Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћенеджмент > ∆≥нки в сучасному б≥знес≥


∆≥нки в сучасному б≥знес≥

Ѕ≥льш≥сть чолов≥к≥в впевнен≥, що ж≥нка легким порухом руки може занапастити будь-¤ку справу, бо занадто залежна в≥д своњх емоц≥й, ≥нтуњц≥њ, переживань та настроњв. ј отже, њм н≥чого не варто перетворити б≥знес на базар, а пол≥тичну дискус≥ю на ≥стерику. ƒумки представниць слабкоњ половини з цього приводу розб≥жн≥.

Ћегенди ≥ м≥фи про д≥лових ж≥нок

≤снуЇ безл≥ч м≥ф≥в про те, чого це ж≥нка раптом роз≥рвала зачарований трикутник kuche, kinder, kirchen ≥ подалас¤ в б≥знес. ѕричому серед м≥фотворц≥в ж≥нок не менше, ан≥ж чолов≥к≥в. ќтже, ¤кщо ж≥нка подалас¤ в пол≥тику чи б≥знес, вона погана мати ≥ дружина, у нењ не склалос¤ особисте житт¤, Ї потреба самостверджуватис¤ або вона дуже любить грош≥.

јбо ще: ж≥нка завжди повинна залишатис¤ ж≥нкою - фраза, ¤кою зак≥нчуЇтьс¤ чимало в≥тальних промов, тост≥в, суперечок та дебат≥в. јле що воно маЇтьс¤ на уваз≥, достоту не зм≥г розтлумачити жоден з опитуваних нами, незалежно в≥д стат≥.

«апитанн¤ "„и повинн≥ ж≥нки займатис¤ пол≥тикою та б≥знесом?" дос≥, певно, викликаЇ в сусп≥льств≥ нездоровий ≥нтерес, бо час в≥д часу дебатуЇтьс¤, обговорюЇтьс¤ в «ћ≤, або й у таких "нашенських" кухонних балачках до п'¤тоњ ранку. ј ж≥нки тим часом все одно просуваютьс¤ - хто в пол≥тику, хто в б≥знес.

∆≥нки та њхн≥ об'Їднанн¤

«ауважено: пропорц≥йно до зб≥льшенн¤ чисельност≥ ж≥нок у б≥знес≥ та пол≥тичних структурах зростаЇ к≥льк≥сть р≥зноман≥тних украњнських ж≥ночих орган≥зац≥й. «араз њх у нас нал≥чуЇтьс¤ всього близько 90, з пом≥ж них 6 м≥жнародних та 17 всеукрањнських. ∆≥ноч≥ об'Їднанн¤, створен≥ на ірунт≥ д≥лових стосунк≥в, Ї в  иЇв≥, ялт≥, ’арков≥, ƒонецьку, „ерн≥гов≥.

ќдним з перших таких об'Їднань стала ћ≥жнародна федерац≥¤ д≥лових ж≥нок "Ћиб≥дь", створена наприк≥нц≥ 1990 року при  ињвському фонд≥ милосерд¤ ≥ здоров'¤. ‘едерац≥¤ реал≥зуЇ довгострокову програму "јдаптац≥¤ ж≥нок в умовах новоњ економ≥чноњ ситуац≥њ в ”крањн≥", застосовуючи сучасн≥ форми д≥лового навчанн¤ та обм≥ну досв≥дом: форуми, трен≥нги, д≥лов≥ зустр≥ч≥. як по¤снила " онтрактам" президент федерац≥њ пан≥ “амара —упл≥на, б≥льш≥сть член≥в федерац≥њ Ї колективними, тобто це ф≥рми та п≥дприЇмства. "“ут вчать пов≥рити в себе, почати власний б≥знес, - каже пан≥ “амара, - нав≥ть ж≥нки з м≥стечок та с≥л мають зараз таку можлив≥сть. ќдним з напр¤м≥в актив≥зац≥њ б≥знесу в аграрному сектор≥ Ї с≥льський зелений туризм, послугами ¤кого можуть скористатис¤ не лише украњнц≥, а й ≥ноземц≥". Ќедавно ћ‘ƒ∆ "Ћиб≥дь" отримала в≥д м≥жнародного фонду "¬≥дродженн¤" ф≥нансову п≥дтримку на реал≥зац≥ю вищезгаданого проекту.

Ћ≥дери д≥лових ж≥ночих клуб≥в впевнен≥, що в найближчому майбутньому ж≥нки займуть у сфер≥ п≥дприЇмництва власну н≥шу, ту, ¤ку сам≥ дл¤ себе виберуть, а не ту, ¤ку њм в≥дведуть чолов≥ки.

