Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

–еклама > –еклама на м≥сц≥ продажу


–еклама на м≥сц≥ продажу

—тор≥нка: 1/2

–екламн≥ зверненн¤ в торг≥вл≥ (особливо роздр≥бн≥й) Ї к≥нцевим продуктом ц≥лоњ низки досл≥джень, стратег≥чних план≥в, ≥ конкретних д≥й, ¤к≥ становл¤ть у сукупност≥ систему рекламуванн¤ виробником та посередником товар≥в та послуг. «аймаючи пром≥жне становище м≥ж рекламою в засобах масовоњ ≥нформац≥њ та стимулюванн¤м продажу, реклама на м≥сц≥ продажу Ї ефективним способом доведенн¤ комерц≥йноњ ≥нформац≥њ до споживача. ¬она спри¤Ї д≥¤льност≥ не т≥льки торгового п≥дприЇмства, а й виробника.

Ќедол≥ком реклами у засобах ≥нформац≥њ Ї ≥нод≥ значний ≥н≠тервал м≥ж моментом ознайомленн¤ з рекламним зверненн¤м ≥ фактом покупки. ўо тривал≥шим Ї цей ≥нтервал, то меншим стаЇ ефект впливу реклами. Ѕажано максимально наблизити ц≥ два моменти, а це найл≥пше може зробити реклама на м≥сц≥ продажу. ѕо сут≥, реклама на м≥сц≥ продажу посилюЇ феномен ≥мпульсноњ куп≥вл≥ товар≥в, спрацьовуЇ ¤к механ≥зм повторенн¤ ≥ншоњ, уже в≥домоњ покупцев≥ реклами, ¤к механ≥зм нагадуванн¤ за допомо≠гою зображенн¤ торговоњ (ф≥рмовоњ) марки, рекламного слогана виробника або посередника, каталогу тощо.

як складова маркетинговоњ пол≥тики комун≥кац≥й виробника реклама на м≥сц≥ продажу корисна п≥д час запровадженн¤ на ринок товар≥в широкого вжитку. ¬она спри¤Ї пост≥йн≥й на¤вност≥ т≥Їњ чи т≥Їњ марки товару в магазин≥, що п≥дтримуЇ ≥нтереси виробника, а також допомагаЇ оживити торг≥влю, коли њњ сполучають ≥з акц≥¤ми з≥ стимулюванн¤ продажу, ≥з демонстрац≥Їю товару (так зван≥ шоу-покази), з акц≥¤ми, ¤к≥ в≥днесено до оф≥ц≥йних державних св¤т та под≥й (ƒень незалежност≥, ƒень восьмого березн¤, Ќовий р≥к, –≥зд≠во ’ристове, початок навчального року тощо).

¬иробники товар≥в усе част≥ше складають плани маркетингу, включаючи в план маркетингових комун≥кац≥й роботу з посеред≠никами. ѕредставники виробника разом з≥ спец≥ал≥стом з рекла≠ми на м≥сц≥ продажу вивчають њњ форми та можливост≥ стосовно конкретного товару та магазину, тому що кожний тип торговоњ точки висуваЇ своњ вимоги до такоњ реклами залежно в≥д орган≥≠зац≥њ торгового залу та обладнанн¤, ¤ке там встановлене. Ќеоб≠идно врахувати форму та к≥льк≥сть товар≥в, що њх виставлено, розм≥ри торгового п≥дприЇмства. Ќа п≥дстав≥ детального вивчен≠н¤ цих особливостей ≥ опрацьовують р≥зноман≥тн≥ вар≥анти рек≠лами на м≥сц≥ продажу. Ќеобх≥дно також проанал≥зувати орган≥зац≥ю торг≥вл≥ у великих центрах торг≥вл≥ та в магазинах само≠обслуговуванн¤, щоб зрозум≥ти характерн≥ риси такоњ орган≥зац≥њ. ÷е уможливлюватиме точне дотриманн¤ вимог виробника й по≠середника та ¤кнайл≥пше задоволенн¤ оч≥кувань покупц≥в. ‘ах≥≠вець з реклами на м≥сц≥ продажу маЇ працювати в т≥сному зв'¤зку з виконавц¤ми загальноњ реклами виробника з тим, щоб поточна або в≥днесена до ¤коњсь под≥њ реклама на м≥сц≥ продажу була д≥й≠сно лог≥чним завершенн¤м рекламноњ кампан≥њ в засобах ≥нфор≠мац≥њ та в≥дпов≥дала типу торгового п≥дприЇмства: у великих тор≠гових центрах л≥пше використати коротк≥ рекламн≥ зверненн¤, бо в≥дв≥дувач таких центр≥в здеб≥льшого маЇ обмаль часу ≥ не дуже уважно ставитьс¤ до рекламних заход≥в. ” традиц≥йному невели≠кому торговому п≥дприЇмств≥, куди люди часто заход¤ть просто подивитис¤ на новий товар, рекомендують застосовувати б≥льш≥ за обс¤гом рекламн≥ зверненн¤.

