Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > ќрган≥зац≥¤ участ≥ п≥дприЇмства у виставках та ¤рмарках


ќтже, те нове, що пропонуЇ виробник, необх≥дно Ђподатиї щоб одразу привернути увагу в≥дв≥дувача, примусити його зупинитис¤ й ретельн≥ше роздивитись експонати.

як уже зазначалось, розм≥ри стенда залежать в≥д таких фактор≥в;

Х к≥лькост≥ й виду експонат≥в (великогабаритне обладнанн¤ потребуЇ б≥льшоњ площ≥ не т≥льки дл¤ розм≥щенн¤, а й дл¤ демон≠страц≥њ);

Х оч≥куваноњ к≥лькост≥ в≥дв≥дувач≥в, що визначаЇ не т≥льки роз≠м≥ри стенда, а й площ≥, призначеноњ дл¤ пересуванн¤ людей;

Х особливих запит≥в експонент≥в, ¤к≥ залежать в≥д њхн≥х ц≥лей. —тенд, ¤к правило, складаЇтьс¤ з трьох зон: зони переговор≥в, го≠сподарськоњ зони та зони експонат≥в, де, кр≥м експонат≥в, Ї також рекламна продукц≥¤, ст≥л, ст≥лець тощо. ” господарськ≥й зон≥ звичайно тримають запаси сувен≥р≥в, проспект≥в, напоњ, холоди≠льник тощо. ћ≥н≥мальна площа ц≥Їњ зони Ч не менша за 5Ч6 м2. јле на вимогу експонента плануванн¤ може бути ≥ншим;

Х потужност≥ та авторитету п≥дприЇмства;

Х розм≥р≥в стенд≥в конкурент≥в, оск≥льки розм≥ри стенд≥в ≥ вра≠женн¤, ¤ке вони справл¤ють, перебувають у пр¤м≥й залежност≥. —тенд, наприклад, площею у 20 м може ц≥лком задовольнити практичн≥ потреби др≥бного експонента. јле ¤кщо стенди його сус≥д≥в матимуть площу 150 або 200 м2, в≥н просто загубитьс¤ м≥ж ними ≥ н≥хто не звертатиме на нього уваги.

¬≥дтак проблема розм≥щенн¤ стенда Ї надзвичайно важливою. ‘ах≥вц¤м в≥домо, що серйозн≥ замовники не мають звички витра≠чати час на в≥дв≥дуванн¤ тих зал≥в, ¤к≥ њх не ц≥кавл¤ть. ј за спец≥≠ал≥зац≥њ торгових виставок (¤рмарк≥в) значно зб≥льшуЇтьс¤ небез≠пека через невиг≥дне розм≥щенн¤ стенда взагал≥ опинитис¤ поза бажаним п≥дприЇмницьким середовищем. “ому, коли немаЇ мож≠ливост≥ забезпечити належне розм≥щенн¤, варто в≥дмовитись в≥д участ≥ у виставц≥ (¤рмарку).

¬ивченн¤ плануванн¤ виставкового залу допоможе п≥дприЇм≠ству виг≥дно розм≥стити стенд ≥ нав≥ть скористатис¤ з≥ значного скупченн¤ в≥дв≥дувач≥в навколо стенд≥в-з≥рок. “ехн≥чн≥ характе≠ристики залу (допустиме навантаженн¤ на п≥длогу, висота, розм≥≠ри дверей, на¤вн≥сть колонад, в≥докремлених проход≥в тощо) та≠кож впливають на розм≥щенн¤ стенда. јле найважлив≥ше Ч це правильно зор≥Їнтувати стенд щодо природного потоку в≥дв≥ду≠вач≥в в≥д входу до виходу. Ќайл≥пш≥ м≥сц¤ розм≥щенн¤ Ч навп≠роти ≥ праворуч в≥д головного входу, на центральних внутр≥шн≥х проходах, у кутах або поблизу в≥д активних експонент≥в (з≥рок) ≥ спец≥альних прим≥щень дл¤ проведенн¤ р≥зних масових заход≥в типу презентац≥й тощо. Ќе варто погоджуватись на м≥сц¤, далек≥ . входу ≥ центральних проход≥в, в≥д м≥сць, де в≥дбуваютьс¤ спец≥альн≥ заходи, у задн≥й частин≥ залу, позаду колонад ≥ сход≥в.

 р≥м того, треба пам'¤тати, що важливо не т≥льки отримати добре м≥сце в зал≥, а й утримати його на майбутнЇ, бо 60Ч70% в≥дв≥дувач≥в, ¤к≥ з профес≥йного ≥нтересу часто бувають на виставках (¤рмарках), одразу бачать ус≥ зм≥ни в зал≥.  оли стенд пост≥йно перебуватиме на тому самому м≥сц≥, це додаватиме екс≠поненту сол≥дност≥ та спри¤тиме визнанню профес≥онал≥в.

