Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > —пециф≥чн≥ заходи з пабл≥к рилейшнз


—пециф≥чн≥ заходи з пабл≥к рилейшнз

—тор≥нка: 1/3

ќсобливост≥ роботи з пресою. ќдним ≥з головних напр¤мк≥в д≥¤льност≥ служби пабл≥к рилейшнз Ї зв'¤зок ≥з пресою. Ќа цю роботу призначаЇтьс¤ спец≥альний прац≥вник-профес≥онал або на≠в≥ть створюЇтьс¤ прес-центр.

ќбов'¤зки в≥дпов≥дального за зв'¤зки з пресою пол¤гають у т≥м, щоб спри¤ти прес≥. —тосунки з пресою мають ірунтуватис¤ на двох принципах Ч швидк≥сть ≥ точн≥сть.  р≥м того, Ї ще два важлив≥ фактори в стосунках ≥з пресою Ч це виб≥р слушного мо≠менту та необх≥дноњ аудитор≥њ.

“ому бажано п≥дтримувати регул¤рн≥ контакти з журнал≥ста≠ми, систематично надсилати њм нову ≥нформац≥ю про п≥дприЇмс≠тво (орган≥зац≥ю, ф≥рму), тобто звертатис¤ до них не т≥льки тод≥, коли це потр≥бно. ÷≥ зв'¤зки, на думку фах≥вц≥в, можуть принес≠ти непоган≥ див≥денди.

Ќеобх≥дно, щоб в≥дпов≥дальний за пресу добре знав та розум≥в ц≥л≥, завданн¤ та стратег≥ю п≥дприЇмства, щоб в≥н м≥г скласти та виконати план випуску за¤в дл¤ преси, зв≥т≥в та нарис≥в. ” раз≥ катастроф та надзвичайних ситуац≥й преса маЇ знати пр≥звище людини, ¤ка репрезентуватиме п≥дприЇмство або орган≥зац≥ю, ка≠нали зв'¤зку з нею. ≤нформац≥¤ про таку под≥ю та про заходи дл¤ усуненн¤ насл≥дк≥в маЇ в найкоротш≥ строки та в найповн≥шому обс¤з≥ дос¤гти журнал≥ст≥в, тому що вони забезпечують безпосе≠редн≥й зв'¤зок ≥з громадськ≥стю.

¬≥дпов≥дальний за пресу повинен:

Х передавати матер≥али, на п≥дстав≥ ¤ких журнал≥сти можуть написати статт≥, очерки та репортаж≥;

Х в≥дпов≥дати на запити преси та надавати комплексн≥ ≥нфор≠мац≥йн≥ послуги;

Х стежити за пов≥домленн¤ми в прес≥ та оц≥нювати результати, уживати (за необх≥дност≥) заход≥в дл¤ спростуванн¤ помилок, нето≠чностей або наклепницьких тверджень в опубл≥кованих матер≥алах.

Ќайб≥льш поширений спос≥б передач≥ ≥нформац≥њ прес≥ Ч ≥н≠формативне пов≥домленн¤, або прес-рел≥з. …ого надсилають зви≠чайною поштою або факсом чи каналами комп'ютерного зв'¤зку в р≥зн≥ газети та пер≥одичн≥ виданн¤, на рад≥о й телебаченн¤. Ќе≠обх≥дно пост≥йно оновлювати списки отримувач≥в матер≥ал≥в, щоб прес-рел≥зи поширювалис¤ без затримки. ¬ економ≥чно роз≠винутих крањнах створено нав≥ть спец≥альн≥ ф≥рми, ¤к≥ займаютьс¤ складанн¤м та розповсюдженн¤м прес-рел≥з≥в поштою, через посильних або каналами комп'ютерного зв'¤зку.

—кладаючи прес-рел≥з, необх≥дно виконувати певн≥ техн≥чн≥ правила. Ќаведемо де¤к≥ з них.

Х ¬икористовуйте т≥льки одну сторону аркуша паперу.

