Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > ѕоложенн¤ про в≥дд≥л маркетингу


ѕоложенн¤ про в≥дд≥л маркетингу

—тор≥нка: 1/2

1. «агальн≥ положенн¤

1.1. ћаркетинг (в≥д англ≥йського слова: маркет - ринок) - подаЇ собою систему орган≥зац≥њ ≥ збуту продукц≥њ, ор≥Їнтовану на задоволенн¤ потреб покупц≥в ≥ одержанн¤ прибутку на основ≥ досл≥дженн¤ ≥ прогнозуванн¤ ринку, вивченн¤ внутр≥шнього ≥ зовн≥шнього середовища п≥дприЇмства, розробки заход≥в щодо пол≥пшенн¤ товару, його асортименту, вивченн¤ покупц≥в, конкурент≥в, ц≥нового пол≥тики, формуванн¤ попиту, стимулюванн¤ збуту ≥ реклами.

ќсновними принципами маркетингу, що в≥дбивають його сутн≥сть ≥ припускають ефективне дос¤гненн¤ його ц≥лей, Ї:

Х виробництво продукц≥њ, засноване на точному знанн≥ потреб покупц≥в, ринковоњ ситуац≥њ ≥ реальних можливостей п≥дприЇмства;

Х ефективна реал≥зац≥¤ продукц≥њ ≥ послуг на визначених ринках у запланованих обс¤гах ≥ в нам≥чен≥ терм≥ни;

Х забезпеченн¤ довгостроковоњ результативност≥ (прибутковост≥) виробничо-комерц≥йноњ д≥¤льност≥ п≥дприЇмства, що припускаЇ пост≥йний зад≥л науково-техн≥чних ≥дей ≥ розробок дл¤ п≥дготуванн¤ товар≥в ринковоњ новизни;

Х Їдн≥сть стратег≥њ ≥ тактики поводженн¤ п≥дприЇмства з метою активноњ адаптац≥њ до вимог покупц≥в, що зм≥нюютьс¤, при одночасному вплив≥ на формуванн¤ ≥ стимулюванн¤ њхн≥х потреб.

1.2. ¬≥дд≥л маркетингу Ї самост≥йним структурним п≥дрозд≥лом п≥дприЇмства ≥ п≥дпор¤дковуЇтьс¤ безпосередньо директору п≥дприЇмства.

1.3. ¬≥дд≥л маркетингу очолюЇтьс¤ начальником в≥дд≥лу, що призначаЇтьс¤ ≥ зв≥льн¤Їтьс¤ в≥д посади директором п≥дприЇмства.

1.4. —труктура ≥ штати в≥дд≥лу затверджуютьс¤ директором п≥дприЇмства, виход¤чи з особливостей виробництва, а також обс¤гу роб≥т, покладених на в≥дд≥л.

1.5. ¬≥дд≥л керуЇтьс¤ у своњй робот≥ чинними законодавчо-нормативними актами,наказами ≥ розпор¤дженн¤ми по п≥дприЇмству ≥ д≥йсному ѕоложенню.

2. «адача

2.1. «адачами в≥дд≥лу маркетингу Ї:

Х комплексне вивченн¤ ринку ≥ розробка на основ≥ його результат≥в довгострокових, середньострокових ≥ короткострокових прогноз≥в потреб у що випускаЇтьс¤ продукц≥њ;

Х забезпеченн¤ ст≥йкоњ реал≥зац≥њ продукц≥њ;

Х ринкова ор≥Їнтац≥¤ виробництва - у виробництво запускаетс¤ т≥льки та продукц≥¤, що продаЇтьс¤;

Х формуванн¤ ≥ проведенн¤ в житт¤ товарного, ц≥нового ≥ збутового пол≥тики; визначенн¤ ≥ реал≥зац≥¤ заход≥в щодо формуванн¤ попиту ≥ стимулюванню збуту;

Х забезпеченн¤ потреб п≥дприЇмства в сировинних ≥ матер≥ально-техн≥чних ресурсах;

Х своЇчасне п≥дготуванн¤ ≥ висновок договор≥в на постачанн¤ готовоњ продукц≥њ ≥ ресурс≥в;

Х контроль ≥ урахуванн¤ в≥двантаженн¤ продукц≥њ ≥ постачань ресурс≥в;

Х ор≥Їнтац≥¤ кер≥вництва п≥дприЇмства ≥ виробництва на виконанн¤ вимог покупц≥в до що випускаЇтьс¤ продукц≥њ.

