Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥ка п≥дприЇмства > “орговельно-поседерницька д≥¤льн≥сть на ”крањн≥. ѕереспективи розвитку


“орговельно-поседерницька д≥¤льн≥сть на ”крањн≥. ѕереспективи розвитку

—тор≥нка: 1/3

ѕЋјЌ

¬ступ

„ому виробники звертаютьс¤ за послугами до торгових посередник≥в.

—утн≥сть торговельно- посередницькоњ д≥¤льност≥:

“орг≥вельне посередництво ¤к особливий вид п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ на ринку товар≥в та послуг.

2.2. ѕринципи, на основ≥ ¤ких зд≥йснюють свою д≥¤льн≥сть посередники.

2.3. ‘ункц≥њ торговельних посередник≥в.

2.4. ѕосередницьк≥ операц≥њ,обТЇкти ≥ субТЇкти посередниць- ких операц≥й.

3. ѕроблеми становленн¤ та розвитку торговельно-посередницькоњ д≥¤льност≥ в ”крањн≥.

¬исновки

¬икористана л≥тература


¬—“”ѕ

≤снуЇ два основних способа доведенн¤ товару або послуги доспоживача: можна продавати його беспосередньо споживачу або реал≥зувати його через посередник≥в. —ьогодн≥ практично жоден виробник не обходитьс¤ без допомоги останн≥х.

–еал≥зац≥¤ через посередника зв≥льн¤Ї виробника в≥д необх≥дност≥ йому самому знаходити покупц≥в ≥ зд≥йснювати продаж.

ѕри збут≥ товару беспосередньо споживачу виробник отримуЇ весь прибуток, але йому необх≥дно сл≥дкувати за ефективн≥стю реал≥зац≥њ . ¬≥н повинен реал≥зувати св≥й товар наст≥льки ж ефективно, що ≥ профес≥йний посередник, ≥ за ту ж ц≥ну. „асто посередники напрот¤з≥ багатьох рок≥в вкладають значн≥ кошти в орган≥зац≥ю складуванн¤ ≥ транспортуванн¤ , тому товаровиробников≥ дл¤ забезпеченн¤ наст≥льки ж ефективного

збуту необх≥дно буде витратити просто астроном≥чн≥ кошти.“ому кожен повинен займатис¤ своњми справами: виробник Ц виробл¤ти,

посередник Ц доставл¤ти товари до споживач≥в. ’оча можлив≥ й виключенн¤.

“ому дл¤ розум≥нн¤ рол≥ посередник≥в в сучасн≥й торг≥вл≥ необх≥дно взагал≥ зФ¤сувати :що таке торговельно-посередницька д≥¤льн≥сть , в чому њњ сутн≥сть. “акож необх≥дно визначити, ¤кий розвиток маЇ в ”крањн≥ торговельне посередництво, в чому його проблеми.

1. „ому виробники звертаютьс¤ за послугами до торгових посередник≥в?

„ому виробники покладають частину роботи по збуту товар≥в на плеч≥ посередник≥в? јдже в результат≥ таких д≥й виробник не взмоз≥ повн≥стю контролювати, кому ≥ ¤ким чином продаЇтьс¤ його продукц≥¤. ѕослугами посередник≥в користуютьс¤ тому, що вони вм≥ють найкращим чином запропонувати товари ц≥льовому ринку. ¬икористовуючи своњ звТ¤зки, навики, переваги спец≥ал≥зац≥њ ≥ високу ¤к≥сть роботи, посередники вчасност≥ можуть принести виробнику б≥льше корист≥, ¤кби в≥н зд≥йснював збут своЇњ продукц≥њ самост≥йно.

ѕроте в сучасн≥й практиц≥ спостер≥гаЇтьс¤ одне ц≥каве ¤вище. ј саме, на «аход≥, через дуже розвинену мережу ≥нтернет та б≥льш-менш врегульовану правову базу, споживач≥ взмоз≥ зд≥йснити пр¤ме замовленн¤ виробнику нав≥ть перебуваючи у себе дома, користуючись лише компТютером та кредитною карткою. “ому потреба в на¤вност≥ дистрибютор≥в скоротилас¤ проте не в значн≥й к≥лькост≥. ќск≥льки замовлений товар не завжди в≥дображав ту ¤к≥сть ≥ бажанн¤, ¤ку жадав споживач. “ому щоб цього не трапл¤лос¤ б≥льш≥сть все ж таки звертаютьс¤ за допомогою до торгових посередник≥в.

