Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

–≥зне > –озвиток бренд≥в в ”крањн≥


–озвиток бренд≥в в ”крањн≥

¬се сутн≥сть бренду.

¬дивл¤ючись в екран телев≥зора ми щоразу любуЇмос¤ новими ≥ новими товарами, але в п≥дсв≥домост≥ залишають саме розрекламован≥ - Ѕренди.

Ѕренд це широке пон¤тт¤ оск≥льки до нього ще додатково вход¤ть: сам товар чи послуга з ус≥ма характеристиками, оч≥куванн¤ми, асоц≥ац≥њ, ¤к≥ сприймаютьс¤ споживачами та ≥м≥дж товару, а також об≥ц¤нки ¤ких-небудь переваг, ¤к≥ даютьс¤ авторами бренду споживачам - це ≥ Ї зм≥ст, ¤кий в нього вкладають сам≥ створювач≥.

’от≥лось би звернути увагу на бренди з ¤кими ми стикаЇмос¤ кожного дн¤ чањ: Lipton, Brook Bond, Ѕес≥да та товари повс¤кденного попиту ЂDomestosї, та ЂRexonaї.

„ай Lipton, на украњнському ринку вже приблизно 10 рок≥в, а чай Brook Bond та Ѕес≥да зТ¤вилис¤ п≥зн≥ше, 3 роки тому.

ѕродукти компан≥њ ЂUNILEVERї дуже високоњ ¤кост≥ ≥ це Ї головною конкурентною перевагою. —каж≥мо Lipton серед ≥нших чањв Ї найдорожчим, за те маЇ найвищу ¤к≥сть. ” вс≥х товар≥в сп≥вв≥дношенн¤ ц≥на/¤к≥сть збалансоване ≥ це теж можна назвати конкурентною перевагою. якщо чай Lipton дорогий та дуже високоњ ¤кост≥, хоча й ≥ Ѕес≥да недорогий, але за цю ц≥ну споживач≥ отримують досить хорошу ¤к≥сть, ¤ка виправдовуЇ витрачен≥ кошти. “аким чином, можна вид≥лити головн≥ конкурентн≥ переваги Ц це ¤к≥сть та сп≥вв≥дношенн¤ ц≥ни ≥ ¤кост≥.

„ай Lipton-бренд м≥жнародний ≥ в≥н скр≥зь однаковий у вс≥х крањнах. ј скаж≥мо такий чай, ¤к Ѕес≥да. …ого спец≥ально розроблено дл¤ украњнських споживач≥в. ѕроведено багато досл≥джень, спр¤мованих на ви¤вленн¤ смак≥в на уподобанн¤ украњнських споживач≥в. “обто був спец≥ально розроблений продукт дл¤ задоволенн¤ потреб масового украњнського споживача. ™ продукти, ¤к≥ заново створюютьс¤, щоб споживач отримав те, чого хоче.

 омпан≥¤ Unilever маЇ дуже висок≥ стандарти ¤кост≥ Ц вони в≥дпов≥дають ус≥м св≥товим стандартам. —тандарти виробництва, ¤к правило, набагато вищ≥ н≥ж загалом украњнськ≥.  омпан≥¤ сама про¤вл¤Ї до своЇњ продукц≥њ вимоги ≥ стежить за безпечн≥стю. якщо говорити про виробництво чаю, то на фабриц≥ кожен день перев≥р¤ютьс¤ зразки ≥ зд≥йснюЇтьс¤ суворий контроль.

¬≥дпов≥дн≥сть продукт≥в ус≥м в≥дпов≥дним стандартам Ц це св≥това практика. “им б≥льше, що ≥снують закони жорсткоњ конкуренц≥њ ≥ ¤кщо хтось з конкурент≥в випускатиме продукт, ¤кий не зовс≥м в≥дпов≥даЇ т≥й ≥нформац≥њ, що звучить у реклам≥ то вс≥ конкуренти одразу налаштуютьс¤ проти того ≥ справа може д≥йти до суду.

 омпан≥¤ Unilever дуже страждаЇ в≥д недобросов≥сноњ конкуренц≥њ.

ѕо-перше ≥снують п≥дробки Lipton фальсиф≥кують. ÷е взагал≥ проблема розкрученого бренду, кожен прагне його п≥дробити, з цим важко боротис¤. ѕо-друге Ї компан≥њ в ¤ких не вистачаЇ бюджету на повноц≥нну рекламу на телебаченн≥, не вистачаЇ необх≥дних знань Ц ≥ вони наймають промоконсультант≥в, ¤к≥ сто¤ть в магазинах б≥л¤ полиць з ча¤ми ≥ спонукають покупц¤ купувати певну марку чаю. ” цьому звичайно н≥чого крим≥нального немаЇ, недобросов≥сна ж конкуренц≥¤ починаЇтьс¤ тод≥, коли цей консультант вмовл¤Ї споживача купувати скаж≥мо јхмад, тому, що в≥н поганих (не¤к≥сний) не сподобавс¤ консультантов≥ особисто, тобто подаЇ неправду, субТЇктив≥стську, н≥чим не п≥дкр≥плену ≥нформац≥ю про ≥нш≥ марки.

