Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

–≥зне > ≈кспедитор - основний учасник транспортних перевезень


≈кспедитор - основний учасник транспортних перевезень

—тор≥нка: 1/2

”¤вленн¤ про експедитора ¤к про людину з купою папер≥в, що сидить у вантаж≥вц≥ поруч з вод≥Їм, в≥д≥йшло в минуле. ≈кспедируванн¤ в сучасному св≥т≥ стало визначальною частиною процесу перевезенн¤, транспортноњ лог≥стики, а експедитор Ч орган≥затором перевезенн¤, њњ Ђарх≥текторомї.

ѕон¤тт¤ лог≥стики включаЇ плануванн¤, контроль та управл≥нн¤ транспортуванн¤м, складуванн¤м та ≥ншими матер≥альними i нематер≥альними операц≥¤ми, що зд≥йснюютьс¤ в процес≥ доставки сировини й матер≥ал≥в до виробничого п≥дприЇмства, внутр≥шньозаводськоњ переробки сировини, матер≥ал≥в i нап≥вфабрикат≥в, доставки готовоњ продукц≥њ до споживача в≥дпов≥дно до ≥нтерес≥в i вимог останнього, а також передач≥, збер≥ганн¤ й обробки в≥дпов≥дноњ ≥нформац≥њ.

Ќа сьогодн≥ на практиц≥ склалис¤ три взаЇмоповТ¤зан≥ галуз≥ лог≥стики Ч виробнича лог≥стика (м≥кролог≥стика), транспортна лог≥стика i лог≥стика руху товар≥в (макролог≥стика).

“ранспортно-експедиторська д≥¤льн≥сть Ї складовою частиною транспортноњ лог≥стики й одн≥Їю з визначальних њњ функц≥й.

“ранспортно-експедиторське обслуговуванн¤ (“≈ќ) розгл¤даЇтьс¤ ¤к комплексна система доставки, що включаЇ перевезенн¤ товару в≥д виробника до споживача i виконанн¤ повТ¤заних з нею вантажно - розвантажувальних роб≥т, пакуванн¤, складуванн¤, збер≥ганн¤, страхуванн¤, веденн¤ розрахунк≥в тощо. ” розвинутих крањнах експедитор Ї основною сполучною ланкою м≥ж вантажов≥дправником, перев≥зником i вантажоодержувачем.

ѕрот¤гом останн≥х 10 Ч 15 рок≥в в≥дбуваютьс¤ докор≥нн≥ зм≥ни частки експедиторського кап≥талу в транспортному п≥дприЇмництв≥ й експедиторських послуг в орган≥зац≥њ процесу перевезень вантаж≥в. ¬они Ї насл≥дком науково-техн≥чноњ революц≥њ на транспорт≥, що ви¤вилас¤, зокрема, у контейнеризац≥њ вантажноњ маси i переход≥ на мультимодальн≥ (зм≥шан≥) технолог≥њ орган≥зац≥њ перевезень, без ¤ких р≥дко обходитьс¤ дуже попул¤рна у кл≥Їнт≥в схема доставки Ђв≥д дверей до дверейї. Ќа сьогодн≥ експедитори орган≥зовують дв≥ третини перевезень вантаж≥в у св≥т≥, п≥д час ¤ких вони виконують ус≥ необх≥дн≥ дл¤ зд≥йсненн¤ перевезенн¤ операц≥њ. ¬≥дбулас¤ диверсиф≥кац≥¤ експедиторського обслуговуванн¤, й особливо в крањнах з колишньою плановою економ≥кою.

«г≥дно з даними ћ≥жнародноњ федерац≥њ експедиторських асоц≥ац≥й (FIATA) на сьогодн≥ 75 Ч 80% в≥дправлень генеральних i контейнеризованих зовн≥шньоторговельних вантаж≥в оформл¤Їтьс¤ не вантажов≥дправниками, а за њх дорученн¤м експедиторськими й агентськими п≥дприЇмствами.

