Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥чна теор≥¤ > ¬изначенн¤ попиту та значенн¤ ц≥новоњ еластичност≥ попиту


 лючовими факторами усп≥ху прийн¤то називати т≥, що випливають з вимог ринку ≥ можуть дати ф≥рм≥ переваги над њњ конкурентами. Ќаприклад, ключовим фактором може бути Уеколог≥чна н≥шаФ, тобто не до к≥нц¤ задоволен≥ ≥снуючими виробниками потреби, ¤к≥ можна задовольнити запропонованим товаром або, що буваЇ част≥ше, заради ¤ких сл≥д розробл¤ти зовс≥м новий товар.

ѕол≥тика нец≥новоњ конкуренц≥њ (нееластичний попит) ор≥ЇнтуЇ ф≥рми на зб≥льшенн¤ товарного збуту за визначену ц≥ну або продаж з наголосом на високу ¤к≥сть новоњ продукц≥њ за б≥льш високими ц≥нами.

÷≥нов≥ л≥н≥њ. ” п≥дприЇмницьк≥й д≥¤льност≥ вважаЇтьс¤ доц≥льним виробл¤ти не один, а досить широкий параметричний р¤д вироб≥в (наприклад, наб≥р насос≥в одного типу, ¤к≥ в≥др≥зн¤ютьс¤ продуктивн≥стю; параметричн≥ р¤ди к≥лькох тип≥в насос≥в, ¤к≥ сукупно утворюють асортиментний наб≥р). „им ширшим буде асортиментний наб≥р, тим вища в≥рог≥дн≥сть того, що будь-¤кий покупець знайде соб≥ потр≥бний товар. ÷е ≥стотно зм≥цнюЇ позиц≥њ п≥дприЇмництва на ринку, зб≥льшуЇ обс¤г його продажу.

“акож розр≥зн¤ють перехресну еластичн≥сть попиту ≥ таку, ¤ка визначаЇтьс¤ р≥внем доход≥в споживач≥в. ѕерехресна еластичн≥сть попитуЧце в≥дносна зм≥на попиту на продукт ј Ц (’ј) у звТ¤зку з в≥дносною зм≥ною ц≥ни на продукт Ѕ Ц (–Ѕ).

де ’ј Ц вих≥дна к≥льк≥сть продукту ј; D’ј Ц зм≥на обс¤г≥в продажу продукту ј; –Ѕ Ц вих≥дна ц≥на продукту Ѕ; D–Ѕ Ц зм≥нена ц≥на на продукт Ѕ.

якщо  ≈ѕ>0 Ц ≥снуЇ взаЇмозам≥нн≥сть продукт≥в;

 ≈ѕ<0 Ц ≥снуЇ взаЇмодоповнюван≥сть продукт≥в;

 ≈ѕ=0 Ц продукти не зам≥н¤ють один одного ≥ м≥ж ними немаЇ конкурентного сп≥вв≥дношенн¤.

≈ластичн≥сть попиту залежно в≥д р≥вн¤ доход≥в споживач≥вЧце в≥дносна зм≥на попиту щодо в≥дносноњ зм≥ни доходу:

де —-дох≥д споживач≥в; D—-зм≥на доходу.

якщо 0< ≈ƒ<1- попит нееластичний (зменшуЇтьс¤ за зб≥льшенн¤ доход≥в: товари низькоњ ¤кост≥);

 ≈ƒ>1- еластичний попит (зб≥льшуЇтьс¤ за зростанн¤ доход≥в: товари високоњ ¤кост≥).

÷≥нова еластичн≥сть попиту

«наченн¤ коеф≥ц≥Їнта еластичност≥

“ерм≥нолог≥¤

ѕо¤сненн¤ терм≥н≥в

¬плив на загальний виторг ф≥рми

(витрати споживач≥в)

«б≥льшенн¤ ц≥ни

«меншенн¤ ц≥ни

 ≈>1

≈ластичний чи в≥дносно еластичний попит

¬≥дсоткова зм≥на к≥лькост≥ покупок продукц≥њ вища за в≥дсоткову зм≥ну ц≥ни

«агальний виторг меншаЇ

«агальний виторг меншаЇ

 ≈=1

ќдинична еластичн≥сть попиту

¬≥дсоткова зм≥на к≥лькост≥ покупок продукц≥њ дор≥внюЇ в≥дсотков≥й зм≥н≥ ц≥ни

«агальний виторг залишаЇтьс¤ без зм≥н

«агальний виторг залишаЇтьс¤ без зм≥н

 ≈<1

Ќееластичний чи в≥дносно нееластичний попит

¬≥дсоткова зм≥на к≥лькост≥ покупок продукц≥њ менша за зм≥ну ц≥ни

«агальний виторг зростаЇ

«агальний виторг зростаЇ

12

Ќазва: ¬изначенн¤ попиту та значенн¤ ц≥новоњ еластичност≥ попиту
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (2928 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->
Page generation 0.097 seconds
Хостинг от uCoz