Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > ћ≥жнародний маркетинг



—укупн≥сть елемент≥в ≥ фактор≥в ≥нонац≥ональноњ макроеконом≥чноњ системи виступаЇ, таким чином, ¤к маркетингове середовище в≥тчизн¤ного п≥дприЇмства (ф≥рми, компан≥њ) - учасника зовн≥шньоеконом≥чноњ д≥¤льност≥.

“аблиц¤. 1.2  ќћѕЋ≈ — ѕ–ќЅЋ≈ћ ћ≤∆Ќј–ќƒЌќ√ќ ћј– ≈“»Ќ√”

„ужа культура, ≥нш≥ мови, склад розуму, д≥лов≥ традиц≥њ, стандарти

¬алютн≥ проблеми

≈коном≥чн≥ ≥ соц≥альн≥ розходженн¤

–≥зн≥ економ≥чн≥ системи ≥ ступен≥ в≥дкритост≥ ≥ закритост≥ ринк≥в

–≥зн≥ пол≥тичн≥ ≥ правов≥ системи

–≥зн≥ умови ≥ передумови використанн¤ вироб≥в

–≥зн≥ умови збуту

√осподарськ≥ р≥зн≥ ≥нфраструктури реал≥зац≥њ продукц≥њ

–≥зна обстановка з конкуренц≥Їю

—аме це середовище внасл≥док присутн≥х у н≥й елемент≥в також можуть розгл¤датис¤ ¤к неоднор≥дне ¤вище, усередин≥ ¤кого маютьс¤ р≥зн≥ складов≥ - м≥кросередовище ≥ макросередовище.

¬нутр≥шнЇ середовище ф≥рми, њњ зовн≥шнЇ м≥кро- ≥ макроеконом≥чне оточенн¤ на закордонних ринках, а також принципи ≥ методика проведенн¤ международно-маркетинговой пол≥тики утвор¤ть тканину зовн≥ економ≥чноњ п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, лежать в основ≥ в≥дпов≥дноњ р≥зноман≥тноњ практичноњ роботи.

–озгл¤немо проблеми м≥жнародного маркетингу, що виникають у практичн≥й робот≥ ф≥рм зд≥йснюючих д≥¤льн≥сть на зовн≥шньому ринку.

 р≥м названих вище особливостей, м≥жнародний маркетинг в≥др≥зн¤Їтьс¤ високим ступенем комплексност≥ (табл. 1.2).

÷е вимагаЇ глобального плануванн¤ з урахуванн¤м чужоњ культури, складу розуму, мови, стандарт≥в ≥ торговельних пор¤дк≥в. —п≥вроб≥тники, що працюють у правл≥нн≥ ф≥рми ≥ за рубежем, повинн≥ проходити пост≥йне навчанн¤, знайомл¤чи з ц≥л¤ми ≥ вимогами закордонних партнер≥в на ринку.

÷ентральне м≥сце займають валютн≥ проблеми, що приходитис¤ вир≥шувати ф≥рм≥, займаючись м≥жнародною торг≥влею.

ƒл¤ ф≥рми, що ор≥ЇнтуЇтьс¤ на експорт, валюта в остаточному п≥дсумку визначаЇ весь результат њхньоњ д≥¤льност≥.

ѕроблемою Ї ≥ хрон≥чний торговий деф≥цит багатьох крањн, зокрема, що розвиваютьс¤. « цим зв'¤заний ф≥нансовий ризик тому що в т≥м чи ≥ншому ступен≥ неплатоспроможноњ може ви¤витис¤ вс¤ крањна ≥ можуть виникати проблеми перекладу валютного виторгу. ƒл¤ таких крањн рекомендуЇтьс¤ працювати на ринку, ц≥лком усв≥домлюючи ≥снуючий ризик.

ћ≥жнародн≥ ф≥рми з≥штовхуютьс¤ також з економ≥чними ≥ соц≥альними розходженн¤ми, що ≥снують у св≥т≥, особливо в крањнах, що розвиваютьс¤.

«начн≥ труднощ≥ в експортн≥й д≥¤льност≥ виникають унасл≥док розходжень економ≥чних систем ≥ ступен¤ чи в≥дкритост≥, в≥дпов≥дно, закритост≥ ринк≥в.