3. ‘ункц≥њ

3.1. ќбов'¤зком в≥дд≥лу маркетингу Ї реал≥зац≥¤ трьох функц≥й:

Х анал≥тичноњ, що включаЇ досл≥дженн¤ ринку;

Х продаж≥ продукц≥њ;

Х забезпеченн¤ потреб п≥дприЇмства ресурсами.

3.2. –еал≥зац≥¤ анал≥тичноњ функц≥њ припускаЇ вивченн¤ ринку ≥ прогноз його розвитки, анал≥з вимог покупц≥в до ¤кост≥ ≥ споживчих властивостей продукц≥,^ анал≥з найб≥льше ефективних метод≥в продаж≥в ≥ реклами.

¬ивченн¤ ринку ≥ прогноз його розвитки може м≥стити анал≥з ≥ прогноз кон'юнктури, Їмност≥, розвитки структури ринку, анал≥з д≥¤льност≥ ≥ ¤к≥сних характеристик продукц≥њ конкурент≥в, анал≥з поводженн¤ покупц≥в, партнер≥в по б≥знесу, ц≥н.

јнал≥з вимог до ¤кост≥ ≥ споживчих властивостей продукц≥ включаЇ:

Х анал≥з впливу науково-техн≥чного прогресу на що випускаЇтьс¤ продукц≥ю; вивченн¤ можливих зм≥н техн≥чного ≥ технолог≥чного напр¤мку;

Х в≥дпов≥дн≥сть показник≥в ¤кост≥ ≥ споживчих властивостей продукц≥њ вимогам покупц≥в;

Х визначенн¤ конкурентноздатност≥ продукц≥њ на р≥зноман≥тних ринках; ви¤вленн¤ ≥ реал≥зац≥¤ передових тенденц≥й у св≥товому виробництв≥.

јнал≥з метод≥в продаж≥в ≥ реклами припускаЇ вивченн¤ й оц≥нку канал≥в товароруху њх розм≥щенн¤, на¤вност≥ складських ≥ ≥нших, що забезпечують процес продаж≥в, помешкань, витрат на орган≥зац≥ю продаж≥в, стимулюванн¤ продаж≥в, продаж≥в ≥з в≥дстрочкою платеж≥в, п≥льгових продаж≥в, анал≥з ефективност≥ рекламних заход≥в.

3.3. ќсновною функц≥Їю в≥дд≥лу маркетингу, ¤к ≥ всього п≥дприЇмства Ї продаж продукц≥њ, що включаЇ:

Х орган≥зац≥ю оптового продажу продукц≥њ ≥ просуванн¤ њњ до споживача в те м≥сце, де вона потр≥бна, у той час, коли вона потр≥бна, у таких к≥лькост¤х, у ¤ких вона затребувана, ≥ такоњ ¤кост≥, що задовольн¤Ї покупц≥в;

Х доб≥р покупц≥в ≥ висновок договор≥в постачанн¤;

Х виб≥р м≥сц¤ збереженн¤ запас≥в готовоњ продукц≥њ й орган≥зац≥¤ належного њњ збереженн¤;

Х визначенн¤ системи перем≥щенн¤ готовоњ продукц≥њ до м≥сць збереженн¤ ≥ продаж≥;

Х впровадженн¤ автоматизованоњ системи керуванн¤ запасами;

Х впровадженн¤ автоматизованоњ системи опрацюванн¤ замовлень, договор≥в;

