Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

 омп'ютерн≥ науки > ќснови веб-дизайну


ќснови веб-дизайну

—тор≥нка: 1/4

≤.¬ступ

«ародженн¤ ≥ розвиток мереж≥ ≤нтернет стало початком новоњ компТютерноњ епохи Ц епохи зр≥лост≥. ћ≥льйони ≥ м≥льйони розкиданих по всьому св≥ту стали Їдиною частиною ≤нформац≥йноњ мереж≥, р≥чками накопичених знань злились в один, величний ќкеан. ўо таке ≤нтернет? Ќавр¤д чи ви знайдете в≥дпов≥дь на це питанн¤ в книжках та статт¤х, присв¤чених цьому феномену.ƒл¤ когось це т≥льки лиш ≥нструмент дл¤ пошуку та обм≥ну ≥нформац≥њ. ƒл¤ когось д≥м, новий всесв≥т, к≥берпрост≥р, в ¤кому людина проводить набагато б≥льше часу, н≥ж в реальному св≥т≥. ћережа ≤нтеренет перевернула вс≥ у¤вленн¤ про засоби масовоњ ≥нформац≥њ, ≥ разом з тим Ц≥ про суть ≥нформац≥њ. ≤нтернет л≥кв≥дував кордони м≥ж державами ≥ зробив людей набагато ближчими один до одного.  ожен день на просторах ћереж≥ зустр≥чаютьс¤ м≥льйони користувач≥в ≥з р≥зних крањн св≥ту. «а останн≥ми даними , њх к≥льк≥сть в 2002 роц≥ дос¤гне п≥вм≥ль¤рда чолов≥к.

«ародженн¤ мереж≥ ≤нтернет в≥днос¤ть до 60рр. ’’ст.≤де¤ створенн¤ мереж≥, ¤ка буде обТЇднувати компТютери з р≥зних куточк≥в крањни, виникла в в≥йськових —Ўј. ¬ 1969р. була запущена система , ¤ка звТ¤зала м≥ж собою чотири компТютери з р≥зних куточк≥в —Ўј. ј через р≥к нова ≥нформац≥йна мережа, названа ARPANet, приступила до роботи.

ARPANet дала вченим просто дивовжн≥ можливост≥ комун≥кац≥њ: в л≥чен≥ хвилини досл≥дник, розм≥щений, наприклад, в “ехас≥, мав можлив≥сть послати запит на отриманн¤ потр≥бноњ йому ≥нформац≥њ кудись на јл¤ску- ≥ через дек≥лька секунд потр≥бний йому файл був вже на компТютер≥.

« кожним роком ARPANet росла ≥ розвивалась. ƒо мереж≥ п≥дТЇднувались все нов≥ ≥ нов≥ учасники: право доступу до мереж≥ почали вимагати вс≥ велик≥ лаборатор≥њ, пот≥м-б≥льш менш≥...Ќарешт≥ в погоню за ARPANet вступили вищ≥ учбов≥ заклади. ¬ 1973 роц≥ вперше через мережу стали зТЇданан≥ компТютери р≥зних крањн: мережа стала м≥жнародною.

Ќародженн¤ протоколу “—–/≤–, дозвол¤ючого користувачам з легк≥стю п≥дключатись до ≤нтернету за допомогою звичайноњ телефонноњ л≥н≥њ, сп≥впало з ≥ншою под≥Їю - под≥лом ARPANet.“ерп≥нню в≥йськових пришов к≥нець ≥ вони в≥докремились в мережу MILNet.

Ќа початку 90-х рок≥в прошла ще одна революц≥¤-розповсюдженн¤ граф≥чного способу в≥дображенн¤ ≥нформац≥њ в ћереж≥ в вигл¤д≥ Дстор≥нокФ, з можлив≥стю нести не т≥льки текст, ¤к ран≥ше,а граф≥ку, а п≥зн≥ше ≥ елементи мультимед≥а ( звук ≥ нав≥ть в≥део). ористувач≥ кинулись в ћережу потоком-тепер вже не спец≥ал≥сти, а прост≥ користувач≥. ¬ 1995 роц≥ ставс¤ справжн≥й бунт ≤нтернет, перетворивши ћережу в найб≥льший, динам≥чний ≥ доступний зас≥б масовоњ ≥нформац≥њ.

