Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > ’арактеристика маркетинговоњ д≥¤льност≥ ћѕ Ќовинка


—тимулюванн¤ п≥дприЇмством торгових прац≥вник≥в, спр¤моване на заохоченн¤ њх п≥дтримувати попул¤рн≥сть товару, чутливо реагувати на зауваженн¤ кл≥Їнт≥в, залучати ¤комога б≥льше покупц≥в. ќтже, стимулюванн¤ учасник≥в товароруху в ћѕ УЌовинкаФ спри¤Ї п≥двищенню знань про товар у покупц≥в, забезпечуЇ п≥дтримку реал≥зац≥њ, актив≥зуЇ ≥ впливаЇ на розвиток сп≥вроб≥тництва.

¬м≥ло орган≥зоване управл≥нн¤ просуванн¤м ≥ стимулюванн¤м збуту дозвол¤Ї п≥дприЇмству УЌовинкаФ з одн≥Їњ сторони краще пристосовуватись до зм≥н зовн≥шн≥х умов функц≥онуванн¤, а з другоњ впливати на внутр≥шн≥ зм≥ни ≥ знаходити оптимальн≥ р≥шенн¤ щодо задоволенн¤ потреб покупц≥в .


¬исновки ≥ пропозиц≥њ

ћаркетинг, ¤к основна функц≥¤ управл≥нн¤ п≥дприЇмством в умовах ринкових в≥дносин даЇ п≥дприЇмству р¤д перев≥рених живою практикою рецепт≥в виходу на позитивн≥ комерц≥йн≥ результати господарськоњ д≥¤льност≥ на ринку з найменшими ризиками. ћаркетингова д≥¤льн≥сть включаЇ ¤к одну з ланок досл≥дженн¤ товаророху п≥дприЇмства, за допомогою проведенн¤ анал≥тичноњ роботи по результатах д≥¤льност≥ п≥дприЇмства в ц≥й ланц≥. ¬их≥д на найб≥льш виг≥дн≥ш≥ системи постачанн¤, формуванн¤ в ≥нтересах п≥дприЇмства розгалуженоњ ≥ ефективноњ мереж≥ споживач≥в, в тому числ≥ вивченн¤ њх повед≥нки ≥ зг≥дно цього виб≥р найб≥льш оптимальних засоб≥в стимулюванн¤ збуту. ј також формуванн¤ торгового асортименту, подавленн¤ легальними методами д≥¤льност≥ конкурент≥в, створенн¤ доброзичливого образу п≥дприЇмства ≥ вс≥Їњ його д≥¤льност≥ в очах громадськост≥.

ѕ≥двод¤чи п≥дсумки досл≥дницькоњ роботи стосовно орган≥зац≥њ руху товар≥в по ћѕ УЌовинкаФ за 2000 Ц 2001 р.р. можна з упевнен≥стю сказати , що товарорух на п≥дприЇмств≥ зд≥йснюЇтьс¤ належним чином, дотримуючись рац≥ональних принцип≥в, таких ¤к:

виб≥р найкоротших шл¤х≥в руху товар≥в з пункт≥в виробництва в райони споживанн¤;

використанн¤ найб≥льш економ≥чних вид≥в транспорту;

застосуванн¤ ефективних форм товароруху.

¬ивченн¤ господарських звТ¤зк≥в з постачальниками по ћѕ УЌовинкаФ включаЇ орган≥зац≥йн≥, економ≥чн≥, адм≥н≥стративно правов≥, ф≥нансов≥ та ≥нш≥ в≥дносини, що виникають м≥ж покупц¤ми ≥ постачальниками в процес≥ поставок товар≥в.

“аким чином система господарських звТ¤зк≥в складаЇтьс¤ з наступних етап≥в:

господарськ≥ договори ≥ контракти;

контроль за дотриманн¤м догов≥рних зобовТ¤зань;

застосуванн¤ економ≥чних санкц≥й;

участь у робот≥ товарних б≥рж та оптових ¤рмарок;

перев≥рку ¤кост≥ (експертизи) товар≥в, що надход¤ть;

встановленн¤ оптимальних ф≥нансових взаЇмов≥дносин;

застосуванн¤ адм≥н≥стративно правових норм та ≥нших взаЇмов≥дносин.

