Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

Ѕ∆ƒ > ѕроблема збереженн¤ миру на «емл≥


ѕроблема збереженн¤ миру на «емл≥

“ехн≥ка безпеки при проведенн≥ геодезичних роб≥т у м≥стах, на дорогах, мостах, тунел¤х, при буд≥вництв≥ г≥дроспоруд.

ƒо початку роб≥т у м≥стах необх≥дно отримати в органах, керуючих даною територ≥Їю, дозв≥л на право виконанн¤ роб≥т ≥ погодити вимоги безпеки, висунут≥ м≥сцевими органами до проведенн¤ геодезичних роб≥т.

ѕеред початком роб≥т на автомаг≥стральних дорогах з рухом транспортних засоб≥в або ж перед виходом бригади на автостради кер≥вник зобов'¤заний про≥нструктувати роб≥тник≥в про використанн¤ умовноњ сигнал≥зац≥њ, ¤ка подаЇтьс¤ жестами або прапорц¤ми, а також про пор¤док руху на маршрут≥.

ѕереходи вздовж дороги дозвол¤Їтьс¤ виконувати т≥льки по узб≥ччю земл¤ного полотна назустр≥ч руху транспортних засоб≥в.

ƒо виконанн¤ роб≥т на автомоб≥льних дорогах дозвол¤Їтьс¤ приступати п≥сл¤ облаштуванн¤ м≥сц¤ роботи ус≥ма необх≥дними тимчасовими дорожн≥ми знаками та огородженн¤ми.

ѕри виконанн≥ любих геодезичних роб≥т на полотн≥ автодороги на працюючих повинн≥ бути од≥т≥ сигнальн≥ оранжев≥ жилети.

ѕри переход≥ з приладом з одного м≥сц¤ роботи на ≥нше дозвол¤Їтьс¤, при в≥дсутност≥ тротуару, йти по проњждж≥й частин≥ вулиц≥ автодороги назустр≥ч руху транспорту.

ќсобливу обережн≥сть сл≥д дотримуватись при обход≥ транспортних засоб≥в або ≥нших перешкод, обмежуючих огл¤д проњжджоњ частини.

ѕ≥д час виконанн¤ роб≥т на проњждж≥й частин≥ дор≥г заборон¤Їтьс¤:

-††† залишати на дороз≥ без нагл¤ду геодезичн≥ ≥нструменти та обладнанн¤;

-††† використовувати зам≥сть вишок сторонн≥† предмети,† створюючи при цьому авар≥йну ситуац≥ю у випадку пров≥шуванн¤ л≥н≥й по ос≥ дороги;

-††† проводити роботи на дорогах в туман, замет≥ль, грозу при ожеледиц≥;

-††† п≥д час перерв в робот≥ знаходитис¤ на проњждж≥й частин≥ дор≥г ус≥х категор≥й;

ѕри виконанн≥ пром≥р≥в стор≥н планово-висотноњ мереж≥ стр≥чкою або рулеткою виключаютьс¤ випадки перетаскуванн¤ стр≥чки або рулетки на

проњжджу частину дороги.

ѕ≥д час роботи на автодорожн≥х мостах до 50 м повинн≥ вид≥л¤тис¤ з числа роб≥тник≥в регулеровщики-сигнальщики, ¤к≥ зобов'¤зан≥ спостер≥гати за рухом транспорту ≥ подавати спов≥щаючи сигнали роб≥тникам.

ѕрацююч≥ при отриманн≥ сигналу про рух транспортних засоб≥в повинн≥ йти з проњжджоњ частини моста або небезпечного м≥сц¤ за меж≥ моста.

ѕри робот≥ на мостах б≥льш 50 м працююч≥ повинн≥ переховуватись на спец≥альних майданчиках, ¤к≥ Ї в конструкц≥¤х мост≥в.

ѕри виконанн≥ геодезичних роб≥т в тунел≥ кер≥вник повинен вказати кожному працюючому нин≥, куди вони повинн≥ ховатись при пропуску транспорту.

ѕеред початком роботи на вод≥ на суднох≥дних водних шл¤хах повинен бути проведений техогл¤д вс≥х плавзасоб≥в та отриманий дозв≥л на њх експлуатац≥ю.

«аборон¤Їтьс¤ використовувати п≥дв≥сн≥ човников≥ мотори п≥двищеноњ потужност≥, не в≥дпов≥дноњ вантажоп≥дйомност≥ ≥ ст≥йкост≥ човна.

