Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

Ќаукознавство > ћетоди ≥ канали збору ≥ поширенн¤ ≥нформац≥њ


ѕотенц≥йн≥ вигоди в≥д ефективних ≥нформац≥йних ≥ комун≥кац≥йних систем включають т≥, що приведено ‘улером ≥ ƒженкинсом (Fuller & Jenkins, 1995) у табл. 1.  ористь в≥д пол≥пшенн¤ процесу обм≥ну ≥нформац≥Їю можна описати ¤к пол≥пшенн¤ взаЇмин ≥з кл≥Їнтами ≥ постачальниками, оптим≥зац≥ю операц≥й у б≥знес≥, а також б≥льш швидкий доступ до ресурс≥в ≥ послуг експерт≥в.

ќднак зараз ус≥ част≥ше стали визнавати, що одн≥Їњ ≥нформац≥њ недостатньо. ƒл¤ того щоб використовувати ≥нформац≥ю ефективно, ф≥рми повинн≥ мати механ≥зми Утрансформац≥њФ ≥нформац≥њ в знанн¤ ≥ використанн¤ цього знанн¤ ¤к майна. Ќезважаючи на те що дес¤ть рок≥в тому п≥дручники по менеджмент≥ ≥ статт≥ в журналах проголошували ≥нформац≥ю ¤к самий коштовний товар, зараз акцент робитьс¤ на знанн≥. ”сп≥х компан≥њ в майбутньому, очевидно, залежить т≥льки в≥д розум≥нн¤ взаЇмозв'¤зку м≥ж ними, а також в≥д того, наск≥льки правильно компан≥¤ ними керуЇ.

¬исновок

 ао (Kao, 1989) говорить, що ≥нформац≥йн≥ процеси визначають в≥дносну здатн≥сть орган≥зац≥њ ефективно взаЇмод≥¤ти з навколишн≥м середовищем ≥ пересл≥дувати своњ власн≥ мети. “им самим в≥н фактично робить висновок, що з ≥нформац≥Їю ¤к з основною проблемою з≥штовхуютьс¤ вс≥ орган≥зац≥њ.

Ќов≥ технолог≥њ забезпечують нов≥ джерела, методи доставки й обм≥ну ≥нформац≥Їю, а також нов≥ способи ман≥пул¤ц≥њ ≥нформац≥Їю. ” той час ¤к ≥нформац≥йн≥ технолог≥њ продовжують зм≥нювати характер угод ≥ ≥нших операц≥й у б≥знес≥, надають можлив≥сть зв'¤зку по ланцюжку через електронну торг≥влю ≥ спри¤ють сп≥вроб≥тництву ≥ створенню аль¤нс≥в, стаЇ усе б≥льш важливим розвивати навички керуванн¤ ≥нформац≥Їю ¤к ресурсом ≥ товаром. ѕереосмисленн¤ ф≥рми ≥ њњ д≥¤льност≥ в терм≥нах ≥нформац≥њ необх≥дно, щоб використовувати власна конкурентна перевага з метою належного керуванн¤ ≥нформац≥Їю.


Ћ≥тература

Babbar, S. and Rai, A. (1993) СCompetitive intelligence for international businessТ, Long Range Planning 26(3): 103Ц13.

Blair, D.C. and Gordon, M.D. (1991) СThe management and control of written informationТ, Information & Management 20: 239Ц46.

Connell, I. (1983) СMonopoly capitalism and the mediaТ, in S. Hibbin (ed.), Politics, Ideology and the State, London: Lawrence and Wishart.

Davis, S. and Meyer, C. (1988) Blur: The Speed of Change in the Connected Economy, Oxford: Capstone.

Diebold, J. (1985) Managing Information: The Challenge and The Opportunity, New York: AMACOM.

Drucker, P. (1967) The Effective Executive, London: Heinemann.

Fuller, E. and Jenkins, A. (1995) СPublic intervention in entrepreneurial opportunism: short cuts or detours to the information superhighway?Т, paper presented to the Babson Entrepreneurship Conference, Babson College, London, 10Ц13 April.

Galliers, R.D. (1993) СResearch issues in information systemsТ, Journal of Information Technology 8: 92Ц8.

Garnham, N. (1983) СPublic service versus the marketТ, Screen 24(1): 6Ц27.

Ќазва: ћетоди ≥ канали збору ≥ поширенн¤ ≥нформац≥њ
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-07 (2457 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' document.write('liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤')//-->
медицинские - online banking - auto loan - benzodiazepine withdrawal - jackpot nevada hotel - farmers nationwide - phentermine cheap
Page generation 0.093 seconds
Хостинг от uCoz