Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ѕ≥дприЇмництво > ѕ≥дприЇмства ¤к суб'Їкти господарського права


ѕравовий статус товариства з додатковою в≥дпов≥дальн≥стю под≥бний до статусу товариства з обмеженою в≥дпов≥дальн≥стю. як ≥ товариство з обмеженою в≥дпов≥дальн≥стю, товариство з додатковою в≥дпов≥дальн≥стю д≥Ї на п≥дстав≥ установчого договору ≥ статуту, м≥н≥мальний розм≥р статутного фондустановить 100 м≥н≥мальних зароб≥тних плат. ѕроцедура створенн¤ ≥ реЇстрац≥њ товариства з додатковою в≥дпов≥дальн≥стю, склад ≥ повноваженн¤ кер≥вних орган≥в також под≥бн≥ до товариства з обмеженою в≥дпов≥дальн≥стю.

«г≥дно з≥ ст. 66 «акону Уѕро господарськ≥ товаристваФ повним Ї таке товариство, вс≥ учасники ¤кого займаютьс¤ сп≥льною п≥дприЇмницькою д≥¤льн≥стю ≥ несуть сол≥дарну в≥дпов≥дальн≥сть за зобовТ¤занн¤ми товариства ус≥м своњм майном. ¬иключно в ц≥й орган≥зац≥йно правов≥й форм≥ можуть функц≥онувати ломбарди. ¬оно д≥Ї на п≥дстав≥ установчого договору. …ого учасники займаютьс¤ сп≥льно п≥дприЇмницькою д≥¤льн≥стю. ÷е означаЇ, що вс≥ або к≥лька учасник≥в, або один ≥з них особисто мають брати участь в управл≥нн≥ справами товариства, виступаючи в≥д його ≥мен≥. якщо не вс≥ учасники ведуть справи товариства, обс¤г њх повноважень визначаЇтьс¤ дорученн¤м, ¤ке маю бути п≥дписане рештою учасник≥в товариства.

«г≥дно з≥ ст. 75 «акону Уѕро господарськ≥ товаристваФ командитним товариством Ї товариство, в ¤кому разом з одним або б≥льше учасниками, що зд≥йснюють в≥д ≥мен≥ товариства п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть ≥ несуть в≥дпов≥дальн≥сть за зобовТ¤занн¤ми товариства вс≥м своњм майном, Ї один або б≥льше учасник≥в, в≥дпов≥дальн≥сть ¤ких обмежуЇтьс¤ вкладом у майн≥ товариства (вкладник≥в).

ѕравовий статус п≥дприЇмств, заснованих на власност≥ об'Їднанн¤ громад¤н, залежить в≥д конкретноњ орган≥зац≥йно-правовоњ форми таких п≥дприЇмств, а також в≥д виду об'Їднанн¤ Ц засновника. Ќар¤ду ≥з «аконом ”крањни в≥д 27 березн¤ 1991 року є887-’≤≤ Уѕро п≥дприЇмства в ”крањн≥Ф в≥н визначаЇтьс¤ також «аконом ”крањни в≥д 16 червн¤ 1992 р. є2460-’≤≤ Уѕро обТЇднанн¤ громад¤нФ; судову практику у в≥дпов≥дних спорах узагальнено в лист≥ ¬ищого арб≥тражного суду ”крањни в≥д 30 грудн¤ 1997 р. є01-8 1500 Уѕро «акону ”крањни Уѕро об'Їднанн¤ громад¤нФ.

«агальн≥ положенн¤ ст. 24 «акону ”крањни Уѕро об'Їднанн¤ громад¤нФ дозвол¤ють зареЇстрованим обТЇднанн¤м громад¤н з метою виконанн¤ статутних завдань ≥ ц≥лей зд≥йснювати необх≥дну господарську та ≥ншу комерц≥йну д≥¤льн≥сть шл¤хом створенн¤ госпрозрахункових установ ≥ орган≥зац≥й з≥ статусом юридичноњ особи, а також засновувати п≥дприЇмства. ѕроте пол≥тичн≥ парт≥њ, створен≥ ними установи ≥ орган≥зац≥њ не мають права засновувати п≥дприЇмства, кр≥м засоб≥в масовоњ ≥нформац≥њ, та займатись господарською та ≥ншою комерц≥йною д≥¤льн≥стю за вин¤тком продажу сусп≥льно-пол≥тичноњ л≥тератури, ≥нших пропагандистко-аг≥тац≥йних матер≥ал≥в, вироб≥в ≥з власною символ≥кою, проведенн¤ фестивал≥в, св¤т, виставок, лекц≥й, ≥нших сусп≥льно-пол≥тичних заход≥в. ‘актично бути засновниками п≥дприЇмств можуть лише громадськ≥ орган≥зац≥њ.