Х «алишайте достатньо широк≥ береги л≥воруч та праворуч.

Х ƒрукуйте матер≥ал т≥льки через два ≥нтервали.

Х Ќе роб≥ть жодних по¤снень ≥ позначок нав≥ть у заголовку (редактори сам≥ вир≥шать, що заслуговуЇ на окреме шрифтове

вид≥ленн¤).

Х ”с≥ абзаци, кр≥м першого, починайте з нового р¤дка. ѕрес-рел≥зам, ¤к≥ пов≥домл¤ють про ¤кусь новину, треба дати заголовок, ¤кий доступно передаЇ суть ц≥Їњ новини (вт≥м, редак≠тори в≥ддають перевагу власним заголовкам).

Ѕланк прес-рел≥зу повинен мати Ђшапкуї з назвою та адресою того, хто розповсюджуЇ прес-рел≥з. ” Ђшапц≥ї необх≥дно вказати номер телефону, за ¤ким можна телефонувати ц≥лодобово. ÷≥ в≥≠домост≥ необх≥дно повторити в к≥нц≥ прес-рел≥зу з≥ вказ≥вкою пр≥≠звища особи, до ¤коњ можна звернутис¤ по додаткову ≥нформац≥ю.

“реба намагатис¤, щоб прес-рел≥зи були стислими (не б≥льше 300 сл≥в), аби њх можна було розм≥стити на одн≥й стор≥нц≥. якщо це неможливо, у нижньому правому р≥жку треба зазначити Ђдив. дал≥ї. ƒодаткову ≥нформац≥ю дають на окремих стор≥нках ¤к до≠повненн¤.

Ќа прес-рел≥з≥ необх≥дно вказати дату та повторити њњ в ниж≠ньому л≥вому р≥жку останньоњ стор≥нки, ¤кщо прес-рел≥з досить довгий. як правило, указують не дату п≥дготовки прес-рел≥зу, а дату його можливого отриманн¤ чи дату, п≥сл¤ ¤коњ його дозвол¤≠Їтьс¤ друкувати (наприклад, тод≥, коли пресу ознайомлюють ≥з промовою, ¤ку ще т≥льки буде виголошено).

Ќеобх≥дно намагатис¤ не зловживати великими л≥терами. Ќ≥коли не пиш≥ть такими л≥терами ц≥л≥ слова. ¬елик≥ л≥тери треба використовувати т≥льки там, де цього вимагають правила правопису.

„исла в≥д одного до дев'¤ти необх≥дно писати л≥терами, а дал≥ Ч ÷ифрами. ” дуже великих числах бажано користуватис¤ словами Ђтис¤чаї та Ђм≥льйонї. „ислов≥ значенн¤ р≥зних м≥р, дати, ц≥ни та номери будинк≥в пишуть цифрами. якщо реченн¤ починаЇтьс¤ з числ≥вника, пиш≥ть його л≥терами.

—лово Ђв≥дсотокї використовуЇтьс¤ част≥ше, н≥ж знак Ђ%ї. ѕозначенн¤ температури та системи њњ вим≥рюванн¤ л≥пше писати л≥терами (наприклад, 40 градус≥в за ÷ельс≥Їм).

«аголовок прес-рел≥зу повинен розкрити тему зверненн¤. —уть зверненн¤ подаЇтьс¤ в першому абзац≥, а дал≥ Ч ≥нформац≥¤ про детал≥.

ѕрес-рел≥з маЇ бути точним, зрозум≥лим та стриманим (не зловживайте еп≥тетами та прикметниками, особливо у найвищих ступен¤х).

≤нод≥ прес-рел≥з може доповнюватис¤ фотограф≥¤ми. якщо у прес-рел≥з≥ згадуЇтьс¤ ¤кась особа, необх≥дно пов≥домити њњ повне ≥м'¤ та посаду.

ѕрес-рел≥з, що п≥дходить дл¤ масовоњ преси, навр¤д чи буде придатним дл¤ спец≥альних видань. ¬≥дтак бажано (за потреби) п≥дготувати к≥лька вар≥ант≥в прес-рел≥зу.

