Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

Ѕ∆ƒ > Ќормативн≥ документи з Ѕ∆ƒ


Ќормативн≥ документи з Ѕ∆ƒ

—тор≥нка: 1/2

ѕлан

«акони ”крањни, ¤к≥ в≥дпов≥дають за безпеку життЇд≥¤льност≥ населенн¤ ”крањни

«акон Уѕро цив≥льну оборону ”крањниФ та система цив≥льноњ оборони

3. —писок використаноњ л≥тератури

1. «акони ”крањни, ¤к≥ в≥дпов≥дають

за безпеку життЇд≥¤льност≥ населенн¤ ”крањни

«абезпеченн¤ безпеки ≥ захисту населенн¤, об'Їкт≥в економ≥ки ≥ в ц≥лому нац≥онального надбанн¤ крањни в≥д негативних насл≥дк≥в надзвичайних ситуац≥й розгл¤даЇтьс¤ в ”крањн≥ ¤к нев≥д'Їмна частина державноњ пол≥тики нац≥ональноњ безпеки ≥ державного буд≥вництва, ¤к найважлив≥ша функц≥¤ орган≥в виконавчоњ влади, м≥сцевого самовр¤дуванн¤, п≥дприЇмств, орган≥зац≥й, установ ≥ громад¤н.

ѕрактична реал≥зац≥¤ державноњ пол≥тики у сфер≥ захисту населенн¤ ≥ територ≥й в≥д надзвичайних ситуац≥й, пр≥оритетом ¤коњ Ї запоб≥ганн¤ њх виникненню та адекватне реагуванн¤, повинне базуватись на сукупност≥ правових норм, об'Їднаних в Їдине тематичне законодавство.

ѕочинаючи з 1991 року, в≥дколи шл¤хи ≥ способи вир≥шенн¤ завдань захисту населенн¤ ≥ територ≥й в≥д надзвичайних ситуац≥й докор≥нно зм≥нились, процес створенн¤ в≥дпов≥дноњ нормативно-правовоњ бази значно актив≥зувавс¤. ѕрийн¤т≥, зокрема, закони ”крањни Дѕро надзвичайн≥й стан" (26. 06. 1992 р.), Дѕро цив≥льну оборону ”крањни" (03. 02. 1993 р.), Дѕро пожежну безпеку" (17. 12. 1993 р.), Дѕро використанн¤ ¤дерноњ енерг≥њ та рад≥ац≥йну безпеку" (08. 02. 1995 р.). ”казом ѕрезидента ”крањни в≥д 28. 10. 96 р. є 1005/96 утворено ћ≥н≥стерство ”крањни з питань надзвичайних ситуац≥й та у справах захисту населенн¤ в≥д насл≥дк≥в „орнобильськоњ катастрофи.

ќднак, лише на¤вност≥ необх≥дного законодавства та ¤кост≥ його зм≥сту недостатньо дл¤ вир≥шенн¤ поставлених ними завдань, необх≥дно, щоб норми законодавства д≥¤ли ≥ важливою передумовою њх д≥Ївост≥ Ї доведенн¤ зм≥сту нормативно-правових акт≥в до в≥дома посадових ос≥б, прац≥вник≥в та населенн¤. —аме ц≥й мет≥, спод≥ваЇмось, ≥ слугуватиме даний розд≥л навчального пос≥бника.


2. «акон Уѕро цив≥льну оборону ”крањниФ

та система цив≥льноњ оборони

ќсновоположним документом щодо захисту населенн¤ в≥д насл≥дк≥в надзвичайних ситуац≥й Ї «акон Дѕро цив≥льну оборону ”крањни". ¬≥дпов≥дно до цього «акону громад¤ни ”крањни мають право на захист свого житт¤ ≥ здоров'¤ в≥д насл≥дк≥в авар≥й, катастроф, значних пожеж, стих≥йного лиха. ƒержава ¤к гарант цього права створюЇ систему цив≥льноњ оборони, мета ¤коњ захист населенн¤ в≥д небезпечних насл≥дк≥в авар≥й ≥ катастроф техногенного та воЇнного характеру.

—истему цив≥льноњ оборони складають:

Ч органи державноњ виконавчоњ влади вс≥х р≥вн≥в, до компетенц≥њ ¤ких в≥днесено функц≥њ, пов'¤зан≥ з безпекою ≥ захистом населенн¤, попередженн¤м, реагуванн¤м ≥ д≥¤ми у надзвичайних ситуац≥¤х;

Ч органи повс¤кденного управл≥нн¤ процесами захисту населенн¤ у склад≥ центральних та м≥сцевих орган≥в державноњ виконавчоњ влади ≥ адм≥н≥страц≥њ п≥дприЇмств, установ, орган≥зац≥й незалежно в≥д форм власност≥ ≥ господарюванн¤;

Ч сили ≥ засоби, призначен≥ дл¤ виконанн¤ завдань цив≥льноњ оборони;