≤снують також об'Їднанн¤, ¤к ™вропейське економ≥чне чи сп≥втовариство ™вропейська асоц≥ац≥¤ в≥льноњ торг≥вл≥, економ≥чн≥ угоди, що дають переваги де¤ким крањнам, наприклад, шл¤хом зв≥льненн¤ в≥д митних чи збор≥в безперешкодноњ видач≥ дозвол≥в на ≥мпорт. —юди в≥днос¤тьс¤ й огороджувальн≥ мита, заборони на ≥мпорт, регламентац≥¤ плат≥жних операц≥й ≥ ≥нш≥ протекц≥он≥стськ≥ м≥ри.

≈кспортерам приходитьс¤ мати справа з р≥зними пол≥тичними ≥ правовими системами. ≤снують сам≥ р≥зн≥ умови застосуванн¤ вироб≥в. Ќаприклад, необх≥дно враховувати р≥зн≥ кл≥матичн≥ умови, ступ≥нь квал≥ф≥кац≥њ користувач≥в, њхн≥ роб≥тники прийоми ≥ звички. Ќеобх≥дно враховувати ≥ виконувати вимоги стандарт≥в ≥ ≥нструкц≥й, а також вимоги, пропонован≥ до ≥спит≥в.

„асто отсутствует такий сектор послуг, ¤к рекламн≥ чи агентства розвит≥ засоби масовоњ ≥нформац≥њ.

≈кспортери з≥штовхуютьс¤ з незнайомими умовами збуту. «начн≥ особливост≥ мають канали збуту, наприклад, њхн≥й традиц≥йна многоступенчатость у япон≥њ, де збут нер≥дко охоплюЇ к≥лька р≥вн≥в оптовоњ торг≥вл≥. “акож при виход≥ з товаром на ринок часто з≥штовхуютьс¤ з р≥зними економ≥чними ≥нфраструктурами, наприклад, з в≥дсутн≥стю мереж збуту. “ак≥ де¤к≥ фактори, що визначають комплексн≥сть проблем м≥жнародного маркетингу.

¬они вимагають ≥нформац≥йного забезпеченн¤, гнучкост≥, диференц≥ац≥њ, р≥шенн¤ кадрових питань ≥ готовност≥ ф≥рм до ризику.

2. ¬Ќ”“–≤ЎЌ≤… ≤ ћ≤∆Ќј–ќƒЌ»… ћј– ≈“»Ќ√:

«ј√јЋ№Ќ≤ –»—» ≤ ¬≤ƒћ≤ЌЌќ—“≤

Ќа думку ј. ќлливье й ј. ƒайана, Умаркетинг - це система заход≥в ≥ сукупн≥сть техн≥чних прийом≥в, що дозвол¤ють п≥дприЇмству завоювати, а згодом зберегти виг≥дну кл≥Їнтуру за допомогою пост≥йного спостереженн¤ за ринком з метою наданн¤ впливу на його чи розвиток у г≥ршому випадку пристосуванн¤ до ньогоФ[1.c.480].

ѕроцес реал≥зац≥њ маркетингу складаЇтьс¤ з 3 основних фаз:

вивченн¤ ринку за допомогою спостереженн¤ й анал≥зу

попиту, конкуренц≥њ посередник≥в, а також середовища - законодавчоњ техн≥чноњ, економ≥чноњ социокультурной;

визначенн¤, за допомогою пол≥тики продукту ц≥н ≥ установленн¤ визначених зв'¤зк≥в, такоњ комерц≥йноњ пропозиц≥њ, що буде в≥дпов≥дати обран≥й мет≥ ≥ бажаному положенню на ринку;

реал≥зац≥¤ товар≥в ≥ послуг завд¤ки проведенню рекламноњ ≥ збутовоњ пол≥тики.

÷¤ пост≥йно поновлюваний ланцюг заход≥в Ї предметом плануванн¤, враховуЇтьс¤ при складанн≥ бюджету ≥ п≥дл¤гаЇ контролю з погл¤ду обірунтованост≥ вжитих заход≥в.

ѕерерахован≥ фундаментальн≥ правила маркетингу ц≥лком залишаютьс¤ в сил≥ дл¤ того щоб ор≥Їнтувати комерц≥йний розвиток п≥дприЇмства за кордоном ≥ очевидно, що не може бути ефективного м≥жнародного маркетингу на т≥м п≥дприЇмств≥ ¤ке не буде њх дотримувати.