ўо стосуЇтьс¤ конкурентних переваг товар≥в повс¤кденного попиту, то тут можна говорити про два напр¤ми:

по-перше дл¤ локальних виробник≥в головною конкурентною перевагою в ”крањн≥ Ї ц≥на. —аме низька ц≥на буде головною конкурентною перевагою на недостатньо Їмному щодо грошового виразу ринку. Ќаприклад на ринку засоб≥в дл¤ догл¤ду за оселею компан≥њ ќльв≥¤ Ѕета з бренду Gala Ї л≥дером в ус≥х сегментах: в пральних порошках, засобах чищенн¤, митт¤ посуду. Ћ≥дерство ц≥Їњ компан≥њ зумовлено низькою ц≥ною на њњ товар. ўо ж до великих транснац≥ональних корпорац≥й (“Ќ ), таких скаж≥мо ¤к Procter&Gamble чи Unilever, то њхньою основною конкурентною перевагою при вход≥ на ринок Ї св≥товий досв≥д просуванн¤ бренд≥в, та й сам≥ концепц≥њ бренд≥в.  омпан≥¤ми накопичено величезний багаж знань щодо грамотного просуванн¤ товар≥в ≥ не зважаючи на те, що ц≥на на товари цих компан≥й вища н≥ж у локальних виробник≥в, про те своњм грамотним просуванн¤м “Ќ  ум≥ють створити в очах споживач≥в додаткову варт≥сть товар≥в, ≥ споживач≥ готов≥ платити б≥льше за правильно спозиц≥йован≥ високо¤к≥сн≥ товари.

по-друге ¤к≥сть товар≥в “Ќ  п≥дтверджуЇтьс¤ що не т≥льки маркетинговими д≥¤ми компан≥њ, але й сприйн¤тт¤ закордонного виробника ¤к такого, що турбуЇтьс¤ про ¤к≥сть товар≥в. ќтже споживач завжди впевнений в ¤кост≥ товару ¤кий в≥н купуЇ. ўо стосуЇтьс¤ ц≥нових конкурентних переваг “Ќ  то нав≥ть величезна економ≥¤ на масштабах виробництва не даЇ можливост≥ волод≥ти конкурентною перевагою в ц≥н≥, оск≥льки в ”крањн≥ м≥сцеве виробництво значно дешевше.

ƒл¤ п≥дтримки ≥м≥джу високо¤к≥сноњ продукц≥њ необх≥дно зд≥йснювати комун≥кац≥њ не т≥льки з споживачами (пр¤ма реклама тощо) але й п≥дкр≥плено фактами та соц≥ально в≥дпов≥дальну комун≥кац≥ю наприклад PR, ¤кий Ї достатньо дорогою комун≥кац≥Їю в план≥ охопленн¤. “аким чином пр¤ма комун≥кац≥¤ вважаЇтьс¤ б≥льш дешевою та ефективною та займаЇ в бюджет≥ марки 80%-90%. ¬ принцип≥ це стосуЇтьс¤ товар≥в повс¤кденного вжитку. Ќаприклад ƒоместос, ¤к безпечно дезинф≥куючий зас≥б, ¤кий можна використовувати в дит¤чих закладах, в дома де Ї маленьк≥ д≥ти, тому неможна об≥йтис¤ без комун≥кац≥й л≥кар≥в-пед≥атр≥в, через ≥нститути Ќƒ≤ ѕј√, ¤к≥ робл¤ть спец≥альн≥ тести та експерименти, що би довести ефективн≥сть та безпеку продукту. —каж≥мо молода мама з б≥льшою дов≥рою поставитьс¤ до сл≥в пед≥атра, н≥ж до пр¤моњ реклами, ¤к≥й споживач не завжди дов≥р¤Ї тим паче, ¤кщо справа стосуЇтьс¤ найважлив≥шого Ц здоровТ¤ дитини. “аким чином без такоњ комун≥кац≥њ складно просувати товар. PR Ї важливим напр¤мком, але в бюджет≥ в≥н займаЇ не б≥льше 10%-20%.

ўо стосуЇтьс¤ дезодорант≥в, то це масове ¤вище ≥ десь приблизно 20% продажу дезодоранту Rexona Ц звичайний с≥рий ≥мпорт, нелегальне ввезенн¤, ¤ке наповнюЇ ”крањну кожного л≥та. ≤ з цим дуже важко боротис¤. я думаю, що ¤кимось чином це питанн¤ скоро врегулюЇтьс¤, однак дл¤ цього потр≥бн≥ бажанн¤ та розум≥нн¤ зборку митних орган≥в та ≥нших державних установ.

1

Ќазва: –озвиток бренд≥в в ”крањн≥
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-22 (732 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
friends strips - cheap fioricet - buick volvo - rental 25 - accounts isle - hotel rooms - approval credit
Page generation 0.106 seconds
Хостинг от uCoz