Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ƒержавне регулюванн¤ > Ѕюджет Ц головна ланка ф≥нанс≥в держави.  азначейство у бюджетн≥й систем≥


Ѕюджет м≥ста, ¤ке маЇ районний под≥л, об'ЇднуЇ м≥ський бюджет та бюджети район≥в, що вход¤ть до його складу. ” ви≠падках, коли м≥ськ≥й, районн≥й у м≥ст≥ рад≥ народних депутат≥в адм≥н≥стративне п≥дпор¤дкован≥ ≥нш≥ м≥ста, селища чи с≥льськ≥ населен≥ пункти, бюджети цих м≥ст, селищн≥, с≥льськ≥ бюджети об'Їднуютьс¤ в≥дпов≥дно у бюджет≥ м≥ста або бюджет≥ району в м≥ст≥, радам народних депутат≥в ¤ких п≥дпор¤дкован≥ зазначен≥ населен≥ пункти.

Ѕюджетн≥ в≥дносини в ”крањн≥ базуютьс¤ на систем≥ нор≠мативних акт≥в, ¤к≥ можна згрупувати за такими юридич≠ними р≥вн¤ми.

1.  онституц≥¤ ”крањни.

II. «акони ”крањни та ѕостанови ¬ерховноњ –ади ”крањни.

III. ”кази ѕрезидента ”крањни.

IV. ѕостанови та розпор¤дженн¤  аб≥нету ћ≥н≥стрив та м≥н≥с≠терств, в≥домств.

V. –≥шенн¤ м≥сцевих орган≥в влади.


 азначейська система Ц трет≥й етап касового виконанн¤ ƒержавного бюджету

ќдн≥Їю з дуже складних сфер в галуз≥ виконанн¤ бюджету Ї касове його виконанн¤. –озвиток касового виконанн¤ ƒержавного бюджету ”крањни з 1992 року по 1999 р.р. пройшов к≥лька етап≥в:

ѕерший етап Ц це перех≥д до ф≥нансуванн¤ в межах на¤вних кошт≥в на рахунках ƒержавного бюджету ( з 1 липн¤ 1993 р.).

ƒругий етап Ц це поступовий перех≥д в≥д банк≥вськоњ системи касового виконанн¤ ƒержавного бюджету до казначейськоњ ( з листопада 1995 р. Ц моменту утворенн¤ орган≥в ƒержавного казначейства Ц до 1 кв≥тн¤ 1997 р.).

“рет≥й етап Ц це запровадженн¤ казначейськоњ системи касового виконанн¤ ƒержавного бюджету по видатках ( з 1 кв≥тн¤ 1997 р.).

ѕерех≥д до казначейськоњ системи касового виконанн¤ ƒержавного бюджету в ”крањн≥ зд≥йснений з метою посиленн¤ контролю за виконанн¤м ƒержавного бюджету та вдосконаленн¤ управл≥нн¤ на¤вними коштами бюджету.

¬ процес≥ досл≥дженн¤ становленн¤ казначейськоњ системи касового виконанн¤ ƒержавного бюджету в ”крањн≥ були розроблен≥ схеми документообороту ≥ руху бюджетних поток≥в, ¤к≥ дозволили визначити вузьк≥ м≥сц¤ ≥ сформулювати рекомендац≥њ щодо њх усуненн¤. ѕри ф≥нансуванн≥ через тер≥тор≥альн≥ органи казначейства шл¤хом оплати рахунк≥в ≥ видач≥ гот≥вкою вузьким м≥сцем Ї встановленн¤ доц≥льност≥ та ефективност≥ витрат шл¤хом перев≥рки первинних документ≥в. ¬веденн¤ в штат прац≥вник≥в орган≥вказначейства спец≥альних експеримент≥в ≥ забезпеченн¤ спец≥альною апаратурою дозволить ч≥тко ≥ швидко встановлювати достов≥рн≥сть представлених документ≥в з метою зд≥йсненн¤ д≥йового попереднього контролю за витрачанн¤м бюджетних кошт≥в.