ќсновн≥ форми ≥ методи практичного застосуванн¤ маркетингу на п≥дприЇмствах характерн≥ дл¤ вс≥х його моделей можуть, в однаков≥й м≥р≥ бути використан≥ в маркетингу ¤к усередин≥ крањни, так ≥ на зовн≥шн≥х ринках. Ќезалежно в≥д сфери д≥¤льност≥ ≥ географ≥чного охопленн¤ ринк≥в п≥дприЇмства компан≥њ використовують т≥ сам≥ методи досл≥дженн¤ попиту, пропозиц≥њ д≥¤льност≥ конкурент≥в анал≥зу власноњ д≥¤льност≥, будують производственно збутову д≥¤льн≥сть на основ≥ тих самих стратег≥чних альтернатив.

–азом з тим м≥жнародний маркетинг маЇ р¤д в≥дм≥нних рис обумовлених специф≥кою ринк≥в окремих крањн тому кожен етап маркетинговоњ д≥¤льност≥ на св≥товому ринку вимагаЇ обл≥ку не т≥льки социальноэкономических,психолог≥чних, але ≥ нац≥онально ≥сторичних особливостей попиту. “ак, при анал≥з≥ закордонних ринк≥в ≥ њхн≥х сегмент≥в значне м≥сце займаЇ проблем пристосуванн¤ (адаптац≥њ) параметр≥в продукц≥њ до умов њњ споживанн¤ в т≥й чи ≥нш≥й крањн≥.

“акож в≥н маЇ специф≥чн≥ особливост≥ й анал≥з конкурентноњ боротьби. ” де¤ких випадках прогнози конкурент≥в ви¤вл¤ютьс¤ неточними з т≥Їњ причини що п≥дприЇмство експортер недоценилосильные позиц≥њ м≥сцевих фермерських господарств ≥з погл¤ду њхнього впливу на органи державного регулюванн¤ в крањн≥.

¬≥домо, що перед п≥дприЇмством, що бажаЇ вийти на закордонний ринок, устають кр≥м загальних специф≥чн≥ проблеми, зв'¤зан≥ з вибором форм експанс≥њ. ¬они дуже р≥зноман≥тн≥, експорт, збут л≥ценз≥њ на виробництво, утворенн¤ зм≥шаних п≥дприЇмство з виробництва ≥ (чи) збуту продукц≥њ, в≥дкритт¤ власноњ справи за рубежем, приЇднанн¤ закордонних ф≥рм.  ожен вар≥ант стратег≥њ маЇ своњ достоњнства ≥ недол≥ками. ќсновною задачею служби (п≥дрозд≥лу) маркетингу Ї проведенн¤ попереднього комплексного досл≥дженн¤ стану ринку крањни, на ¤кий п≥дприЇмство збираЇтьс¤ виходити з≥ своњм товаром (послугами).

ћ≥жнародний маркетинг в≥др≥зн¤Ї в≥д внутр≥шнього ≥ те, що дл¤ кожноњ крањни необх≥дно вид≥л¤ти зовн≥шнЇ ≥ внутр≥шнЇ навколишнЇ оточенн¤. «вичайно ф≥рма, приймаючи р≥шенн¤ внутр≥шнього маркетингу, ор≥ЇнтуЇтьс¤ ≥ на зовн≥шню ≥ на внутр≥шнЇ навколишнЇ середовище. ‘актори внутр≥шньоњ обстановки представл¤ють в основному, мети компан≥й, њњ орган≥зац≥ю ≥ структуру, приступн≥сть дл¤ нењ ресурс≥в. ‘актори зовн≥шньоњ обстановки включають конкуренц≥ю, зм≥ни в психолог≥њ споживача, пол≥тичн≥ умови, соц≥альн≥ ≥ культурн≥ зм≥ни, вимоги нац≥онального законодавства ≥ т.д. ƒл¤ задоволенн¤ вимоги оптим≥зац≥њ д≥¤льност≥ ф≥рми на м≥жнародному ринку ≥ вивченн¤ фактор≥в зовн≥шньоњ ≥ внутр≥шньоњ обстановки використовуЇтьс¤ сегментац≥¤ ринку [4, с.431.]

Ќазва: ћ≥жнародний маркетинг
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (6279 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
резисторы - biggest city in china - automobile direct - clonidine patch - games online - training 2000 - gas eats
Page generation 0.424 seconds
Хостинг от uCoz