Ќа мою думку, щодо вдосконаленн¤ системи господарських звТ¤зк≥в з постачальниками потр≥бно, насамперед, провести ретельну роботу по вивченню цих п≥дприЇмств, а також, в майбутньому працювати з найб≥льш над≥йними ≥ перев≥реними партнерами, але ≥ глибоко вивчати комерц≥йн≥ пропозиц≥њ нових постачальник≥в дл¤ поповненн¤ асортименту товар≥в б≥льш дешевими продуктами.

¬ажливу роль ћѕ УЌовинкаФ надаЇ орган≥зац≥њ продажу товар≥в та засобам стимулюванн¤ збуту. ÷ьому етапу передуЇ етап маркетингового досл≥дженн¤ ц≥Їњ сфери д≥¤льност≥ п≥дприЇмства, глибоке досл≥дженн¤ ринкових можливостей шл¤хом застосуванн¤ ц≥лого комплексу метод≥в по вивченню попиту населенн¤ ≥ кон'юктури торг≥вл≥.

ћетоди стимулюванн¤ включають д≥¤льн≥сть ф≥рми по розповсюдженню в≥домостей про переваги свого товару ≥ переконанню ц≥льових споживач≥в купл¤ти його. Ќайважлив≥шим засобом дл¤ реал≥зац≥њ цих задач Ї реклама.

ѕо оптовому продажу товар≥в на ћѕ УЌовинкаФ проходить виконанн¤ наступних операц≥й:

встановленн¤ господарських звТ¤зк≥в з покупц¤ми товар≥в;

орган≥зац≥¤ ≥ технолог≥¤ оптового продажу товар≥в;

наданн¤ послуг роздр≥бн≥й торг≥вл≥;

орган≥зац≥¤ обл≥ку ≥ виконанн¤ договор≥в з покупц¤ми;

рекламно-≥нформац≥йна д≥¤льн≥сть.

ўодо орган≥зац≥њ ≥ стимулюванн¤ збуту на ћѕ УЌовинкаФ можна зробити висновок, що користуючись такими засобами стимулюванн¤, ¤к реклама на рад≥о ≥ м≥сцевому телебаченн≥ п≥дприЇмство не дос¤гло високого ефекту, отже на мою думку потр≥бно сконцентрувати свою увагу на б≥льш продуктивних джерелах реклами, а саме реклами в прес≥ та друку рекламних звернень, буклет≥в та прайс-лист≥в, ¤к≥ необх≥дно част≥ше розповсюджувати в рег≥он≥.

јнал≥тичн≥ досл≥дженн¤ дипломноњ роботи по ћѕ УЌовинкаФ привели до наступних результат≥в:

комерц≥йн≥ угоди з постачальниками уклалис¤ досить ефективно, спостер≥гаЇтьс¤ розширенн¤ мереж≥ постачальник≥в та р≥ст суми укладених комерц≥йних угод, включаючи те, що фактичне виконанн¤ угод в 2000 Ц 2001 р.р. переважно перевищуЇ обс¤ги укладених угод.

кр≥м того спостер≥гаЇтьс¤ постачанн¤ товар≥в з р≥зних вид≥в джерел, а саме централ≥зованих ≥ децентрал≥зованих.  идаЇтьс¤ в оч≥ вагома перевага централ≥зованих джерел постачанн¤.

стосовно формуванн¤ товарних ресурс≥в зг≥дно товарного асортименту ми можемо сказати, що найб≥льшим попитом користуютьс¤ вино-гор≥лчан≥ вироби, кондитерськ≥, тютюнов≥ вироби та консервован≥ продукти, по цим групам товар≥в ≥ р≥вень реал≥зац≥њ досить великий.

