Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥чна теор≥¤ > –инкова система ≥ орган≥зац≥¤ п≥дприЇмництва


„иста монопол≥¤: одна ф≥рма Ї Їдиним виробником продукту, Їдиний продавець диктуЇ ц≥ну.

„иста конкуренц≥¤: багато п≥дприЇмств-продавц≥в, в ус≥х стандартна (одна ≥ та) продукц≥¤. ѕродавець не може контролювати ц≥ну.

ћонопольна конкуренц≥¤: багато продавц≥в на ринку ≥ багато схожих товар≥в, багато ф≥рм робл¤ть наголос на торгов≥ знаки ≥ фабричне клеймо.

ќл≥гопол≥¤: дек≥лька ф≥рм контролюЇ ринок певного товару чи послуг. Ќ≥ одна ф≥рма не маЇ права саму зм≥нювати ц≥ну, прид≥л¤Їтьс¤ увага новим модел¤м вироб≥в ≥ њх ц≥н.

„иста конкуренц≥¤, чиста монопол≥¤ в реальному житт≥ знаходитьс¤ м≥ж цими крайност¤ми.

≈ластичн≥сть попиту ≥ пропозиц≥њ

≈ластичн≥сть Ц ≥нтенсивн≥сть реакц≥њ покупц≥в.

зм≥ни закупок в %

1.÷≥нова еластичн≥сть попиту

ѕерехресна еластичн≥сть Ц це залежн≥сть попиту не т≥льки в≥д ц≥ни товару, але й в≥д ц≥н ≥нших товар≥в.


ѕерехресна еластичн≥сть =

≈ластичн≥сть пропозиц≥њ по доходах =

ѕриклад:

÷≥на масла зб≥льшилась на 10%, що привело до скороченн¤ його продаж≥ на 5%. яка еластичн≥сть попиту?

÷≥нова еластичн≥сть попиту ==0,5(%)

а)нееластичний попит Ї тод≥, коли при закупках к≥льк≥сть товару зб≥льшуЇтьс¤ менше, н≥ж на 1% на кожний % зниженн¤ ц≥ни цього товару, (слаба реакц≥¤).

б)еластичний попи маЇ м≥сце, коли попит зростаЇ б≥льше, н≥ж на 1% на кожний % зниженн¤ ц≥ни (сильна реакц≥¤).

в)одиночна еластичн≥сть маЇ м≥сце, коли закуповуючи к≥льк≥сть виростаЇ на 1% при зниженн≥ ц≥ни на 1%.

≈ластичн≥сть попиту по доходу =

ѕопит ≥ теор≥¤ обмеженоњ корисност≥.

«акон спадаючоњ обмеженоњ корисност≥ говорить, що внасл≥док того, ¤к ви споживаЇте все нов≥ одиниц≥ одного ≥ того ж товару, росте загальна корисн≥сть, отримана вами, але при цьому вона зростаЇ все б≥льш пов≥льн≥шими темпами (пов≥льн≥ше) внасл≥док того, що обмежена корисн≥сть даного товару *або додатковоњ вартост≥, принесена останньою одиницею) маЇ тенденц≥ю до скороченн¤:

 ≥льк≥сть спожитого товару

«агальна корисн≥сть

ќбмежена корисн≥сть

0

0

0

1

4

4

2

7

3

3

9

2

4

10

1

5

10

0

якщо людин≥ дл¤ задоволенн¤ його потреб необх≥дно 10 пл¤шок води, а в його розпор¤дженн≥ Ї 50, то м≥шок води в 40 пл¤шок (50-10) не буде мати н≥¤коњ ц≥нност≥ споживчоњ. якщо у нього буде т≥льки 10 пл¤шок, то кожне ≥з них маЇ споживчу ц≥нн≥сть, тому що кожна ≥з них задовольн¤Ї його потреби.

ќтже, величина ц≥нност≥ матер≥альних благ визначаЇтьс¤ величиною корисност≥, ¤ку приносить людин≥ та чи ≥нша р≥ч. (ћова не йде про загальну корисн≥сть, а про обмежену корисн≥сть реч≥).

«акон спадаючоњ обмеженоњ корисност≥ допомагаЇ по¤снити закон спадаючого попиту.

≤з зб≥льшенн¤м к≥лькост≥ запропонованого товару ц≥ни на кожну одиницю падають, тому що кожна порц≥¤ товару задовольн¤Ї все менше справжню потребу ≥ ц≥нитьс¤ менше, н≥ж попередн¤.

–озпод≥л доход≥в м≥ж групами населенн¤. ≤ндив≥дуальний ≥ с≥мейний дох≥д.

ƒиференц≥ац≥¤ зароб≥тк≥в по¤снюЇтьс¤ сп≥вв≥дношенн¤м попиту ≥ пропозиц≥њ на дану профес≥ю.

Ќа практиц≥ ставки зарплати р≥зн≥:

–об≥тники Ц неоднор≥дн≥. –озр≥зн¤ютьс¤ по зд≥бност¤х, р≥внем п≥дготовки ≥ осв≥ти, ≥ в результат≥ попадають в не конкуруюч≥ один до одного профес≥ональн≥ групи.

¬иди роб≥т розр≥зн¤ютьс¤ своЇю захоплив≥стю (буд≥вельник маЇ вищу зароб≥тну платню, н≥ж банк≥вський прац≥вник).

–инки прац≥ переважно характеризуютьс¤ неудосконаленою конкуренц≥Їю через географ≥чн≥ умови та ≥н.

“ест ≤-10: вид≥л≥ть правильну в≥дпов≥дь.

ƒиференц≥ац≥¤ зароб≥тку

по¤снюЇтьс¤

а

б

÷≥нн≥стю ≥ квал≥ф≥кац≥Їю прац≥

—п≥вв≥дношенн¤ попиту ≥ пропозиц≥њ на дану профес≥ю

“ест≤-11:

ѕ≥двищений попит на дану профес≥ю по¤снюЇтьс¤:

а

б

в

ѕриналежн≥сть прац≥вника до не конкуруючоњ непрофес≥ональноњ групи

Ќезахоплююча робота, риск

Ќедосконала конкуренц≥¤, географ≥чне обмеженн¤

Ќазва: –инкова система ≥ орган≥зац≥¤ п≥дприЇмництва
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (14969 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->
Page generation 0.182 seconds
Хостинг от uCoz