Ќа мал. є1 показано, ¤ким чином дос¤гаЇтьс¤ економ≥¤ засоб≥в виробника, коли в≥н користуЇтьс¤ послугами посередник≥в. ¬ частин≥ ј показано три виробника, ¤к≥ використовують пр¤мий маркетинг дл¤ продажу своЇњ продукц≥њ трьом споживачам. “ака система пропонуЇ дев¤ть р≥зних контакт≥в виробник≥в ≥з споживачами. ¬ частин≥ Ѕ показано, ¤к три виробника д≥ють через одного дистрибютора, ¤кий взаЇмод≥Ї ≥з трьома споживачами. ÷¤ схема пропонуЇ всього ш≥сть контакт≥в. “аким чином, посередники значно зменшують обТЇм роботи, ¤ку необх≥дно виконати ¤к виробникам, так ≥ споживачам.

« економ≥чноњ точки зору, задача торгових посередник≥вЧтрансформувати асортимент продукц≥њ, що випускаЇтьс¤ виробниками, в асортимент товар≥в, необх≥дних споживачам. ¬иробники у велик≥й к≥лькост≥ випускають обмежений асортимент продукц≥њ, а споживачам необх≥дний широкий асортимент товар≥в в невелик≥й к≥лькост≥. ¬иконуючи функц≥њ канала розпод≥лу, посе-редники закуповують у багатьох виробник≥в велику к≥льк≥сть товар≥в. ѕ≥сл¤ цього вони подр≥бнюють цю парт≥ю товар≥в на б≥льш менш≥ частини, що включають у себе весь асортимент продукц≥њ, необх≥дний дл¤ споживача. “аким чином, посередники в≥д≥грають велику роль у встановленн≥ сп≥вв≥дношенн¤ м≥ж попитом та пропозиц≥Їю.

2. —утн≥сть торговельно-посередницькоњ д≥¤льност≥.

2.1 “орговельне посередництво ¤к особливий вид п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ на ринку товар≥в та послуг.

“орговельно-посередницька д≥¤льн≥сть Ч ¤вище довол≥ поширене на м≥жнародних ≥ внутр≥шн≥х ринках. ¬ таких крањнах, ¤к ¬еликобритан≥¤, —Ўј, япон≥¤, Ќ≥меччина, Ўвец≥¤ на частку посередник≥в приходитьс¤ до половини обороту товар≥в та послуг .¬ ”крањн≥ торговельно-посередницька д≥¤льн≥сть розвиваЇтьс¤ досить суперечливо: з одного бокуЧ л≥берал≥зац≥¤ торговл≥, розширенн¤ зовн≥шньоеконом≥чних звТ¤зк≥в , роздр≥бле-

н≥сть ≥ в≥ддален≥сть постачальник≥в ≥ покупц≥в , ускладненн¤ комерц≥йних операц≥й обТЇктивно потребують прискореного формуванн¤ ≥нституту торгових посередник≥в ¤к елементу ≥нфраструктури товарного ринку ; з ≥ншогоЧ нерозроблен≥сть нормативноњ бази, низький профес≥йний р≥вень посередник≥в,загальне недов≥рТ¤ стримують процес формуванн¤ посередницьких структур , заган¤Ї њх д≥¤льн≥сть в Ут≥ньФ .

¬ звТ¤зку з цим особливоњ актуальност≥ набувають питанн¤ сутност≥ зм≥сту посередництва в умовах нац≥ональноњ економ≥ки, форми про¤вленн¤ , а також механ≥зму регулюванн¤ торговельно-посередницькоњ д≥¤льност≥.

—утн≥сть торгового посередництва у нас , нажаль , трактуЇтьс¤ вузько ≥ не зовс≥м правильно. ÷е пон¤тт¤ зводитьс¤ до зд≥йсненн¤ угод субТЇктами в≥д ≥мен≥ ≥ за рахунок третьоњ особи. Ќасправд≥ ж його потр≥бно розгл¤дати ¤к п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть юридичних або ф≥зичних ос≥б по забезпеченню комерц≥йних операц≥й або ¤к стад≥ю обороту товар≥в та послуг. ѕри цьому посередники зд≥йснюють угоди ¤к в≥д ≥мен≥ ≥ за рахунок замовника , так ≥ в≥д свого ≥мен≥.

“орговельно-посередницька д≥¤льн≥сть маЇ р¤д особливостей:

представл¤ючи виробник≥в, експортер≥в, покупц≥в, посередники

зд≥йснюють за њхн≥м дорученн¤м ¤к юридичн≥, так ≥ фактичн≥ д≥њ;

посередники не т≥льки зд≥йснюють угоди,а часто ≥ ф≥нансують њх, надають послуги , беруть на себе ризик;

посередники зд≥йснюють угоди ≥ представл¤ють ≥нтереси замовника;

угоди зд≥йснюютьс¤ на догов≥рн≥й основ≥.

