Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ѕ≥дприЇмництво > Ѕ≥знес-анал≥з - основна передумова плануванн¤ в п≥дприЇмництв≥. јнал≥з внутр≥шнього середовища


¬ б≥знес план≥ ви повинн≥ обов'¤зково вказати, ¤к будете зд≥йснювати збут своЇњ продукц≥њ.

¬≥доме правило "80:20" наголошуЇ: 80 % обс¤гу продажу ф≥рми припадаЇ на 20% покупц≥в.

ѕо м≥р≥ насиченн¤ ринку ≥ загостренн¤ конкурентноњ боротьби за споживача, ф≥рми починають використовувати р≥зн≥ стимулююч≥ заходи дл¤ споживач≥в та посередник≥в: знижки, купони, лотерењ, безкоштовне обслуговуванн¤ кожного певного покупц¤.

« метою розширенн¤ обс¤гу продажу своЇњ традиц≥йноњ продукц≥њ ф≥рми шл¤хом наданн¤ додаткових послуг споживачам, реклами ≥ актив≥зац≥њ д≥¤льност≥ щодо просуванн¤ товару розробл¤ють р≥зн≥ стратег≥њ. ƒо них належать зокрема: стратег≥¤ розробки товару, стратег≥¤ розвитку ринку товару та стратег≥¤ диверсиф≥кац≥њ.

—тратег≥¤ розробки товару передбачаЇ, що ф≥рма розробл¤Ї нов≥ товари, розширюЇ номенклатуру товар≥в, збуваючи њх на добре в≥домому "старому ринку", в≥дшукуючи ≥ заповнюючи ринков≥ н≥ш≥. ѕри цьому товари можуть бути новими дл¤ галуз≥ або т≥льки дл¤ ф≥рми. ÷¤ стратег≥¤ найб≥льш спри¤тлива з точки зору м≥н≥м≥зац≥њ затрат ≥ м≥ри ризику.

—тратег≥¤ розвитку ринку направлена на пошук нових ринк≥в або нових сигмент≥в ринку дл¤ тих товар≥в, ¤к≥ п≥дприЇмства вже випускають. ƒоход забезпечуЇтьс¤ завд¤ки розширенню ринку збуту.

—тратег≥¤ диверсиф≥кац≥њ передбачаЇ розробку нових товар≥в та освоЇнн¤ нових ринк≥в одночасно. ÷е найб≥льш ризикова ≥ дорога стратег≥¤, але саме така стратег≥¤ може забезпечити усп≥х та ст≥йк≥сть ф≥рми у нестаб≥льному навколишньому середовищ≥.

¬ажливий аспект - анал≥з структури затрат, соб≥вартост≥ продукц≥њ. “акий анал≥з досить важливий з точки зору довгострокового виживанн¤ ф≥рми. якщо в≥н в≥дсутн≥й, то його проведенн¤ повинне стати центральною частиною б≥знес-плану.

¬ зах≥дних ф≥рмах основою контролю над витратами виробництва ≥ збуту Ї система складанн¤ бюджет≥в. ‘≥нансовий директор звичайно використовуЇ щотижневий бюджет, анал≥зуЇ його виконанн¤ ≥ вносить необх≥дн≥ корективи, виход¤чи в першу чергу ≥з фактичного надходженн¤ грошей на рахунок ф≥рми. якщо на рахунку з'¤вл¤ютьс¤ додатков≥ грош≥, то ф≥нансовий директор повинен негайно направити њх в об≥г, не допускаючи того, щоб грош≥ лежали мертвим кап≥талом. якщо ж ви¤витьс¤ зб≥льшенн¤ витрат, то приймаютьс¤ так≥ ж оперативн≥ заходи дл¤ скороченн¤ незапланованих витрат (табл. 3 ).

3. јнал≥з виробничих проблем

є п/п

ћожлив≥ питанн¤

ћожлив≥ в≥дпов≥д≥

1

2

3

4

5

1

який в≥дсоток пр¤мих витрат у вартост≥ товару (матер≥али, прац¤, обладнанн¤),%

0

10

40

70

90

2

 оли ф≥рма останн≥й раз анал≥зувала затрати сировини ≥ матер≥ал≥в на виробництво товар≥в?

Ќ≥коли

5 рок≥в тому

3 роки тому

2 роки тому

ѕост≥йно

3

 оли останн≥й раз оц≥нювалис¤ переваги ≥ недол≥ки розвитку виробничоњ кооперац≥њ?

Ќ≥коли

Ќ≥коли

Ќ≥коли

Ќ≥коли

Ќ≥коли

4

який р≥вень використанн¤ виробничих потужностей ф≥рми?, %

30

40

50

70

90

5

 ≥льк≥сть ф≥рм, ¤к≥ поставл¤ють б≥льшу частину комплектуючих
(сировини, пального)

1

4

8

12

15

6

який в≥дсоток обладнанн¤ ф≥рми належить зам≥нити на б≥льш ефективне?

50

30

20

10

5

7

яка система контролю ¤кост≥ товару (послуг) використовуЇтьс¤ на ф≥рм≥?

Ќ≥¤ка

Ќеформальна

≈лементи контролю

¬иб≥рковий контроль

 онтроль за зразками

8

Ќа ск≥льки зросла продуктивн≥сть прац≥ в минулому роц≥?, %

0

1

2

3

4

9

 оли ф≥рма в останн≥й раз запрошувала спец≥ал≥ст≥в з≥ сторони дл¤ виробничого процесу?

Ќ≥коли

5 рок≥в тому

« роки тому

¬ минулому роц≥

ѕост≥йно

10

яка к≥льк≥сть готовоњ продукц≥њ збер≥гаЇтьс¤ на ф≥рм≥ до 6 м≥с¤ц≥в?, %

20

25

15

10

5

Ќазва: Ѕ≥знес-анал≥з - основна передумова плануванн¤ в п≥дприЇмництв≥. јнал≥з внутр≥шнього середовища
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-17 (5568 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
- airlines minute - feeding pet - - музыка - american insurance - rental discount
Page generation 0.591 seconds
Хостинг от uCoz