Ч фонди ф≥нансових, медичних та матер≥ально-техн≥чних ресурс≥в, передбачен≥ на випадок надзвичайних ситуац≥й;

Ч системи зв'¤зку, опов≥щенн¤ та ≥нформац≥йного забезпеченн¤. «аходи цив≥льноњ оборони поширюютьс¤ на всю територ≥ю ”крањни,

вс≥ верстви населенн¤, а розпод≥л за обс¤гом ≥ в≥дпов≥дальн≥стю њх виконанн¤ зд≥йснюЇтьс¤ за територ≥ально-виробничим принципом. «авданн¤ми ÷ив≥льноњ оборони ”крањни Ї:

Ч запоб≥ганн¤ виникненню надзвичайних ситуац≥й техногенного походженн¤ ≥ запровадженн¤ заход≥в щодо зменшенн¤ збитк≥в та втрат у раз≥ авар≥й, катастроф, вибух≥в, великих пожеж та стих≥йного лиха;

Ч опов≥щенн¤ населенн¤ про загрозу ≥ виникненн¤ надзвичайних ситуац≥й у мирний ≥ воЇнний часи та пост≥йне ≥нформуванн¤ його про на¤вну обстановку;

Ч захист населенн¤ в≥д насл≥дк≥в авар≥й, катастроф, великих пожеж, стих≥йного лиха та застосуванн¤ засоб≥в ураженн¤;

Ч орган≥зац≥¤ життЇзабезпеченн¤ населенн¤ п≥д час авар≥й, катастроф, стих≥йного лиха та у воЇнний час;

Ч орган≥зац≥¤ ≥ проведенн¤ р¤тувальних та ≥нших нев≥дкладних роб≥т у районах лиха ≥ осередках ураженн¤;

Ч створенн¤ систем анал≥зу ≥ прогнозуванн¤ управл≥нн¤, опов≥щенн¤ ≥ зв'¤зку, спостереженн¤ ≥ контролю за рад≥оактивним, х≥м≥чним ≥ бактер≥олог≥чним зараженн¤м, п≥дтриманн¤ њх готовност≥ дл¤ сталого функц≥онуванн¤ у надзвичайних ситуац≥¤х мирного ≥ воЇнного час≥в;

Ч п≥дготовка ≥ переп≥дготовка кер≥вного складу цив≥льноњ оборони, ѓѓ орган≥в управл≥нн¤ та сил, навчанн¤ населенн¤ вм≥ти застосовувати засоби ≥ндив≥дуального захисту ≥ д≥¤ти в надзвичайних ситуац≥¤х.

Ќачальником ÷ив≥льноњ оборони ”крањни Ї прем'Їр-м≥н≥стр ”крањни або окрема посадова особа; на ≥нших адм≥н≥стративно-територ≥альних р≥вн¤х функц≥њ начальник≥в цив≥льноњ оборони зд≥йснюють кер≥вники в≥дпов≥дних орган≥в виконавчоњ влади; в м≥н≥стерствах, ≥нших органах державного управл≥нн¤ та на об'Їктах народного господарства начальниками цив≥льноњ оборони Ї њх кер≥вники.

« метою вдосконаленн¤ управл≥нн¤ ÷ив≥льною обороною ”крањни, захисту населенн¤ ≥ територ≥й в≥д надзвичайних ситуац≥й та зд≥йсненн¤ заход≥в щодо л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в „орнобильськоњ катастрофи указом президента ”крањни утворено ћ≥н≥стерство ”крањни з питань надзвичайних ситуац≥й та у справах захисту населенн¤ в≥д насл≥дк≥в „орнобильськоњ катастрофи (ћЌ— ”крањни).

ќсновними завданн¤ми ћЌ— ”крањни щодо надзвичайних ситуац≥й та л≥кв≥дац≥њ њх насл≥дк≥в Ї:

Ч розробленн¤ ≥ реал≥зац≥¤ заход≥в щодо захисту населенн¤ в≥д насл≥дк≥в надзвичайних ситуац≥й;

Ч кер≥вництво д≥¤льн≥стю орган≥в управл≥нн¤, штаб≥в, в≥йськ цив≥льноњ оборони ≥ п≥дпор¤дкованих спец≥ал≥зованих формувань;

Ч координац≥¤ д≥¤льност≥ м≥н≥стерств та ≥нших центральних орган≥в виконавчоњ влади, –ади м≥н≥стр≥в јвтономноњ –еспубл≥ки  рим, м≥сцевих державних адм≥н≥страц≥й, п≥дприЇмств, установ ≥ орган≥зац≥й ус≥х форм власност≥ з розв'¤занн¤ проблем захисту населенн¤ ≥ територ≥й в≥д надзвичайних ситуац≥й та л≥кв≥дац≥њ њх насл≥дк≥в;

Чвизначенн¤ основних напр¤м≥в роботи у сфер≥ захисту населенн¤ ≥ територ≥й в≥д надзвичайних ситуац≥й;