 р≥м розм≥ру, експоненту треба точно визначити тип стенда, тому що в≥д цього залежить зручн≥сть доступу в≥дв≥дувач≥в до експонат≥в, в≥льна площа ст≥н, де можна розм≥стити ¤к додатков≥ експонати, так ≥ рекламн≥ матер≥али. “ип стенда впливаЇ на кон≠центрац≥ю уваги в≥дв≥дувача, а також забезпечуЇ належний конт≠роль експонента над територ≥Їю, що його оточуЇ.

—тенди розм≥щуютьс¤ ¤к у закритому прим≥щенн≥, так ≥ на в≥дкритому пов≥тр≥.

” закритому прим≥щенн≥ Ч це л≥н≥йний, кутовий стенди, Ђп≥в≠остр≥вї, Ђостр≥вї, наскр≥зний стенд, стенд Ђв≥зав≥ї.  ожний з них маЇ в≥дпов≥дн≥ конструктивн≥ особливост≥. “ак, л≥н≥йний стенд маЇ т≥льки один чоловий б≥к ≥ Ї найб≥льш поширеним.  утовий Ч за≠безпечуЇ доступ з двох бок≥в, легко проектуЇтьс¤ ≥ Ї майже ≥деаль≠ним р≥шенн¤м. Ђѕ≥востр≥вї в≥дкрито з трьох бок≥в, що даЇ змогу експонентов≥ легко контролювати прилеглу територ≥ю. Ђќстр≥вї в≥дкритий з ус≥х бок≥в ≥ забезпечуЇ велику к≥льк≥сть можливих то≠чок концентрац≥њ уваги в≥дв≥дувач≥в. Ќаскр≥зний стенд маЇ доступ з двох бок≥в ≥ створюЇ задов≥льне поле огл¤ду дл¤ в≥дв≥дувача. Ђ¬≥≠зав≥ї Ч це два л≥н≥йн≥ стенди, розм≥щен≥ навпроти один одного.

—тенди на в≥дкритому пов≥тр≥ використовуютьс¤ дл¤ велико≠габаритних експонат≥в, ¤к≥ заборонено експонувати у внутр≥шн≥х прим≥щенн¤х.

ƒизайн стенда Ї основним фактором презентац≥њ п≥дприЇмства-експонента, а тому конструюванн¤ та оформленн¤ стенда по≠требуЇ залученн¤ квал≥ф≥кованих спец≥ал≥ст≥в.

” процес≥ проектуванн¤ дизайну стенда необх≥дно врахувати стратег≥ю маркетингу (тобто ц≥л≥ участ≥ експонента в конкретн≥й виставц≥ або ¤рмарку), засоби й методи комун≥кац≥њ, ф≥рмовий стиль експонента, повед≥нку конкурент≥в та потреби службового персоналу. “ому правильно спроектований стенд, на думку фах≥вц≥в-стендист≥в, повинен:

Х полегшити зорове сприйманн¤ товар≥в, що демонструютьс¤. ƒл¤ цього не треба перевантажувати стенд кольоровими та конструктивними надм≥рност¤ми; усе маЇ гармон≥ювати собою;

Х забезпечувати невелику к≥льк≥сть точок концентрац≥њ уваги, щоб, ¤к то кажуть, Ђоч≥ не розб≥галис¤ї,-

Х мати ≥ндив≥дуальн≥сть, щоб подати адресатам св≥й особистий сигнал ≥ створити належне враженн¤ у в≥дв≥дувач≥в;

Х бути естетично привабливим, що дос¤гаЇтьс¤ гармон≥чним поЇднанн¤м ус≥х його елемент≥в з урахуванн¤м сучасних напр¤м≠к≥в дизайну;

Х бути сконструйованим так, щоб прийн¤ти ¤кнайб≥льшу к≥ль≠к≥сть в≥дв≥дувач≥в;

Х в≥дпов≥дати р≥вню осв≥ти та культури в≥дв≥дувач≥в;

Х в≥дпов≥дати певним техн≥чним вимогам: зручност≥ монтуван≠н¤ та демонтажу, доступност≥ та м≥цност≥ матер≥ал≥в ≥ т. п.

Ќа додачу ц≥ вимоги треба поЇднати з особливост¤ми конкретноњ виставки (¤рмарку), укластис¤ в певний кошторис, урахувати офор≠мленн¤ стенд≥в основних конкурент≥в та багато ≥нших фактор≥в. , ѕроектна документац≥¤ складаЇтьс¤ з генерального проекту стенда ≥ окремих проект≥в меблюванн¤, осв≥тленн¤, ауд≥ов≥зуаль≠них засоб≥в, електромонтажу, водопостачанн¤, канал≥зац≥њ тощо.  р≥м того, розробл¤Їтьс¤ техн≥чна специф≥кац≥¤ матер≥ал≥в та ≥н≠ших елемент≥в, ¤к≥ мають в≥дпов≥дати вимогам техн≥ки безпеки зг≥дно з регламентом виставки (¤рмарку).

12

Ќазва: ќрган≥зац≥¤ участ≥ п≥дприЇмства у виставках та ¤рмарках
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (872 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
used cheap - buy used car cheap - instructions yahoo - fax percent - cheap flights - free - town houses
Page generation 0.077 seconds
Хостинг от uCoz