ќтже, не т≥льки виробник, а й посередник за≥нтересован≥ в т≥м, щоб мати зиск в≥д рекламних заход≥в. ¬иробников≥ необх≥дно пе≠реконати посередника розм≥стити ¤кнайефективн≥ше всю його пересувну рекламу, плакати та демонстрац≥йн≥ стенди, не забу≠ваючи, що конкуренти приход¤ть до цього ж посередника з таки≠ми самими вимогами ≥ посередник маЇ право вибору. “ому велик≥ торгов≥ п≥дприЇмства допускають рекламу на м≥сц≥ продажу т≥ль≠ки у тому раз≥, коли њњ супроводжуватимуть заходи, корисн≥ дл¤ продавц¤: стимулюванн¤ продажу, запровадженн¤ гнучкоњ систе≠ми знижок ¤к дл¤ оптових, так ≥ дл¤ роздр≥бних посередник≥в, а також ≥ дл¤ покупц≥в. ѕро це посередники й виробники товар≥в пост≥йно ведуть серйозн≥ переговори. Ќайчаст≥ше посередники вимагають, щоб заходи стимулюванн¤ були активними та не за≠стар≥лими.

¬≥дмова де¤ких посередник≥в в≥д реклами на м≥сц≥ продажу найчаст≥ше маЇ так≥ причини:

брак м≥сц¤ у торговому зал≥,

потреба придбанн¤ занадто великих парт≥й товар≥в дл¤ запов≠ненн¤ демонстрац≥йного обладнанн¤,

надто тривалий терм≥н проведенн¤ рекламних заход≥в,

зд≥йсненн¤ самим торговим посередником значноњ к≥лькост≥ операц≥й з≥ стимулюванн¤ та реклами на м≥сц≥ продажу;

нев≥дпов≥дн≥сть запропонованоњ реклами ≥м≥джу торгового п≥д≠приЇмства (занадто проста чи занадто вишукана реклама);

небажанн¤ ускладнити стосунки з кер≥вниками в≥дд≥л≥в влас≠ного торгового п≥дприЇмства, коли њхн≥ пропозиц≥њ суперечать ре≠комендац≥¤м фах≥вц≥в виробника.

як показуЇ досв≥д, маркетологи торгових п≥дприЇмств охоче погоджуютьс¤ з пропозиц≥¤ми фах≥вц≥в виробника у таких, голо≠вне, випадках:

Х проект виробника стосуЇтьс¤ товар≥в, ¤к≥ потребують не≠стандартних п≥дход≥в, або тих товар≥в, ¤к≥ посередник не може Ђрозкрутитиї власними силами;

Х рекламу на м≥сц≥ продажу пропонуЇтьс¤ використовувати дл¤ недорогих товар≥в, куп≥вл¤ ¤ких дуже часто в≥дбуваЇтьс¤ ≥мпульсивно;

Х конструкц≥њ, запропонован≥ посереднику, виготовлено ≥з лег≠ких матер≥ал≥в, вони дають змогу розм≥стити товари, не порушу≠ючи однор≥дност≥ асортименту, не захаращуючи основну торгову площу та не порушуючи ≥нтер'Їру торгового залу;

Х реклама на м≥сц≥ продажу зб≥льшуЇ продуктивн≥сть роботи торгового п≥дприЇмства завд¤ки застосуванню нових функц≥о≠нальних елемент≥в торг≥вл≥ та реклами. Ќаприклад, використанн¤ коробок подв≥йного призначенн¤, ¤к≥ служать ≥ дл¤ демонстру≠ванн¤ товару, ≥ дл¤ його доставки. “ака тара прискорюЇ пересу≠ванн¤ товар≥в у торговому п≥дприЇмств≥, а њњ художнЇ оформленн¤ вносить елемент пожвавленн¤, елемент естетики та сучасного ди≠зайну в торг≥влю. “е саме можна сказати про р≥знокольоров≥ пла≠стиков≥ стойки дл¤ рулон≥в тощо;

Х реклама на м≥сц≥ продажу спри¤Ї створенню обстановки, спри¤тливоњ дл¤ торг≥вл≥ де¤кими товарами, наприклад, спец≥аль≠не художнЇ оформленн¤ в≥дд≥л≥в з продажу парфумер≥њ.

ћожна навести багато приклад≥в, коли продаж товар≥в, що ку≠пуютьс¤ п≥д впливом ≥мпульсу, набагато зб≥льшувавс¤ т≥льки за рахунок реклами на м≥сц≥ продажу, ≥н≥ц≥йованоњ виробником.

