Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

¬≥йськова справа, ƒѕё > ѕрикладна ф≥зична п≥дготовка


ѕрикладна ф≥зична п≥дготовка

—тор≥нка: 1/2

ѕрикладна ф≥зична п≥дготовка е важливою частиною предмета Ђƒопризовна п≥дготовкаї ≥ особливим елемен≠том навчанн¤ та вихованн¤ юнак≥в Ч майбутн≥х воњн≥в «бройних —ил ”крањни.

ћета прикладноњ ф≥зичноњ п≥дготовки пол¤гаЇ в то≠му, щоб учн≥-допризовники набули ф≥зичноњ загартова≠ност≥, необх≥дноњ дл¤ оволод≥нн¤ зброЇю та бойовою тех≠н≥кою ≥ перенесенн¤ ф≥зичних навантажень, нервово-псих≥чних напружень, неспри¤тливих чинник≥в бойовоњ д≥¤льност≥.

«агальними завданн¤ми прикладноњ ф≥зичноњ п≥дго≠товки Ї:

Ч зм≥цненн¤ здоров'¤, загартуванн¤ орган≥зму ≥ п≥д≠вищенн¤ його ст≥йкост≥ до впливу неспри¤тливих чин≠ник≥в бойовоњ д≥¤льност≥, удосконаленн¤ особистоњ ф≥зич≠ноњ п≥дготовки, набутоњ на зан¤тт¤х з ф≥зичноњ культури;

Ч оволод≥нн¤ навичками прискореного руху, подо≠ланн¤ перешкод, рукопашного бою, плаванн¤, наданн¤ допомоги товаришев≥;

Ч розвиток ≥ пост≥йне вдосконаленн¤ ф≥зичних ¤кос≠тей Ч витривалост≥, сили, швидкост≥, спритност≥;

Ч вихованн¤ псих≥чноњ ст≥йкост≥, впевненост≥ у своњх силах, ц≥леспр¤мованост≥, см≥ливост≥, р≥шучост≥, ≥н≥ц≥ати≠ви, винах≥дливост≥, наполегливост≥, витривалост≥, само≠владанн¤ тощо.

ѕрикладна ф≥зична п≥дготовка маЇ спри¤ти вихованню дисципл≥нованост≥, колектив≥зму, товариськоњ взаЇмодопо≠моги ≥ формуванню стройовоњ виправки та п≥дт¤гнутост≥.

„имало з цих завдань ≥ ц≥лей повинно вир≥шуватись безпосередньо на уроках ф≥зичноњ культури з першого класу, а дл¤ юнак≥в 10Ч11-х клас≥в починають д≥¤ти ще й вимоги ѕрограми допризовноњ п≥дготовки, у ¤к≥й пе≠редбачено окремий розд≥л Ч Ђѕрикладна ф≥зична п≥дго≠товкаї. ÷е ускладнюЇ, але й доповнюЇ шк≥льний курс

загальноњ ф≥зичноњ культури. ” цих класах б≥льше уваги прид≥л¤тиметьс¤ загальноф≥зичн≥й п≥дготовц≥ юнак≥в (допризовник≥в) Ч одному ≥з важливих чинник≥в прик≠ладноњ ф≥зичноњ п≥дготовки, програмою ¤коњ перед≠бачаЇтьс¤: 1) подоланн¤ перешкод, 2) метанн¤ гранати в ц≥ль, 3) рукопашний б≥й, 4) г≥мнастика, 5) ≥гри.

¬прави цих розд≥л≥в (тем) розвивають витриман≥сть ≥ самовладанн¤, швидк≥сть у д≥¤х ≥ швидк≥сть рухових реакц≥й, силу ≥ силову витривал≥сть.

¬ажливим моментом у систем≥ ф≥зичноњ п≥дготовки Ї нормативн≥ вимоги, ¤к≥ зазначен≥ у програм≥ з ф≥зичноњ культури ≥ ¤кими сл≥д керуватис¤ на вс≥х зан¤тт¤х з прикладноњ ф≥зичноњ п≥дготовки (табл. 15).

 р≥м того, за завданн¤м ур¤ду ”крањни (в≥д 24.01.95 р. є 759/1, 758/3) розроблено тести в≥дпов≥дно до поло≠женн¤ Ђѕро державн≥ тести ≥ нормативи оц≥нки ф≥зичноњ п≥дготовленост≥ населенн¤ї. ÷е т≥ вимоги, до ¤ких треба готувати себе ф≥зично та психолог≥чно (табл. ).

ѕодоланн¤ перешкод

ѕодоланн¤ перешкод Ї одним з прикладних елемен≠т≥в (розд≥л≥в) загальноњ ф≥зичноњ п≥дготовки. ” цьому розд≥л≥ поЇднано вправи на подоланн¤ р≥зноман≥тних перешкод ≥ метанн¤ гранат у ц≥ль, що спри¤ють вихо≠ванню впевненост≥ в своњх силах, см≥ливост≥, р≥шучост≥, а також розвитку загальноњ та швидк≥сноњ витривалост≥, швидкост≥ в д≥¤х ≥ спритност≥.

