Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

–еклама > –еклама на м≥сц≥ продажу, маркетинг, комун≥кац≥њ


ќптовики посилено шукають виходу на певн≥ рег≥они або ди≠лер≥в в цих рег≥онах (дуже часто в прес≥ та на телебаченн≥ можна бачити приписку до реклами Ђ‘ормуЇмо дилерську мережуї). ƒл¤ таких пов≥домлень, ¤к правило, використовуЇтьс¤ кабельне або м≥сцеве комерц≥йне телебаченн¤.

ќптовики, ¤к≥ працюють з роздр≥бними торговц¤ми, ≥нод≥ бе≠рутьс¤ за обслуговуванн¤ домашн≥х господарств та приватних ос≥б на засадах др≥бного опту за зниженими ц≥нами. ѕро це також спов≥щають у рекламних зверненн¤х.

як оптов≥, так ≥ роздр≥бн≥ торговц≥ використовують так≥ види та форми реклами: реклама виробник≥в та постачальник≥в товару, каталоги продукц≥њ, реклама на упаковц≥ товару, маркуванн¤ то≠вару (ц≥нники, ¤рлики), покажчики м≥сцезнаходженн¤ товару та в≥дпов≥дних в≥дд≥л≥в у магазинах, щитова реклама, що пов≥домл¤Ї про ¤к≥сть та властивост≥ товару ≥ про нов≥ надходженн¤, аф≥ш≥, плакати, лист≥вки, ≥нформац≥йн≥ листи, буклети, проспекти, внут≠р≥шн¤ трансл¤ц≥¤ по рад≥о та телебаченню, показ демонстрац≥й≠них в≥деоролик≥в та к≥ноф≥льм≥в у торговому зал≥, демонстрац≥йн≥ та торгов≥ в≥трини, ¤рмарки та виставки тощо.

–оздр≥бн≥ торговц≥, ¤к≥ розм≥щен≥ найближче до покупц¤ (спо≠живача), можуть ефективно користуватис¤ прихованою рекламою. Ќайб≥льш попул¤рною формою прихованоњ реклами Ї статт≥ в га≠зетах чи журналах, коли рекламодавець (роздр≥бний торговець) оплачуЇ послуги журнал≥ста та площу публ≥кац≥њ. ÷≥ статт≥, ¤к правило, мають загальний, огл¤довий характер. јле вони можуть ≥ спец≥ально ≥нформувати покупц≥в про роздр≥бного продавц¤, методи обслуговуванн¤, асортимент, ц≥ни, м≥сцезнаходженн¤ (зде≠б≥льшого в завуальован≥й форм≥). ѕри цьому статт¤ мусить мати вигл¤д безсторонньоњ та об'Їктивноњ, щоб читач≥ њй дов≥р¤ли.

”се б≥льшу роль починають в≥д≥гравати так≥ заходи на телеба-„енн≥. ≤нформац≥¤ рекламодавц≥в у прихован≥й форм≥ подаЇтьс¤ в новинах, у певних програмах, ≥з застосуванн¤м в≥дзн¤того документального матер≥алу, що надаЇ ц≥й ≥нформац≥њ особливо пере≠конливого характеру. ќсобливу приваблив≥сть мають на телеба≠ченн≥ презентац≥йн≥ заходи рекламодавц≥в прихованоњ реклами, коли запрошуютьс¤ Ђзнаменитост≥ї ≥ нав≥ть державн≥ д≥¤ч≥.

Ќин≥ величезн≥ можливост≥ дл¤ поширенн¤ прихованоњ рекла≠ми даЇ також ≤нтернет.

ќтже, п≥д≥б'Їмо п≥дсумок: до зовн≥шн≥х засоб≥в реклами на м≥≠сц≥ продажу в≥днос¤ть рекламу в прес≥ (газетах та журналах), на телебаченн≥, рекламн≥ щити, рекламу на транспорт≥, пр¤му по≠штову рекламу, рекламу на пов≥тр¤них кул¤х та аеростатах, участь у ¤рмарках та виставках тощо. ј до внутр≥шн≥х Ч прим≥≠щенн¤ та обладнанн¤ торговоњ зали, упаковку, внутр≥шнЇ телеба≠ченн¤ рад≥о, каталоги, лист≥вки, плакати, панно, в≥траж≥ тощо.

