Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > ћаркетингова ц≥нова пол≥тика п≥дприЇмства


як видно з таблиц≥ є 3 ц≥ни, що застосовуютьс¤ на даному п≥дприЇмств≥ Ї досить пом≥рними ≥ покупц≥ ,пор≥внюючи з ц≥нами в ≥нших магазинах, Ї ними повн≥стю задоволен≥.

÷≥ноутворенн¤ Ї складовою роботи з дос¤гненн¤ стратег≥чних ц≥лей.

≤снують три основн≥ ц≥л≥ ц≥ноутворенн¤, на ¤к≥ може ор≥Їнтуватис¤ ф≥рма:

ц≥л≥ ор≥Їнтован≥ на збут Ц ф≥рма маЇ забезпечити певний обс¤г продажу, зб≥льшенн¤ частки ринку;

ц≥л≥ ор≥Їнтован≥ на прибуток Ц ф≥рма маЇ забезпечити отриманн¤ максимального або у вс¤кому раз≥ задов≥льного прибутку,доходу в≥д ≥нвестиц≥й, швидке надходженн¤ гот≥вки;

ц≥л≥ основан≥ на становищ≥ , ¤ке склалос¤ Ц ф≥рма забезпечуЇ проведенн¤ ц≥новоњ пол≥тики, ¤ка створюЇ стаб≥льний стан справ на ринку.

¬плив ц≥новоњ пол≥тики на результати д≥¤льност≥ даного п≥дприЇмства Ї таким самим ¤к ≥ в ≥нших п≥дприЇмств, тому що зниженн¤ ц≥н завжди спри¤Ї зб≥льшенню обс¤гу збуту, а зростанн¤ ц≥н - зменшенню.

ѕриватне п≥дприЇмство У ѕрутФ застосовуЇ пол≥тику пост≥йних та пом≥рних ц≥н, що забезпечуЇ стаб≥льне ≥ прибуткове становище п≥дприЇмства на ринку, тобто воно в своњй д≥¤льност≥ дотримуЇтьс¤ третьоњ з вище перел≥чених ц≥лей.

4. ”досконаленн¤ управл≥нн¤ ц≥новою пол≥тикою п≥дприЇмства.

”правл≥нн¤ ц≥нами Ц це загальн≥ правила, ¤кими керуЇтьс¤ ф≥рма приймаючи р≥шенн¤ щодо стратег≥њ ≥ тактики своЇњ д≥¤льност≥.

” процес≥ управл≥нн¤ ц≥нами можуть бути використан≥ так≥ принципи:

ѕол≥тика поступового зниженн¤ ц≥н Ц вона характеризуЇтьс¤ в≥дносно високими ц≥нами п≥д час виведенн¤ на ринок нового товару. ƒал≥, коли п≥двищуЇтьс¤ конкуренц≥¤ ц≥ни поступово знижуютьс¤ .

ѕол≥тика зн≥манн¤ вершк≥в Ц використовуЇтьс¤ щодо товар≥в, ¤к≥ належать до категор≥њ модних новинок. ¬она характеризуЇтьс¤ максимально високими ц≥нами п≥д час виведенн¤ на ринок нового товару. ѕередумовами њњ використанн¤ Ї:

готовн≥сть споживач≥в купити товар новинку за найвищу ц≥ну ;

нечутлив≥сть ≥ нееластичн≥сть попиту;

на¤вн≥сть в≥дпов≥дного сегменту ринку;

необ≥знан≥сть покупц≥в з реальними витратами виробника ≥ мала ≥мов≥рн≥сть швидкоњ реакц≥њ конкурент≥в.

ѕеревагами такоњ пол≥тики Ї можлив≥сть швидкого покритт¤ витрат на виробництво ≥ маркетинг; отриманн¤ в≥дпов≥дних прибутк≥в, п≥двищенн¤ ≥м≥джу ф≥рму ¤к п≥дприЇмства-новатора ≥ уникненн¤ небажаного аж≥отажного попиту.

ѕол≥тика проникненн¤ на ринок Ц вона використовуЇ пор≥вн¤но низьк≥ ц≥ни, що робить можливим проникненн¤ ф≥рми на нов≥ ринки ≥ створенн¤ достатнього попиту. ƒо такоњ пол≥тики вдаютьс¤ тод≥, коли на ринку ≥снуЇ досить високий р≥вень конкуренц≥њ ≥ коли його можна под≥лити на сегменти, вид≥лити т≥ з них, де еластичн≥сть попиту Ї високою, а споживач≥ не сприймають низьку ц≥ну ¤к св≥доцтво низькоњ ¤кост≥ товару. ѕеревагами тут Ї : на¤вн≥сть реальних можливостей проникненн¤ на ринок ≥ наданн¤ конкретних вигод споживачам.

