Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

–еклама > ѕринципи розробки плану використанн¤ засоб≥в масовоњ ≥нформац≥њ дл¤ реклами


ѕ≥дсумковий валовий оц≥нний коеф≥ц≥Їнт Ї сумою оц≥нних кое≠ф≥ц≥Їнт≥в програми, помноженою на к≥льк≥сть трансл¤ц≥й (показу) ролика. ѕроте в≥н передбачаЇ певне дублюванн¤ аудитор≥њ. ” таких випадках не користуютьс¤ терм≥ном Ђохопленн¤ї, ¤кий визначаЇ дубльовану аудитор≥ю нетто, тобто неттоохопленн¤.

ƒл¤ зручност≥ використовують ¬ќ , п≥драхований у такий спос≥б: показник бажаного охопленн¤ помножують на показник бажаноњ частотност≥. Ќаприклад, ¤кщо у план≥ використанн¤ нос≥њв реклами передбачаЇтьс¤ охопленн¤ 40 в≥дсотк≥в конкретноњ ц≥льовоњ гпупи у середньому п'¤ть раз≥в, ¬ќ  плану становитиме 200 пункт≥в (40 х 5). ” прес≥ оц≥нний коеф≥ц≥Їнт граф≥ка газети, наприклад, Ч це в≥дсоткова частка ц≥льового ринку, ¤ка най≥мов≥рн≥ше вступить у контакт з≥ зверненн¤м. «а кордоном ¬ќ  розраховують дл¤ тижне≠вих ≥ м≥с¤чних граф≥к≥в публ≥кац≥й.

”сп≥х рекламноњ кампан≥њ залежить не т≥льки в≥д вищезгаданих показник≥в, а й в≥д ≥м≥джу нос≥¤ рекламного зверненн¤. «аруб≥жн≥ досл≥дженн¤ св≥дчать, що ≥нформац≥¤ у газетах сприймаЇтьс¤ ¤к найб≥льш достов≥рна, натом≥сть телев≥з≥йну рекламу вважають на≠докучливою та недоказовою.

Ќайрозумн≥ший п≥дх≥д Ч це давати рекламне зверненн¤ там, де зосереджено б≥льш≥сть потенц≥йних покупц≥в.  р≥м того, на р≥зних ринках пом≥тн≥ рег≥ональн≥ в≥дм≥нност≥ у смаках, перевагах ≥ потен≠ц≥йних можливост¤х збуту продукц≥њ. √азети, телев≥з≥йн≥ та рад≥о≠станц≥њ можуть забезпечити охопленн¤ ¤к певноњ м≥сцевост≥, окремих рег≥он≥в, так ≥ вс≥Їњ крањни. «розум≥ло, що м≥сцев≥ й рег≥ональн≥ рекла≠модавц≥ обмежують св≥й виб≥р нос≥¤ми реклами, ¤к≥ найб≥льш повно охоплюють конкретну територ≥ю з потенц≥йними покупц¤ми. «агаль≠нонац≥ональн≥ рекламодавц≥ вибирають загальнонац≥ональн≥ засоби реклами, ¤к≥ найкраще охоплюють географ≥чн≥ зони збутовоњ д≥¤льно≠ст≥ ф≥рми. ƒл¤ забезпеченн¤ додаткового охопленн¤ вони можуть використовувати також м≥сцевих та рег≥ональних нос≥њв реклами.

ѕри вир≥шенн≥ питанн¤, коли рекламувати продукт, беруть до уваги пори року, м≥с¤ц≥, тижн≥, дн≥, години, хвилини й секунди. ѕе≠р≥одичн≥сть виходу друкованих видань (щоденн≥ газети, щотижне≠вики, щом≥с¤чники та щоквартальн≥ журнали) ≥ специф≥чна класиф≥≠кац≥¤ часових в≥др≥зк≥в на телебаченн≥ та рад≥о дозвол¤ють рекламодавц¤м вибрати такий час, коли њхн≥ зверненн¤ краще сприйма≠тимутьс¤ читачами, слухачами або гл¤дачами. “ому розм≥щувати рекламне зверненн¤ необх≥дно, враховуючи Ђрежим дн¤ї перес≥чних громад¤н або окремих груп, до ¤ких звертаЇтьс¤ рекламодавець (вод≥њв такс≥ чи автобус≥в, ¤к≥ приход¤ть додому п≥сл¤ роботи; гл¤≠дач≥в випуск≥в новин оп≥вноч≥; гл¤дач≥в суботн≥х та нед≥льних спор≠тивних передач тощо).

ўодо строк≥в проведенн¤ рекламноњ кампан≥њ, то вони т≥сно повТ¤зан≥ з≥ строками оновленн¤ продукц≥њ: так, за кордоном строк оновленн¤ товар≥в масового попиту не перевищуЇ двох рок≥в, а то≠кар≥в промислового призначенн¤ Ч чотирьох-п'¤ти рок≥в.

Ќеобх≥дно враховувати при визначенн≥ строк≥в проведенн¤ рек≠ламноњ кампан≥њ в≥дпов≥дний час на њњ п≥дготовку ≥ час дл¤ анал≥зу результат≥в.

¬иб≥р нос≥њв рекламного зверненн¤ маЇ конкретний характер, оск≥льки це, власне, ≥ Ї к≥нцевим результатом (кр≥м контролю) р≥шенн¤ про проведенн¤ рекламноњ кампан≥њ.

Ќа цьому етап≥ бажано вз¤ти до уваги так≥ рекомендац≥њ: залеж≠но в≥д ц≥лей маркетингу й ц≥лей рекламноњ кампан≥њ необх≥дно ор≥Їн≠туватис¤ або на невелику аудитор≥ю пост≥йних кл≥Їнт≥в (маючи на мет≥ ≥нтенсивний вплив на них), або на максимально велику аудито≠р≥ю кл≥Їнт≥в (маючи на мет≥ одно-, дво- або триразовий вплив на них); пресинг реклами маЇ бути дозованим, щоб забезпечити найвищий коеф≥ц≥Їнт њњ корисноњ д≥њ; важливо, щоб план показу рекламного зверненн¤ не був занадто нав'¤зливим повторенн¤м тих самих рекламних звернень (њх можна модерн≥зувати за збереженн¤ загальноњ теми або Ђдрамиї), однак рекламн≥ зверненн¤ не повинн≥ бути в≥ддален≥ один в≥д одного великими часовими ≥нтервалами

12

Ќазва: ѕринципи розробки плану використанн¤ засоб≥в масовоњ ≥нформац≥њ дл¤ реклами
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-22 (994 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
50th birthday speech - airfares lowest - credit christian - education - - international fares - porsche
Page generation 0.063 seconds
Хостинг от uCoz