Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

‘≥зкультура > ≤гри та вправи на розвиток моторики верхн≥х ≥ нижн≥х к≥нц≥вок


≤гри та вправи на розвиток моторики верхн≥х ≥ нижн≥х к≥нц≥вок

ѕЋјЌ

¬ступ.

≤гри на розвиток моторики верхн≥х к≥нц≥вок.

ѕальчикова г≥мнастика.

–озвиток моторики нижн≥х к≥нц≥вок.

–озвиток мовленн¤ д≥тей засобами ≥грових рух≥в пальц≥в.


ћета. ќзнайомити виховател≥в з ≥грами ≥ вправами, ¤к≥ пол≥пшують памТ¤ть, розумов≥ зд≥бност≥ дитини, усувають њњ емоц≥йну напругу, пол≥пшують д≥¤льн≥сть серцево-судинноњ ≥ травноњ систем розвивають координац≥ю рух≥в, силу ≥ спритн≥сть рук, п≥дтримують життЇвий тонус, зн≥мають розумову втому.


ѕро вплив мануальних (ручних д≥й на розвиток мозку було в≥домо ще й ≤≤ стол≥тт≥ до нашоњ ери в  итањ. ≤гри за участю рук ≥ пальц≥в спри¤ють гармон≥йному розвитку т≥ла ≥ розуму, п≥дтримують у належному стан≥ мозков≥ системи. —х≥дн≥ медики встановили, що масаж великого пальц¤ п≥двищуЇ функц≥ональну активн≥сть головного мозку, масаж вказ≥вного пальц¤ позитивно впливаЇ на стан шлунку, середнього Ц на кишечник, без≥менного Ц на печ≥нку ≥ нирки, м≥зинц¤ Ц на серце.

”  итањ поширен≥ вправи долонь з камТ¤ними ≥ металевими кульками. –егул¤рн≥ вправи з кульками пол≥пшують памТ¤ть, розумов≥ зд≥бност≥ дитини, усувають њњ емоц≥йну напругу, пол≥пшують д≥¤льн≥сть серцево-судинноњ ≥ травноњ систем, розвивають координац≥ю рух≥в, силу ≥ спритн≥сть рук, п≥дтримують життЇвий тонус. ѕрост≥ руху рук допомагають прибрати напругу не лише ≥з самих рук, але й з губ, зн≥мають розмову втому. ¬они здатн≥ пол≥пшити вимову багатьох звук≥в, а значить Ц розвивати мову, дитини. ¬раховуючи оздоровчий вплив на орган≥зм кожного з пальц≥в, допомагайте д≥т¤м координовано ≥ спритно ними ман≥пулювати. «вертайте увагу на опануванн¤ дитиною простими, але в той же час життЇво важливими вм≥нн¤ми Ц тримати чашку, ложку, ол≥вц≥, вмиватис¤. Ќаприклад, ¤кщо чотирир≥чний малюк не вм≥Ї доносити в пригорщ≥ воду до лиц¤ Ц це означаЇ, що у нього в≥дстаЇ у розвитку др≥бна мускулатура. Ќеобх≥дна дитин≥ пальчикова г≥мнастика.

≤гри на розвиток моторики верхн≥х к≥нц≥вок.

У¬р¤туй зайчик≥вФ Ц намальовано 5 зайчик≥в. ≤де вовк. ѕотр≥бно пальчиками закрити зайчик≥в.

«≥брати розсипан≥ л≥чильн≥ палички, с≥рники, корал≥.

ѕереклади палички з одн≥Їњ коробки в ≥ншу.

УЅуд≥вельникиФ Ц гра з с≥рниками.

ѕеренести:

користуючись двома пальц¤ми обох рук;

користуючись великими пальц¤ми л≥воњ руки;

т≥льки двома пальц¤ми - великими ≥ м≥зинцем;

т≥льки вказ≥вним ≥ середн≥м пальц¤ми;

двома м≥зинц¤ми обох рук викласти у 4 с≥рник≥в парканчик.

ѕопрасуЇмо пеленки (з≥жмаканий пап≥р).

–озвиток моторики нижн≥х к≥нц≥вок.

У«айчикиФ Ц стрибки на обох ногах на одному м≥сц≥ (тримаючись за руку, за ст≥л).

—трибки на прав≥й на л≥в≥й ноз≥ почергового на одному м≥сц≥ Ц тримаючись за руку, ст≥л.

—трибки на л≥в≥й, на прав≥й ноз≥ по пр¤м≥й в≥д стола до дверей ≥ навпаки (самост≥йно або тримаючись за руки).

У∆абкиФ Ц стрибки в коло.

УзайчикФ Ц ≥м≥тац≥¤ рух≥в.

«айчик б≥ленький сидить

¬ушками ворушить.

…ому холодно сид≥ти

“реба лапки погр≥ти.

…ому холодно сто¤ти

“реба зайцю пострибати.

¬овчик зайчика зл¤кав

«айчик стриб... ≥ поскакав.

√ра-пантом≥ма У¬ л≥с по ¤годиФ.

