Sort-ref.narod.ru - реферати, курсові, дипломи
  Головна  ·  Замовити реферат  ·  Гостьова кімната ·  Партнери  ·  Контакт ·   
Пошук


Рекомендуєм

Мовознавство > Технологія навчання іншомовного матеріалу


а) дати учням систематичні знання з граматики ІМ;

б) сформувати лише репродуктивні граматичні навички;

в) сформувати репродуктивні і рецептивні граматичні навички.

2. У початковій школі вивчають:

а) всі граматичні явища даної ІМ;

б) граматичні явища, відібрані до шкільного граматичного мінімуму;

в) граматичні явища, які зустрічаються в текстах.

3. До активного граматичного мінімуму (АГМ) входять:

а) граматичні явища, що їх необхідно розпізнати та розуміти в текстах при читанні;

б) граматичні явища, які учень має вживати в усному мовленні та розуміти при читанні;

в) граматичні явища, що використовуються лише в усному мовленні.

4. Яка з названих операцій входить до репродуктивної граматичної навички?

а) вживання граматичної структури згідно з ситуацією мовлення;

б) розпізнання граматичної структури;

в) сприйняття граматичної структури.

5. В початковій школі під час ознайомлення з новою граматичною структурою вчитель повинен звернути увагу:

а) лише на функцію цієї структури;

б) на функцію та форму ГС;

в) лише на форму граматичної структури.

6. Як раціонально пред’являти новий активний граматичний матеріал?

а) у письмовому тексті;

б) в окремих реченнях;

в) в ситуаціях мовлення.

7. Які типи вправ слід найширше використовувати для засвоєння активного граматичного матеріалу?

а) мовні;

б) умовно-мовленнєві;

в) мовленнєві.

8. Визначте раціональну послідовність вказаних видів вправ для засвоєння граматичної структури (ГС), що належать до АГМ:

а) вправа на трансформацію зразкового мовлення (ЗМ);

б) вправа на завершення ЗМ;

в) вправа на підстановку у ЗМ.

9. Виберіть найдоцільнішу інструкцію до вправи на засвоєння питальної форми дієслова:

а) зробіть подані речення питальними;

б) вставте необхідне допоміжне слово;

в) спитайте свого товариша, чи зробив він дії, які я назву.

10.Виберіть найдоцільнішу інструкцію до вправи на засвоєння заперечної форми дієслова:

а) виправте мене, якщо я не правий;

б) вставте заперечення там, де необхідно;

в) зробіть подані речення заперечними.

Фрагмент уроку

І. Ознайомлення з теперішнім тривалим часом

1. Створення вчителем ситуації, демонстрація вчителем кількох ситуативно обумовлених висловлювань.

Т: Сьогодні ви навчитеся називати, що ви або ваші друзі роблять зараз. Зараз я попрошу ляльку Кітті виконувати дії і говорити англійською мовою про те, що вона робить.

T: Kitty, take a piece of chalk.

Kitty: I am taking a piece of chalk.

T: Kitty, write the letter K.

Kitty: I am writing the letter K.

T: Kitty, go to the blackboard.

Kitty: I am going to the blackboard.

T: Kitty is not sitting. She is going to the blackboard.

2. Ознайомлення з функцією і формою структури.

Т: Хто скаже, яке нове закінчення ви почули? До чого ми його додавали? До дієслова. А що ставилося перед ним? Am, is – це є помічники. Помічники змінюються в залежності від особи. Давайте згадаємо.

I – am

He, she, it – is

You, we, they – are

А щоб краще запам’яталося про вживання теперішнього тривалого часу, давайте вивчимо римівку:

Якщо я готую джем,

Перед cooking ставлю am.

Якщо мама варить рис,

Перед cooking ставлю is.

Якщо ти, чи ви, чи ми,

Чи які-небудь вони –

Всі готують на свята,

Перед cooking ставлю are.

Перевірка розуміння граматичної структури.

a) T: Listen to my statements and translate them into Ukrainian:

T: I’m writing.