¬≥дпов≥дно до ст. 2 «акону ”крањни в≥д 27 березн¤ 1991 р. є887-’≤≤ Уѕро п≥дприЇмства в ”крањн≥Ф комунальним вважаЇтьс¤ п≥дприЇмство, засноване на власност≥ в≥дпов≥дноњ територ≥альноњ громади.

«г≥дно ≥з ч.1 ст. 60 «акону ”крањни в≥д 21 травн¤ 1997 р. є280/97-¬– Уѕро м≥сцеве самовр¤дуванн¤ в ”крањн≥Ф право комунальноњ власност≥ належить територ≥альним громадам с≥л, селищ, м≥ст, район≥в у м≥стах. ѕ≥д територ≥альною громадою ст. 140  онституц≥њ ”крањни розум≥Їтьс¤ сукупн≥сть мешканц≥в, ¤к≥ проживають в межах того чи ≥ншого адм≥н≥стративно-територ≥ального утворенн¤. —аме ц≥ мешканц≥ зг≥дно з≥ ст. 143  онституц≥њ ”крањни безпосередньо або через утворен≥ ними органи м≥сцевого самовр¤дуванн¤ (ради) управл¤ють майном, що Ї у комунальн≥й власност≥. як передбачено ч. 5 ст. 60 «акону ”крањни Уѕро м≥сцеве самовр¤дуванн¤ в ”крањн≥Ф, зазначен≥ органи в≥д ≥мен≥ та в ≥нтересах територ≥альних громад в≥дпов≥дно до закону зд≥йснюють правомочност≥ щодо волод≥нн¤, користуванн¤ та розпор¤дженн¤ обТЇктами права комунальноњ власност≥, в тому числ≥ ≥ щодо утворенн¤ п≥дприЇмств.

ѕредставницьк≥ органи м≥сцевого самовр¤дуванн¤ Ц с≥льськ≥, селищн≥, м≥ськ≥ ради Ц вправ≥ приймати р≥шенн¤ про передачу ≥ншим органам окремих повноважень щодо управл≥нн¤ майном, ¤ке належить до комунальноњ власност≥ в≥дпов≥дноњ територ≥альноњ громади, визначенн¤ меж ус≥х повноважень та умов њх зд≥йсненн¤25. ƒо в≥данн¤ виконавчих орган≥в цих рад належить управл≥нн¤ в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальноњ власност≥. ћ≥сцев≥ ради вправ≥ делегувати повноваженн¤ з≥ створенн¤ комунальних п≥дприЇмств своњм виконавчим органом (виконавчим ком≥тетам, управл≥нн¤м, службам тощо) або м≥сцевим державним адм≥н≥страц≥¤м.

ќсновою д≥¤льност≥ комунального п≥дприЇмства Ї комунальне майно, до складу ¤кого за ст. 60 «акону ”крањни Уѕро м≥сцеве самовр¤дуванн¤ в ”крањн≥Ф входить рухоме ≥ нерухоме майно, доходи м≥сцевих бюджет≥в, ≥нш≥ кошти, земл¤, природн≥ ресурси тощо. ÷е майно належить п≥дприЇмству на прав≥ повного господарського в≥данн¤ або оперативного управл≥нн¤, може використовуватис¤ ним у власн≥й господарськ≥й д≥¤льност≥ та в≥ддаватис¤ у нам ≥ншим юридичним та ф≥зичним особам.

 омунальн≥ п≥дприЇмства виробл¤ють продукц≥ю, виконують роботи, надають послуги на визначен≥й територ≥њ з метою забезпеченн¤ потреб ≥нших субТЇкт≥в господарюванн¤ та мешканц≥в, що проживають на ц≥й територ≥њ. ÷е Ц орган≥зац≥¤ буд≥вництва, реконструкц≥њ, кап≥тальних ремонт≥в житлового фонду; зд≥йсненн¤ житлово-комунальними конторами пост≥йного контролю за утриманн¤м в належному стан≥ житлових помешкань державного фонду та (на догов≥рн≥й основ≥) таких, що перебувають у приватн≥й власност≥.  омунальна власн≥сть, уособлена в комунальних п≥дприЇмствах, Ї майновою основою господарськоњ самост≥йност≥ територ≥њ ≥ за умови ефективного використанн¤ може значно примножуватис¤ ≥ тим самим реально забезпечувати комплексний розвиток рег≥ону. јкумулюванн¤ м≥сцевих кошт≥в в комунальних п≥дприЇмствах ≥ наданн¤ њм свободи господарюванн¤ спри¤Ї њх б≥льш ощадливому використанню. ¬ той же час позбавлен≥ колишньоњ залежност≥ в≥д центральних кер≥вних орган≥в влади комунальн≥ п≥дприЇмства в≥дтепер мають власн≥ ресурси дл¤ стимулюванн¤ ≥н≥ц≥ативи зайн¤тих на них прац≥вник≥в щодо пошуку нових резерв≥в. ÷е в≥дбуваЇтьс¤ завд¤ки сп≥впрац≥ з п≥дприЇмствами ≥нших форм власност≥ дл¤ реал≥зац≥њ великих програм розвитку територ≥њ ≥ практичного спри¤нн¤ пол≥пшенню умов житт¤ громад¤н26.

