Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

Ѕанк≥вська справа > ќбл≥к касового виконанн¤ бюджету установами банк≥вськоњ системи ≥ зв≥тн≥сть установ банк≥в по касовому виконанню бюджету


ќбл≥к касового виконанн¤ бюджету установами банк≥вськоњ системи ≥ зв≥тн≥сть установ банк≥в по касовому виконанню бюджету

—тор≥нка: 1/4

ѕлан

¬ступ

ќрган≥зац≥¤ бюджетного обл≥ку.

 асове виконанн¤ ƒержавного бюджету установами банку.

 азначейська система Ц трет≥й етап касового виконанн¤ ƒержавного бюджету.

3.1. ‘ункц≥њ установ банк≥в при казначейськ≥й форм≥ виконанн¤ ƒержавного бюджету за видатками.

™диний казначейський рахунок.

4 . ¬досконаленн¤ касового виконанн¤ ƒержавного бюджету.

¬исновок.

Ћ≥тература.

¬ступ

ƒержавний бюджет ”крањни ≥ м≥сцев≥ бюджети концентрують показники утворенн¤ й використанн¤ грошових кошт≥в.

¬ажливе державне значенн¤ належить процесов≥ виконанн¤ ƒержавного бюджету, ¤кий не може бути забезпечений без ч≥ткоњ орган≥зац≥њ бюджетного обл≥ку.

ќсновне завданн¤ бюджетного обл≥ку Ц забезпеченн¤ своЇчасного ≥ повного надходженн¤ доход≥в у бюджет, своЇчасне ф≥нансуванн¤ заход≥в, передбачених видатковою частиною бюджету, забезпеченн¤ ц≥льового використанн¤ кошт≥в бюджету, ефективного використанн¤ њх за призначенн¤м.

«наченн¤ бюджетного обл≥ку зростаЇ в пер≥од, коли економ≥ка ≥ держава вражен≥ ≥нфл¤ц≥йними процесами. √оловним завданн¤м обл≥ку в цей пер≥од Ї забезпеченн¤ ч≥ткоњ орган≥зац≥њ бухгалтерського обл≥ку у використанн≥ бюджетних кошт≥в, державноњ дисципл≥ни в ус≥х органах управл≥нн¤ , ¤к≥ виконують бюджет, жорсткого режиму економ≥њ при ф≥нансуванн≥ видатк≥в бюджету ≥ њх використанн≥.

ќтже, бюджетний обл≥к в≥дображаЇ виконанн¤ бюджету через обл≥к: доход≥в, видатк≥в, грошових кошт≥в бюджету на рахунках, ф≥нансуванн¤ заход≥в, передбачених ≥ затверджених у бюджет≥, фонд≥в, резерв≥в й рахунк≥в, створюваних у процес≥ виконанн¤ бюджету, касового виконанн¤ бюджету ≥ виконанн¤ кошторис≥в видатк≥в бюджетних установ. “ому бюджетний обл≥к даЇ повну картину виконанн¤ бюджет≥в вс≥х р≥вн≥в.

1.ƒержавний бюджет ≥ орган≥зац≥¤ його обл≥ку.

ƒл¤ виконанн¤ своњх функц≥й держава повинна мати достатн≥ грошов≥ фонди. ÷≥ фонди вона формуЇ шл¤хом перерозпод≥лу валового внутр≥шнього продукту. Ќайважлив≥шим засобом, через ¤кий держава зд≥йснюЇ розпод≥л ≥ перерозпод≥л внутр≥шнього продукту, Ї ƒержавний бюджет. „ерез бюджет держави в≥дтворюЇтьс¤ вс¤ багатогранна њњ д≥¤льн≥сть ≥ забезпечуЇтьс¤ виконанн¤ њњ заход≥в.

–озгл¤даючи бюджет ¤к економ≥чну категор≥ю, сл≥д зазначити, що в≥н в≥дображаЇ реальн≥ виробнич≥ в≥дносини, в≥дтворюЇ в≥дносини розпод≥лу ≥ перерозпод≥лу, концентруЇ рух грошовоњ маси ¤к самост≥йноњ вартост≥, що н≥бито не повТ¤зана з рухом товарноњ маси.

Ѕюджет Ї важливим економ≥чним важелем держави, через ¤кий забезпечуЇтьс¤ контроль за станом виробництва. ¬ ц≥лому.

 р≥м того, органи державноњ влади й управл≥нн¤, що затверджують ≥ виконують бюджет, мають можлив≥сть впливати через нього на ф≥нансову д≥¤льн≥сть м≥сцевих орган≥в влади ≥ управл≥нн¤, ¤к≥ складають, затверджують бюджети адм≥н≥стративно Ц територ≥альних орган≥в.

ƒоходна база вс≥х бюджет≥в формуЇтьс¤ за рахунок закр≥плених законами держави джерел доход≥в по в≥дпов≥дн≥й ланц≥ бюджетноњ системи. „ерез бюджет ф≥нансова д≥¤льн≥сть орган≥в управл≥нн¤ отримуЇ ц≥лком визначену в законодавчому ≥ нормативному план≥ базу дл¤ залученн¤ й витрачанн¤ грошових кошт≥в. Ѕюджет даЇ органам влади, ¤к≥ його затверджують, можлив≥сть контролювати д≥¤льн≥сть виконавчо-розпор¤дчих орган≥в, що складають ≥ виконують бюджет. ’оча можливост≥ такого контролю обмежен≥.

