Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћ≥жнародн≥ в≥дносини > ”крањна та  итай


”крањна дл¤  Ќ– Ї зоною значних пол≥тичних та економ≥чних ≥нтерес≥в.  итай враховуЇ зростаючу роль ”крањни у сучасному св≥товому розвитку. ¬≥н виходить з того, що ”крањна маЇ чималий економ≥чний потенц≥ал, св≥тов≥ дос¤гненн¤ в де¤ких галуз¤х науки й техн≥ки, ≥ вважаЇ, що розвиток в≥дносин з молодою украњнською державою в≥дпов≥даЇ нац≥ональним ≥нтересам держави ≥ маЇ неаби¤ку перспективу. ¬заЇмне розум≥нн¤ цих реал≥й ≥ стало головним з передумов становленн¤ та розвитку украњнсько-китайських в≥дносин.

ѕерспективи сп≥вроб≥тництва м≥ж ”крањною та  итаЇм дуже велик≥ ≥ њх реал≥зац≥¤ можлива при де¤ких умовах. ¬же той факт, що ур¤д ”крањни дуже зац≥кавивс¤ реформац≥йною д≥¤льн≥стю, ¤ка проводилась у  итањ дл¤ виводу крањни з кризи, говорить про дуже великий потенц≥ал, ¤кий криЇтьс¤ у взаЇмовиг≥дних в≥дносинах м≥ж двох держав.

ƒуже велику ц≥кав≥сть украњнська сторона прид≥л¤Ї ≥снуванню в≥льних економ≥чних зон у  итањ. ÷ю зац≥кавлен≥сть дуже легко по¤снити, так ¤к завд¤ки в≥дкриттю цих зон, з п≥льговим оподаткуванн¤м, вир≥шуЇ проблему притоку ≥ноземних ≥нвестиц≥й в економ≥ку держави.

¬≥дкритт¤ в≥льних економ≥чних зон в ”крањн≥ по прикладу китайських —≈«≥в, дозвол¤Ї ще т≥сн≥ше розвивати сп≥вроб≥тництво м≥ж обома крањнами.

Ќа даний час вс≥ визнають, що  итайська Ќародна –еспубл≥ка Ї одним з≥ св≥тових економ≥чних л≥дер≥в, значенн¤ ¤кого швидкими темпами росте у багатьох сферах м≥жнародного житт¤.

≈волюц≥¤ м≥ждержавних в≥дносин ”крањни, перех≥д в≥д романтизму перших рок≥в незалежност≥ до ор≥Їнтац≥њ на реальне економ≥чне будуванн¤ потребуЇ переор≥Їнтувати зовн≥шньопол≥тичн≥ та зовн≥шньоеконом≥чн≥ зусилл¤ нашоњ крањни у напр¤мку аз≥атсько-тихоокеанського рег≥ону (ј“–).

÷¤ ситуац≥¤ потребуЇ в≥д ”крањни забезпеченн¤ ¤к пол≥тичних так ≥ економ≥чних ≥нтерес≥в в ј“– завд¤ки поширенню сп≥вроб≥тництва з  итаЇм. ѕр≥оритетн≥сть китайського вектора дл¤ зовн≥шньоњ пол≥тики нашоњ держави визначаЇтьс¤ вагою  Ќ– у св≥т≥ та кр≥м того в ј“–; можлив≥сть впливу  Ќ– на глобальному та рег≥ональному р≥вн¤х; схож≥сть економ≥к та техн≥чних стандарт≥в двох крањн у багатьох галуз¤х народного господарства; перспективн≥стю китайського ринку дл¤ широкого асортименту в≥тчизн¤ноњ продукц≥њ.

” свою чергу, великому ≥нтересу китайськоњ сторони до ”крањн≥, спри¤Ї незалежна зовн≥шн¤ пол≥тика, що робить можливим двосторонню координац≥ю д≥й у м≥жнародних орган≥зац≥¤х.