Ќос≥¤ми реклами на м≥сц≥ продажу Ї:

газети, журнали, рад≥о- та телепередач≥,

≥нформац≥йн≥ та рекламн≥ листи,

прайс-листи,

каталоги,

маркуванн¤ товару (ц≥нники, ¤рлики),

покажчики та вив≥ски, що ≥нформують про м≥сцезнаходженн¤ товару або в≥дпов≥дного в≥дд≥лу,

≥нформац≥йн≥ матер≥али щодо властивостей та ¤кост≥ товару,

аф≥ш≥, плакати, щити,

лист≥вки, ≥нформац≥йн≥ листи, буклети, проспекти,

внутр≥шн¤ рад≥о- та телев≥з≥йна трансл¤ц≥¤,

демонстрац≥йн≥ та торгов≥ в≥трини,

р≥зноман≥тн≥ табло тощо.

—тосовно ≥м≥джевоњ реклами найб≥льш ефективними Ї рекламн≥ ролики на телебаченн≥, рекламн≥ щити, реклама на транспорт≥, рек≠лама в попул¤рних газетах та журналах, участь у благод≥йних акц≥¤х (про що необх≥дно широко пов≥домити). ƒл¤ стимулюючоњ реклами торгового закладу найб≥льш ефективним Ї використанн¤ рекламних звернень у газетах та на рад≥о, пересиланн¤ реклами поштою на пе≠вну адресу, що необх≥дно повторити не один раз. ƒл¤ рекламуванн¤ стаб≥льност≥ торгового закладу найб≥льш бажан≥ статт≥ рекламного характеру в газетах та журналах, у рад≥о- ≥ телев≥з≥йних новинах, пр¤ме пересиланн¤ реклами пост≥йним кл≥Їнтам поштою.

ƒл¤ магазин≥в, торгових дом≥в, ресторан≥в, демонстрац≥йних зал≥в, пост≥йно д≥ючоњ виставки-продажу, оптових магазин≥в осо≠бливо важливим елементом реклами Ї зовн≥шн¤ реклама. ƒл¤ за≠лученн¤ покупц≥в елементи зовн≥шньоњ реклами мають бути ¤ск≠равими, одразу пом≥тними, а також м≥стити назву торгового закладу та, ¤кщо це можливо перел≥к товар≥в ≥ послуг.  оли передбачаЇтьс¤ робота закладу в н≥чн≥ години, то необх≥дно влаштувати належне осв≥тленн¤. ѕри цьому текст, прийоми оформленн¤, кольори, тип ≥ характер осв≥тленн¤ мають бути зв'¤зан≥ з товара≠ми та послугами, що пропонуютьс¤, ≥ водночас в≥дпов≥дати нав≠колишн≥м предметам, будинкам, ≥нш≥й реклам≥. ќдин з парадок≠с≥в зовн≥шньоњ реклами Ч вона маЇ одночасно ≥ гармон≥ювати з оточенн¤м, ≥ бути разючою, одразу впадати в око. √оловна њњ мета Ч донести ту чи ту ≥нформац≥ю та вписатис¤ в загальний пейзаж, доповнюючи рекламними елементами об'Їкти, що вже д≥ють по≠р¤д: вулиц≥ Ч рекламними щитами, транспорт Ч слоганами й текстом, будинки Ч написами та св≥тловими табло, не порушую≠чи при цьому чинного законодавства про рекламу.

«овн≥шн¤ реклама дл¤ торгових п≥дприЇмств маЇ першор¤дне значенн¤, бо кожний перехожий може стати читачем реклами та потенц≥йним покупцем.

ƒо зовн≥шн≥х нос≥њв реклами, кр≥м спец≥альних щит≥в, в≥дно≠с¤ть також вив≥ски, в≥трини в торгов≥й зал≥, винесен≥ (тобто т≥, що сто¤ть окремо) в≥трини, р≥зн≥ скл¤н≥ короби, об'Їмн≥ зображенн¤ товар≥в або њхньоњ упаковки тощо. Ќайб≥льш придатними м≥сц¤ми дл¤ розм≥щенн¤ щит≥в, тумб та ≥нших елемент≥в зовн≥шньоњ рек≠лами вважаютьс¤ т≥, де рекламу можна бачити з максимальноњ к≥лькост≥ точок або на максимальн≥й в≥ддал≥.

–озробл¤ючи щитову рекламу, затверджуючи текст або еск≥зи зображень дл¤ рекламних матер≥ал≥в, необх≥дно пам'¤тати, що вс¤ реклама маЇ створювати образ, ¤кий би в≥дпов≥дав образу торгово≠го закладу та навколишнього середовища. Ќова реклама щодо цьо≠го маЇ насл≥дувати стару.  оли новий ≥м≥дж знаноњ торговоњ ф≥рми не в≥дпов≥датиме старому, у покупц≥в виникатимуть хибн≥ асоц≥а≠ц≥њ та подив. Ќеобх≥дна загальна ≥де¤ рекламного образу торгового закладу в ц≥лому в рамках рекламноњ кампан≥њ торгового закладу або сп≥льноњ кампан≥њ торгового закладу та виробника товару.

