Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

“ехн≥чн≥ науки > —истема впорскуванн¤ палива


—истема впорскуванн¤ палива

—тор≥нка: 1/2

” наш≥й крањн≥ експлуатуЇтьс¤ багато автомоб≥л≥в ≥ноземного виробництва ≥з системою впорскуванн¤ палива (≥нжектором).

«астосуванн¤ карбюратор≥в з електронним керуванн¤м сум≥шоутворенн¤м даЇ змогу: п≥дтримувати оптимальний склад паливо пов≥тр¤ноњ сум≥ш≥ й оптимальне наповненн¤ цил≥ндр≥в на р≥зних режимах роботи двигуна; зб≥льшити паливну економ≥чн≥сть ≥ зменшити вм≥ст шк≥дливих сполук у в≥дпрацьованих газах; п≥двищити над≥йн≥сть сис≠теми живленн¤, а також полегшити обслуговуванн¤ й д≥агностику.

ѕроте будь-¤кому карбюратору властивий елемент Ђстих≥йност≥ї в сум≥шоутворенн≥.  р≥м того, ц¤ система живленн¤ маЇ межу Ђпристосуванн¤ї до режим≥в роботи двигуна.

—истема впорскуванн¤ палива даЇ змогу оптим≥зувати процес су≠м≥шоутворенн¤, тобто впорскуванн¤ може зд≥йснюватис¤ б≥льш оп≠тимально за м≥сцем, часом ≥ потр≥бною к≥льк≥стю палива.

¬порскувальн≥ паливн≥ системи класиф≥кують за р≥зними ознака≠ми. «а м≥сцем п≥дведенн¤ палива розр≥зн¤ють: Х централь≠не одноточкове впорскуванн¤; Х розпод≥лене впорскуванн¤; Х безпосеред≠нЇ впорскуванн¤ в цил≥ндри. «а способом подаванн¤ палива впорскуванн¤ буваЇ: Х неперервним; Х переривчастим.  р≥м того, ц≥ системи розр≥зн¤ють за типом механ≥зм≥в, що дозують паливо: Х з плунжерними насосами; Х з розпод≥льниками; Х з форсун≠ками; Х з регул¤торами тиску. –егулюванн¤ к≥лькост≥ сум≥ш ≥ може бути: Х пневматичним; Х механ≥чним; Х електронним. –егу≠люванн¤ складу сум≥ш≥ може зд≥йснюватис¤ за: Х розр≥дженн¤м у впускн≥й систем≥; Х кутом повороту дросельноњ засл≥нки; Х витратою пов≥тр¤.

¬порскуванн¤ даЇ змогу точн≥ше розпод≥лити паливо в цил≥ндрах. ” раз≥ розпод≥леного впорскуванн¤ склад сум≥ш≥ в р≥зних цил≥ндрах в≥др≥зн¤Їтьс¤ т≥льки на 6...7 %, а в раз≥ живленн¤ в≥д карбюратора Ч на 11...17 %.

«авд¤ки в≥дсутност≥ додаткового опору потоков≥ пов≥тр¤ на впуску у вигл¤д≥ карбюратора з дифузором, а отже, б≥льш високому коеф≥ц≥Їнту наповненн¤ цил≥ндр≥в, можна д≥стати вищу л≥трову по≠тужн≥сть двигуна.

¬порскуванн¤ даЇ змогу використовувати б≥льше перекритт¤ кла≠пан≥в дл¤ кращого продуванн¤ камери згор¤нн¤ чистим пов≥тр¤м, а не сум≥шшю. ¬насл≥док кращого продуванн¤ й б≥льшоњ р≥вном≥рнос≠т≥ складу сум≥ш≥ в цил≥ндрах знижуЇтьс¤ температура ст≥нок цил≥нд≠р≥в, днищ поршн≥в ≥ випускних клапан≥в, що, своЇю чергою, даЇ змо≠гу зменшити потр≥бне октанове число палива на 2...« од., тобто п≥д≠вищити ступ≥нь стисканн¤ без загрози детонац≥њ.  р≥м того, знижуЇтьс¤ утворенн¤ оксид≥в азоту п≥д час згор¤нн¤ палива, пол≥п≠шуютьс¤ умови мащенн¤ дзеркала цил≥ндра.