Ќа користь цього св≥дчать де¤к≥ факти. ¬же з 27 грудн¤ 1991-го року  итайська Ќародна –еспубл≥ка визнала незалежн≥сть ”крањни, а вже 4 с≥чн¤ 1992-го року були встановлен≥ дипломатичн≥ в≥дносини м≥ж двома крањнами. « ц≥Їњ мит≥ почалась дуже кроп≥тка прац¤ м≥ж м≥н≥стерствами та в≥домствами обох крањн. ƒо цього часу м≥ж ур¤дами  итаю та ”крањни п≥дписан≥ дес¤тки документ≥в, ¤к≥ де-факто створили правову базу дл¤ поглибленн¤ та поширенн¤ двосторонн≥х в≥дносин у р≥зноман≥тних напр¤мках. јле ¤к раз на цьому етап≥ коли в≥дносини м≥ж двома крањнами почали стр≥мко розвиватис¤ виникла пауза.

ѕричина в тому, що реал≥зац≥¤ широких нам≥р≥в ще далека в≥д сучасноњ ситуац≥њ. ¬нутр≥шн¤ ситуац≥¤ в ”крањн≥ не дуже спри¤Ї розвитку г≥дних взаЇмов≥дносин м≥ж  итаЇм та ”крањною, так ¤к в ”крањн≥ ще не в≥дпрацьована правова база щодо прозорост≥ роботи ≥ноземних ≥нвестор≥в на внутр≥шньому ринку ”крањни. ƒо умов ¤к≥ також негативно впливають на розвиток украњнсько-китайських в≥дносин Ї абсолютно протилежна ор≥Їнтац≥¤ украњнського ур¤ду у зовн≥шн≥й пол≥тиц≥, та дуже невелика к≥льк≥сть китаЇзнавц≥в ¤к≥ спри¤ли би розвитку Укитайського векторуФ в зовн≥шн≥й пол≥тиц≥ ”крањни.

якщо уважно придивитись до ситуац≥њ ¤ка склалась в ”крањн≥, та пор≥вн¤ти њњ з ситуац≥Їю ¤ка склалась у  итањ перед початком реформуванн¤, ми побачимо ¤к багато украњнський ур¤д може вз¤ти корисного дл¤ себе на шл¤ху виведенн¤ держави з кризи.

—проби ур¤ду ”крањни залучити ≥нвестиц≥њ китайських б≥знесмен≥в стикаютьс¤ з де¤кими проблемами, тому що украњнський ур¤д у ≥нвестиц≥йн≥й пол≥тиц≥ робить ставку на важку промислов≥сть та енергетику, що погано д≥Ї на залученн¤ ≥нвестиц≥й з  итаю. ƒл¤ покращенн¤ ц≥Їњ ситуац≥њ потр≥бно в≥дкрити дл¤ сх≥дних ≥нвестор≥в не т≥льки важку промислов≥сть та енергетику, а дати можлив≥сть вкладати ≥нвестиц≥њ у с≥льське господарство, легку промислов≥сть, та галуз≥ високих технолог≥й.

ўо стосуЇтьс¤ торг≥вельних в≥дносин, то на цьому етап≥ потр≥бно розширити спектр товар≥в ¤к≥ надход¤ть до  итаю, так ¤к у цей час товарна структура носить нап≥всировинний характер. ўе г≥рше те, що в останн≥й час китайська сторона значно зменшила закуп≥влю основних груп товар≥в ¤к≥ становили б≥льшу частину украњнського експорту в  итай.

 р≥м цього потр≥бно не зациклюватис¤ лише на господарських в≥дносинах з  итаЇм. як було згадано вище, з  итаЇм потр≥бно розвивати р≥зноман≥тне сп≥вроб≥тництво, особливо у пол≥тичн≥й сфер≥, використовуючи виг≥дне геопол≥тичне положенн¤ ”крањни, тобто на перехрест≥ сходу - заходу та п≥вдн¤ - п≥вноч≥. –озумне використанн¤ цих умов дозволить не т≥льки вит¤гти крањну з кризи та ще стати дуже впливовою державою на ™враз≥йському континент≥, в чому зац≥кавлений ≥ ур¤д  итаю.

—х≥дн≥ вектори у зовн≥шн≥й пол≥тиц≥ потр≥бно розвивати з неменшим рв≥нн¤м н≥ж Ївропейський чи американський.