јсоц≥ац≥ю м≥жнародних експедитор≥в ”крањни (јћ≈”) було створено в 1994 р. i вже з 1995 р. вона Ї нац≥ональною асоц≥ац≥Їю FIATA. Ќа сьогодн≥ јћ≈” обТЇднуЇ понад 130 експедиторських п≥дприЇмств ”крањни, що забезпечують орган≥зац≥ю понад 50% ≥мпортних i експортних перевезень вантаж≥в i понад 70% транзиту вс≥ма видами транспорту.

¬≥дпов≥дно в усьому св≥т≥ спостер≥гаЇтьс¤ зм≥на вимог до квал≥ф≥кац≥њ сучасного експедитора, ¤ка вимагаЇ в≥д фах≥вц¤ ум≥нн¤ сконструювати оптимальну лог≥стичну схему доставки вантажу в≥д виробника до споживача, товару Ч в≥д продавц¤ до покупц¤ за участю дек≥лькох вид≥в транспорту, найчаст≥ше з використанн¤м спец≥альних експедиторських документ≥в.

“енденц≥¤ до спец≥ал≥зац≥њ багатьох вид≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, зокрема транспортного процесу, зумовлюЇ необх≥дн≥сть ≥снуванн¤ Їдиного орган≥затора перевезенн¤, ¤кий профес≥йно направл¤Ї, контролюЇ i, головне, гарантуЇ ¤к≥сть i усп≥шне завершенн¤ перевезенн¤, заощаджуючи час, грош≥, нерви вантажовласника.

ѕитанн¤ щодо того, ¤ким видом транспорту найкраще направити вантаж i за ¤ким маршрутом, не повинн≥ хвилювати вантажовласник≥в.  ожен вид транспорту маЇ низку ¤к позитивних, так i негативних ¤костей, ¤к i р≥зн≥ маршрути перевезень мають своњ переваги i недол≥ки.  р≥м того, дл¤ розробки оптимальноњ лог≥стичноњ схеми важлив≥ характер i параметри вантажу, знанн¤ правил, закон≥в, звичањв, що ≥снують у р≥зних державах. ”се це Ч сфера досл≥дженн¤ i д≥¤льност≥ експедитора.

якщо вантажовласник знаЇ, куди йому потр≥бно доставити вантаж, а перев≥зник Ч ¤ким чином його доставити, то експедитор орган≥зовуЇ це перевезенн¤ найоптимальн≥ше i з найменшими витратами. ≈кспедиторськ≥ п≥дприЇмства, що зарекомендували себе на ринку експедиторських послуг, зазвичай працюють з≥ своњми кл≥Їнтами на п≥дстав≥ √енерального договору транспортного експедируванн¤, у ¤кому визначаютьс¤ загальн≥ умови орган≥зац≥њ перевезенн¤, права, обовТ¤зки i в≥дпов≥дальн≥сть стор≥н, i наступних домовленостей (у форм≥ за¤вок або угод) на конкретн≥ перевезенн¤. ѕри цьому замовник, повн≥стю зн≥маючи з себе вс≥ турботи за орган≥зац≥ю перевезенн¤, ¤к правило, перераховуЇ на рахунок експедитора суми оплати за вс≥ операц≥њ дл¤ того, щоб експедитор в≥д його ≥мен≥ оплатив увесь комплекс послуг перев≥зника, вантажно-розвантажувальних роб≥т, збер≥ганн¤ вантажу, митне оформленн¤ тощо. ѕевна частина ц≥Їњ суми Ї оплатою за роботу самого експедитора. –озм≥ри експедиторськоњ винагороди залежать в≥д багатьох чинник≥в, ¤к≥ на ринку орган≥зац≥њ перевезень надзвичайно динам≥чн≥. ѕроте будь-¤кий замовник за бажанн¤ може одержати в≥д експедитора вичерпну ≥нформац≥ю, будь-¤к≥ дан≥ щодо орган≥зац≥њ конкретного перевезенн¤.