¬з¤ла кошик на л≥ву руку ≥ п≥шла в л≥с. «бираЇ ¤годи. «агрим≥в гр≥м (постукуванн¤ руками по стол≥).

—палахнула блискавка (сплеск над головою, зажмуритись). ѕ≥шов дощ (барабанити пальц¤ми по стол≥).

—початку пов≥льно, пот≥м сильн≥ше, швидше ≥ знову пов≥льно. ѕерестав падати дощ, вигл¤нуло сонечко (розвести руки в сторони, посм≥хнутись).

’одити по вузьк≥й дошц≥ поставлен≥й на п≥длоз≥.

—трибки через низько нат¤гнуту стр≥чку.

ѕ≥дскоки (розвиток координац≥њ рух≥в та ритм≥чного мовленн¤).

ƒв≥ групи д≥тей: одна виконуЇ рухи, а друга Ц промовл¤Ї плескаючи в долон≥: УЌоги разом, руки в боки, починаЇмо п≥дскоки. –аз, два. “ри, чотири, пТ¤ть, любо в пол≥ нам стрибатьФ.

ƒощик у л≥с≥ У рапл¤ раз, крапл¤ два, дощик землю полива. ’ай гарненько виростаЇ, п≥сл¤ дощику трава.  рап-крап, крап-крап-крап, дощику, ти припускай.  рап-крап, крап-крап-крап парасольки розкривай. (ритм≥чно виставл¤ючи то праву. “о л≥ву ногу ≥ промовл¤ючи: ƒощ ≥де, ну то й що, гумов≥ в нас чоб≥тки Ц он ¤к≥ ≥ блискуч≥ ≥ прудк≥. (ѕерестрибують через УкалюжуФ накреслене коло.

У” калюжу не впаду Ц ¤ њњ перестрибнуФ.

У он¤чкиФ Ц ќн кон¤чка прискакала Ц

ѕовезе вс≥х у садок.

Ќас д≥тей отут чимало

 ≥нь копитом цок та цок.

«ан¤тт¤ з розвитку мовленн¤ д≥тей засобами ≥грових рух≥в пальц≥в.

ќбладнанн¤: јтрибути до казок У–укавичкаФ, У олобокФ, У оза-ƒерезаФ, Ућаша та ведм≥дьФ.

-ƒо нас в гост≥ прийшли героњ казок Ц Ќазв≥ть. “ут у нас ц≥ле казкове м≥стечко. ј ¤к тут гарно. ясно св≥тить сонечко, прилет≥ли птахи, с≥ли в своњ гн≥здечка, весело сп≥вають, все оживаЇ. ¬≥терець гойдаЇ дерева, зТ¤вились перш≥ весн¤н≥ кв≥точки, все т¤гнетьс¤ до сонечка.

ј подив≥тьс¤ ск≥льки зв≥р¤т вийшли зустр≥чати сонечко. ¬и вп≥знали њх?

ќсь послухайте загадку, про кого вона?

-ƒовг≥ вуха куций хв≥ст

Ќевеличкий в≥н на зр≥ст

Ќа город≥ побував

Ќам капусту пожував (зайчик).

ƒ≥ти показують вуха, хв≥ст ≥ ¤к стрибаЇ.

 ого зл¤кавс¤ зайчик? (лисицю).

ƒ≥ти показують ≥ т.д.


Ћ≤“≈–ј“”–ј

Уƒошк≥льне вихованн¤Ф є 3-2000 р. с. 16-17. Уѕрислухайтесь до порад логопедаФ.

УЅ≥бл≥отека виховател¤ дит¤чого садкаФ є 11-12 Ц 1999 р.

УЅ≥бл≥отека виховател¤ дит¤чого садкаФ є 9 Ц 1998 р.

Уƒефектолог≥¤Ф є 3 Ц 1998 р.

ѕрограма Ућал¤ткоФ с. 122-123, 127.

ћетодичн≥ рекомендац≥њ та матер≥али до програми УƒитинаФ.

ƒошк≥льне вихованн¤ є 1 Ц2001 р. с. 12.

»спользование игр и игровых приемов в работе с детьми дошкольного возраста, страдающими общим недоразвитием речиї- методические указани¤. Ћ.ј. Ћогвинова, “.ј. √уничева, —.ј. ‘едорова Ц —лав¤нськ Ц 1990 г.

Уƒошк≥льне вихованн¤Ф є 2- 2001 р У—лухн¤н≥ пальчикиФ с. 21.

–озкажи онуку є 6 Ц 199 р. с. 52.

є 4- 2000 р. с. 12.

є 5 Ц 2000 р. с. 20.

ѕал≥тра педагога є 3 Ц 2000 р.

У–озвивальн≥ ≥гри та вправиФ

ј.ј.  атаЇва, ≈.ј. —требелева Уƒошкольна¤ олигофренопедагогикаФ 1998 г.

1

Ќазва: ≤гри та вправи на розвиток моторики верхн≥х ≥ нижн≥х к≥нц≥вок
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-25 (882 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
unsecured loans - guaranteed rates - debt equity - is debt - adipex 37.5 - adipex hydrochloride - чудеса
Page generation 0.115 seconds
Хостинг от uCoz