«авершальним моментом, вершиною у створенн≥ ≥м≥джу торго≠вого п≥дприЇмства маЇ стати так званий ф≥рмовий стиль. ÷е суку≠пн≥сть пост≥йних художн≥х, текстових та ≥нших елемент≥в (конс≠тант) у вс≥х засобах реклами. ƒо таких елемент≥в фах≥вц≥ в≥днос¤ть товарний (ф≥рмовий) знак, ф≥рмовий шрифтовий напис (логотип), ф≥рмовий блок, ф≥рмове гасло (слоган), ф≥рмовий кол≥р (кольори), ф≥рмовий комплект шрифт≥в та ≥нш≥ ф≥рмов≥ константи.

ƒо головних нос≥њв елемент≥в ф≥рмового стилю належить су≠вен≥рна реклама торгового п≥дприЇмства у вигл¤д≥ авторучок, ка≠нцел¤рського приладд¤, сувен≥рних лист≥вок тощо; засоби дл¤ пабл≥к рилейшнз (стенди, виставки тощо); друкована продукц≥¤ (лист≥вки, буклети, календар≥ тощо); елементи д≥ловодства (ф≥р≠мов≥ бланки, папки, конверти, ф≥рмов≥ блоки паперу тощо); до≠кументи та посв≥дченн¤ (перепустки та посв≥дченн¤ прац≥вник≥в, значки, в≥зитки тощо); елементи ≥нтер'Їру службових прим≥щень (наст≥нн≥ календар≥, панно тощо), ¤к≥ оформлюютьс¤ в кольорах торгового п≥дприЇмства; а також ≥нш≥ нос≥њ: ф≥рмовий рекламний прапор, пакувальний пап≥р у кольорах торгового п≥дприЇмства та з де¤кими елементами торгового (ф≥рмового) знака, ф≥рмовий од¤г прац≥вник≥в, зображенн¤ торгового (ф≥рмового) знака на транспортних засобах п≥дприЇмства тощо.

–озробл¤ючи ф≥рмовий стиль, треба враховувати результати маркетингових досл≥джень, рекомендац≥њ ф≥лолог≥в, психолог≥в, спец≥ал≥ст≥в з пабл≥к рилейшнз, д≥¤ч≥в мистецтва. ÷ю роботу до≠ручають т≥льки висококвал≥ф≥кованим спец≥ал≥стам, ¤к правило, з≥ спец≥ал≥зованих ф≥рм.

ѕовертаючись до реклами на м≥сц≥ продажу, назвемо ще к≥ль≠ка њњ специф≥чних особливостей. Ќа думку фах≥вц≥в, така реклама маЇ на мет≥:

Х звертатис¤ до максимально можливоњ аудитор≥њ покупц≥в, щоб забезпечити продаж ¤кнайб≥льшоњ к≥лькост≥ товар≥в ≥ послуг та прискорити продаж;

Х полегшувати покупцев≥ виб≥р товару, допомагати йому виб≠рати товар швидко, ¤кнайл≥пше задовольнити його запити;

Х ≥нформувати покупц¤ ≥ дати йому можлив≥сть пор≥вн¤ти то≠вари, особливо складн≥ з техн≥чного погл¤ду, ¤к≥ потребують до≠даткового ≥нформац≥йного забезпеченн¤ та показу елементарних прийом≥в користуванн¤ такими товарами. ¬≥дтак реклама на м≥с≠ц≥ продажу маЇ зам≥нити в≥дпов≥дн≥ д≥њ продавц¤;

Х спри¤ти зростанню продажу через нов≥ в≥дд≥ли в спец≥ал≥зо≠ваних торгових закладах;

Х дати переконливу аргументац≥ю на користь вибору того чи того товару;

Х ¤кнайприваблив≥ше запропонувати новий товар покупцев≥, щоб в≥н забажав купити його, тобто пост≥йно спонукувати когось до куп≥вл≥;

Х нагадати про загальну рекламну кампан≥ю виробника та тор≠гового закладу ≥ стати сполучною ланкою м≥ж торговою маркою та покупцем;

Х стимулювати покупц≥в та посередник≥в;

Х бути ≥нструментом атестац≥њ товару, тобто дох≥дливо й зро≠зум≥ло аргументувати вс≥ його переваги.

12

Ќазва: –еклама на м≥сц≥ продажу, маркетинг, комун≥кац≥њ
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-22 (1467 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
for prescription - quote sad - sales objectives - airfare - furniture direct - - cheap book
Page generation 0.117 seconds
Хостинг от uCoz