ѕ≥дв≥сн≥ мотори повинн≥ додатково кр≥питис¤ до човн≥в страхувальними канатами. Ќа моторних човнах повинн≥ бути в запас≥ справн≥ гребн≥ весла.

ƒл¤ усуненн¤ можливих пробоњн та тр≥щин на човнах повинн≥ бути необх≥дн≥ матер≥али.

ѕлоти повинн≥ бути м≥цно зв'¤зан≥ ≥ мати необх≥дне обладнанн¤.

” вс≥х випадках транспортуванн¤ бригад по вод≥, особливо при подоланн≥ небезпечних д≥л¤нок, р¤тувальн≥ засоби (жилети, нагрудники, по¤си) повинн≥ бути над≥т≥ на людей, а р¤тувальн≥ круги ≥ ≥нш≥ засоби при њх на¤вност≥ на плавзасоб≥ повинн≥ бути розм≥щен≥ на видному ≥ легко доступному м≥сц≥.

ѕри посадц≥ та висадц≥ людей, човни та ≥нш≥ плавзасоби повинн≥ ставитись вздовж берега.

ѕ≥д час роботи повинно бути орган≥зовано безперервне спостереженн¤ погодних умов з врахуванн¤м м≥сцевих ознак пог≥ршенн¤ погоди.

ѕри необх≥дност≥ виконанн¤ роб≥т на полотнин≥ зал≥зниц≥† варто виставл¤ти сигнальник≥в (один перед по ходу, ≥нший позаду) на таких м≥сц¤х, в≥дк≥л¤ можна знайти ≥ попередити техн≥ка умовним знаком про приближении пот¤га, на в≥дстан≥ не менш 1 км. ”с≥ члени бригади повинн≥ працювати в жовтогар¤чих демаскуючих жилетах.

Ќа автомоб≥льних дорогах сигнальники-регулювальники вставл¤ютьс¤ за 50-100 м по обох сторонах в≥д м≥сц¤ роботи техн≥ка. ѕобачивши сигнал про наближенн¤ пот¤га, роб≥тники повинн≥ п≥ти з≥ шл¤ху на узб≥чч¤ (знаходитис¤ на в≥дстан≥ 2 м в≥д крайньоњ рейки).

Ќебезпечно працювати на шл¤хах зал≥зних ≥ шосейних дор≥г у грозу, замет≥ль, туман. ѕри наближенн≥ грози ≥ т.п.† працююч≥ на дорогах завчасно повинн≥ п≥ти з полотнини дороги в намети табору. Ќе можна залишати на дорогах без нагл¤ду геодезичн≥ прилади, штативи, рейки й ≥нше устаткуванн¤. ѕри вим≥рах л≥н≥й сталевою стр≥чкою чи рулеткою поблизу рейок електриф≥кованоњ зал≥зниц≥ не можна допускати з≥ткненн¤ стр≥чки з рейками.

†Ќа буд≥вництв≥ мост≥в.

ѕри вишукуванн¤х ≥ зйомках мостових переход≥в часто приходитьс¤ робити вод¤н≥ переправи на катерах, човнах, плотах, понтонах ≥ ≥н. ” цих випадках працююч≥ повинн≥ мати брезентов≥ костюми ≥ гумов≥ чоботи, кр≥м того, необх≥дно мати напоготов≥ р¤тувальн≥ засоби, а при складних обставинах ≥ тривалоњ робот-р¤тувальний чи по¤с жилет повинний бути надет на кожного виконавц¤ роб≥т. “акими засобами забезпечуЇ працюючих р¤тувальну посаду, що орган≥зуЇтьс¤ на початку роб≥т поблизу мостового переходу.

Ѕуд≥вництво мост≥в починаЇтьс¤ з≥ зведенн¤ мостових опор. ÷ю роботу виконують шл¤хом спорудженн¤ опор усередин≥ паль оболонок, опусканн¤† чи колод¤з≥в кесона. ќпусканн¤ кесона застосовують, коли два перших вар≥анти по геолог≥чних умовах неприйн¤тн≥.