Ч державний нагл¤д ≥ контроль за станом цив≥льноњ оборони ≥ техногенноњ безпеки, готовн≥стю д≥й у надзвичайних ситуац≥¤х та проведенн¤ заход≥в щодо запоб≥ганн¤ њм;

Ч координац≥¤ роб≥т, пов'¤заних з формуванн¤м ≥ реал≥зац≥Їю Їдиноњ науково-техн≥чноњ пол≥тики у сфер≥ створенн¤ та впровадженн¤ сучасних ≥нформац≥йних технолог≥й, банк≥в даних з проблем цив≥льноњ оборони, захисту населенн¤ ≥ територ≥й в≥д насл≥дк≥в надзвичайних ситуац≥й;

Ч- п≥дготовка ≥ переп≥дготовка кадр≥в цив≥льноњ оборони та з питань захисту населенн¤ ≥ територ≥й в≥д насл≥дк≥в надзвичайних ситуац≥й, навчанн¤ населенн¤ д≥й у надзвичайних ситуац≥¤х.

ћЌ— ”крањни в≥дпов≥дно до покладених на нього завдань щодо питань надзвичайних ситуац≥й:

Ч орган≥зовуЇ розробленн¤ ≥ зд≥йсненн¤ заход≥в цив≥льноњ оборони щодо запоб≥ганн¤ ≥ реагуванн¤ на надзвичайн≥ ситуац≥њ;

Ч подаЇ в межах своњх повноважень пропозиц≥њ до проекту ƒержавного бюджету ”крањни, зд≥йснюЇ контроль за ц≥льовим використанн¤м бюджетних кошт≥в;

Ч керуЇ роботами, пов'¤заними з л≥кв≥дац≥Їю насл≥дк≥в великих за масштабами авар≥й ≥ катастроф техногенного характеру та ≥нших надзвичайних ситуац≥й ≥ забезпечуЇ готовн≥сть сил ≥ штаб≥в цив≥льноњ оборони та сил з надзвичайних ситуац≥й до д≥й за призначенн¤м; .

Ч зд≥йснюЇ державний нагл¤д ≥ контроль за виконанн¤м вимог цив≥льноњ оборони ≥ техногенноњ безпеки, заход≥в щодо запоб≥ганн¤ надзвичайним ситуац≥¤м та њх л≥кв≥дац≥њ, станом готовност≥ сил ≥ засоб≥в цив≥льноњ оборони до проведенн¤ р¤тувальних та ≥нших нев≥дкладних роб≥т у раз≥ виникненн¤ надзвичайноњ ситуац≥њ;

Ч бере участь у проведенн≥ державноњ експертизи м≥стобуд≥вноњ документац≥њ та проект≥в буд≥вництва техногенне небезпечних об'Їкт≥в у частин≥ додержанн¤ вимог цив≥льноњ оборони ≥ техногенноњ безпеки;

Ч координуЇ д≥¤льн≥сть центральних орган≥в виконавчоњ влади щодо проведенн¤ пошуку ≥ р¤туванн¤ людей, авар≥йно-р¤тувальних роб≥т, л≥кв≥дац≥њ впливу нафтопродукт≥в, шк≥дливих х≥м≥чних та рад≥оактивних речовин на довк≥лл¤;

Ч опов≥щаЇ населенн¤ про загрозу ≥ виникненн¤ надзвичайноњ, ситуац≥њ, забезпечуЇ належне функц≥онуванн¤ територ≥альних

≥ локальних систем опов≥щенн¤;

- прогнозуЇ разом ≥з зац≥кавленими орган≥зац≥¤ми ≥мов≥рн≥сть виникненн¤ надзвичайних ситуац≥й природного ≥ техногенного характеру,

моделюЇ њх, районуЇ територ≥њ ”крањни за на¤вн≥стю потенц≥йно небезпечних виробництв, об'Їкт≥в та загрози стих≥йного лиха, визначаЇ показники ризику на об'Їктах народного господарства ≥ територ≥¤х;

Ч орган≥зовуЇ в установленому пор¤дку наданн¤ допомоги населенню ”крањни та ≥нших держав, ¤ке потерп≥ло внасл≥док надзвичайноњ ситуац≥њ;

Ч визначаЇ разом з центральними органами виконавчоњ влади, –адою м≥н≥стр≥в јвтономноњ –еспубл≥ки  рим, м≥сцевими державними адм≥н≥страц≥¤ми склади, м≥сц¤ розм≥щенн¤ та оснащенн¤ сил ≥ засоб≥в, призначених дл¤ л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в надзвичайних ситуац≥й, утворюЇ навчальн≥ та реаб≥л≥тац≥йн≥ центри;

Ч орган≥зовуЇ створенн¤, п≥дготовку ≥ використанн¤ авар≥йно-р¤тувальних спец≥ал≥зованих формувань у проведенн≥ першо≠чергових роб≥т з локал≥зац≥њ та л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в надзвичайних ситуац≥й;

12

Ќазва: Ќормативн≥ документи з Ѕ∆ƒ
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-01-03 (2573 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->
Page generation 0.360 seconds
Хостинг от uCoz