ўодо ефективност≥ орган≥зац≥њ товароруху можна сказати, що ефективн≥сть комерц≥йних угод бажаЇ б≥льших результат≥в, ефективн≥сть рекламноњ д≥¤льност≥ досить висока, але ще потребуЇ ретельного перегл¤ду витрат на рекламу ≥ часткового њх зменшенн¤ дл¤ дос¤гненн¤ б≥льш високих результат≥в в майбутньому пер≥од≥.

ƒл¤ покращенн¤ д≥¤льност≥ п≥дприЇмства в майбутньому на ћѕ УЌовинкаФ на основ≥ маркетинговоњ д≥¤льност≥ створено стратег≥чний план на 2000 р≥к , де визначено розм≥р запланованого товарообороту ≥ валового доходу. ¬ наступному роц≥ плануЇтьс¤ зб≥льшити товарооборот на 20%, а вадовий дох≥д на 18,6%, що дасть змогу дос¤гти зб≥льшенн¤ розм≥ру прибутку. ƒл¤ цього необх≥дно спр¤мувати маркетингову д≥¤льн≥сть п≥дприЇмства в таких основних напр¤мках ¤к розширенн¤ ц≥льового ринку, покращенн¤ позиц≥й товару, зб≥льшенн¤ асортименту, вдосконаленн¤ ц≥ноутворенн¤, розширенн¤ канал≥в розпод≥лу, п≥двищенн¤ р≥вн¤ обслуговуванн¤ споживач≥в, а також належним чином орган≥зувати рекламну д≥¤льн≥сть п≥дприЇмства на майбутнЇ.

“аким чином при вдосконаленн≥ маркетинговоњ д≥¤льност≥ на п≥дприЇмств≥ плануЇтьс¤ дос¤гти вищого р≥вн¤ ефективност≥ показник≥в комерц≥йноњ д≥¤льност≥, а отже ≥ покращенн¤ його ф≥нансового стану.

ќтже, дл¤ п≥двищенн¤ ефективност≥ маркетинговоњ д≥¤льност≥ ћѕ УЌовинкаФ необх≥дно:

проводити ц≥леспр¤мовану товарну пол≥тику, ¤ка допоможе п≥дприЇмству визначити конкурентоздатн≥сть його товар≥в на даному ц≥льовому ринку, дозволить значних ф≥нансових, п≥дприЇмницьких та орган≥зац≥йних ризик≥в;

п≥дтримувати пост≥йний контакт з споживачами, ¤к≥ дають п≥дприЇмству виключно важливу ≥нформац≥ю про зм≥ни в товарн≥й, збутов≥й пол≥тиц≥ та в комерц≥йн≥й д≥¤льност≥ п≥дприЇмства в≥дносно попередн≥х зм≥н;

кер≥вництву п≥дприЇмства уважно стежити за зм≥нами в розвитку науки ≥ техн≥ки, ¤к≥ можуть призвести до зменшенн¤ попиту на його товари. —воЇчасне встановленн¤ господарських в≥дносин з новими виробниками, врахуванн¤ нових тенденц≥й ≥ напр¤мк≥в, що забезпечить п≥дприЇмству нов≥ можливост≥ розширенн¤ його д≥¤льност≥;

розробити ≥ використовувати систему пост≥йного спостереженн¤ за навколишн≥м середовищем ≥ збереженн¤м даних. ¬досконалений анал≥з маркетинговоњ ≥нформац≥њ дозволить управл≥нському персоналу п≥дприЇмства значно п≥двищити ефективн≥сть маркетингових досл≥джень на ринку, анал≥зувати власн≥ можливост≥, мати повну картину торговельно-технолог≥чних процес≥в що в≥дбуваютьс¤ в реальний час та можлив≥сть ефективно розвиватис¤ в даних умовах ≥ надал≥.


Ќазва: ’арактеристика маркетинговоњ д≥¤льност≥ ћѕ Ќовинка
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (3436 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
adrian norwich - - cheap joes - online university - for sale - jackpot game - the tickets
Page generation 0.133 seconds
Хостинг от uCoz