. «алежн≥сть продуктивност≥ прац≥ в≥д складу торговельних прац≥вник≥в в загальному вигл¤д≥ в≥дображаЇтьс¤ так:

,

де RI Ц чисельн≥сть продавц≥в

R≤≤ Ц чисельн≥сть оперативних прац≥вник≥в

R≤≤≤ Ц чисельн≥сть ус≥х працюючих.

ѕродуктивн≥сть прац≥ безпосередньо повТ¤зана з ¤к≥стю або з бездефектн≥стю прац≥ торговельних прац≥вник≥в ус≥х категор≥й. Ѕ≥льш того, система бездефектноњ прац≥, направлена на розвиток ≥н≥ц≥ативи роб≥тник≥в, вихованн¤ почутт¤ в≥дпов≥дальност≥ за особистий вклад у трудов≥ зусилл¤ колективу, забезпечуЇ п≥двищенн¤ ¤кост≥ вс≥Їњ роботи та ¤кост≥ обслуговуванн¤ покупц≥в.

ќбл≥к ≥ анал≥з р≥зних недол≥к≥в ≥ упущень в робот≥, ¤к≥ ран≥ше не завжди ф≥ксувалис¤, дозвол¤Ї прийн¤ти систему бездефектноњ прац≥ за основу рац≥онального використанн¤ трудових ресурс≥в, найб≥льш продуктивноњ прац≥, поставити у велику залежн≥сть оплату прац≥ та њњ к≥льк≥сть ≥ ¤к≥сть.

 ≥льк≥сна оц≥нка прац≥ Ц важливий складник в систем≥ бездефектноњ прац≥.

 ≥льк≥сним показником Ї коеф≥ц≥Їнт ¤кост≥ прац≥. ¬≥н представл¤Ї можлив≥сть к≥льк≥сно в≥добразити ступ≥нь ¤кост≥ прац≥ ¤к окремого прац≥вника, так ≥ прац≥ всього колективу п≥дприЇмства та його п≥дрозд≥л≥в. Ќайвище значенн¤ даного показника прир≥внюЇтьс¤ до одиниц≥. ¬с≥ недол≥ки ≥ упущенн¤ в робот≥ окремих роб≥тник≥в оц≥нюютьс¤ величинами, меншими за одиницю, так, щоб њх сума њњ не перевищувала. ѕрактично њх сума майже завжди складаЇ лиш частину одиниц≥.

 ≥льк≥сн≥ величини залуженн¤ коеф≥ц≥Їнта ¤кост≥ прац≥, ¤к≥ можна назвати субкоеф≥ц≥Їнтами, встановлюютьс¤ диференц≥йовано дл¤ кожноњ групи прац≥вник≥в: продавц≥в, касир≥в, роб≥тник≥в, адм≥н≥стратор≥в, зав≥дуючих складами ≥ т.д.

” таблиц≥ 3.1 наведен≥ субкоеф≥ц≥Їнти, що встановлен≥ дл¤ продавц≥в ƒѕ УЅуд≥вельникФ тобто зниженн¤ коеф≥ц≥Їнт≥в ¤кост≥ прац≥ за кожний випадок порушенн¤ в дол¤х одиниц≥.

“аблиц¤ 3.1.

—убкоеф≥ц≥Їнти зниженн¤ коеф≥ц≥Їнта ¤кост≥ прац≥ за кожний випадок порушенн¤ на ƒѕ УЅуд≥вельникФ.

є

Ќазва порушенн¤

«наченн¤

 1

Ќеп≥дготовлене робоче м≥сце до в≥дкритт¤ магазину, пасивн≥сть в обслуговуванн≥ покупц≥в

0,2

 2

Ќеналежний сан≥тарний стан робочого м≥сц¤, в≥дхиленн¤ в≥д затвердженоњ форми од¤гу

0,1

 3

ѕродаж не¤к≥сних товар≥в

0,4

 4

ѕорушенн¤ правил внутр≥шнього розпор¤дку

0,2

 5

Ќебережне в≥дношенн¤ до збереженн¤ товарно-матер≥альних ц≥нностей

0,2

 6

ƒр≥бна недостача товару та ≥нших матер≥альних ц≥нностей

0,8

 7

Ќезадов≥льна викладка товару, в≥дсутн≥сть ц≥нник≥в

0,1

 8

¬≥дсутн≥сть на робочому м≥сц≥ товар≥в, що Ї в на¤вност≥

0,1

 9

—лабке вивченн¤ попиту на товари

0,1

 10

Ќа¤вн≥сть скарг покупц≥в

0,2

 11

Ќевиконанн¤ розпор¤джень наказ≥в

0,2

 12

Ќевиконанн¤ правил охорони прац≥

0,1

 13

ѕорушенн¤ правил торг≥вл≥

0,8

 14

ѕогана упаковка товару

0,1

 15

ѕорушенн¤ принцип≥в самообслуговуванн¤

0,1

12

Ќазва: ѕоказником продуктивност≥ прац≥
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (780 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->
Page generation 0.091 seconds
Хостинг от uCoz