“ехн≥чн≥ науки > —истема запалюванн¤ автомоб≥л¤
¬ипередженн¤ запалюванн¤ автоматично зм≥нюЇтьс¤ залежно в≥д частоти обертанн¤ кол≥нчастого вала за допомогою в≥дцентро≠вого регул¤тора, що складаЇтьс¤ з двох т¤гарц≥в, ¤к≥ над≥ваютьс¤ на ос≥, закр≥плен≥ на пластин≥ приводного вала, ≥ ст¤гуютьс¤ двома пружинами. Ќа т¤гарц¤х Ї штифти, ¤к≥ вхо≠д¤ть у прор≥зи планки кулачка переривника. –ис. 1 –озпод≥льник запалюванн¤ автомоб≥л≥в ¬ј«: 1 Ч приводний валик; 2 Ч оливов≥дбивна муфта; 3 Ч ф≥льц дл¤ мащенн¤ кулачка; 4 Ч вакуумний регул¤тор випередженн¤ запалюванн¤; 5 Ч д≥афрагма; 6 Ч т¤га ва≠куумного регул¤тора; 7 Ч опорна пластина в≥дцентрового регул¤тора; 8 Ч ротор розпод≥льника; 9 Ч б≥чний електрод ≥ затискач; 10 Ч кришка розпод≥льника; Ћ Ч центральний затискач; 12 Ч, струмоподавальний вуглик; 13 Ч резистор; 14 Ч розносна пластина ротора; /5 Ч т¤гарець в≥дцентрового регул¤тора; 16 Ч кула≠чок; 17 Ч рухома пластина нерухомого контакту; 18 Ч рухомий диск переривника; W Ч стопорний гвинт; 20 Ч паз рухомоњ пластини; 21 Ч конденсатор; 22 Ч корпус
Ќазва: —истема запалюванн¤ автомоб≥л¤ ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-24 (916 прочитано) |