 онституц≥Їю ”крањни надано вин¤ткове право затверджувати бюджет ¬ерховн≥й –ад≥, а адм≥н≥стративно-територ≥альн≥ бюджети Ц в≥дпов≥дним представницьким органам. ѕ≥сл¤ затвердженн¤ ƒержавний бюджет набуваЇ сили закону.

Ѕюджети вс≥х р≥вн≥в складають та виконують зг≥дно з бюджетною класиф≥кац≥Їю.

Ѕюджетна класиф≥кац≥¤ - це Їдина м≥жнародна система функц≥онального групуванн¤ доход≥в ≥ видатк≥в бюджету за однор≥дними ознаками; вона забезпечуЇ можлив≥сть пор≥внювати бюджетн≥ дан≥ р≥зних бюджет≥в, даЇ змогу визначитись щодо характеру регулюючих д≥й держави по надходженню дох≥дних джерел ≥ напр¤мах використанн¤ одержаних кошт≥в.

ƒержава повинна мати централ≥зований фонд кошт≥в, з ¤кого вона ф≥нансуЇ заходи, передбачен≥ законодавчими чи нормативними актами. ƒл¤ виконанн¤ ц≥Їњ функц≥њ держава регламентуЇ вс≥ в≥дносини, повТ¤зана з моб≥л≥зац≥Їю, розпод≥лом ≥ використанн¤м бюджету. Ѕюджетн≥ в≥дносини не можуть провадитись в житт¤ без бюджетного регулюванн¤, тому що вони завжди мають державно-владний характер.

Ѕюджетне регулюванн¤ передбачаЇ законодавче закр≥плен≥ в≥дсотков≥ в≥драхуванн¤ в≥д загальнодержавних податк≥в, збор≥в ≥ обовТ¤зкових платеж≥в, встановлен≥ на дан≥й територ≥њ, а також дотац≥њ ≥ субвенц≥њ.

¬ажливе державне значенн¤ належить процесов≥ виконанн¤ ƒержавного ≥ м≥сцевих бюджет≥в, ¤кий не може бути забезпечений без ч≥ткоњ орган≥зац≥њ бюджетного обл≥ку.

Ѕюджетний обл≥к в≥дображаЇ виконанн¤ бюджету через обл≥к: доход≥в, видатк≥в, грошових кошт≥в бюджету на рахунках, ф≥нансуванн¤ заход≥в, передбачених ≥ затверджених у бюджет≥, фонд≥в, резерв≥в й рахунк≥в, створених у процес≥ виконанн¤ бюджету, касового виконанн¤ бюджету ≥ виконанн¤ кошторис≥в видатк≥в бюджетних установ. “ому бюджетний обл≥к даЇ повну картину виконанн¤ бюджет≥в ус≥х р≥вн≥в.

Ѕюджетний обл≥к, ¤к один ≥з вид≥в бухгалтерського обл≥ку, Ї науково обірунтованою системою нагл¤ду, в≥дображенн¤, групуванн¤ й узагальненн¤ та контролю за ¤к≥сними показниками виконанн¤ бюджету.

≤стотн≥сть бюджетного обл≥ку найб≥льш повно про¤вл¤Їтьс¤ в його функц≥¤х: нагл¤дов≥, в≥дображен≥, узагальненн¤, контролю виконанн¤ бюджет≥в ус≥х р≥вн≥в та забезпеченн¤ збереженн¤ кошт≥в бюджету; вони вс≥ повТ¤зан≥ одна з одною ≥ доповнюють одна одну.

„ерез бюджетний обл≥к ви¤вл¤ютьс¤ вс≥ порушенн¤ бюджетного законодавства, невиконанн¤ вимог щодо режиму економ≥њ бюджетних кошт≥в.

Ѕюджетний обл≥к враховуЇ вс≥ кошти бюджету вс≥х рахунках ≥ в установах або ж передан≥ тому чи ≥ншому органов≥ влади, управл≥нн¤ або юридичн≥й особ≥, ¤ка того потребуЇ. ¬≥н необх≥дний дл¤ забезпеченн¤ збереженност≥ бюджетних кошт≥в через бюджет, у бухгалтерськихдокументах, складанн¤ бухгалтерського балансу й зв≥ту про виконанн¤ бюджету. Ѕухгалтерський обл≥к виконанн¤ бюджету даЇ змогу становити перепони крад≥жкам, розтратам та ≥ншим порушенн¤м у виконанн≥ бюджет≥в ус≥х р≥вн≥в.

ѕредметом бюджетного обл≥ку Ї кошти ƒержавного бюджету ≥ бюджет≥в ус≥х р≥вн≥в бюджетноњ системи та процес њх виконанн¤.