ѕол≥тика диференц≥юванн¤ ц≥н Ц це продаж того самого товару р≥зним покупц¤м за р≥зними ц≥нами. –озр≥зн¤ють к≥лька вид≥в ц≥новоњ диференц≥ац≥њ:

ѕросторова Цр≥зн≥ ц≥ни в крањн≥ та за њњ межами ;

„асову Ц сезонн≥ знижки чи надбавки ;

«алежно в≥д способу використанн¤ товару;

«а групами споживач≥в Ц п≥льги дл¤ студент≥в ;

«алежно в≥д к≥лькост≥ Ц оптов≥ знижки.

ѕол≥тика престижних ц≥н Ц це висок≥ ц≥ни на товари справд≥ високоњ ¤кост≥. “ак≥ товари мус¤ть пост≥йно здобувати ≥ п≥дтримувати свою високу репутац≥ю. ќсновна проблема використанн¤ такоњ пол≥тики Ц це п≥двищенн¤ ¤кост≥ товару, його ≥м≥джу, збереженн¤ традиц≥й престижноњ ф≥рми незважаючи на будь-¤к≥ конФюктурн≥ зм≥ни.

ѕол≥тика традиц≥йного ц≥ноутворенн¤ Ц пол¤гаЇ в ор≥Їнтац≥њ на т≥ традиц≥њ, ¤к≥ ≥снують на ринку щодо р≥вн¤ ц≥н на ту чи ≥ншу продукц≥ю.

ѕол≥тика психолог≥чних ц≥н Ц бере до уваги внутр≥шню лог≥ку покупц¤, коли ц≥ни дещо нижч≥ за ¤кусь круглу суму.

ѕол≥тика посл≥довного проходженн¤ по сегментах ринку Ц њњ використовують в м≥ру насиченн¤ ¤когось сегменту даним товаром, тод≥ ц≥ну знижують, а товар пропонують ≥нш≥й груп≥ споживач≥в, де б≥льш висока ц≥нова еластичн≥сть.

ѕол≥тика збиткового л≥дера Ц це продаж товару у комплекс≥. “ут основний товар продаЇтьс¤ за збитковою ц≥ною, а збиток покриваЇтьс¤ за рахунок обс¤г≥в продажу або в результат≥ наступного продажу доповнюючих товар≥в чи запасних частин.

ѕол≥тика гнучких ц≥н Ц передбачаЇ швидку реакц≥ю ф≥рми на зм≥ну сп≥вв≥дношенн¤ попиту ≥ пропозиц≥њ на ринку.

ѕол≥тика стаб≥льних ц≥н Ц використовують дл¤ товар≥в масового попиту, коли ц≥ни на них залишаютьс¤ стаб≥льними тривалий час.

ѕол≥тика переважних ц≥н Ц нею користуютьс¤ ф≥рми, ¤к≥ пос≥дають дом≥нуюче становище на ринку ≥ можуть забезпечити зниженн¤ своњх витрат на реал≥зац≥ю ≥ маркетинг, п≥двищуючи доходи за рахунок зростанн¤ обс¤г≥в збуту. «а такоњ пол≥тики товари продають дещо дешевше н≥ж у конкурент≥в.

ѕол≥тика ц≥н на товари зн¤т≥ з виробництва Ц тут потр≥бно насамперед визначитись до ¤коњ категор≥њ в≥днести цей товар. якщо в≥н повн≥стю втратив свою ринкову приваблив≥сть . то використовують ц≥ну розпродажу. якщо в≥н отримав статус товар-ретро , його ор≥Їнтують на специф≥чну н≥шу ринку ≥ продають за досить високими ц≥нами.

“зќ¬ УѕрутФ в своњй д≥¤льност≥ використовуЇ пол≥тику стаб≥льних ц≥н, оск≥льки зд≥йснюЇ торг≥влю продуктами харчуванн¤ , ¤к≥ Ї товарами масового попиту. Ќа продукти харчуванн¤ пост≥йно Ї попит, тому п≥дприЇмство не використовуЇ н≥¤ких особливих ц≥нових стратег≥й, а просто час в≥д часу надаЇ знижки при куп≥вл≥ товар≥в на велику суму та передсв¤тков≥ чи сезонн≥ знижки. —аме такими простими маркетинговими заходами п≥дприЇмство стараЇтьс¤ удосконалити своЇ управл≥нн¤ ц≥новою пол≥тикою.

¬ » — Ќ ќ ¬ ќ  

÷≥на Ц це грошовий вираз вартост≥, к≥лькост≥ грошей, що сплачуЇтьс¤ або одержуЇтьс¤ за одиницю товару або послуги.