14 кв≥тн¤ 1998 року ≥стор≥¤ ≤нтернет п≥шла на другий виток: в —Ўј в≥дбувс¤ св¤тковий запуск новоњ ћереж≥, ¤ка отримала назву Д≤нтернет-2Ф. Ѕатьками новоњ мереж≥ стали найб≥льш≥ учбов≥ заклади, науков≥ ≥ досл≥дницьк≥ заклади —Ўј, ≥ також р¤д промислових г≥гант≥в.

Ўвидк≥сть проходженн¤ даних в ≤нтернет-2 просто вражаЇ у¤ву.¬она б≥льше, н≥ж в 1000 раз перевищуЇ можливост≥ найшвидших канал≥в сьогодн≥шнього дн¤ ћереж≥ (наприклад, дл¤ передач≥ по ≤нтернет-2 ≥нформац≥њ, ¤ка збер≥гаЇтьс¤ в 30-томн≥йФЅританськ≥й ≈нциклопед≥њФ, достатньо... всього одн≥Їњ секунди!). «розум≥ло, що з приходом ≤нтернет-2 так≥ пон¤тт¤ , ¤к ДкомпТютерне телебаченн¤Ф, передача Дживого в≥деоФ в реальному час≥ ≥ нав≥ть Д≤нтернет-к≥нематографФ переход¤ть з област≥ фантастики в р¤д звичайних ¤вищ.

ƒоступ до ≤нтернет-2 прост≥ користувач≥ отримають не скоро, поки що нова ћережа буде обслуговувати виключно найб≥льш≥ учбов≥ заклади ≥ досл≥дницьк≥ орган≥зац≥њ.ќднак не виключено ,що ≤нтернет-2 через 5-10 рок≥в вит≥снить звичайну ћережу.

≈волюц≥¤ ≤нтернет ще не зак≥нчена. ‘актично ¤вище ≤нтернет ≥снуЇ т≥льки ш≥сть рок≥в, ≥ за цей рекордно малий терм≥н вона вже стала нев≥дТЇмною частиною житт¤ сотн≥ м≥льйон≥в людей на планет≥.

≤≤.ќсновна частина

—ьогодн≥, подорожуючи по ≤nternet, можна знайти багато дуже добре виконаних сайт≥в, привабливих на вигл¤д, що швидко завантажуютьс¤, мають ч≥тко розмежовану по розд≥лах ≥нформац≥ю ≥ зручн≥ функц≥њ нав≥гац≥њ. “ак≥ сайти просто запрошують нас в≥дв≥дати њх, розслабитис¤, затриматис¤ на ¤кийсь час, розважитис¤ ≥ дов≥датис¤ щось нове.

якщо ви затримуЇтес¤ на ¤кому-небудь сайт≥ на тривалий час ≥ нав≥ть не усв≥домлюЇте цього, то, ¤к видно, такий сайт дуже добре продуманий. ѕоверн≥тьс¤ назад ≥ спробуйте осмислити повну картину. „и можете ви побачити структуру, орган≥зац≥ю? „и легко сприймаЇтьс¤ ≥нформац≥¤? –озум≥нн¤ руху ≥нформац≥йних поток≥в - це перший крок у створенн≥ функц≥онального, зручного в робот≥ сайта. якщо ви зрозум≥Їте, ¤к працюЇ ц¤ концепц≥¤, ≥ застосуЇте њњ при створенн≥ власного сайта, то ви вже тим самим випередите б≥льш≥сть ≥нших розроблювач≥в.

ѕлануванн¤ ≥нформац≥йного потоку

Ѕагато Web-майстр≥в не витрачають час на те, щоб продумати ≥нформац≥йний пот≥к, а обмежуютьс¤ т≥льки розм≥щенн¤м тексту ≥ зображень на стор≥нц≥. ’оча на багатьох сайтах ви можете зустр≥ти хвалькуват≥ запевненн¤, що в них набагато б≥льше в≥дв≥дувач≥в, н≥ж у конкурент≥в, однак це не найкращий ≥ндикатор ¤кост≥ виконанн¤.  ращим показником Ї час: ¤кщо користувач≥ залишаютьс¤ на вашому сайт≥ досить довго дл¤ того, щоб пройти р≥зними його р≥вн¤ми ≥ розд≥лами, то ви вправ≥ бути упевненими в добре виконан≥й робот≥. ÷е означаЇ, що вони можуть знайти те, що њм потр≥бно, огл¤нути ≥нше ≥ без особливоњ роботи повернутис¤ назад.