ѕроте, ¤к ≥ в карбюраторному двигун≥, треба, щоб склад сум≥ш≥ в процес≥ впорскуванн¤ палива узгоджувавс¤ з режимом роботи двигу≠на (пуск, холостий х≥д, мал≥ й максимальн≥ навантаженн¤); в раз≥ р≥з≠кого в≥дкритт¤ дросельноњ засл≥нки маЇ забезпечуватис¤ збагаченн¤ сум≥ш≥.

—истема впорскуванн¤ палива ЂK-Jetronicї

—истема ЂK-Jetronicї ф≥рми BOSCH Ч це механ≥чна система пост≥йного впорскуванн¤ палива.

ѕаливо п≥д тиском надходить до форсунок, установлених перед впускними клапанами у впускному колектор≥. ‘орсунки неперервно розпилюють паливо, тиск ¤кого (витрата) залежить в≥д навантажен≠н¤ двигуна (розр≥дженн¤ у впускному колектор≥) та температури охо≠лодноњ р≥дини.

 ≥льк≥сть пов≥тр¤, що п≥дводитьс¤, пост≥йно вим≥рюЇтьс¤ витра≠том≥ром, а к≥льк≥сть упорскуваного палива строго пропорц≥йна (1:14,7) к≥лькост≥ пов≥тр¤, ¤ке надходить, ≥ регулюЇтьс¤ дозатором-розпод≥льником палива. ƒозатор-розпод≥льник, або регул¤тор скла≠ду й к≥лькост≥ робочоњ сум≥ш≥, складаЇтьс¤ з регул¤тора к≥лькост≥ па≠лива й витратом≥ра пов≥тр¤.  ≥льк≥сть палива регулюЇтьс¤ розпод≥ль≠ником, що керуЇтьс¤ витратом≥ром пов≥тр¤ та регул¤тором керуючо≠го тиску. —воЇю чергою, д≥¤ регул¤тора керуючого тиску визначаЇтьс¤ розр≥дженн¤м у впускному трубопровод≥, а також тем≠пературою р≥дини в систем≥ охолодженн¤ двигуна.

ѕринцип д≥њ, головна дозувальна система й система холостого ходу. ѕаливний насос 4 (рис. 2.62) забираЇ паливо з бака 1 [ подаЇ його п≥д тиском близько 0,5 ћѕа через нагромаджувач J?Ta ф≥льтр 2до кана≠лу ј дозатора-розпод≥льника 8. ” раз≥ звичайного карбюраторного живленн¤ керуванн¤ двигуном зд≥йснюЇтьс¤ натисканн¤м на педаль Ђгазуї, тобто повертанн¤м дросельноњ засл≥нки, ¤ка регулюЇ к≥ль≠к≥сть робочоњ сум≥ш≥, що подаЇтьс¤ в цил≥ндри, а в систем≥ впорску≠ванн¤ дросельна засл≥нка /регулюЇ т≥льки подачу чистого пов≥тр¤. ƒл¤ забезпеченн¤ потр≥бного сп≥вв≥дношенн¤ м≥ж к≥льк≥стю по≠в≥тр¤, що надходить, та к≥льк≥стю впорскуваного палива використо≠вуютьс¤ витратом≥р пов≥тр¤ з нап≥рним диском 10 ≥ дозатор-розпо-д≥льник палива 8.

Ќасправд≥ витратом≥р не вим≥рюЇ, буквально, витрату пов≥тр¤, а просто його нап≥рний тиск перем≥щуЇтьс¤ Ђпропорц≥йної витрат≥ пов≥тр¤. Ќазва Ђвитратом≥рї по¤снюЇтьс¤ тим, що в цьому пристроњ використано принцип д≥њ ф≥зичного приладу, ¤кий називаЇтьс¤ трубкою ¬ентур≥ й застосовуЇтьс¤ дл¤ вим≥рюванн¤ витрати газ≥в.