ѕереор≥Їнтац≥¤ на сх≥дний вектор зовн≥шньоњ пол≥тики дозволить ”крањн≥ скор≥ше зайн¤ти г≥дне м≥сце у св≥товому сп≥втовариств≥, та п≥дн¤ти св≥й статус у м≥жнародному рейтингу.

–озд≥л ≤≤

 итайська Ќародна –еспубл≥ка визнала незалежн≥сть ”крањни 27.12.91 р. ƒипломатичн≥ в≥дносини м≥ж двома крањнами були встановлен≥ 04.01.92 року. ” березн≥ 1993 року було засноване ѕосольство ”крањни в  Ќ–. Ќадзвичайний ≥ ѕовноважний ѕосол ”крањни в  Ќ– - ћихайло Ѕорисович –езник (вручив ¬≥рчу грамоту - 8.11.01 р.).

ѕосольство  Ќ– в ”крањн≥ функц≥онуЇ з 1992 року. ѕосол  Ќ– в ”крањн≥ - яо ѕейшен (вручив ¬≥рчу грамоту у грудн≥ 2003 р.).

2.1.ѕол≥тичн≥ в≥дносини

ƒинам≥ка в≥зит≥в вищих посадових ос≥б ”крањни ≥  Ќ– (1992-2002 рр.)

в  Ќ–

в ”крањну

ѕосадова особа

р≥к в≥дв≥данн¤

ѕосадова особа

р≥к в≥дв≥данн¤

ѕрезидент ”крањни Ћ. равчук

листопад

1992 р.

¬≥це-прем'Їр ƒержавноњ –ади  Ќ–, ћ≥н≥стр закордонних справ  Ќ– ÷¤нь ÷≥чень

вересень

1993 р.

√олова ¬ерховноњ –ади ”крањни ≤.ѕлющ

кв≥тень

1993 р.

√олова  Ќ– ÷з¤н ÷зем≥нь

вересень

1994 р.

¬≥це-прем'Їр-м≥н≥стр, м≥н≥стр оборони ”крањни ¬.Ўмаров

кв≥тень

1995 р.

ѕрем'Їр ƒержавноњ –ади  Ќ– Ћ≥ ѕен

червень

1995 р.

ѕрезидент ”крањни Ћ. учма

грудень

1995 р.

√олова ѕ  ¬«Ќѕ ÷¤о Ўи

березень

1996 р.

ѕрем'Їр-м≥н≥стр ”крањни ¬.ѕустовойтенко

грудень

1997 р.

¬≥це-прем'Їр ƒержавноњ –ади  Ќ– ” Ѕанго

березень

1997 р.

ћ≥н≥стр оборони ”крањни ќ. узьмук

кв≥тень

1998 р.

„лен ƒержавноњ –ади  Ќ–, м≥н≥стр оборони  Ќ– „и ’аот¤нь

червень

1997 р.

ћ≥н≥стр закордонних справ ”крањни Ѕ.“арасюк

грудень

1998 р.

„лен ƒержавноњ –ади

 Ќ– ” ѓ

березень

1999 р.

ћ≥н≥стр закордонних справ ”крањни ј.«ленко

с≥чень

2002 р.

√олова ѕ  ¬«Ќѕ Ћ≥ ѕен

червень

2000 р.

√олова ¬ерховноњ –ади ”крањни ≤.ѕлющ

лютий

2002 р.

ћ≥н≥стр закордонних справ  Ќ– “ан ÷з¤сюань

кв≥тень

2001 р.

ћ≥н≥стр культури ≥ мистецтв ”крањни ё.ѕ.Ѕогуцький

кв≥тень

2002 р.

√олова  Ќ– ÷з¤н ÷зем≥нь

липень

2001 р.

√олова ¬секитайського  ом≥тету Ќѕ –  Ћ≥ ∆уйхуань

травень

2002 р.

Ќазва: ”крањна та  итай
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (3927 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
- jackpot nevada coupon - australia cheap flights - health cheap - opodo airfares - cheap spring - travel insurance
Page generation 0.091 seconds
Хостинг от uCoz