√еодезист спочатку визначаЇ ≥ закр≥плюЇ† чи палею в≥хою центр кожноњ опори. ѕот≥м до центра кожноњ опори п≥двозитьс¤ плавучий агрегат дл¤ опусканн¤† чи оболонок понтон дл¤ опусканн¤ колод¤з≥в. ƒл¤ безпеки обслуговуванн¤ буд≥вництва уздовж ос≥ моста в≥д кожного берега до глибини 3-4 м робл¤ть на пал¤х тимчасов≥ над≥йн≥ помости шириною не менш 1,5 м ≥з поруч [28, с. 217] а на глибоких д≥л¤нках, на фарватер≥, установлюють розв≥дн≥ плавуч≥ понтонн≥ мостки. ÷≥ тимчасов≥ помости забезпечують безпека вс≥х роб≥т, у тому числ≥ ≥ геодезичних по розбивц≥ центр≥в опор, визначенню њхнього контуру, контролю за† опусканн¤м† чи колод¤з≥в кесона ≥ т.п..

 оли буд≥вництво опор вийде з води, геодезист шл¤хом к≥лькаразових вим≥р≥в контролюЇ њхню буд≥влю до проектноњ висоти. ѕ≥сл¤ цього визначаЇ в≥дстан≥ м≥ж ос¤ми фактично побудованих опор

дл¤ завданн¤ заводу замовленн¤ на виготовленн¤ суц≥льнозварних мостових ферм. ¬иконуючи ц≥ роботи, геодезична бригада неодноразово робить переправи з берега до опор, п≥дн≥маЇтьс¤ по сход на опори, працюЇ на них.

¬ерхн≥ площадки мостових опор звичайно бувають вузьк≥ (1,5-2,0 м), тому на площадках необх≥дно ставити тимчасового поруч дл¤ запоб≥ганн¤ випадк≥в пад≥нн¤ з опор.

¬ертикальн≥ п≥дземн≥ сходи на опорах повинн≥ мати огородженн¤ у вид≥ дог (к≥лець) з подовжн≥ми зв'¤зуванн¤ми ≥ бути випробуван≥ на п≥дйом вантажу масою 200 кг, а також над≥йно закр≥плен≥ в бетон опори. ѕри п≥дйом≥ по драбин≥ руки роб≥тник≥в повинн≥ бути в≥льн≥. ” рюкзаку за спиною вантаж не повинний перевищувати 5 кг. ѕрилади й устаткуванн¤ на площадку опори варто п≥дн≥мати канатом.

√еодезичне обслуговуванн¤ буд≥вельно-монтажних роб≥т з≥ зборки й установки прол≥тних буд≥вель моста передбачаЇ розбивку тимчасових опор ≥ риштованн¤, спостереженн¤ за ос≥данн¤м њх, вим≥ру при зборц≥ ≥ монтаж≥ ферм, контрольн≥ вим≥ри при пересуванн≥ прол≥тних буд≥вель, контрольн≥ вим≥ри зрушень ≥ прогин≥в ферм. ¬иконанн¤ вим≥р≥в на висот≥ дозвол¤Їтьс¤ т≥льки при страховц≥ працюючих ланцюгом запоб≥жного по¤са.

ƒл¤ проведенн¤ вим≥р≥в з ферм моста необх≥дно заздалег≥дь зробити над≥йн≥ ≥ м≥цн≥ п≥дмости, що забезпечують безпеку роботи. “ехн≥к ≥ роб≥тники повинн≥ працювати на мосту в р¤тувальних жилетах ≥ застрахованими застережним по¤сом до конструкц≥њ моста. ѕри виконанн≥ вим≥р≥в узимку по льоду попередньо вим≥рюють товщину льоду в дек≥лькох м≥сц¤х по створ≥, паралельно ос≥ моста, вище на 20 м, ≥ визначають грузоп≥дйомн≥сть льоду ≥ над≥йн≥сть його (див. І 48) .

ѕри мостовому буд≥вництв≥ геодезистам доручаЇтьс¤ вивченн¤ зимового режиму руки ≥ ледостава: спостереженн¤ за зм≥нами товщини льоду, вим≥ру м≥сць ≥ розм≥р≥в ополонки, спостереженн¤ за рухом льоду. ƒл¤ вим≥ру товщини льоду користаютьс¤ спец≥альною рейкою з укосиною, що дозвол¤Ї виключити надлишок намерзанн¤ льоду на краю лунки.

1

Ќазва: ѕроблема збереженн¤ миру на «емл≥
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-01-03 (802 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->
Page generation 0.135 seconds
Хостинг от uCoz