¬ажливою частиною реклами на м≥сц≥ продажу Ї реклама са≠мого торгового закладу. Ќеобх≥дно ≥нформувати потенц≥йних по≠купц≥в про особлив≥ переваги цього закладу щодо м≥сц¤ знахо≠дженн¤, обладнанн¤, обслуговуванн¤ та престижност≥, ¤кост≥, стилю, ц≥н та асортименту товар≥в. –еклама ун≥версального мага≠зину, наприклад, повинна п≥дкреслювати, що магазин забезпечуЇ величезний асортимент найр≥зноман≥тн≥ших товар≥в, ¤к≥ зручно з≥брано п≥д одним дахом, що в≥н може задовольнити майже вс≥ потреби сучасноњ людини. –еклама спец≥ал≥зованого магазину маЇ показати, що цей магазин маЇ абсолютно вичерпний асорти≠мент ¤когось р≥зновиду товар≥в (к≥лькох спор≥днених вид≥в това≠р≥в) ≥ кожного покупц¤ обслуговують ≥ндив≥дуально, виконуючи не т≥льки вс≥ його вимоги, а й нав≥ть примхи та забаганки. як ма-Ћ1' так ≥ велик≥ магазини мають своњ переваги, у чому треба переконати покупц¤. –еклама невеликого магазину маЇ п≥дкреслюва≠ти його зручне м≥сце неподал≥к в≥д дом≥вки в≥дв≥дувача, ретельно д≥браний асортимент товар≥в високоњ ¤кост≥ та ≥ндив≥дуальне об≠слуговуванн¤. –еклама великого магазину маЇ привернути увагу до престижност≥ його м≥сцезнаходженн¤ (у центр≥, у багатому квартал≥, пор¤д з ¤кимось видатним пам'¤тником), на¤вност≥ ши≠рокого асортименту товар≥в та обслуговуванн¤ на високому р≥вн≥.

¬≥дв≥данн¤ престижного торгового закладу зб≥льшуЇ власний престиж покупц¤, даЇ йому певне задоволенн¤, що, власне, ≥ Ї за≠садою маркетинговоњ пол≥тики комун≥кац≥й у торг≥вл≥.  омун≥ка≠ц≥њ Ч це взаЇмозв'¤зок, ≥ цей взаЇмозв'¤зок маЇ бути таким, щоб реклама зб≥льшувала задоволенн¤ покупц¤. „асто людина пишаЇ≠тьс¤ тим, що вона Ї пост≥йним покупцем ¤когось повсюдно в≥до≠мого магазину, де персонал з ним не т≥льки в≥таЇтьс¤, а й знаЇ його ≥м'¤: байдуже, що за це треба платити б≥льше й далеко њхати.

–екламу на м≥сц≥ продажу можна розгл¤дати ¤к форму кому≠н≥кац≥њ, ¤ка перекладаЇ ¤к≥сть товар≥в та послуг мовою потреб ≥ запит≥в споживач≥в. “ому за вм≥лого використанн¤ реклама на м≥≠сц≥ продажу стаЇ могутн≥м знар¤дд¤м зб≥льшенн¤ товарооб≥гу. ѕо¤снюючи потенц≥йним покупц¤м переваги товару, запрошую≠чи њх в≥дв≥дати конкретний торговий заклад, реклама робить б≥льш значущу справу, н≥ж просто продаж товару.  омун≥кативна властив≥сть реклами зб≥льшувати к≥льк≥сть в≥дв≥дувач≥в торгових заклад≥в Ї так само важливою, ¤к ≥ њњ здатн≥сть спри¤ти продажу рекламованих товар≥в. ќтже, фах≥вц≥ рад¤ть рекламувати нав≥ть так≥ товари, на ¤к≥ ≥ без цього Ї попит, з тим, щоб ¤комога б≥льше людей в≥дв≥дало торговий заклад.

ясна р≥ч, що покупець може прожити без багатьох речей, коли йому пост≥йно не прищеплювати за допомогою реклами нових потреб та бажань. ∆≥нка може прожити без губноњ помади, пар≠фум≥в, елегантноњ сп≥дньоњ б≥лизни та хутр¤ного пальта. ћожна с¤к-так жити, маючи т≥льки одне платт¤, один капелюшок, одне пальто та одну пару взутт¤. ” домашньому господарств≥ може не бути пилососа, холодильника та пральноњ машини. „олов≥ки мо≠жуть об≥йтись без запальничок, електробритв, шорт≥в, ¤скравих краваток ≥ т.п. ќднак люди будуть значно щаслив≥шими, ¤кщо матимуть не т≥льки обов'¤зков≥ предмети першоњ необх≥дност≥, а щось таке, що створюЇ комфорт та забезпечуЇ високий р≥вень жит≠т¤ (звичайно, ¤кщо дл¤ цього на¤вн≥ матер≥альн≥ можливост≥).

≈фективн≥сть маркетинговоњ пол≥тики комун≥кац≥й торгових п≥дприЇмств залежить в≥д багатьох фактор≥в, що з них передовс≥м фах≥вц≥ називають так≥:

12

Ќазва: –еклама на м≥сц≥ продажу
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-22 (985 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
payment system - adipex weight loss pills - insurance life - blockers effects - extra shipping - adipex testimonials - cheapest adipex online
Page generation 0.125 seconds
Хостинг от uCoz