Х виб≥р засоб≥в ≥ маршрут≥в транспортуванн¤ продукц≥њ до м≥сць продаж≥в;

Х орган≥зац≥ю вантажно-розвантажувальних роб≥т;

Х орган≥зац≥ю системи формуванн¤ попиту, стимулюванн¤ збуту, реклами;

Х проведенн¤ ц≥леспр¤мованого асортиментноњ пол≥тики;

Х проведенн¤ ц≥леспр¤мованого ц≥новоњ пол≥тики;

Х узгодженн¤ з зац≥кавленими п≥дрозд≥лами п≥дприЇмства асортименту й обс¤г≥в продукц≥њ, ц≥н, знижок ≥ надвишок до них, витрат на рекламн≥ заходи ≥ ресурси;

Х розгл¤д ≥ задоволенн¤ претенз≥й ≥ рекламац≥й, що поступили в≥д покупц≥в ≥ партнер≥в по б≥знесу на продукц≥ю п≥дприЇмства;

Х формуванн¤ попиту ≥ реал≥зац≥¤ продукц≥њ на нових ринках ”крањни й ≥нших крањн;

Х орган≥зац≥ю участ≥ ≥ проведенн¤ виставок, ¤рмарк≥в, виставок-продаж≥в ≥ ≥нших заход≥в щодо формуванн¤ споживчого попиту на продукц≥ю п≥дприЇмства;

Х п≥дготуванн¤ щоденних дов≥док про продаж≥, щом≥с¤чних, квартальних ≥ р≥чних зв≥т≥в про продаж≥.

3.4. «абезпеченн¤ потреб п≥дприЇмства ресурсами припускаЇ:

Х визначенн¤ джерел ресурс≥в.

Х забезпеченн¤ скоординованих ≥з планом виробництва по терм≥нах, обс¤гам ≥ асортименту постачань сировини ≥ матер≥ально-техн≥чних ресурс≥в;

Х вироб≥тку ≥ реал≥зац≥ю найб≥льше рац≥ональних схем ресурсного забезпеченн¤;

Х орган≥зац≥ю найб≥льше повного й ощадливого використанн¤ на п≥дприЇмств≥ матер≥альних ресурс≥в, ¤к-от: контроль за рац≥ональним використанн¤м сировини, матер≥ал≥в, дотриманн¤ норм њхньоњ витрати;

Х встановленн¤ обгрунтованих норматив≥в виробничих запас≥в;

Х скороченн¤ втрат ≥ максимальне використанн¤ виробничих в≥дход≥в;

Х вивченн¤ можливост≥ ≥ доц≥льност≥ встановленн¤ тривалих господарських зв'¤зк≥в ≥з постачальниками;

Х орган≥зац≥ю належноњ ц≥лост≥ матер≥альних ресурс≥в ≥ високого р≥вн¤ механ≥зац≥њ транспортно-складських операц≥й;

Х зд≥йсненн¤ належного урахуванн¤ ресурс≥в ≥ представленн¤ достов≥рних зв≥тних даних.

4. ѕрава

4.1. ∆адати в≥д п≥дрозд≥л≥в п≥дприЇмства представленн¤ матер≥ал≥в, необх≥дних дл¤ зд≥йсненн¤ роботи в≥дд≥лу маркетингу.

4 2. ѕодавати п≥дприЇмство в ≥нших п≥дприЇмствах ≥ орган≥зац≥¤х п≥д час обговоренн¤ питань реал≥зац≥њ продукц≥њ, матер≥ально-техн≥чного постачанн¤, реклами продукц≥њ ≥ що робл¤тьс¤ послуг.

4.3. ¬носити пропозиц≥њ кер≥вництву п≥дприЇмства про застосуванн¤ санкц≥й у в≥дношенн≥ кер≥вник≥в п≥дрозд≥л≥в, в≥дпов≥дальних за порушенн¤ догов≥рних терм≥н≥в виготовленн¤ ≥ продаж≥ продукц≥њ.