 ожний юнак повинен знати, що дл¤ п≥дготовки фун≠кц≥ональних систем орган≥зму й опорно-рухового апарату до навантаженн¤ треба виконувати так≥ вправи: ходьба пригнувшись, п≥дкраданн¤, б≥г боком, б≥г спиною впе≠ред, б≥г з прискоренн¤м, вправи дл¤ р≥зних груп м'¤з≥в у рус≥, а також спец≥альн≥ вправи Ч подоланн¤ несклад≠них перешкод природного типу в поЇднанн≥ з- б≥гом на 150Ч200 м, д≥њ за раптовими командами кер≥вника, за≠н¤тт¤ з≥ зм≥ною напр¤мку руху ≥ його характеру.

¬ивчаютьс¤ ≥ тренуютьс¤:

стрибки Ч безопорн≥ й опорн≥, в глибину, в довжину, у висоту;

перел≥занн¤ Ч самост≥йно ≥ з допомогою, з опорою на груди, Ђзач≥помї, Ђсилоюї, прол≥занн¤м;

рух по вузьк≥й опор≥ на висот≥ Ч кроком, б≥гом, си≠д¤чи верхом, за допомогою страхувальних засоб≥в;

вискок Ч ≥з заглиблень ≥ траншей;

метанн¤ гранати Ч в рус≥, з м≥сц¤, сто¤чи, з кол≥на ≥ лежачи з укритт¤;

спец≥альн≥ прийоми ≥ д≥њ Ч на спец≥альних комплек≠сах, спорудах, макетах бойовоњ техн≥ки, з вантажем.  онтрольн≥ вправи

ѕеред виконанн¤м вправи (прийому, д≥њ) визнача≠ютьс¤ вих≥дне положенн¤, зм≥ст ≥ посл≥довн≥сть д≥й, зас≥б виконанн¤ й к≥нцеве положенн¤, п≥сл¤ чого подаЇтьс¤ виконавча команда. Ќаприклад: Ђ¬их≥дне положенн¤ Ч б≥л¤ лаб≥ринту, перел≥зти через штахетник Ђсилоюї ≥ б≥≠гом повернутис¤ в стр≥й. ёнак  лименко, впередї.

ƒл¤ метанн¤ гранати вказуютьс¤ ц≥ль, засоби, пор¤≠док метанн¤, пот≥м подаЇтьс¤ виконавча команда. Ќап≠риклад: Ђ¬≥дд≥ленн¤, по траншењ, з кол≥на, справа по од≠ному, гранатою Ч вогоньї. «а ц≥Їю командою треба вз¤ти зброю у л≥ву руку (або покласти на бруствер) ≥, в≥двод¤чи праву руку з гранатою вниз або вверх назад, зробити за≠мах, повертаючи тулуб праворуч. ѕовертаючись грудьми до ц≥л≥, кинути гранату з кол≥на (мал. ).

«биранн¤ гранат проводитьс¤ за командою: Ђ«≥брати гранати Ч впередї.

«ј—ќЅ» ѕќƒќЋјЌЌя ѕ≈–≈Ў ќƒ

1. ѕересуванн¤ по горизонтальному канату (мал.) ¬иконуЇтьс¤ у вис≥ знизу, головою вперед. –ух зд≥й≠снюЇтьс¤ або за рахунок поперем≥нного перехвату рука≠ми, коли ноги в≥льно сковзають по канату, або за раху-

нок згинанн¤ у поперековому ≥ тазостегновому суглоб≥ ≥ п≥дт¤гуванн¤ н≥г до рук, а пот≥м поперем≥нного перех≠вату руками.

2. —трибки

2.1. ѕодоланн¤ перешкоди стрибком наступаючи (мал. 235). ¬иконуЇтьс¤ п≥сл¤ короткого енерг≥йного роз≠б≥гу. ¬≥дштовхуючись ногою ≥ посуваючи тулуб вперед, наскочити на перепону, з≥гнувши махову ногу, не вип≠р¤мл¤ючись, пронести над перепоною штовхальну ногу, заскочити на нењ ≥ продовжити рух.

2.2. ѕодоланн¤ перешкоди стрибком з опорою на ру≠ку ≥ ногу (мал.). ¬иконуЇтьс¤ при подоланн≥ переш≠код заввишки до по¤са. « розб≥гу в≥дштовхнутис¤ л≥вою ногою ≥ винести руку з≥ зброЇю вперед, заскочити на пе≠репону, спираючись на нењ л≥вою рукою ≥ в≥дведеною вб≥к ледь з≥гнутою правою ногою. Ќе затримуючись на пере≠пон≥, перенести через нењ л≥ву ногу ≥ заскочити на нењ, подавши плеч≥ ≥ зброю вперед; приземлившись, про≠довжити рух.

