Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

∆урнал≥стика > ¬икористанн¤ статистичних даних в журнал≥стиц≥


Ќайдивовижн≥ший факт: такси, ви¤вл¤Їтьс¤, застосовують виключно до морських суден. ј ¤кщо, прим≥ром, нафтопродукти попадуть у море з берега, зокрема з нафтобази, р≥внозначну еколог≥чну шкоду розраховують за ц≥лком ≥ншою методикою. ” сотн≥ раз≥в знижуютьс¤ й розц≥нки! ћетодика враховуЇ, на в≥дм≥ну в≥д такс, ≥ факт прибиранн¤, ≥ його ¤к≥сть, ≥ м≥сце скиданн¤ - витрати на прибиранн¤, до реч≥, у таких випадках вираховують ≥з суми збитк≥в. ’оча морю, здавалос¤ б, байдуже, з ¤коњ труби ставс¤ викид...

≤ноземц≥в ц≥ п≥дходи дивують. ј юристи, ураховуючи њх, вимагають квал≥ф≥кувати викид ≥з судна, ¤ке завантажуЇтьс¤, ¤к вит≥канн¤ нафти з частини комплексу "судно-берег", тобто з берегового об"Їкта. “а, коли йти за ц≥Їю методикою, вже належить доплата(!) в розм≥р≥ $3,9 млн власников≥ корабл¤ за прибиранн¤ розлитоњ нафти. «а прибиранн¤, котре Ї теж, до реч≥, наддорогим - за 33 години роботи збирач≥в см≥тт¤ у нафтогаван≥ та прилеглих територ≥¤х судноремонтного заводу пред"¤влено рахунок на $4 млн. ÷≥каво, де ще у св≥т≥ можна ст≥льки заробити менш н≥ж за п≥втори доби? як≥ обірунтуванн¤ тариф≥в? як не важко здогадатис¤, такими Ї "коеф≥ц≥Їнти"...

≤ останнЇ: ¤к мають реагувати на таку "украњнську" практику ≥ноземн≥ судновласники та кап≥тани суден, маючи змогу елементарно пор≥вн¤ти розм≥ри ¤понських санкц≥й до власник≥в танкера "Ќаходка", ¤кий також нещодавно дозволив соб≥ у авар≥йному режим≥ скинути к≥лька тис¤ч тон нафти, чим запод≥¤в реальних збитк≥в рибному господарству ¤понського узбережж¤? –ахунок суворих ¤понських еколог≥в до винуватц≥в становив у перерахунку $25 за 1 кг нафти, тобто у дес¤тки раз≥в менше пор≥вн¤но з позовом украњнськоњ ≥нспекц≥њ.

ќтже, украњнськ≥ еколог≥чн≥ санкц≥њ можна см≥ливо вносити до  ниги рекорд≥в √≥ннеса: ¤к найб≥льш≥ дл¤ морських суден та найменш≥ дл¤ берегових п≥дприЇмств ”крањни. ясна р≥ч, по¤сненн¤ феномену - за межами еколог≥њ. ќстанн≥ми роками ”крањна практично втратила св≥й танкерний флот. Ќе виключено, що саме ц≥Їю обставиною продиктовано м≥ркуванн¤: а чому б не перетворити ст¤гненн¤ з морських суден у бездонне джерело великих валютних надходжень? √од≥ й говорити, що саме через це до державного контролю морських суден миттЇво закорт≥ло приЇднатис¤ ≥ комерц≥йним структурам? ≤ тепер кожне судно, що заходить до украњнських порт≥в, буквально атакують "ф≥рмач≥". √рецький морський аташе недавно нар≥кав: зах≥д судна в порт часто коштуЇ кап≥танов≥ трим≥с¤чноњ зарплатн≥. „и варто дивуватис¤, що таких заплив≥в останн≥м часом дедал≥ менше?

12

Ќазва: ¬икористанн¤ статистичних даних в журнал≥стиц≥
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-17 (1177 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
amtrak - leasing disadvantages - adipex online - buy used - јвстрали¤ - free debt consolidation - debt home
Page generation 0.191 seconds
Хостинг от uCoz