Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

‘≥нанси > –ух грошових кошт≥в внасл≥док ф≥нансовоњ д≥¤льност≥ п≥дприЇмства


1) анал≥з ф≥нансових результат≥в та рентабельност≥;

2) анал≥з ф≥нансового стану п≥дприЇмства. јнал≥з ф≥нансових результат≥в п≥дприЇмства зд≥йснюЇтьс¤ за та≠кими основними напр¤мками:

Чанал≥з та оц≥нка р≥вн¤ ≥ динам≥ки показник≥в прибутковост≥, факторний анал≥з прибутку в≥д реал≥зац≥њ продукц≥њ, роб≥т, послуг;

Ч анал≥з ф≥нансових результат≥в в≥д ≥ншоњ реал≥зац≥њ, позареал≥≠зац≥йноњ та ф≥нансовоњ ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥;

Ч анал≥з та оц≥нка використанн¤ чистого прибутку;

Чанал≥з взаЇмозв'¤зку витрат, обс¤г≥в виробництва продукц≥њ та прибутку;

Ч анал≥з взаЇмозв'¤зку прибутку, руху оборотного кап≥талу та грошових поток≥в;

Ч анал≥з та оц≥нка впливу ≥нфл¤ц≥њ на ф≥нансов≥ результати;

Ч факторний анал≥з показник≥в рентабельност≥. јнал≥з ф≥нансового стану п≥дприЇмства проводитьс¤ за такими напр¤мками:

Ч анал≥з та оц≥нка складу та динам≥ки майна;

Чанал≥з ф≥нансовоњ ст≥йкост≥ п≥дприЇмства;

Ч анал≥з л≥кв≥дност≥ балансу;

Ч комплексний анал≥з ≥ рейтингова оц≥нка п≥дприЇмства. ѕоточна та оперативна ф≥нансова робота на п≥дприЇмств≥ спр¤≠мовуЇтьс¤ на практичне вт≥ленн¤ ф≥нансового забезпеченн¤ п≥дпри≠Їмницькоњ д≥¤льност≥, пост≥йне п≥дтримуванн¤ платоспроможност≥ на належному р≥вн≥.

јнал≥з - це д≥¤льн≥сть, перш за все зор≥Їнтована на перспективу. ¬ цьому зац≥кавлений ¤к споживач, так ≥ виробник.

јнал≥тична робота направлена на вивченн¤, обл≥к попиту та вимог ринку дл¤ б≥льш обгрунтованого ор≥Їнтуванн¤ виробництва, на випуск конкурентно-здатних продукт≥в в ран≥ш встановлених обс¤гах, що в≥дпов≥дають певн≥й техн≥ко-економ≥чн≥й характеристиц≥, реал≥зац≥њ, ¤ка може забезпечити п≥дприЇмству одержанн¤ найб≥льш високого прибутку.

‘≥лософ≥¤ анал≥зу проста - виробник повинен випускати таку продукц≥ю, ¤к≥й забезпечений збут та одержанн¤ запланованого р≥вн¤ рентабельност≥ ти суми прибутку. «в≥дси виробник ц≥леспр¤мовано ставить завданн¤ в област≥ науково-техн≥чних розробок, висуваЇ вимоги до них, зор≥Їнтовано розраховуючи витрати виробництва, р≥вень ц≥ни та прибуток. ¬иробник визначаЇ найб≥льш ефективну технолог≥ю виробництва, включаючи м≥жв≥домч≥ та внутр≥виробнич≥ кооперуванн¤.

јнал≥з передбачаЇ широкий пошук, творчий п≥дх≥д до розв'¤зку конкретних завдань виробничоњ д≥¤льност≥. ¬ функц≥њ кер≥вник≥в виробництва входить - створювати необх≥дн≥ орган≥зац≥йн≥, техн≥чн≥, економ≥чн≥ умови дл¤ творчост≥ вс≥х ≥дей ≥ головне - забезпечувати застосуванн¤ у виробництв≥ нововведень на п≥дстав≥ зац≥кавленност≥ прац≥вник≥в.

 ≥нцевим моментом анал≥тичноњ д≥¤льност≥ Ї розробка анал≥тичних програм, що виступають вих≥дним моментом, передумовою плануванн¤ виробництва, так ¤к вони мають можлив≥сть визначити оптимальну структуру (номенклатуру, асортимент та ефективн≥сть виробництва). Ќа основ≥ анал≥тичноњ д≥¤льност≥ заключаютьс¤ комерц≥йн≥ угод≥, провод¤тьс¤ комерц≥йн≥ операц≥њ.