2.3. —трибок в глибину ≥з положенн¤ сид¤чи (мал. ).

2.4. —трибок в глибину ≥з положенн¤ вису (мал. ). Ќавчитис¤ цих стрибк≥в можна дотримуючись такоњ схе≠ми: безопорн≥ стрибки в глибину ≥з положенн¤ сто¤чи з опорою на руки; стрибки заступаючи з опорою на руку ≥ ногу; стрибки у глибину з положенн¤ сид¤чи ≥ з поло≠женн¤ вис на руках. ¬исота перепони ≥ глибина стрибк≥в зб≥льшуютьс¤ поступово.

3. ѕерел≥занн¤

3.1. ѕерел≥занн¤ з опорою на руки застосовуЇтьс¤ при подоланн≥ перешкод висотою 1,3 м. ƒл¤ виконанн¤ ц≥Їњ вправи необх≥дно п≥дб≥гти до перепони ≥, схопившись ру≠ками за њњ верхн≥й край, в≥дштовхуючись обома ногами, вийти в упор на руки; опертис¤ ногою у верхн≥й край пе-

репони, подати вперед тулуб ≥ перенести другу ногу м≥ж опертою ногою ≥ руками; з≥скочити ≥, приземлившись, продовжити рух уперед.

3.2. ѕерел≥занн¤ з опорою на стегно застосовуЇтьс¤ при подоланн≥ перешкод висотою до 1,5 м (ст≥на, шта≠хетник). ѕ≥дб≥гти до перепони ≥, схопившись руками за њњ верхн≥й край, енерг≥йним поштовхом обох н≥г вийти в упор на руки; перенести над перепоною одну ногу, с≥с≠ти на стегно, пот≥м перенести другу ногу, не затримую≠чись, з≥скочити з перепони ≥ продовжити рух уперед.

3.3. ѕерел≥занн¤ з опорою на груди. «астосовуЇтьс¤ при подоланн≥ перепон висотою в зр≥ст юнака. ƒл¤ цього потр≥бно: ухопитис¤ руками за верхн≥й край перепони, в≥дштовхнутис¤ ногами в≥д земл≥, навалитис¤ на пере≠пону грудьми, нахилити тулуб вперед, упершись доло≠н¤ми одн≥Їњ руки у перепону з протилежного боку та тримаючись другою рукою за верхн≥й край перепони, пе≠ренести ноги ≥ з≥скочити на землю.

3.4. ѕерел≥занн¤ Ђзач≥помї. «астосовуЇтьс¤ при подо≠ланн≥ дощатих штахетник≥в ≥ ст≥н висотою 2Ч2,2 м. “реба з розб≥гу в≥дштовхнутис¤ одн≥Їю ногою за крок до перепони ≥, спираючись носком з≥гнутоњ другоњ ноги об перепону, ухопитис¤ руками за њњ верхн≥й край; п≥дт¤г≠нутис¤, повиснути на штахетнику л≥вим боком до пере≠пони так, щоб його верхн≥й край був п≥д пахвою л≥воњ з≥гнутоњ руки, а передпл≥чч¤ ≥ долон¤ притиснут≥ до штахетника з протилежного боку; з≥гнуту в кол≥н≥ л≥ву ногу притиснути до перепони, махом правоњ ноги догори зачепитис¤ п'¤тою за верх штахетника; п≥дт¤гуючись правою рукою, перевалитис¤ через перепону, з≥скочити ≥ продовжити рух.

3.5. ѕерел≥занн¤ Ђсилоюї. «астосовуЇтьс¤ при подо≠ланн≥ перепони висотою 2Ч2,2 м, ¤к правило, без зброњ (збро¤ Ч Ђза спинуї). ƒл¤ виконанн¤ ц≥Їњ вправи треба з розб≥гу в≥дштовхнутис¤ в≥д земл≥ одн≥Їю ногою ≥ заско≠чити на перепону другою ногою, ухопитис¤ руками за њњ верхн≥й край; ривком п≥дт¤гнутис¤ на руках ≥, допома≠гаючи ногами, вийти в упор; нахилитись уперед так, щоб права рука спиралась на перепону з протилежного боку, а л≥ва залишилась на верхньому крањ штахетника, водночас перенести ноги через перепону, з≥скочити ≥ про≠довжити рух.

3.6. ѕерел≥занн¤ з опорою на стегно або на плеч≥ товариша. ÷≥ вправи виконують удвох: перший Ч той,

12

Ќазва: ѕрикладна ф≥зична п≥дготовка
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-01-13 (954 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+
us ticket - phentermine cheap - human resource association - cheap flights orlando - travelocity map - - textbook cheap
-->-->
Page generation 0.577 seconds
Хостинг от uCoz