ќбТЇктом бюджетного обл≥ку Ї дох≥дна ≥ видатков≥ частини бюджету, кошториси витрат на утриманн¤ установ, орган≥зац≥й та ≥нш≥ заходи, ф≥нансован≥ з бюджету. ћетою бюджетного обл≥ку Ї сукупн≥сть прийом≥в, ¤к≥ використовуютьс¤ дл¤ одержанн¤ необх≥дних даних по виконанню бюджету, використанню кошт≥в.

ќрган≥зац≥¤ бюджетного обл≥ку необх≥дна не т≥льки дл¤ забезпеченн¤ дох≥дноњ та видатковоњ частин бюджету, а й дл¤ ор≥Їнтац≥њ кер≥вництва щодо економ≥чного розвитку держави та рег≥он≥в.

ќбл≥к бюджетних надходжень ведуть не т≥льки ћ≥н≥стерства ф≥нанс≥в та його органи на м≥сц¤х, а й державна податкова адм≥н≥страц≥¤ по податках, зборах та ≥нших надходженн¤х, а також Ќац≥ональний банк ”крањни ≥ його рег≥ональн≥ управл≥нн¤ разом з комерц≥йними банками, ¤ким ур¤дом надано право на роботу з бюджетом, вони виконують ≥ роботу за дорученн¤м ф≥нансових орган≥в в частин≥ виконанн¤ бюджету.  онтроль за виконанн¤м ƒержавного бюджету виконуЇ ƒержавне  азначейство, ¤ке веде обл≥к використанн¤ кошт≥в по галуз¤х та разом з ћ≥нф≥ном оперативно реагуЇ на вс≥ зм≥ни при виконанн≥.

√оловною метою ћ≥н≥стерства ф≥нанс≥в Ї забезпеченн¤ виконанн¤ ƒержавного бюджету ”крањни, а ф≥нансових орган≥в Ц виконанн¤ м≥сцевих бюджет≥в, що потребуЇ ч≥ткоњ ≥нформац≥њ про виконанн¤ дох≥дноњ та видатковоњ частин бюджету.

«алежно в≥д пер≥оду виконанн¤ бюджету доходи можна под≥лити на планов≥ ≥ касов≥, а видатки Ц на фактичн≥ та касов≥.

“ак, ¤к в тем≥ роботи мова йде про обл≥к касового виконанн¤ бюджету, то дамо характеристику т≥льки касовим доходам та видаткам.

 асов≥ доходи бюджету Ц доходи , ¤к≥ фактично над≥йшли на рахунки бюджету вс≥х р≥вн≥в. «авд¤ки цьому можна ч≥тко визначитись щодо виконанн¤ доход≥в бюджету, тому що њх надходженн¤ обл≥ковуЇтьс¤ по джерелах ≥ видатках надходжень.–езультати виконанн¤ дох≥дноњ частини бюджету визначаютьс¤ по касових доходах.

 асов≥ видатки бюджету Ц кошти, перерахован≥ ƒержавним  азначейством, або ф≥нансовими органами та видан≥ гот≥вкоюм≥н≥стерствам, в≥домствам, установам.ѓх обл≥к даЇ змогу контролювати загальний стан виконанн¤ бюджету, а пор≥вн¤нн¤ з фактичними видатками показуЇ х≥д виконанн¤ бюджету по видатках.

ќбл≥к операц≥й по виконанню доход≥в бюджету веде державна податкова адм≥н≥страц≥¤ по джерелах надходженн¤ та ланках бюджетноњ системи. ¬≥н ведетьс¤ в≥дпов≥дно чинного законодавства. ƒержавна адм≥н≥страц≥¤ веде обл≥к не т≥льки доход≥в, а разом з ф≥нансовими органами контролюЇ установи банк≥в по своЇчасному зарахуванню податк≥в, збор≥в та ≥нших платеж≥в на рахунки в≥дпов≥дних бюджет≥в ≥ своЇчасне виконанн¤ ними доручень по перерахуванн¤ кошт≥в розпор¤дниками: м≥н≥стерствам, в≥домствам, установам та орган≥зац≥¤м.

” ƒержавному  азначейств≥, ћ≥н≥стерств≥ ф≥нанс≥в ≥ його органах та державн≥й податков≥й адм≥н≥страц≥њ обл≥к виконанн¤ бюджет≥в покладено на бухгалтер≥њ.

Ѕухгалтерський обл≥к базуЇтьс¤ на ч≥тк≥й систем≥ строгоњ документац≥њ: кожна операц≥¤ провадитьс¤ на основ≥ в≥дпов≥дного документу, при в≥дсутност≥ документ≥в операц≥њ не провад¤тьс¤. “акими документами можуть бути плат≥жн≥ дорученн¤ про перерахуванн¤ кошт≥в, розпор¤дженн¤ про ст¤гненн¤ кошт≥в, або чек на отриманн¤ гот≥вки та ≥н.

Ќазва: ќбл≥к касового виконанн¤ бюджету установами банк≥вськоњ системи ≥ зв≥тн≥сть установ банк≥в по касовому виконанню бюджету
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-01-03 (4034 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->
Page generation 0.466 seconds
Хостинг от uCoz