Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > ÷≥ноутворенн¤ на промислов≥ товари


 ≥льк≥сть проданих товар≥в (Q) Q1 Q2 Q1 Q2

ћал.є2.

ƒ1- абсолютно нееластичний попит; ƒ2- абсолютно еластичний попит; ƒ3- в≥дносно нееластичний попит (  ≈ < 1); ƒ4- в≥дносно еластичний по-пит (  ≈ >1).

«ниженн¤ еластичност≥ попиту можливо оч≥кувати, ¤кщо:

в≥дсутн≥ конкуренти або њх зовс≥м обмаль;

покупц≥ не зам≥тили, що ц≥на зб≥льшилас¤;

покупц≥ ≥нертн≥ в зм≥нах своњх купуючих звичок ≥ в пошуку б≥льш дешевих товар≥в;

покупц≥ вважають, що висок≥ ц≥ниЧнасл≥док ¤к≥сних покращень товару, результат ≥нфл¤ц≥њ ≥ т.д.

ѕопит вважаЇтьс¤ еластичним у тих випадках, коли невелик≥ зм≥ни в ц≥нах призвод¤ть до пом≥тного зростанн¤ к≥льк≥сного обс¤гу продажу. «агальний прибуток зб≥льшуЇтьс¤, ¤кщо ц≥ни знижуютьс¤.

Text Box: ≤гноруючи в¤л≥сть Ївропейського ринку, компан≥¤ Yorkshire ChemicalsЧвиробник х≥м≥чних припарат≥вЧрозпочала виробл¤ти б≥льше продукц≥њ, але за меншою ц≥-ною. ≤нвестиц≥њ в додатков≥ виробнич≥ потужност≥ дозволили втримати прибуток на поточному р≥вн≥ п≥сл¤ зниженн¤ ц≥н на 5% завд¤ки збуту на 8%.

якщо ж зниженн¤ ц≥ни, що призводить до де¤кого зб≥шенн¤ к≥лькост≥ продаж, разом з тим не призводить до зб≥льшенн¤ обороту чи нав≥ть зменшуЇ його, то такий попит в б≥льшост≥ випадках називають застигнувшим чи нееластичним. Ќееластичн≥сть попиту спостер≥га-Їтьс¤ за таких обставин: 1) товар маЇ достатн≥й ступ≥нь новизни, в≥дсутн≥ ≥дентичн≥ това-ри; 2) товар прийшовс¤ до смаку в певн≥й категор≥њ покупц≥в, знайшов св≥й сегмент; 3) зм≥-на ц≥н не така вже пом≥тна дл¤ споживача; 4) п≥двищенн¤ ц≥ни виправдовуЇтьс¤ зм≥ною на краще ¤к≥сник характеристик продукту; 5) зм≥ни в ц≥н≥ можуть обумовлюватис¤ зм≥нами в економ≥ц≥ (≥нфл¤ц≥йними процесами, наприклад); 6) надзвичайними обставинами.

ƒл¤ товар≥в з високою ц≥новою еластичн≥стю прийн¤тн≥шими Ї методи ц≥новоњ конку-ренц≥њ. ƒл¤ тих же товар≥в, у ¤ких низька ц≥нова еластичн≥сть, доц≥льно використовувати методи нец≥новоњ конкуренц≥њ. ѕри ц≥нов≥й конкуренц≥њ продавц≥ впливають на попит го-ловним чином через зм≥ни в ц≥н≥. ÷е дуже гнучкий ≥нструмент маркетингу. ¬одночас та-кий метод може призвести до так званих Уц≥нових в≥йнФ, п≥д час ¤ких кункуруюч≥ ф≥рми прагнуть встановити ц≥ни ¤кнайменш≥ дл¤ споживач≥в. ”насл≥док цього прибуток знижу-Їтьс¤ до м≥н≥муму, хтось з конкурент≥в, не витримуючи боротьби, полишаЇ ринок, стаЇ банкрутом. «ахисну позиц≥ю тут може зайн¤ти ур¤д, ¤кий в≥дпов≥дним чином регулюЇ п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть.

Text Box: Ќаприклад, у 1982 р. Уƒейта дженералФ знизила ц≥ну на один ≥з запамТ¤товуючих пристроњв на 68%. Уѕек≥н-≈лмарсФЧна 61%, а У’Тюлет-ѕаккардФЧз 20$ (початок 1981р.) до 5$ (середина 1982р.). ѕри прихован≥й ц≥нов≥й конкуренц≥њ ф≥рми ввод¤ть новий товар ≥з значно пол≥пшеними споживчими ¤кост¤ми, а ц≥ну п≥дн≥мають не-пропорц≥йно мало. “ак, У рей р≥серчФ випустила у 1976р. компТютер продуктив-н≥стю 100 млн. операц≥й за секунду ≥ ц≥ною 8.5 млн. дол., а у 1982р.Ч≈ќћ, продук-тивн≥сть ¤коњ була втроЇ вищою, а ц≥на п≥двищилас¤ лише на 15%.