¬ успiшних жiнок немаЇ жодних комплексiв

™ р≥зн≥ думки щодо об'Їднань ж≥нок. ќдна пан≥, ¤ка займаЇтьс¤ с≥мейним б≥знесом ≥ маЇ власну велику ≥ досить круту ф≥рму, сказала, що под≥бн≥ орган≥зац≥њ робл¤ть корисну справу, провод¤чи трен≥нги та д≥лов≥ зустр≥ч≥. "јле дл¤ початк≥вц≥в-б≥знесмен≥в ≥снують спец≥альн≥ навчальн≥ програми, а т≥, хто об'ЇднуЇтьс¤ в клуби д≥лових ж≥нок, ¤к правило, свого б≥знесу не мають. ¬ласне клуби ≥ Ї њхн≥м б≥знесом, у б≥льшост≥ випадк≥в вони ≥снують дл¤ в≥дмиванн¤ грошей та поњздок л≥дер≥в за кордон. ј ж≥нкам, ¤к≥ вже дос¤гли ¤кихось висот, "розкрутили" власний б≥знес, просто немаЇ часу на посиденьки в клубах. ÷е чолов≥кам ≥нод≥ необх≥дно випалити сигару, випити кухоль пива ≥ десь у клуб≥, бар≥ чи казино посп≥лкуватис¤ з колегами та друз¤ми. ј б≥знес-лед≥, вона ж дружина, мати, господин¤, л≥пше використаЇ цей час дл¤ того, щоб побути вдома, з д≥тьми, поговорити з подругою по телефону, чи в≥дв≥дати ф≥тнес-зал, салон краси або просто почитати".

"∆≥ноч≥ клуби та парт≥њ чомусь повс¤кчас говор¤ть про захист ж≥нок, - каже ≥нша б≥знес-лед≥. - јле "ж≥ноче" питанн¤ в наш≥й крањн≥, на м≥й погл¤д, взагал≥ надумане. Ќасправд≥ чолов≥ки не вважають, що ми дурн≥ш≥ чи в чомусь г≥рш≥. ≤ у ж≥нок усп≥шних немаЇ з цього приводу жодних комплекс≥в, окр≥м "комплексу повноц≥нност≥". ћи заробл¤Їмо грош≥ ≥ вже давно довели чолов≥кам, що можемо робити це не г≥рше за них. ј нас хтось збираЇтьс¤ захищати, наче ми хвор≥ або ≥нвал≥ди...".

ўе одна досить в≥дома особа по¤снила, що клуби за кордоном усп≥шно робл¤ть свою справу, об'Їднуючи д≥лове ж≥ноцтво, але у нас представниц≥ "прекрасноњ половини" наст≥льки лют≥ та зл≥, що жодн≥ клуби њх не перемир¤ть.

∆≥нка-президент - це поки що не дл¤ нас

“ор≥шн≥ вибори потроху стають ≥стор≥Їю. ≤ вже ¤кось н≥хто не думаЇ про те, що вперше за всю пол≥тичну ≥стор≥ю нашоњ крањни (та й колишнього —–—–) у президентському кр≥сл≥ могла опинитис¤ ж≥нка. ћогла, але... (ѕронесло! - подумаЇ хтось). ѕри цьому чолов≥ки ц≥лком погоджуютьс¤ з тим, що ж≥нки - ≥стоти хитр≥ш≥, витривал≥ш≥, загартован≥ш≥ ≥ пристосован≥ш≥ до виживанн¤ та адаптац≥њ в т¤жких кризових умовах, вм≥ють знайти вих≥д з будь-¤коњ ситуац≥њ ≥ в критичний момент швидко прийн¤ти р≥шенн¤. јле щоб дов≥рити свою долю ≥ долю крањни ж≥нц≥? Ќ≥коли!

"—лабка" частина украњнського електорату, хай ¤к це дивно, теж у б≥льшост≥ своњй в≥ддала голоси кандидатам-чолов≥кам. ≤ лог≥чно по¤снити цей факт неможливо. “ак≥ вже ми, сх≥дн≥ слов'¤ни, - прислухатис¤ до ж≥нок можемо, а ось п≥дн¤тис¤ на верх≥вку влади не дозволимо. ≤ сусп≥льство наше, хоч ¤к би воно намагалос¤ довести соб≥, що мислить по-сучасному, ще довго не дозволить, аби ним керувала ж≥нка. "∆≥нка повинна народжувати д≥тей, виховувати њх, наводити лад у хат≥, поважати чолов≥ка. „олов≥к повинен заробл¤ти грош≥, обер≥гати, захищати родину", - закладено в нашому ментальному середовищ≥ десь на р≥вн≥ глибинноњ п≥дсв≥домост≥. јле ¤к заробл¤ти грош≥ ≥ встигати при цьому народжувати д≥тей, п≥клуватис¤ про чолов≥ка? ѕсихологи та соц≥ологи стверджують, що багатьом ж≥нкам вдаЇтьс¤ вдало поЇднувати родинн≥ клопоти з власною справою. ≤ це вже - десь поза нашою ментальн≥стю.