ўоб зробити св≥й сайт ефективним, ви повинн≥ в≥зуал≥зувати пот≥к ≥нформац≥њ й вибран≥ користувачем шл¤хи. ≤ншими словами, ви повинн≥ бачити св≥й сайт ≥з погл¤ду користувача. ѕроцес плануванн¤ може потребувати великих витрат прац≥, однак ¤кщо в≥н доставл¤Ї вам задоволенн¤, то ц≥лком ≥мов≥рно, що ваш сайт буде чудовий.

« таким ≥нструментом у руках, ¤к Frontpage, ви маЇте вс≥ можливост≥ дл¤ створенн¤ самого в≥дв≥дуваного сайта.¬ Frontpage дуже легко працювати: це все одно що працювати в WORD. ¬игл¤д програми ви зможете побачити в додатку1. як буде вигл¤дати ваш сайт ≥ ¤ку ≥нформац≥ю ви на ньому розм≥стите, багато в чому залежить в≥д вашоњ потенц≥йноњ аудитор≥њ.

як побудувати гарний сайт

Ќайкращ≥ Web-сайти - це т≥, котр≥ привабливо вигл¤дають, Їмко виражають основну ≥дею ≥ не змушують користувач≥в чекати одержанн¤ ≥нформац≥њ на њхн≥х екранах занадто довго. ќт к≥лька порад дл¤ створенн¤ усп≥шного сайта:

„≥тко сформулюйте призначенн¤ вашого сайта. як≥ ваш≥ ц≥л≥? “≥льки присутн≥сть в ≤nternet? якщо так, то не дивуйтес¤, що ваш сайт, ¤к ≥ багато ≥нших, ос¤гне долю б≥льшост≥. Ќамагайтес¤ формулювати ваш≥ ≥дењ наст≥льки ч≥тко, наск≥льки це можливо. ћожливо, ви хочете, щоб сайт представл¤в продукц≥ю вашоњ компан≥њ. ÷е добре, але ви повинн≥ задуматис¤ про те, ¤к ви збираЇтес¤ представл¤ти ц≥ продукти. як ви хочете показати ваш≥ продукти на мережному ринку? √либоке з'¤суванн¤ цих питань допоможе вам ч≥тко сформулювати мету. Ѕез ч≥тко визначеноњ мети ваше д≥тище буде приречене на забутт¤ десь на задв≥рках ¬сесв≥тньоњ ѕавутини.

ќбов'¤зково думайте про свою аудитор≥ю. ’то буде основною

( ≥ вторинною) аудитор≥Їю вашого сайта? якого вони в≥ку? „им займаютьс¤? —к≥льки часу провод¤ть на вашому сайт≥? ” в≥дношенн≥ кожноњ порц≥њ ≥нформац≥њ, кожноњ картинки ≥ кожноњ детал≥ запитаЇте себе, ¤к в≥дреагуЇ на це ваша аудитор≥¤.

¬икористовуйте елементи, що швидко завантажуютьс¤. ѕричина номер один, чому люди швидко ≥дуть ≥з сайту (чи не в≥дв≥дують його зовс≥м) - занадто довге завантаженн¤ ≥нформац≥њ. ¬еликий обс¤г граф≥чних файл≥в викликаЇ бажанн¤ ¤кось уплинути на х≥д под≥й, ≥ найпрост≥ше - це натиснути на кнопку Stop, зупинивши завантаженн¤. «роб≥ть ваш сайт в≥зуально привабливим. ¬и, безсумн≥вно, бачили в ≤nternet чимало нудних сайт≥в. ўо ж робить њх нец≥кавими? ћожливо, недол≥к кольору ≥ розмањтост≥ тексту, заголовк≥в? ¬и, ≥мов≥рно, бачили також безладн≥ й еклектичн≥ сайти, у ¤ких використовуЇтьс¤ занадто багато р≥зних шрифт≥в чи розм≥р≥в, занадто багато кольор≥в. —творюючи св≥й власний сайт, памТ¤тайте, що продумане форматуванн¤ стор≥нок наблизить вас ще на один крок до запов≥тноњ мети.