“аким чином,торговельне посередництво виступаЇ особливим видом п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ на ринку товар≥в та послуг. ƒержавний класиф≥катор ”крањни(введений ƒержстандартом ”крањни з 01.07.97.р) також в≥дносить торговельне посередництво до окремих вид≥в економ≥чноњ д≥¤льност≥ у сфер≥ об≥гу, ¤ка маЇ виражений п≥дприЇмницький характер.

“орговельне посередництвоЧ обовТ¤зковий елемент ринку. ‘≥рми використовують посередник≥в дл¤ найб≥льш квал≥ф≥кованого забезпеченн¤ зручност≥ придбанн¤ продукц≥њ за факторами часу, м≥сц¤, форми ≥ власност≥; зниженн¤ витрат на реал≥зац≥ю продукц≥њ або зд≥йсненн¤ операц≥й з матер≥ально-техн≥чного забезпеченн¤ виробництва; зниженн¤ р≥вн¤ запас≥в готовоњ продукц≥њ або необх≥дних матер≥ально-техн≥чних ресурс≥в; зменшенн¤ к≥лькост≥ постачально-збутових операц≥й; кращого контактуванн¤ з≥ споживачами або постачальникамиЧ банками, транспортними, складськими, експедиторськими, страховими ф≥рмами, ≥ншими субТЇктами сфери товарного об≥гу; дос¤гненн¤ високоњ оперативност≥ реакц≥њ на зм≥ни ринковоњ конТюнктури; п≥двищенн¤ ступен¤ конкурентоспроможност≥ товар≥в; забезпеченн¤ доступу до первинноњ ринковоњ ≥нформац≥њ.

–озгл¤даючи торговельно-посередницьку д≥¤льн≥сть в широкому розум≥нн≥,важливо визначити його зм≥ст, види операц≥й, обТЇкти ≥ субТЇкти торговельного посередництва.

2.2. ѕринципи, на основ≥ ¤ких зд≥йснюють свою д≥¤льн≥сть посередники.

¬ умовах ринкових в≥дносин посередники-це субТЇкти незалежного ≥ специф≥чного б≥знесу, ¤к≥ зд≥йснюють свою д≥¤льн≥сть на основ≥ таких принцип≥в:

р≥вноправн≥сть стор≥н, тобто партнерськ≥ взаЇмов≥дносини посередника з виробниками ≥ споживачами продукц≥њ ,що передбачаЇ альтернативни вибору конттрагент≥в господарських звТ¤зк≥в, однакову в≥дпов≥д≥льн≥сть за порушенн¤ умов договор≥в;

п≥дприЇмлив≥сть, що означаЇ господарську км≥тлив≥сть, за≥нтересован≥сть в реал≥зац≥њ резерв≥в, винах≥длив≥сть у вир≥шенн≥ конкретних завдань;

оперативн≥сть, що передбачаЇ моб≥льн≥сть, динам≥чн≥сть, ≥ своЇчасн≥сть виконанн¤ завдань постачально-збутовоњ д≥¤льност≥;

обслуговуваанн¤ контрагент≥в, тобто д≥¤льн≥сть, ¤ка випливаЇ з њхн≥х потреб, наданн¤ њм комплексу послуг;

економ≥чна за≥нтересован≥сть субТЇкт≥в господарюванн¤ в орган≥зац≥њ опосередкованих канал≥в розпод≥лу;

комерц≥йн≥ засади д≥¤льност≥, тобто д≥лова активн≥сть, виход¤чи зпотреби отриманн¤ посередником достатнього прибутку;

догов≥рн≥ засади взаЇмов≥дносин ≥з контрагентами.

2.3. ‘ункц≥њ торговельних посередник≥в.

¬иди ≥ характер торговельно-посередницьких операц≥й обумовлюютьс¤ функц≥¤ми, ¤к≥ виконуютьс¤ посередниками:

ƒосл≥дницька робота Ч зб≥р ≥нформац≥њ, необх≥дноњ дл¤ плануванн¤ ≥ покращанн¤ обм≥ну.

—тимулюванн¤ збуту Ч короткотерм≥нов≥ заходи, спр¤мован≥ на збудженн¤ швидкоњ реакц≥њ ринку у в≥дпов≥дь на пропоновану ф≥рмою продукц≥ю.

¬становленн¤ контакт≥в Ч налагодженн¤ ≥ п≥дтриманн¤ звТ¤зк≥в з потенц≥йними покупц¤ми.

ѕристосуванн¤ товар≥в Ч п≥дгонка товару п≥д вимоги покупц≥в.÷е стосуЇтьс¤ таких вид≥в д≥¤льност≥ ¤к виробництво, сортуванн¤,монтаж,упакуванн¤.

Ќазва: “орговельно-поседерницька д≥¤льн≥сть на ”крањн≥. ѕереспективи розвитку
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (1774 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->
Page generation 0.125 seconds
Хостинг от uCoz