¬итратом≥р пов≥тр¤ системи впорскуванн¤ палива становить прециз≥йний механ≥зм. …ого нап≥рний диск дуже легкий (товщина Ч приблизно 1 мм, д≥аметр Ч 100 мм), кр≥питьс¤ до важел¤, з ≥ншого боку ¤кого встановлено балансир, що зр≥вноважуЇ всю систему. ќск≥льки в≥сь обертанн¤ важел¤ лежить в опорах з м≥н≥≠мальним терт¤м (п≥дшипники коченн¤), диск дуже Ђчутливої реагуЇ на зм≥ну витрати пов≥тр¤.

Ќа ос≥ обертанн¤ важел¤ нап≥рного диска 10 закр≥плено другий важ≥ль з роликом. ќстанн≥й упираЇтьс¤ безпосередньо в нижн≥й к≥нець плунжера дозатора-розпод≥льника. ¬икористанн¤ другого ва≠жел¤ з регулювальним гвинтом даЇ змогу зм≥нювати в≥дносне поло≠женн¤ важел≥в, а отже, й розташуванн¤ нап≥рного диска та упорного ролика (плунжера розпод≥льника), тим самим регулюючи склад ро≠бочоњ сум≥ш≥. ѕоложенн¤ гвинта регулюЇтьс¤ на завод≥-виготовлю-вач≥. Ќа де¤ких автомоб≥л¤х, наприклад BMW-5201, BMW-525i, BMW-528i, BMW-535i, цим гвинтом можна в раз≥ потреби в≥дрегу≠лювати вм≥ст —ќ у в≥дпрацьованих газах (сум≥ш зб≥днюЇтьс¤ загвин≠чуванн¤м гвинта).

ћехан≥чна система витратом≥р пов≥тр¤Чдозатор-розпод≥льник забезпечуЇ т≥льки в≥дпов≥дн≥сть перем≥щень нап≥рного диска та плун≠жера розпод≥льника. ѕроте, ¤кщо трубка ¬ентур≥ забезпечуЇ л≥н≥йну залежн≥сть перем≥щенн¤ нап≥рного диска в≥д витрати пов≥тр¤, то найпрост≥ший за формою плунжера розпод≥льник такоњ залежност≥ м≥ж перем≥щенн¤м плунжера та витратою бензину вже не даЇ. “ому застосовано систему диференц≥альних клапан≥в.

≤з дозатора-розпод≥льника паливо каналами ≈ подаЇтьс¤ до форсунок упорскуванн¤ 6. ѕерем≥щенн¤ нап≥рного диск; спричинюЇ перем≥щенн¤ плунжера розпод≥льника. ¬заЇмозв'¤зок перем≥щень диференц≥альн≥ канали забезпечують певне сп≥вв≥дношенн¤ пов≥тр¤ та бензину в робоч≥й сум≥ш≥. ƒл¤ забезпеченн¤ в≥дпов≥дност≥ склад; робочоњ сум≥ш≥ режиму роботи двигуна в систем≥ впорскуванн¤ з бо ку верхньоњ частини плунжера в розпод≥льник кана≠лом — п≥дводитьс¤ керуючий тиск, ¤кий визначаЇтьс¤ регул¤тором : ≥ залежить в≥д режиму роботи двигуна. ¬ раз≥ зб≥льшенн¤ тиску оп≥р перем≥щенню плунжера зростаЇ Ч сум≥ш зб≥днюЇтьс¤, а в раз≥ змен≠шенн¤, навпаки, оп≥р перем≥щенню плунжера спадаЇ Ч сум≥ш збага≠чуЇтьс¤.