ѕитанн¤ част≥ше пол¤гаЇ в тому, ¤к знайти над≥йного експедитора, де, ¤ким чином i за ¤кими критер≥¤ми сл≥д його вибирати.

«аконом ”крањни в≥д 23.12.97 р. N 762/97-¬– Ђѕро внесенн¤ зм≥н до «акону ”крањни Ђѕро п≥дприЇмництвої транспортно-експедиторську д≥¤льн≥сть було виключено з перел≥ку л≥цензованих вид≥в д≥¤льност≥. «а даними ћ«≈«торгу ”крањни, у в≥данн≥ ¤кого ран≥ше було л≥цензуванн¤ торговельно-економ≥чноњ д≥¤льност≥, в ”крањн≥ нараховувалос¤ не б≥льше двох тис¤ч експедиторських п≥дприЇмств, ¤к≥ мали л≥ценз≥њ. ¬≥дтод≥ б≥льш-менш точний обл≥к п≥дприЇмств, що беруть на себе обовТ¤зок займатис¤ експедируванн¤м, в≥дсутн≥й. ¬насл≥док цього, а також через здавалось би простоту одержанн¤ легкого зароб≥тку зТ¤вилос¤ безл≥ч нових експедиторських ф≥рм. Ќа думку дилетант≥в, дл¤ орган≥зац≥њ експедируванн¤, нав≥ть м≥жнародного, достатньо телефону, де¤ких звТ¤зк≥в на транспорт≥ й пари Ђнакатанихї маршрут≥в.

ƒр≥бн≥ експедиторськ≥ п≥дприЇмства, а ≥нод≥ й спец≥ально створен≥ шахрайськ≥ ф≥рми, час в≥д часу зТ¤вл¤ючись на ринку з метою в≥дхватити сол≥дний куш, не скупл¤тьс¤ на об≥ц¤нки, часто шалено демп≥нгують, щоб роздобути кл≥Їнта. ќднак часто-густо не можуть забезпечити ¤к≥сного “≈ќ, зривають терм≥ни перевезенн¤, втрачають вантаж i нер≥дко зникають з гр≥шми кл≥Їнта. ѕ≥сл¤ цього слабо допомагають Ђчорн≥ спискиї, страховка i нав≥ть м≥л≥ц≥¤ або ≤нтерпол.

«а таких умов, на наш погл¤д, сучасн≥ б≥знесмени-вантажовласники матимуть гарантован≥сть доставки, ¤к≥сть обслуговуванн¤ й профес≥онал≥зм т≥льки в експедиторських п≥дприЇмствах, що надовго i всерйоз присв¤тили свою д≥¤льн≥сть експедируванню i з ц≥Їю метою обТЇдналис¤ в нац≥ональн≥ асоц≥ац≥њ експедитор≥в. “ак≥ асоц≥ац≥њ ≥снують щонайменше в 85 крањнах св≥ту, в тому числ≥ й в ”крањн≥, обТЇднан≥ у ћ≥жнародну федерац≥ю експедиторських асоц≥ац≥й Ч FIATA.

„лени нац≥ональноњ асоц≥ац≥њ експедитор≥в на основ≥ розроблених за моделлю FIATA i схвалених “оргово-промисловою палатою «агальних умов експедируванн¤ (General condition), ≥нформац≥йноњ бази асоц≥ац≥њ i накопиченого досв≥ду оформл¤ють догов≥рн≥ документи, вибудовують оптимальну лог≥стичну схему перевезенн¤, орган≥зовують перевезенн¤ в найкоротш≥ терм≥ни i з м≥н≥мальними витратами, що й визначаЇ ¤к≥сть експедиторських послуг.

