Sort-ref.narod.ru - реферати, курсові, дипломи
  Головна  ·  Замовити реферат  ·  Гостьова кімната ·  Партнери  ·  Контакт ·   
Пошук


Рекомендуєм

Маркетинг > Основні фази промислового нововедення і їх характеристика


Перше рішення — про своєчасність випуску нового товару на ринок.
До моменту завершення роботи над товаром на ринку може скластися
ситуація, коли підприємству переважніше відкласти на час новинку і
почекати більш удалої кон'юнктури.

Наступний важливе питання — де випускати товар на ринок: в одному
чи регіоні в декількох, у загальнонаціональному чи масштабі в
міжнародному. У багатьох підприємств немає ні засобів, ні можливостей, ні
впевненості у своїх силах, що дозволяють виходити з новинками відразу на
загальнонаціональний ринок. За рубежем звичайної є наступна практика.
Більшість фірм установлюють часовий графік послідовного освоєння ринків. Зокрема, невеликі фірми вибирають привабливий для себе місто і проводять бліц-компанію по виходу на його ринок. Потім у такий же спосіб один за іншим освоюються ринки інших міст. Великі фірми випускають новинку спочатку на ринки якогось одного регіону, потім іншого. Фірми, що розташовують мережами загальнонаціонального розподілу (наприклад, автомобільні корпорації) нерідко випускають свої нові моделі відразу на загальнонаціональний ринок.

Рішення пр тім, кого адресувати свою продукцію, які з
послідовно освоюваних ринків споживачів є найбільш вигідними, куди направити основні зусилля по стимулюванню збуту, фірми, швидше за все, приймають за результатами спробного маркетингу. В ідеалі для товарів широкого вжитку першорядні сегменти ринку повинні мати наступні характеристики:
— складатися з ранніх послідовників (покупців, швидко реагуючих на новинку);
— ці ранні послідовники повинні побут» активними споживачами;
— вони повинні бути лідерами думок і сприятливо відзиватися про
товари;
— вони повинні бути доступні для охоплення при невеликих витратах.

Не менш важливе питання і про те, яким образом вивозити нові товари на ринки. Звичайно закордонні фірми розробляють план дій для послідовного вивозу новинки на ринки, складає кошторису для різних елементів комплексу маркетингу й інших заходів окремо для кожного ринку.


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


1. Ільєнкова С.Д. Інноваційний менеджмент. М.:- Банки і біржі,
1997.
2. Фатхутдинов Р.А. Інноваційних менеджмент = Innovatory
management: підручник для студентів вузів за фахом і напрямком
"менеджмент". – М.:- Бізнес-школа «Интел-Синтез», 1998
3. Котлер Ф. Основи маркетингу. М.: - Ростинтэр, 1996
4. Уотермен Р. Фактор відновлення. Як зберігають
конкурентноздатність кращі компанії. М.:- Прогрес, 1988
5. Скамай Л. Ризики в інноваційному підприємництві. // РИЗИК. №5-
6, 1998
6. Донцова Л.В. Інноваційна діяльність: стан, необхідність
державної підтримки, податкове стимулювання. //Менеджмент у
Росії і за рубежем. №3, 1998
7. Герчикова И.Н. Менеджмент: підручник. М., 1994

Назва: Основні фази промислового нововедення і їх характеристика
Дата публікації: 2005-03-03 (1593 прочитано)

Реклама



Яндекс цитирования
southwest airlines - can loan - jackpot nv real estate - in dollars - cheap wedding favor - шрифт - business business
Page generation 0.180 seconds
Хостинг от uCoz