Sort-ref.narod.ru - реферати, курсові, дипломи
  Головна  ·  Замовити реферат  ·  Гостьова кімната ·  Партнери  ·  Контакт ·   
Пошук


Рекомендуєм

Маркетинг > Маркетингова цінова політика підприємства


М'ясний відділ


Молочний

та хлібо-

булочний

відділ Т о р г о в и й з а л

Підсобні

приміщення


Цукерки

та конди-

терські

вироби


Бакалія


Рис. 4 Схема магазину “Прут”

Підприємство, яке вибрала для написання даної курсової роботи на даний час займається торгівлею продуктами харчування. Оскільки продовольчі товари постійно користуються попитом, то підприємство постійно має середній рівень товарообороту. Торговельна націнка становить в середньому 9%, що є нормальним для продуктів харчування. Витрати обігу складають приблизно 96% від усього доходу. Як бачимо з вищенаведеної таблиці обсяг продажу і відповідно прибуток з кожним роком зростає. Це свідчить про ефективну організацію торговельної діяльності, правильно проведені маркетингові заходи та добре обґрунтовану цінову політику.

Коефіцієнт установчої площі становить 0,22, це означає, що підприємство ефективно використовує торговельну площу магазину.

Показник “час на обслуговування одного покупця “ показує що продавці працюють досить оперативно і з власного досвіду знаю великих черг в магазині не створюється. В магазині є чотири відділи: мясний відділ, молочний та хлібобулочний відділ, цукерки та кондитерські вироби, бакалія.

Здебільшого комплекс покупки стабільний – люди купують найбільш необхідні продукти: хліб, молоко, крупи.

З наведених даних я можу зробити висновок, що підприємство працює досить ефективно, зі слів покупців – магазин повністю задовольняє їх потреби в продуктах, вони якісні і за помірними цінами.

3. Дослідження рівня цін, застосовуваних приватним підприємством “Прут” та оцінка впливу цінової політики на результати його діяльності.

Оскільки дане підприємство реалізує продукти харчування, то воно співпрацює тільки з вітчизняними виробниками і постачальниками. Молочні продукти підприємство купує у Коломийського сирзаводу, хлібо-булочні вироби - у Коломийській міні-пекарні, ковбасні вироби – у КРІСП “Виробничник”. Інші продукти харчування воно закуповує у виробників з найближчих районів.

Ціни на основні товари в приватному підприємстві “Прут” я наведу в таблиці №3

Табл. 3 Ціни на основні товари приватного підприємства “Прут”

№ п\п

Найменування товару

Ц і н а

1

Хліб (1 шт)

0,9-1,20 грн,

2

Молоко (1л)

0,8 грн,

3

Творог (1 кг)

3,00 грн

4

Сметана 450гр)

2,50 грн

5

М'ясо (1 кг)

12-15 грн

6

Ковбаси варені ( 1 кг)

11-12,80 грн

7

Ковбаси копчені (1кг)

13-20 грн

8

Сир голландський (1 кг)

15 грн

9

Гречана крупа (1 кг)

1,60 грн

10

Рисова крупа ( 1 кг)

2,70 грн

11

Перлова крупа (1 кг)

1,40 грн

12

Макарони (1 кг)

2,20-2,80 грн

13

Цукор (1 кг)

2,70 грн

14

Мука (вищий сорт 1кг)

0,80 грн

Назва: Маркетингова цінова політика підприємства
Дата публікації: 2005-03-03 (9596 прочитано)

Реклама



Яндекс цитирования
friends strips - for airline - - - leasing disadvantages - airline low - buy buy
Page generation 0.082 seconds
Хостинг от uCoz