ѕеревага таких п≥дприЇмств очевидна не лише тому, що ≥нформац≥¤ про них ¤к про член≥в нац≥ональноњ асоц≥ац≥њ Ї в багатьох доступних джерелах. „ленство в асоц≥ац≥њ даЇ можлив≥сть п≥дтримувати м≥жнародн≥ звТ¤зки, контакти з великими вантажовласниками, перев≥зниками, трейдерами та њхн≥ми обТЇднанн¤ми, впливати на законодавч≥ й виконавч≥ органи з метою захисту своњх законних ≥нтерес≥в, одержувати необх≥дну ≥нформац≥ю з ус≥х питань своЇњ д≥¤льност≥, квал≥ф≥ковану правову п≥дтримку, брати участь у систем≥ профес≥йного навчанн¤ й п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ i багато ≥ншого, необх≥дного експедиторов≥ дл¤ п≥дтримки конкурентоспроможност≥ i м≥жнародного р≥вн¤ його послуг. ѕ≥дприЇмства, що дос¤гли певного ступен¤ профес≥онал≥зму, мають можлив≥сть завд¤ки посередництву нац≥ональноњ асоц≥ац≥њ стати ≥ндив≥дуальним членом FIATA, що, кр≥м престижу, даЇ низку додаткових переваг.

Ќаголошуючи на необх≥дност≥ високого профес≥йного р≥вн¤ експедиторськоњ ф≥рми, зазначимо, що на сьогодн≥ дедал≥ б≥льшого розвитку у св≥т≥ набувають перевезенн¤ за формулою Ђв≥д дверей до дверейї або зм≥шан≥ перевезенн¤, за ¤ких ус≥ проблеми, повТ¤зан≥ з доставкою вантажу з пункту в≥дправленн¤ до пункту призначенн¤, бере на себе одна особа Ч найчаст≥ше експедитор. ѕричому експедитор працюЇ не ¤к агент вантажов≥дправника або перев≥зника, а ¤к самост≥йно д≥юча особа (Ђдогов≥рний перев≥зникї), що видаЇ Їдиний транспортний документ на все перевезенн¤ Ч коносамент на зм≥шане перевезенн¤.

¬идаючи коносамент на зм≥шане перевезенн¤, експедитор приймаЇ вантаж п≥д свою в≥дпов≥дальн≥сть на весь час перевезенн¤. ÷е означаЇ, що вантажовласников≥ у раз≥ пошкодженн¤ вантажу не доведетьс¤ Ђходитиї по перев≥зниках, що зд≥йснювали окрем≥ етапи перевезенн¤, а потр≥бно всього лише звернутис¤ до експедитора. ÷е вищий р≥вень експедируванн¤ i дос¤гти його може далеко не кожен.

ѕрофес≥онал≥зм експедитор≥в п≥дприЇмств Ч член≥в нац≥ональних асоц≥ац≥й пост≥йно п≥двищуЇтьс¤, оск≥льки це Ї одним ≥з статутних завдань ¤к FIATA, так i кожноњ асоц≥ац≥њ. ¬≥дпов≥дно до програм навчанн¤, розроблених на п≥дстав≥ вимог FIATA, експедитори систематично п≥двищують св≥й профес≥йний р≥вень за допомогою р≥зних форм навчанн¤ й ≥нформуванн¤, отримуючи по зак≥нченн≥ вивченн¤ теоретичного курсу (120 годин) i усп≥шноњ здач≥ ≥спиту диплом ‘едерац≥њ FIATA, що п≥дтверджуЇ м≥жнародний р≥вень њхньоњ п≥дготовки. ¬ ”крањн≥ вже п≥дготовлено 145 фах≥вц≥в, ¤к≥ отримали дипломи FIATA.

12

Ќазва: ≈кспедитор - основний учасник транспортних перевезень
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-22 (1080 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
instant car insurance quote - furniture discount - 500% online - phentermine online - requirement consolidation - cheap auto - rental kansas
Page generation 0.132 seconds
Хостинг от uCoz