Ќе намагайтес¤ розм≥стити все на одн≥й стор≥нц≥. Ѕудьте уважн≥, не перевантажуйте своњ стор≥нки занадто великою к≥льк≥стю ≥нформац≥њ. ”с≥ ми знаЇмо, що письменники любл¤ть писати, а дизайнери-граф≥ки - малювати ефектн≥ картинки. ¬аше завданн¤ ¤к розробника сайту - створити тонку гармон≥ю м≥ж цими двома дуже р≥зними групами людей. ѕостарайтес¤ встановити р≥вновагу м≥ж текстовою й образотворчою ≥нформац≥Їю. ƒумайте про тих, хто буде читати ваш≥ стор≥нки; думайте про те, ¤к важко сприймаЇтьс¤ велика к≥льк≥сть тексту на екран≥ комп'ютера, ≥ наповнюйте ваш≥ стор≥нки вм≥стом в≥дпов≥дно до цього. —пробуйте додати порожн≥й прост≥р, зб≥льшуючи поле стор≥нки, чи використовувати табличне розм≥щенн¤ тексту. –озм≥щаючи на стор≥нках граф≥ку, майте на уваз≥ њњ реальне значенн¤: чи служить вона основн≥й мет≥, чи працюЇ т≥льки ¤к прикраса? јле при цьому не забувайте, що ≥нод≥ красива граф≥ка сама по соб≥ може бути метою. ¬ ≥деал≥ кожен Web-сайт повинний добре вигл¤дати, м≥стити корисну ≥нформац≥ю ≥ бути зручним дл¤ перегл¤ду.

ћи схильн≥ думати, що наш сайт обов'¤зково буде пом≥чений т≥Їю аудитор≥Їю, ¤к≥й в≥н адресований; однак тут дуже легко прогадати. ўоб уникнути цього, будьте скромн≥ш≥ ≥ постарайтес¤ заздалег≥дь показати план ≥ зм≥ст вашого сайту ¤к можна б≥льш≥й к≥лькост≥ людей, особливо потенц≥йним членам вашоњ аудитор≥њ. ÷ей дуже важливий крок часто ≥гнорують.

–озумно орган≥зуйте вм≥ст. ћожливо, вам знайоме твердженн¤, що зм≥ст первинний, а форма вторинна? ≤ це правда, але форма подач≥ зм≥сту теж важлива. —к≥льки раз≥в при в≥дв≥дуванн≥ чергового сайту ви говорили соб≥: "“ут немаЇ н≥чого ц≥кавого"? ћожливо, десь глибоко всередин≥ ≥ лежить щось коштовне, але знайти це щось можна, лише випадково на нього наштовхнувшись. якщо у вас Ї ≥нформац≥¤, що, ¤к ви вважаЇте, ваш≥ в≥дв≥дувач≥ повинн≥ побачити, не ховайте њњ в середину сайту. «роб≥ть важливу ≥нформац≥ю наст≥льки легко доступною, наск≥льки це можливо. Ќе забувайте, що ваш сайт буде мати, ¤к видно, не один р≥вень вкладеност≥. ¬торинний матер≥ал упор¤дковуйте по групах взаЇмозалежноњ ≥нформац≥њ. ѕрипустимо, наприклад, що ви створюЇте ≥нтерактивний каталог музичного магазину. ¬и б пом≥стили в один список ≥ джазов≥ компакт-диски, ≥ записи рок-груп? «розум≥ло, що н≥. ÷е, звичайно, дуже простий приклад, його зм≥ст у т≥м, що, розгл¤даючи усю вашу ≥нформац≥ю в терм≥нах в≥дпов≥дних категор≥й, ви набагато краще зможете орган≥зувати св≥й сайт.

Ќазва: ќснови веб-дизайну
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-22 (1965 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
effects of benzodiazepine - for earn - cheap viagra - watch cheap - mortgages - - equity consolidation
Page generation 0.235 seconds
Хостинг от uCoz