¬ажливим принципом анал≥зу Ї комплексний п≥дх≥д дл¤ пов'¤занн¤ мети з ресурсами та можливост¤ми п≥дприЇмства, вироб≥тка шл¤х≥в дос¤гненн¤ мети, що Ї реальною т≥льки в результат≥ розробки програм анал≥зу по виробах ≥ по кожному господарському п≥дрозд≥л≥ п≥дприЇмства. ћетоди розробки таких програм вимагають ор≥Їнтуванн¤ на максимальне використанн¤ потенц≥йних можливостей п≥дприЇмства та резерв≥в виробництва.

’арактерним дл¤ анал≥зу принципом Ї також дос¤гненн¤ оптимального поЇднанн¤ в управл≥нн≥ ф≥рмою централ≥зованих та децентрал≥зованих починань, пост≥йний пошук нових форм та ≥нструмент≥в дл¤ п≥двищенн¤ ефективност≥ виробництва, творчоњ ≥н≥ц≥ативи роб≥тник≥в, направленоњ на створенн¤ необх≥дних умов дл¤ широкого впровадженн¤ нововведень, п≥двищенн¤ ¤кост≥ продукц≥њ, скороченн¤ витрат виробництва.

Ќа реал≥зац≥ю принцип≥в анал≥зу ор≥Їнтован≥ його функц≥њ, а саме:

Х б≥льш повний обл≥к вимог ринкового попиту ≥ запит≥в споживач≥в, ≥х вимог до ¤кост≥, техн≥ко-економ≥чних параметр≥в, новизни, дизайну та ≥нше на основ≥ комплексного досл≥дженн¤ ринк≥в, розробки техн≥чноњ пол≥тики ≥ проведенн¤ науково-досл≥дних роб≥т;

Х визначенн¤ оптимального асортименту випускаючоњ продукц≥њ та структури виробництва на основ≥ економ≥чного розрахунку - витрат виробництва (соб≥вартост≥) продукц≥њ, ефективност≥ кап≥тальних вкла-день, можливост≥ забезпеченн¤ виробництва матер≥алами, ф≥нансовими та трудовими ресурсами, р≥вн¤ прибутку;

Х прийн¤тт¤ обгрунтованих р≥шень, ефективн≥сть ¤ких визнана за к≥нцевим результатом д≥¤льност≥ п≥дприЇмства;

Х розробка збутовоњ пол≥тики на основ≥ визначенн¤ максимально виг≥дних канал≥в збуту, системи руху товар≥в, орган≥зац≥њ техн≥чного обслуговуванн¤, системи стимулюванн¤ збуту та формуванн¤ потреб споживач≥в.

¬иключне значенн¤ в сучасних умовах мають зд≥йсненн¤ строгого контролю за ¤к≥стю продукц≥њ, що випускаЇтьс¤; за орган≥зац≥ю збуту, наданн¤м техн≥чних та ≥нших послуг; проведенн¤м рекламних компан≥й.

√оловний критер≥й оц≥нки д≥¤льност≥ п≥дприЇмства -дос¤гненн¤ поставленоњ мети, одержанн¤ максимального та стаб≥льного прибутку, м≥цного закр≥пленн¤ на ринку або проникненн¤ на нов≥ ринки.

’арактер, форми та методи анал≥тичноњ д≥¤льност≥ мають суттЇв≥ в≥дм≥нност≥ в залежност≥ в≥д виду продукту, на ¤кий направлена ц¤ д≥¤льн≥сть.

¬ажлива особлив≥сть анал≥зу, ¤к системи внутр≥виробничого управл≥нн¤, пол¤гаЇ в тому, що вона заснована на прийн¤тт≥ р≥шень на баз≥ багатовар≥антних економ≥чних розрахунк≥в ≥ ор≥Їнтована на створенн¤ орган≥зац≥йних, економ≥чних та юридичних умов дл¤ ефективного функц≥юванн¤ та розвитку ф≥рми в ц≥лому.

Ќев≥д'Їмна риса сучасного економ≥чного анал≥зу використанн¤ математичного апарату з використанн¤м дл¤ обчислень ѕ™ќћ, за допомогою чого стало можливим широке використанн¤ економ≥ко-математичних моделей та метод≥в.

“аким чином, анал≥з ¤к систему внутр≥виробничого управл≥нн¤ охоплюЇ ц≥леспр¤мований п≥дх≥д до вир≥шенн¤ головного завданн¤ - створенн¤ та виробництво ¤к≥сноњ та конкурентоздатноњ продукц≥њ з м≥н≥мальними витратами з метою одержанн¤ заздалег≥дь визначеного прибутку. ¬раховуЇтьс¤, що споживач диктуЇ своњ умови на ринку, а виробник до них пристосовуЇтьс¤. —поживач активно впливаЇ на визначенн¤ мети виробництва в умовах зм≥нних вимог до товару.

