Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

‘≥нанси > —утн≥сть ф≥нанс≥в


“аким чином, приймаючи активну участь в розпод≥л≥ ≥ перерозпод≥л≥ нац≥онального доходу, ф≥нанси спри¤ють трансформац≥њ пропорц≥й, що виникли при первинному розпод≥л≥ нац≥онального доходу, в пропорц≥њ його к≥нцевого використанн¤.

ѕерерозпод≥л нац≥онального доходу в ”крањн≥ в≥дбуваЇтьс¤ в ≥нтересах структурноњ перебудови народного господарства, розвитку пр≥оритетних галузей економ≥ки, на користь найменш забезпечених верств населенн¤ (пенс≥онер≥в, ≥нвал≥д≥в, одиноких матер≥в ≥ багатод≥тних с≥мей).

 онтрольна функц≥¤ ф≥нанс≥в

ѕор¤д з розпод≥льною ф≥нанси виконують

контрольну функц≥ю, сутн≥сть ¤коњ про¤вл¤Їтьс¤ в контрол≥ за розпод≥лом ¬¬ѕ по в≥дпов≥дним грошовим фондам ≥ ≥х ц≥льовим використанн¤м.

ќснову контрольноњ функц≥њ ф≥нанс≥в складаЇ рух ф≥нансових ресурс≥в, ¤кий в≥дбуваЇтьс¤ у фондов≥й ≥ нефондов≥й формах. „ерез к≥льк≥сний вираз ф≥нансових ресурс≥в ф≥нанси здатн≥ к≥льк≥сно в≥дображати варт≥сн≥ пропорц≥њ, що формуютьс¤ в сусп≥льств≥ ≥ контролювати њх. —аме завд¤ки контрольн≥й функц≥њ ф≥нанс≥в сусп≥льство контролюЇ повноту ≥ своЇчасн≥сть забезпеченн¤ ф≥нансовими ресурсами р≥зних суб'Їкт≥в господарюванн¤, включаючи державу, економне ≥ ефективне використанн¤ кошт≥в.

 онтрольна функц≥¤ д≥Ї не ≥зольовано, а в т≥сн≥й Їдност≥ з розпод≥льною.

ƒе¤к≥ економ≥сти стверджують, що ф≥нансам притаманн≥ й ≥нш≥ функц≥њ: оперативна, регулююча, стимулююча, перерозпод≥льна, в≥дтворювальна, формуванн¤ грошових фонд≥в, використанн¤ грошових фонд≥в, стаб≥л≥зац≥йна функц≥¤.

¬ л≥тератур≥ можна знайти твердженн¤, що ф≥нанси виконують ≥ виробничу функц≥ю. Ќе применшуючи значимост≥ таких п≥дход≥в можна зауважити, що ф≥нанси держави в≥д≥грають важливу роль у розширеному в≥дтворенн≥ саме завд¤ки розпод≥льн≥й функц≥њ.

‘≥нанси, породжен≥ розпод≥льним процесом, тобто економ≥чними в≥дносинами, пов'¤зан≥ з розпод≥лом ≥ перерозпод≥лом вартост≥ сусп≥льного продукту, використовуютьс¤ на вс≥х стад≥¤х його руху: виробництва, розпод≥лу, обм≥ну ≥ споживанн¤.

‘≥нанси, ¤к н≥¤ка ≥нша економ≥чна категор≥¤ (ц≥на, кредит, зароб≥тна плата ≥ т.≥.) дозвол¤ють пристосувати (трансформувати) потреби виробництва до потреб споживанн¤. Ѕез ф≥нанс≥в неможливо забезпечувати ≥ндив≥дуальний ≥ сусп≥льний кругооб≥г виробничих фонд≥в на розширен≥й основ≥, регулювати галузеву ≥ територ≥альну структуру економ≥ки, стимулювати п≥двищенн¤ ефективност≥ виробництва ≥ задовольн¤ти ≥нш≥ сусп≥льн≥ потреби.

ќбТЇктивна необх≥дн≥сть ф≥нанс≥в

‘≥нанси об'Їктивно необх≥дн≥, так ¤к зумовлен≥ потребами сусп≥льного розвитку. ѓх функц≥онуванн¤ дозвол¤Ї сформувати у розпор¤дженн≥ господарюючих суб'Їкт≥в ≥ держави необх≥дн≥ ф≥нансов≥ ресурси.

‘≥нансов≥ ресурси держави включають:

1) кошти, ¤к≥ акумулюютьс¤ в державн≥й бюджетн≥й систем≥;

2) кошти позабюджетних фонд≥в, перш за все позабюджетних соц≥альних фонд≥в;

3) ресурси, ¤к≥ використовуютьс¤ самими п≥дприЇмствами (прибуток п≥дприЇмств ≥ амортизац≥¤).

ƒержавному бюджету належить центральне м≥сце в систем≥ державних ф≥нанс≥в. ¬≥н охоплюЇ вс≥ сфери економ≥чноњ д≥¤льност≥ держави.

÷ентрал≥зован≥ та децентрал≥зован≥ фонди ”крањни ц≥льового призначенн¤ включають

ѕенс≥йний фонд,

‘онд соц≥ального страхуванн¤.

‘онд дл¤ зд≥йсненн¤ заход≥в щодо л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в „орнобильськоњ катастрофи та соц≥ального захисту населенн¤

‘онд спри¤нн¤ конверс≥њ

ƒержавний ≥новац≥йний фонд

позабюджетн≥ фонди орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤.

‘онд спри¤нн¤ зайн¤тост≥ населенн¤

¬≥драхуванн¤ ≥ збори на буд≥вництво, ремонт ≥ утриманн¤ дор≥г

ѕозабюджетний фонд Ќац≥онального агентства з управл≥нн¤ державними корпоративними правами

¬они певною м≥рою доповнюють державний бюджет, проте специф≥ка њх пол¤гаЇ у тому, що ц≥ фонди мають строго ц≥льове призначенн¤ ≥ на ≥нш≥ ц≥л≥ не повинн≥ використовуватись.

¬иникненн¤ ф≥нансових в≥дносин ¤к ≥ њх в≥дмиранн¤ Ї об'Їктивними процесами, ¤к≥ не пов'¤зан≥ з д≥¤льн≥стю держави. ƒержава може лише впливати на розвиток ф≥нансових в≥дносин; вводити чи в≥дм≥н¤ти конкретн≥ види платеж≥в, зм≥нювати форми використанн¤ ф≥нансових ресурс≥в ≥ т.≥.

¬ повс¤кденн≥й господарськ≥й д≥¤льност≥ важлива не сама по соб≥ категор≥¤ ф≥нанс≥в, а конкретн≥ форми про¤ву ф≥нансових в≥дносин, види ¤ких встановлюютьс¤ державою. ¬изначаючи орган≥зац≥йн≥ форми про¤ву категор≥њ ф≥нанси, держава використовуЇ останн≥ ¤к активний ≥нструмент управл≥нн¤ економ≥кою.

12

Ќазва: —утн≥сть ф≥нанс≥в
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-25 (4775 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
credit loan - gamble blackjack online? - dirt cheap - литература - dodge - where can i rent a car for a low price? - holidays cheap
Page generation 0.091 seconds
Хостинг от uCoz