ўоб прес-конференц≥¤ була ефективною, провадити њњ потр≥б≠но т≥льки тод≥, коли Ї потреба продемонструвати ¤к≥сь зразки чи ≥нш≥ предмети або коли йдетьс¤ про складну проблему, котра по≠требуЇ коментар≥в ≥ роз'¤снень. ѕрес-конференц≥¤ даЇ чудову на≠году дл¤ неоф≥ц≥йноњ передач≥ ¤коњсь ≥нформац≥њ, ¤ку оф≥ц≥йно поширювати небажано. ” жодному раз≥ не можна скликати прес-конференц≥ю т≥льки дл¤ розповсюдженн¤ ¤когось документа (до≠кумент≥в). ÷е л≥пше зробити через прес-рел≥з.

якщо потр≥бно терм≥ново спов≥стити представник≥в преси про прес-конференц≥ю, можна зателефонувати редакторам в≥дд≥л≥в новин персонально або звернутис¤ до ≥нформац≥йних агенц≥й з проханн¤м роз≥слати пов≥домленн¤ каналами телетайпного зв'¤з≠ку або електронною поштою.

«апрошенн¤ на прес-конференц≥ю, ¤к правило, надсилаЇтьс¤ за тиждень. ” запрошенн≥ необх≥дно ч≥тко вказати тему та пр≥≠звища основних допов≥дач≥в. Ѕажано також пов≥домити де¤к≥ детал≥, ¤к≥ б могли переконати редактора газети, журналу чи тижневика про необх≥дн≥сть висв≥тленн¤ ц≥Їњ под≥њ. “аких дета≠лей маЇ бути небагато. ¬ ≥ншому раз≥ не буде потреби ту конфе≠ренц≥ю проводити. Ќеобх≥дно точно вказати м≥сце, дату та час проведенн¤ прес-конференц≥њ. якщо прес-конференц≥¤ маЇ за≠гальний характер, необх≥дно обм≥ркувати день та годину, ¤к≥ б задовольнили вс≥ органи преси. –анков≥ газети не любл¤ть пуб≠л≥кувати матер≥али, ¤к≥ вчора вже були надрукован≥ у веч≥рн≥х газетах або висв≥тлен≥ у н≥чних випусках рад≥о- та телев≥з≥йних новин.

як правило, найл≥пший час дл¤ прес-конференц≥њ Ч це 11Ч 11.30 годин ранку або 14Ч15 годин дн¤. якщо йтиметьс¤ про ¤кусь техн≥чну новинку, то л≥пше вибрати ранков≥ години, щоб дати час щоденним виданн¤м п≥дготувати розгорнуте пов≥домленн¤.  оротк≥ пов≥домленн¤ у веч≥рн≥й прес≥ проблем дл¤ веч≥р≠н≥х газет не становл¤ть.

¬ажливо вибрати й п≥дход¤щий день. ўоправда, ≥нод≥ такоњ можливост≥ немаЇ (коли за¤ва Ї терм≥новою або приуроченою до певноњ под≥њ чи дати). “ам, де Ї можлив≥сть такого вибору, необ≠х≥дно потурбуватис¤ про те, щоб прес-конференц≥¤ не зб≥глас¤ з ¤коюсь ≥ншою, б≥льш привабливою дл¤ журнал≥ст≥в под≥Їю. ƒу≠же неспри¤тливим днем дл¤ центральних газет Ї п'¤тниц¤.