¬т≥м, що дал≥ заглиблюватис¤ в питанн¤ р≥вност≥ чи нер≥вност≥ м≥ж ж≥нками та чолов≥ками, то неконструктивн≥шими здаютьс¤ роздуми ≥ абсурдн≥шою проблема. ћожливо, невдоволен≥сть ж≥нок своњм становищем - це насл≥док звичайн≥с≥нького закону розвитку потреб?  оли ж≥нка може заробити грош≥, купити машину, квартиру, зайн¤ти кер≥вну посаду, њй хочетьс¤ ще чогось. Ќаприклад, повноњ ≥ остаточноњ р≥вност≥ з чолов≥ками. јле повна р≥вн≥сть можлива т≥льки на кладовищ≥. јбо ж, за твердженн¤м вожд¤ св≥тового пролетар≥ату - при комун≥зм≥. јле комун≥зму, ¤к нам тепер ус≥м в≥домо, не буваЇ.

÷ифри ≥ факти

ѕсихологи та соц≥ологи стверджують, що ж≥нки под≥л¤ютьс¤ на три категор≥њ: д≥лов≥ ж≥нки з "чолов≥чим мисленн¤м", нап≥вд≥лов≥ ≥ "к≥мнатн≥ к≥шечки". ќстанн≥ дл¤ б≥знесу непридатн≥. Ќедавно з'¤вилас¤ четверта категор≥¤ ж≥нок, ¤ка поЇднуЇ в соб≥ три попередн≥. «аймаючись б≥знесом чи пол≥тикою, вона не в≥дмовл¤Їтьс¤ в≥д особистого житт¤, с≥м'њ, д≥тей.

ќрган≥зац≥Їю продажу украњнок за кордон, де вони працюють на теренах "найдавн≥шоњ профес≥њ", в переважн≥й б≥льшост≥ випадк≥в займаютьс¤ ж≥нки.

ƒумку про вторинн≥сть ж≥нки в сусп≥льств≥ п≥дтримують 40% украњнських ж≥нок.

Ѕ≥льш≥сть ж≥нок вважають, що просуватис¤ службовими щабл¤ми чолов≥кам значно легше. „олов≥ки ж переконан≥, що ж≥нкам будувати кар'Їру прост≥ше, бо вони завжди можуть переспати з потр≥бним чолов≥ком.

” ф≥рмах та великих компан≥¤х, ¤кими керують ж≥нки, перевагу при добор≥ кадр≥в в≥ддають ж≥нкам. ” таких структурах њх, ¤к правило, не менше половини в≥д загальноњ к≥лькост≥ прац≥вник≥в.

∆≥нки в 50% випадк≥в вбачають дискрим≥нац≥ю в розпод≥л≥ с≥мейних обов'¤зк≥в. „олов≥ки ж сприймають те, що домашн¤ робота ≥ вихованн¤ д≥тей "висить" на ж≥нц≥, ¤к належне.

як правило, ж≥нки ≥дуть у б≥знес не дл¤ задоволенн¤ амб≥ц≥й, а щоб заробити грош≥. ј вже пот≥м б≥знес стаЇ потребою.

ѕро 8 Ѕерезн¤ згадали нав≥ть в ёЌ≈— ќ. √енеральний директор ёЌ≈— ќ  оњш≥ро ћацур≥ звернувс¤ до представник≥в масовоњ ≥нформац≥њ св≥ту ≥з закликом передати в цей день кер≥вництво випусками новин ж≥нкам-журнал≥сткам. ќднак поки що жоден з редактор≥в украњнських видань чомусь не зголосивс¤ на пропозиц≥ю продемонструвати ж≥нкам свою чолов≥чу п≥дтримку.

«а даними ≥нформагентств

та ”крањнського ≥нституту соц≥альних досл≥джень

8 найчаст≥ше згадуваних причин,

через ¤к≥ ж≥нка починаЇ займатис¤ б≥знесом

через втрату годувальника

тому що чолов≥к не спроможний забезпечити с≥м'ю

через бажанн¤ довести всьому св≥тов≥, що "ми не г≥рш≥, н≥ж вони"

трапивс¤ багатий ≥ щедрий чолов≥к, ¤кий, аби ур≥зноман≥тнити дружин≥ дозв≥лл¤, даЇ њй стартовий кап≥тал або купуЇ ф≥рму, ф≥рмочку, газету, журнал чи п≥дприЇмство

њй б≥льше немаЇ чого робити

не вдалос¤ реал≥зуватис¤ в жодн≥й з iнших сфер житт¤

завжди мр≥¤ла про власну справу ≥ в≥дчуваЇ в соб≥ задатки б≥знесмена

сприймаЇ б≥знес ¤к великий базар, тож впевнена, що це у нењ вийде

1

Ќазва: ∆≥нки в сучасному б≥знес≥
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (707 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
flight cheap - bad owning - bmw m3 - cheap prom - cheap travel - дизайн дома - kinetics gain
Page generation 0.164 seconds
Хостинг от uCoz