¬≥дпов≥дно до ст. 2 «акону ”крањни в≥д 27 березн¤ 1991 р. є887-’≤≤ Уѕро п≥дприЇмства в ”крањн≥Ф державним Ї п≥дприЇмство, засноване на державн≥й власност≥.

ћайно, ¤ке належить до державноњ власност≥ ≥ закр≥плене за державним п≥дприЇмством (кр≥м казенного), належить йому на прав≥ повного господарського в≥данн¤. ÷е означаЇ, що державне п≥дприЇмство волод≥Ї, користуЇтьс¤ та розпор¤джаЇтьс¤ зазначеним майном, вчин¤ючи щодо нього будь-¤к≥ д≥њ, що не суперечать закону та ц≥л¤м д≥¤льност≥, визначеним статутом п≥дприЇмства27.

ѕрава державного п≥дприЇмства щодо розпор¤дженн¤ закр≥пленим за ним майном, визначен≥ в ч.5, 6 ст.10 «акону ”крањни Уѕро п≥дприЇмства в ”крањн≥Ф. ѕ≥дприЇмство, ¤кщо ≥нше не передбачено його статутом або чинним законодавством, маЇ право продавати чи передавати ≥ншим п≥дприЇмствам, орган≥зац≥¤м та установам, обм≥нювати, здавати в оренду, надавати безплатно в тимчасове користуванн¤ або в позику належн≥ йому будинки, споруди. устаткуванн¤, транспортн≥ засоби, ≥нвентар, сировину та ≥нш≥ матер≥альн≥ ц≥нност≥. ѕроте ст. 5 ƒекрету  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 15 грудн¤ 1992 р. є8-92 Уѕро управл≥нн¤ майном, що Ї у загальнодержавн≥й власност≥Ф заборон¤Ї державним п≥дприЇмствам передавати безоплатно закр≥плене за ним майно ≥ншим п≥дприЇмствам, орган≥зац≥¤м, установам, а також громад¤нам, але ц¤ норма не стосуЇтьс¤ комунальних п≥дприЇмств.

“аким чином, п≥дсумовуючи все вищесказане, можна говорити про важливу роль класиф≥кац≥њ п≥дприЇмств, ¤ка даЇ можлив≥сть розр≥зн¤ти ≥ в≥докремлювати певн≥ види п≥дприЇмств. як насл≥док цього, це даЇ можлив≥сть зрозум≥ти сутн≥сть кожного виду його особливост≥ ≥ суттЇв≥ в≥дм≥нност≥ в≥д ≥нших вид≥в п≥дприЇмств.


ѕ≥дприЇмство Ї основною орган≥зац≥йною ланкою народного господарства ”крањни. ѕ≥дприЇмство Ц це самост≥йний господарюючий статутний субТЇкт, ¤кий маЇ права юридичноњ особи.

ѕ≥дприЇмству притаманн≥ так≥ специф≥чн≥ властивост≥ (ознаки):

орган≥зац≥йна Їдн≥сть п≥дприЇмства означаЇ, що п≥дприЇмство це не окремий громад¤нин, а колективне утворенн¤, ¤ке певним чином орган≥зоване;

п≥дприЇмство волод≥ю в≥докремленим майном;

п≥дприЇмство виступаЇ в цив≥льному оборот≥ в≥д свого ≥мен≥, набуваючи майнових ≥ особистих немайнових прав ≥ несучи обовТ¤зки, вступаЇ в р≥зноман≥тн≥ цив≥льно-правов≥ в≥дносини з ≥ншими субТЇктами п≥дприЇмництва, орган≥зац≥¤ми та громад¤нами;

здатн≥сть нести самост≥йну майнову в≥дпов≥дальн≥сть означаЇ, що п≥дприЇмство несе в≥дпов≥дальн≥сть по зобовТ¤занн¤х належним йому майном;

здатн≥сть бути позивачем або в≥дпов≥дачем в суд≥, господарському чи третейському суд≥.

¬ажливу роль в≥д≥граЇ класиф≥кац≥¤ п≥дприЇмств на окрем≥ види, ¤к≥ мають суттЇв≥ особливост≥. ћожна сказати, що в ”крањн≥ ≥снують р≥зноман≥тн≥ форми та види п≥дприЇмств, ¤к≥ виникають у р≥зних сферах п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ (торг≥вл¤, сфера побутового обслуговуванн¤ населенн¤, виробництво тощо) ≥ характеризуютьс¤ особливою орган≥зац≥йно-правовою формою.

Ќазва: ѕ≥дприЇмства ¤к суб'Їкти господарського права
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-17 (3715 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
orlistat online - - resource eeo - uk in - gmac rates - cheap cheap - application credit
Page generation 0.461 seconds
Хостинг от uCoz