ќдин ≥з режим≥в роботи автомоб≥льного двигуна Ч р≥зке в≥дкрит≠т¤ дросельноњ засл≥нки. ¬ раз≥ карбюраторноњ системи живленн¤ по≠тр≥бне збагаченн¤ сум≥ш≥ зд≥йснюЇтьс¤ прискорювальним насосом (без насоса, оск≥льки пов≥тр¤ б≥льш рухливе, в≥дбувалос¤ б зб≥дненн¤ њњ). «а системи впорскуванн¤ збагаченн¤ забезпечуЇтьс¤ майже мит≠тЇвою реакц≥Їю нап≥рного диска.

–обота бензинового електричного насоса 4 не залежить в≥д частоти обертанн¤ кол≥нчастого вала двигуна. Ќасос умикаЇтьс¤, ¤кщо вв≥мкнено запалюванн¤ й обертаЇтьс¤ кол≥нчас≠тий вал. ќск≥льки насос маЇ двократний запас за тиском ≥ дес¤ти≠кратний Ч за подачею, в систем≥ впорскуванн¤ потр≥бен регул¤тор тиску живленн¤. ÷ей регул¤тор 9 вбудовано в доза-тор-розпод≥льник ≥ сполучено з каналом ј (п≥дведенн¤ палива); ка≠налом ¬ зливаЇтьс¤ зайве паливо в бак, а канал D сполучено з регул¤тором керуючого тиску 5.

’олостий х≥д карбюраторних двигун≥в регулюЇтьс¤ двома гвинтами: к≥лькост≥ та ¤кост≥ сум≥ш≥. —истема живленн¤ з упоскуванн¤м палива також маЇ два гвинти: гвинт ¤кост≥ (складу) робочоњ сум≥ш≥, ¤ким регулюЇтьс¤ вм≥ст —ќ у в≥дпрацьованих газах, ≥ гвинт к≥лькост≥ сум≥ш≥ 11, за допомогою ¤кого встановлюЇтьс¤ частота обертанн¤ ко≠л≥нчастого вала двигуна на холостому ходу.

—истема пуску. ѕ≥сл¤ пуску двигуна електронасос 4 практично миттЇво створюЇ тиск у систем≥. якщо двигун прогр≥тий (до температури не менше н≥ж 35 ∞—), то термореле 6вимикаЇ пуско≠ву форсунку 11 з електромагн≥тним керуванн¤м. ” момент пуску холодного двигуна та прот¤гом певного часу пускова форсунка впорскуЇ у впускний колектор додаткову к≥льк≥сть палива.

“ривал≥сть роботи пусковоњ форсунки визначаЇ термореле залежить в≥д температури охолодноњ р≥дини.  лапан 8 забезпечуЇ п≥дведенн¤ до двигуна додатковоњ к≥лькост≥ пов≥тр¤ дл¤ п≥двищенн¤ частоти

обертанн¤ кол≥нчастого вала холодного двигуна на холостому ход≥. ƒодаткове збагаченн¤ паливопов≥тр¤ноњ сум≥ш≥ п≥д час пуску й про≠гр≥ванн¤ холодного двигуна дос¤гаЇтьс¤ за рахунок в≥льн≥шого п≥дн≥≠манн¤ плунжера дозатора-розпод≥льника завд¤ки тому, що регул¤тор керуючого тиску 5 знижуЇ над плунжером протид≥ючий тиск повер≠ненн¤.

ќтже, ¤кщо двигун уже прогр≥то, то живленн¤ зд≥йснюЇтьс¤ т≥ль≠ки через головну дозувальну систему та систему холостого ходу. ѕри цьому термореле, пускова електро≠магн≥тна форсунка 1 клапан додаткового пов≥тр¤ 8 не працюють. ѕ≥д час пуску й прогр≥ванн¤ холодного двигуна вс≥ зазначен≥ елемен≠ти системи впорскуванн¤ починають працювати, забезпечуючи на≠д≥йний пуск ≥ стаб≥льну роботу двигуна на холостому ходу.

12

Ќазва: —истема впорскуванн¤ палива
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-24 (917 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
cheap cruises - used car values - jobs in education - baby discount - compute loan payment - tizanidine titration - airlines airline
Page generation 0.277 seconds
Хостинг от uCoz