якщо прес-конференц≥ю призначено на 11-ту годину, перш≥ нетерпл¤ч≥ можуть з'¤витис¤ вже за 20Ч25 хвилин до початку. якщо до цього часу приготувань ≥ще не зак≥нчено, може скласти≠с¤ негативне враженн¤ про дисципл≥ну та пор¤док на вашому п≥дприЇмств≥. “реба передбачити одинЧдва столи дл¤ реЇстрац≥њ та видач≥ матер≥ал≥в прес-конференц≥њ. якщо оч≥куЇтьс¤ прибутт¤ великоњ к≥лькост≥ журнал≥ст≥в, необх≥дно призначити к≥лькох прац≥вник≥в прес-центру дл¤ зустр≥ч≥ запрошених. ∆урнал≥стам буде приЇмно, ¤кщо њх зустр≥чатимуть в≥дпов≥дальний за зв'¤зок ≥з пресою або його заступник особисто.

–екомендуЇтьс¤ посадити тих, хто виступатиме, на ¤комусь п≥двищенн≥. ѕеред ними мають сто¤ти таблички з њхн≥ми пр≥зви≠щами, написаними достатньо великими л≥терами, щоб њх можна було прочитати ≥з задн≥х р¤д≥в. ”с≥м прац≥вникам в≥дд≥лу зв'¤зк≥в з громадськ≥стю, ¤к≥ беруть участь у прес-конференц≥њ, треба мати значки (найл≥пше Ч ф≥рмов≥) з≥ своњми пр≥звищами та посадами.

 оли прес-конференц≥ю призначено на 11-ту годину, то њњ тре≠ба починати не п≥зн≥ше 11.05, максимум 11.10. ¬иступи мають бути короткими, особливо ¤кщо передбачаЇтьс¤ багато запитань. ѕ≥сл¤ зак≥нченн¤ заведено влаштовувати дл¤ журнал≥ст≥в легкий фуршет (шампанське, кава, фрукти, солодощ≥). якщо передбачаЇ≠тьс¤ неоф≥ц≥йне продовженн¤ прес-конференц≥њ (об≥д чи вечер¤), про це треба спец≥ально пов≥домити в запрошенн≥.

Ќа прес-конференц≥њ мають бути в достатн≥й к≥лькост≥ друко≠ван≥ тексти вс≥х виступ≥в. ѕ≥сл¤ зак≥нченн¤ ц≥ тексти необх≥дно над≥слати газетам та журналам, що не були репрезентован≥ на прес-конференц≥њ.

Ѕ≥льш≥сть з цих рекомендац≥й стосуютьс¤ ≥ великих прийом≥в. ѕроте прийоми мають менш оф≥ц≥йний характер ≥ влаштовують≠с¤ ввечер≥.

‘≥нансове потужн≥ п≥дприЇмства можуть використовувати так зван≥ телеконференц≥њ, хоча це р≥ч дуже коштовна. “ак, наприклад, ƒл¤ проведенн¤ одн≥Їњ м≥жнародноњ телеконференц≥њ в Ћондон≥ зна≠добилос¤ зад≥¤ти три супутники, два м≥крохвильов≥ канали, с≥м пр¤мих ауд≥оканал≥в, 163 телефонн≥ л≥н≥њ, 105 супутникових при≠ймач≥в, 200 оператор≥в ≥ 400 техн≥к≥в. јле витрати на цей зах≥д пов≠н≥стю виправдались, бо дали змогу охопити не т≥льки всю Ѕритан≥ю, але також ≥ √олланд≥ю та велику аудитор≥ю в Ќью-…орку.

—понсоринг. ÷е система взаЇмовиг≥дних догов≥рних в≥дносин спонсора з≥ стороною, ¤ку в≥н субсидуЇ. —понсорство Ї сучасною формою меценатства (протегуванн¤).  олись покровител¤ми на≠ук ≥ мистецтв були монархи та ≥нш≥ знатн≥ особи. Ќин≥ прив≥лей спонсорства перейшов до багатих людей, ¤к≥ створили ц≥лу низку фонд≥в, котр≥ субсидують р≥зн≥ корисн≥ починанн¤.

Ќазва: —пециф≥чн≥ заходи з пабл≥к рилейшнз
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (1388 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
programs kinetics - - airline tickets - student loan payment - delphi - - consolidation debt
Page generation 0.137 seconds
Хостинг от uCoz