≈коном≥чний анал≥з - це комплекс досл≥джень д≥¤льност≥ п≥дприЇмства, при ¤кому використовуютьс¤ в≥дпов≥дн≥ джерела ≥нформац≥њ, обгрунтуванн¤ в≥рност≥ розроблених план≥в, вивченн¤ окремих елемент≥в економ≥чноњ роботи, вим≥р впливу фактор≥в причин ≥ резерв≥в, оц≥нка роботи ≥ пор≥вн¤нн¤ њњ результат≥в з витратами, узагальненн¤ результат≥в анал≥зу з розробкою необх≥дних заход≥в дл¤ покращенн¤ роботи п≥дприЇмства.

≈коном≥чний анал≥з зд≥йснюЇ пост≥йний контроль за виконанн¤м планових завдань контракт≥в по основним ¤к≥сним ≥ к≥льк≥сним показникам дл¤ втручанн¤ в господарський процес при ви¤вленн≥ недол≥к≥в з метою забезпеченн¤ ефективноњ роботи п≥дприЇмства.

«м≥ст економ≥чного анал≥зу т≥сно пов'¤заний з розвитком ≥ вдосконаленн¤м системи управл≥нн¤. ƒл¤ того, щоб економ≥чний анал≥з виконував своњ функц≥њ в≥н повинен в≥дпов≥дати певним вимогам. ќц≥нювати роботу п≥дприЇмства в≥дпов≥дно з перспективами розвитку, забезпечити об'Їктивну оц≥нку д≥¤льност≥ п≥дприЇмства, мати систематичний характер з попередньою розробкою плану анал≥за ≥ бути оперативним, тобто подавати результати анал≥зу органам управл≥нн¤ в необх≥дн≥ терм≥ни, що дозволить усунути недол≥ки роботи п≥дприЇмства. –озвиток ≥ поглибленн¤ економ≥чного анал≥зу Ї необх≥дною умовою стаб≥льно≥ д≥¤льност≥ п≥дприЇмства ≥ дозволить передбачити господарську ≥ комерц≥йну ситуац≥ю дл¤ дос¤гненн¤ к≥нцевоњ мети п≥дприЇмства, ¤к правило, отриманн¤ максимального прибутку.

ѕредметом економ≥чного анал≥зу Ї д≥¤льн≥сть конкретних п≥дприЇмств, њх п≥дрозд≥л≥в, об'Їднань, галузей, ¤ка направлена на виконанн¤ планових завдань, що в≥дображаютьс¤ системою зв≥тност≥, норматив≥в, норм.

ѕ≥д методом економ≥чного анал≥зу розум≥ють спос≥б п≥дходу до вивченн¤ господарських процес≥в в становленн≥ ≥ розвитку. ’арактерною особлив≥стю методу економ≥чного анал≥зу Ї:

Х використанн¤ системи показник≥в, ¤к≥ всеб≥чно характеризують господарську д≥¤льн≥сть,

Х вивченн¤ причин зм≥н цих показник≥в,

Х вивченн¤ ≥ вим≥р взаЇмозв'¤зк≥в м≥ж цими показниками з метою п≥двищенн¤ соц≥ально-економ≥чно≥ ефективност≥ соц≥ально-господарських об'Їкт≥в.

ћетод економ≥чного анал≥зу базуЇтьс¤ на загально-наукових, формально-лог≥чних ≥ д≥алектико-лог≥чних законах ≥ категор≥¤х.

¬иконанн¤ плану з виробництва продукц≥њ, постачанн¤ продукц≥њ споживачем у в≥дпов≥дност≥ з укладенн¤ми договорами (контрактами) Ї необх≥дною умовою нормального функц≥онуванн¤ кожного п≥дприЇмства. “ак≥ показники, ¤к продуктивн≥сть прац≥, соб≥варт≥сть, прибуток, багато в чому залежать в≥д виконанн¤ плану виробництва ≥ реал≥зац≥њ продукц≥њ. √оловним завданн¤м виробництва ≥ реал≥зац≥њ продукц≥њ Ї Х перев≥рка напруженост≥ та наукового обгрунтуванн¤ планових завдань;

Ќазва: –ух грошових кошт≥в внасл≥док ф≥нансовоњ д≥¤льност≥ п≥дприЇмства
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-25 (4845 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
discount discount - hosting cheap - jackpot vegas victory - airlines frontier - lowest canada - student road - car car
Page generation 0.094 seconds
Хостинг от uCoz