 лючовими факторами усп≥ху прийн¤то називати т≥, що випливають з вимог ринку ≥ можуть дати ф≥рм≥ переваги над њњ конкурентами. Ќаприклад, ключовим фактором може бути Уеколог≥чна н≥шаФ, тобто не до к≥нц¤ задоволен≥ ≥снуючими виробниками потреби, ¤к≥ можна задовольнити запропонованим товаром або, що буваЇ част≥ше, заради ¤ких сл≥д розробл¤ти зовс≥м новий товар.

ѕол≥тика нец≥новоњ конкуренц≥њ (нееластичний попит) ор≥ЇнтуЇ ф≥рми на зб≥льшенн¤ товарного збуту за визначену ц≥ну або продаж з наголосом на високу ¤к≥сть новоњ продук-ц≥њ за б≥льш високими ц≥нами.

÷≥нов≥ л≥н≥њ. ” п≥дприЇмницьк≥й д≥¤льност≥ вважаЇтьс¤ доц≥льним виробл¤ти не один, а досить широкий параметричний р¤д вироб≥в (наприклад, наб≥р насос≥в одного типу, ¤к≥ в≥др≥зн¤ютьс¤ продуктивн≥стю; параметричн≥ р¤ди к≥лькох тип≥в насос≥в, ¤к≥ сукупно ут-ворюють асортиментний наб≥р). „им ширшим буде асортиментний наб≥р, тим вища в≥ро-г≥дн≥сть того, що будь-¤кий покупець знайде соб≥ потр≥бний товар. ÷е ≥стотно зм≥цнюЇ позиц≥њ п≥дприЇмництва на ринку, зб≥льшуЇ обс¤г його продажу.

“акож розр≥зн¤ють перехресну еластичн≥сть попиту ≥ таку, ¤ка визначаЇтьс¤ р≥внем доход≥в споживач≥в. ѕерехресна еластичн≥сть попитуЧце в≥дносна зм≥на попиту на про-дукт ј Ц (’ј) у звТ¤зку з в≥дносною зм≥ною ц≥ни на продукт Ѕ Ц (–Ѕ).

де ’ј Ц вих≥дна к≥льк≥сть продукту ј; D’ј Ц зм≥на обс¤г≥в продажу про-дукту ј; –Ѕ Ц вих≥дна ц≥на продукту Ѕ; D–Ѕ Ц зм≥нена ц≥на на продукт Ѕ.

якщо  ≈ѕ>0 Ц ≥снуЇ взаЇмозам≥нн≥сть продукт≥в;

 ≈ѕ<0 Ц ≥снуЇ взаЇмодоповнюван≥сть продукт≥в;

 ≈ѕ=0 Ц продукти не зам≥н¤ють один одного ≥ м≥ж ними немаЇ конкурентного сп≥вв≥дношенн¤.

≈ластичн≥сть попиту залежно в≥д р≥вн¤ доход≥в споживач≥вЧце в≥дносна зм≥на попиту щодо в≥дносноњ зм≥ни доходу:

де —-дох≥д споживач≥в; D—-зм≥на доходу.

якщо 0< ≈ƒ<1- попит нееластичний (зменшуЇтьс¤ за зб≥льшенн¤ доход≥в: товари низькоњ ¤кост≥);

 ≈ƒ>1- еластичний попит (зб≥льшуЇтьс¤ за зростанн¤ доход≥в: товари високоњ ¤кост≥).

÷≥нова еластичн≥сть попиту

«наченн¤ коеф≥ц≥Їнта еластичност≥

“ерм≥нолог≥¤

ѕо¤сненн¤ терм≥н≥в

¬плив на загальний виторг ф≥рми

(витрати споживач≥в)

«б≥льшенн¤ ц≥ни

«меншенн¤ ц≥ни

 ≈>1

≈ластичний чи в≥дносно еластичний попит

¬≥дсоткова зм≥на к≥лькост≥ покупок продукц≥њ вища за в≥дсоткову зм≥ну ц≥ни

«агальний виторг меншаЇ

«агальний виторг меншаЇ

 ≈=1

ќдинична еластичн≥сть попиту

¬≥дсоткова зм≥на к≥лькост≥ покупок продукц≥њ дор≥внюЇ в≥дсотков≥й зм≥н≥ ц≥ни

«агальний виторг залишаЇтьс¤ без зм≥н

«агальний виторг залишаЇтьс¤ без зм≥н

 ≈<1

Ќееластичний чи в≥дносно нееластичний попит

¬≥дсоткова зм≥на к≥лькост≥ покупок продукц≥њ менша за зм≥ну ц≥ни

«агальний виторг зростаЇ

«агальний виторг зростаЇ

Ќазва: ÷≥ноутворенн¤ на промислов≥ товари
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (5395 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
cheap airline - discount train - system credit - loan cheap - pulaski bank - дельфи - mg on
Page generation 0.100 seconds
Хостинг от uCoz