4.4. ¬носити пропозиц≥њ кер≥вництву п≥дприЇмства, що враховують вимоги покупц≥в по п≥двищенню ¤кост≥ ≥ конкурентноздатност≥ що випускаЇтьс¤ продукц≥њ, а також про припиненн¤ виробництва продукц≥њ, що не маЇ збуту.

4.5. «алучати у встановленому пор¤дку спец≥ал≥ст≥в науково-досл≥дних ≥ навчальних заснувань, а також роб≥тник≥в п≥дприЇмства дл¤ проведенн¤ досл≥джень по вивченню кон'юнктури ринку, продаж≥в, освоЇнню нових ринк≥в, орган≥зац≥њ виставок ≥ рекламних заход≥в.

4.6. –озробл¤ти ≥ подавати на затвердженн¤ кер≥вництву п≥дприЇмства посадов≥ ≥нструкц≥њ роб≥тник≥в в≥дд≥лу маркетингу.

4.7. ѕрава в≥дд≥лу реал≥зуютьс¤ його начальником або по його дорученню ≥ншими роб≥тниками в≥дд≥лу.

5. ¬≥дпов≥дальн≥сть

5.1. ¬≥дд≥л в≥дпов≥даЇ за:

Х забезпеченн¤ ст≥йкого ф≥нансового положенн¤ п≥дприЇмства;

Х зд≥йсненн¤ продаж≥в продукц≥њ;

Х забезпеченн¤ постачань ≥ ц≥л≥сть ресурс≥в дл¤ потреб п≥дприЇмства;

Х розробку прогноз≥в потреб ринку в випускаЇм≥й продукц≥њ;

Х достов≥рн≥сть зв≥тних даних.

5.2. ¬сю повноту в≥дпов≥дальност≥ за ¤к≥сть ≥ своЇчасн≥сть виконанн¤ покладених д≥йсним ѕоложенн¤м на в≥дд≥л задач ≥ функц≥й несе начальник в≥дд≥лу.

5.3. —туп≥нь в≥дпов≥дальност≥ ≥нших роб≥тник≥в установлюЇтьс¤ њхн≥ми посадовими ≥нструкц≥¤ми.

6. —труктура в≥дд≥лу

6.1. —труктура в≥дд≥лу маркетингу подана на мал. 1.

6.2. ќсновн≥ обов'¤зки роб≥тник≥в в≥дд≥лу маркетингу:

Ќачальник, в≥дд≥лу -

–инков≥ досл≥дженн¤; плануванн¤ виробництва по асортимент≥ й обс¤гу продукц≥њ; реал≥зац≥¤ продукц≥њ; керуванн¤ стимулюванн¤м збуту, матер≥ально-техн≥чним постачанн¤м, ц≥новою пол≥тикою, методами продаж≥в, формуванн¤ спри¤тливоњ сусп≥льноњ думки про продукц≥ю ≥ п≥дприЇмство серед покупц≥в ≥ партнер≥в по б≥знесу.

ћаркетолог -

ћаркетингов≥ досл≥дженн¤; анал≥з ринку; прогноз продаж≥в, ц≥н, д≥¤льност≥ конкурент≥в; розробка пропозиц≥й по удосконалюванню метод≥в конкурентноњ боротьби.

ћенеджер по реклам≥ -

—творенн¤ переконливими, насичених емоц≥¤ми рекламних текст≥в ≥ оголошень; орган≥зац≥¤ реклами в засобах масовоњ ≥нформац≥њ; досл≥дженн¤ рекламних проблем ≥ вироб≥тку рекомендац≥й по ефективному стимулюванню продаж≥в, дизайну, упаковуванню продукц≥њ.

12

Ќазва: ѕоложенн¤ про в≥дд≥л маркетингу
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (1987 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
discount furniture - chic furniture - payment structured - adipex phentermine - laptop computer - cheap fioricet - map quest
Page generation 0.466 seconds
Хостинг от uCoz