–инкова ц≥на фокусуЇ складн≥ економ≥чн≥ зв¤зки м≥ж середн≥ми сусп≥льними умовами виробництва товару ≥ можливост¤ми його споживанн¤.

¬становленн¤ ц≥ни Ї найважлив≥шим моментом в процес≥ реал≥зац≥њ продукц≥њ, оск≥льки в≥д њњ величини, в б≥льш≥й м≥р≥, залежить попит, а отже ≥ обс¤г продажу. ќб'Їм реал≥зац≥њ продукц≥њ безпосередньо впливаЇ на ф≥нансов≥ результати п≥дприЇмства.

« погл¤ду споживача ц≥на часто використовуЇтьс¤ ¤к показник вартост≥. ¬≥дпов≥дно до цього варт≥сть може визначатис¤ ¤к пропорц≥¤ сприйн¤тноњ ¤кост≥ ≥ ц≥ни. “ому зниженн¤ ц≥н, ¤ке диктуЇтьс¤ т≥Їю чи ≥ншою маркетинговою ситуац≥Їю не завжди зб≥льшуЇ обс¤ги збуту. Ќизьк≥ ц≥ни споживачам здаютьс¤ насл≥дком низькоњ ¤кост≥, а тому вони в≥дмовл¤ютьс¤ в≥д придбанн¤ таких товар≥в. ƒо того ж маркетингов≥ маневруванн¤ п≥д час прийн¤тт¤ р≥шень щодо ц≥н часто обмежуютьс¤ умовами, ≥снуючими у каналах збуту, а також нормами ≥ правилами встановленими чинним законодавством. ” результат≥ маркетингова ц≥нова пол≥тика стаЇ т≥льки одним з багатьох ≥нструмент≥в маркетингу.

Ќезалежно в≥д форм реал≥зац≥њ розр≥зн¤ють пр¤му ≥ опосередковану маркетингову ц≥нову пол≥тику:

ѕр¤ма маркетингова ц≥нова пол≥тика Ц маЇ на уваз≥ безпосередн≥й розрахунок ц≥н ≥ њх регулюванн¤ залежно в≥д зм≥н ринковоњ конюктури.

ќпосередкована Ц це пол≥тика щодо знижок ц≥н, зм≥н умов оплати, поставок, торговельного кредитуванн¤.

«а ступенем гнучкост≥ розр≥зн¤ють маркетингову ц≥нову пол≥тику одн≥Їњ ц≥ни Ц ц≥на залишаЇтьс¤ стаб≥льна прот¤гом певного часу, ≥ гнучких ц≥н.

«а видом продукц≥њ розр≥зн¤ють маркетингову ц≥нову пол≥тику на нов≥ товари та товари, ¤к≥ тривалий час перебувають на ринку.

«розум≥ло, що вид≥в ц≥нових стратег≥й Ї дуже багато ≥ кожна з них по своЇму правильна, проте п≥дприЇмство повинно вибрати т≥льки одну, ¤ка йому найб≥льше п≥дходить.

Ќаписанн¤ ц≥Їњ курсовоњ роботи було дл¤ мене дуже п≥знавальною ≥ ц≥кавою роботою. я з'¤сувала, ¤к≥ ж Ї особливост≥ формуванн¤ ц≥новоњ пол≥тики на торговельному п≥дприЇмств≥; ознайомилас¤ з роботою торгового п≥дприЇмства УѕрутФ, особливо з його маркетинговою ц≥новою пол≥тикою, визначила дл¤ себе методи управл¤нн¤ ц≥новою пол≥тикою.

Ќаписавши дану роботу на тему У”правл≥нн¤ маркетинговою ц≥новою пол≥тикою торговельного п≥дприЇмстваФ ¤ отримала дл¤ себе багато нових знань в галуз≥ маркетингу, орган≥зац≥њ торг≥вл≥ та торговельноњ лог≥стики.

Ћ≤“≈–ј“”–ј

1.√аркавенко —.—. ћаркетинг: ѕ≥дручник дл¤ вуз≥в. Ц  .:Ћ≥бра,1998р.,

2. отлер ‘. ќснови маркетинга. ѕер. сз англ. Ц ћ.: УЅ≥знес-книгаФ, Ф»ћј- рос. ѕлюсФ ,1995р.

3.ћаркетинг:

Ќазва: ћаркетингова ц≥нова пол≥тика п≥дприЇмства
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (9596 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
rentals kansas - космос - философы - viagra in - futons - jackpot joy - about loan
Page generation 0.106 seconds
Хостинг от uCoz