P1: Я пишу.

T: He is sitting.

P2: Він сидить.

T: They are running.

P3: Вони біжать.

T: They are not jumping. They are running.

P4: Вони не скачуть. Вони біжать.

б) Look at the pictures and give laconic answers to my questions. (Режим роботи T – Cl, T – P1, P2,…).

Example:

T: Is the girl sleeping?

- Yes, she is.

T: Is the boy reading?

Cl: Yes, he is.

T: Are the pupils cleaning the classroom?

P1: Yes, they are.

ІІ. Автоматизація дій учнів з теперішнім тривалим часом

1. Вправи, що виконуються на рівні фрази:

а) Імітація зразка мовлення (ЗМ).

T: Agree with me if I am right. Say “You are right” or “You aren’t right” before your statement.

Example:

Kitty is walking now.

You are not right. Kitty is standing now.

T: I am talking with you now.

P1: You are talking now.

T: They are writing on the blackboard.

P2: No, you are not right. They are jumping.

T: She is drawing now.

P3: Yes, you are right. You are drawing now.

б) підстановка у ЗМ.

T: Fill in: am, is, are.

1. She … going to school now.

2. They … having breakfast.

3. I … reading a book now.

4. Nick … learning a poem now.

5. John and Kitty … singing a song now.

в) Трансформація ЗМ.

1) T: Transform the following sentences into the Present Continuous Tense.

T: Every day Bill goes to school.

P1: He is going to school now.

T: Every day the children play with toys.

P2: They are playing with toys now.

T: I usually dance at birthday parties.

P3: I’m dancing now.

2) Make the following sentences negative.

T: I am sleeping now.

P1: I am not sleeping now.

T: He is drawing a picture.

P2: He is not drawing a picture.

T: We are cleaning the classroom.

P3: We are not cleaning the classroom.

г) Відповіді на різні типи запитань.

Looking at the picture, answer the questions:

- Is the bird flying?

- Is the bird flying or jumping?

- What is the bird doing?

- Is the frog jumping?

- Is the frog jumping or flying?

- What is the frog doing?

- Are the horses running?

- Are the horses running or swimming?

- What are the horses doing?

- Am I speaking?

- Am I speaking or writing?

- What am I doing?

д) Розширення ЗМ.

T: Looking at the pictures, say what the bird, the frog, the horse and the children are doing now. (Прийом “снігова куля”)

P1: The bird is flying.

P2: The bird is flying and the frog is jumping.

P3: The bird is flying, the frog is jumping and the horse is running.

P4: The bird is flying, the frog is jumping, the horse is running and the children are playing.

е) Самостійне вживання нової ГС.

T: Fulfill the commands & your friends will tell what you are doing now.

T: Nick, read the book.

P1: He is reading the book.

T: Ann, write a word on the blackboard.

P2: Ann is writing a word on the blackboard.

T: Michael and Mary, go to the door.

P3: They are going to the door.

T: Tom, jump.

P4: Tom is jumping.

2. Вправи, що виконуються на рівні надфразової єдності.

а) Об’єднання ЗМ у надфразову єдність.

T: Imagine that you are having an Ukrainian lesson (a Maths lesson, a reading lesson, a music class, a handicrafts lesson, a drawing class). Say what you usually do in these lessons and what you are doing in Ukrainian class now.

Example.

In Ukrainian class we usually write & read. I am writing now.

б) Об’єднання ЗМ у діалогічні єдності (питання – відповідь, твердження – твердження тощо).

T: A guessing- game.

One pupil tells the teacher what his friend is doing now, the rest are trying to guess.

Example.

Cl: Is he reading (running, etc.)?

P: No, he is not. He is not reading.

12

Назва: Технологія навчання іншомовного матеріалу
Дата публікації: 2005-03-07 (1382 прочитано)

Реклама



Яндекс цитирования bmQ=' document.write('liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\я')//-->
car insurance - map quest - southwest airline - news - lowest packages - free furniture - education education
Page generation 0.104 seconds
Хостинг от uCoz