Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћенеджмент > ќрган≥зац≥¤ прац≥ менеджера


ƒе¤ких сп≥вроб≥тник≥в можна зам≥сть запрошенн¤ про ус¤кий випадок попросити знаходитис¤ на своЇму робочому м≥сц≥ нев≥длучно в зазначений ≥нтервал часу, щоб при необх≥дност≥ викликати чи одержати дов≥дку по телефону.

Ѕажано, щоб у число учасник≥в наради входили люди, здатн≥ в ход≥ колективноњ розумовоњ д≥¤льност≥ виконати роль "експерта", "генератора ≥дей", "критика".

ѕопередньо (за к≥лька дн≥в) опов≥щенн¤ учасник≥в з передачею њм пор¤дку денного - важливий елемент п≥дготовки наради. як додаток до пов≥стки можуть розсилатис¤ проекти р≥шень, тези допов≥дей, дов≥дки. ƒуже добре, ¤кщо до початку наради обличч¤м, що готують питанн¤, завбачливо передаютьс¤ зауваженн¤ в≥д учасник≥в наради по проектах р≥шень, тезам виступ≥в.

«аздалег≥дь про≥нструктуйте п≥длеглих (учасник≥в наради) про правила повед≥нки на нарад≥.

 оротко њх можна звести до наступних положень.

ѕредставл¤йте себе у своњх висловленн¤х. √оворите "¤" зам≥сть "ми" чи безособовоњ форми. ќборот мови з використанн¤м займенника "ми" - майже завжди гра в схованки. “ой, хто говорить, не бере на себе повну в≥дпов≥дальн≥сть за те, що в≥н говорить.

якщо ви ставите запитанн¤, скаж≥ть, нав≥що його задаЇте, що в≥н значить дл¤ вас. ѕитанн¤ не повинн≥ залишати сумн≥в≥в у т≥м, чому вони задаютьс¤. ѕитанн¤-пастки отруюють обстановку.

” висловленн¤х будьте самим собою, не в≥д≥гравайте роль, обрану чи самост≥йно оч≥кувану в≥д вас ≥ншими. якщо вважаЇте, що потр≥бно помовчати - помовчите.

”тримуйтес¤, наск≥льки можливо, в≥д ≥нтерпретац≥њ чужих думок. ¬иражайте власну позиц≥ю. Ќамагайтес¤ не робити невиправданих узагальнень.

√оворите не про вчинки ≥ думки ≥нших, а про ваше сприйн¤тт¤ цих вчинк≥в ≥ думок, тобто формулюйте судженн¤ мовою "я - пов≥домлень", а не "¬и - тверджень". «ам≥сть "¬и от отут помилилис¤" краще сказати "ћен≥ показалос¤, отут укралас¤ помилка...".

”становлено, що за ≥нших р≥вних умов част≥ше починають конфл≥ктувати люди, що сид¤ть друг проти друга, ≥ р≥дше - т≥, котр≥ сид¤ть поруч.  ер≥вник, знаючи характери запрошених, може, не залучаючи до цього уваги, посадити учасник≥в так, щоб не ви¤вилис¤ друг проти друга т≥, хто може з≥рватис¤ ≥ перешкодити розгл¤ду питанн¤.

ћета ≥ функц≥њ кер≥вника (головуючого). √оловна мета кер≥вника на нарад≥ - знайти з ус≥х питань пор¤дку денного оптимальне р≥шенн¤ за м≥н≥мальний час. ƒл¤ њњ дос¤гненн¤ в≥н повинний забезпечити в≥д кожного учасника ≥ додати конструктивний характер обговоренню в ц≥лому.

 ер≥вник повинен регулювати спр¤мован≥сть, д≥ловит≥сть виступ≥в. ƒл¤ цього варто не допускати в≥дхилень уб≥к, зат¤гуванн¤ виступ≥в, стимулюючи конкретн≥сть, на¤вн≥сть зм≥стовного анал≥зу ≥ реальних пропозиц≥й. якщо початок обговоренн¤ ви¤вило неп≥дготовлен≥сть питанн¤, то необх≥дно р≥шуче зн≥мати його з обговоренн¤ ≥ висловити зауваженн¤ тому, хто готував питанн¤.

¬иступу де¤ких учасник≥в можуть в≥др≥зн¤тис¤ зайвою категоричн≥стю, безапел¤ц≥йн≥стю, що виходить в≥д ≥нших. “акий тон може завдати серйозноњ шкоди дискус≥њ, перевести њњ в боротьбу честолюбства. “ому кер≥вник повинний стежити, щоб виступи були коректн≥; з ц≥Їю метою можна регулювати њх чергов≥сть.  ер≥вник уважно стежить за ходом наради, контролюЇ зм≥ст виступ≥в, робить необх≥дн≥ записи, короткими репл≥ками акцентуЇ увагу присутн≥х на найб≥льш коштовних пропозиц≥¤х виступаючих.

якщо ц≥ль наради пол¤гаЇ в обм≥н≥ ≥нформац≥Їю ≥ постановц≥ чергових задач по ходу поточноњ роботи, то в нарад≥ повинн≥ брати участь лише кер≥вники п≥дрозд≥л≥в. Ќа так≥м зас≥данн≥ варто коротко розпов≥сти про положенн¤ справ, тому що не виключено, що де¤к≥ з присутн≥х можуть бути не знайом≥ з проблемою в ц≥лому. ѕот≥м необх≥дно пов≥домити про х≥д виконанн¤ р≥шень, прийн¤тих на попередн≥м нарад≥. якщо щось застопорилос¤, не варто шукати винних: буде загублений час на запекл≥ суперечки, а головне - взаЇмн≥ обвинуваченн¤ можуть розколоти команду. «ате варто ч≥тко сформулювати задач≥ на майбутнЇ.

якщо ц≥ль наради - р≥шенн¤ конкретноњ проблеми, то до роботи в ньому необх≥дно залучити тих, без кого справа не зрушитьс¤ з м≥сц¤, ≥ тих, хто здатний запропонувати св≥й вар≥ант р≥шенн¤ даноњ проблеми. ”часник≥в наради необх≥дно забезпечити ≥нформац≥Їю про проблему, ч≥тко й однозначно сформулювати задачу. ÷е бажано зробити заздалег≥дь, щоб люди змогли п≥дготувати своњ пропозиц≥њ. —пробуйте думкою розпод≥лити рол≥ м≥ж учасниками: перший буде вносити пропозиц≥њ, другий зможе оц≥нити њх з одн≥Їњ точки зору, трет≥й - з ≥нший, четвертий остаточно сформулюЇ р≥шенн¤... ” т≥м пор¤дку, що вам здаЇтьс¤ найб≥льш в≥рним, ≥ варто н