Ќа сьогодн≥шн≥й день в ”крањн≥ ф≥нансуванн¤ з ƒержавного бюджету зд≥йснюЇтьс¤ через територ≥альн≥ органи ƒержавного казначейства, ¤к шл¤хом оплати рахунк≥в та видач≥ гот≥вкою, так ≥ за в≥домчою структурою. ÷е св≥дчить про те, шо в ”крањн≥ д≥Ї зм≥шана система касового виконанн¤ ƒержавного бюджету. ƒо елемент≥в банк≥вськоњ системи в≥дносимо: в≥дкрит≥ рахунки органам ƒержавного казначейства та розпор¤дникам кошт≥в в банк≥вських установах, до елемент≥в казначейськоњ системи Ц на¤вн≥сть орган≥в ƒержавного казначейства та в≥дкритт¤ в них реЇстрац≥йних рахунк≥в розпор¤дникам кошт≥в.

ўодо виконанн¤ доходноњ частини ƒержавного бюджету, то хоч ≥нформац≥¤ про доходи, що над≥йшли на рахунок орган≥в казначейства ≥ надходить органам казначейства трьох ступен≥в, де ведетьс¤ њх обл≥к, розпод≥ленн¤ доход≥в зд≥йснюЇ т≥льки √оловне управл≥нн¤ ƒержавного казначейства. ѕерех≥д в≥д ф≥нансуванн¤ за в≥домчою п≥дпор¤дкован≥стю до ф≥нансуванн¤ через територ≥альн≥ органи ƒержавного казначейства, а також розпод≥ленн¤ одержаних доход≥в на р≥вн≥ територ≥альних управл≥нь ≥ в≥дд≥л≥в орган≥в казначейства позитивно вплине на орган≥зац≥ю бюджетного ф≥нансуванн¤ та зд≥йсненн¤ контролю за цим.

™диний казначейський рахунок.

 азначейська форма виконанн¤ бюджету базуЇтьс¤ на принцип≥ роботи Їдиного казначейського рахунка. ™диний казначейський рахунок Ц це система бюджетних рахунк≥в орган≥в ƒержавного казначейства, в≥дкритих в установах банк≥в за в≥дпов≥дним балансовим рахунком, на ¤к≥ зараховуютьс¤ податки, збори , ≥нш≥ обовТ¤зков≥ платеж≥ ƒержавного бюджету та надходженн¤ з ≥нших джерел, встановлених законодавством ”крањни, ≥ з ¤ких органами ƒержавного казначейства зд≥йснюютьс¤ платеж≥ безпосередньо на користь субТЇкт≥в господарськоњ д≥¤льност≥, ¤к≥ виконали роботи або надали послуги розпор¤дникам бюджетних кошт≥в.

«азначен≥ рахунки д≥ють в Їдиному режим≥, створюючи, таким чином, загальнодержавну ≥нформац≥йно-обслуговувальну систему Їдиного казначейського рахунка, ¤ка виконуЇ обл≥к вс≥х зд≥йснюваних на ньому операц≥й ≥ даЇ можлив≥сть √оловному управл≥нню ƒержказначейства мати в реальному режим≥ часу ≥нформац≥ю про:

баланс Їдиного казначейського рахунка , отриманий ¤к результат зд≥йсненн¤ операц≥й на вс≥х бюджетних рахунках Їдиного казначейського рахунку ;

рух кошт≥в по доходах державного бюджету в≥дпов≥дно до бюджетноњ класиф≥кац≥њ;

руњх кошт≥в по видатках державного бюджету в≥дпов≥дно до бюджетноњ класиф≥кац≥њ;

рух кошт≥в по м≥сцевих бюджетах з моменту њх обслуговуванн¤ в систем≥ ƒержказначейства;

результати виконанн¤ бюджет≥в.

‘ункц≥онуванн¤ Їдиного казначейського рахунка забезпечить:

повну незалежн≥сть держави в≥д банк≥вськоњ системи в справ≥ контролю та обл≥ку доход≥в ≥ платеж≥в;

досконалу базу даних по бюджетних показниках;

щоденне перерахуванн¤ за призначенн¤м кошт≥в, що надход¤ть до державного бюджету ;

розпод≥л загальнодержавних податк≥в, збор≥в та обовТ¤зкових платеж≥в м≥ж державнимбюджетом ≥ бюджетами јвтономноњ –еспубл≥ки  рим, областей, м≥ст  иЇва та —евастопол¤ за нормативами, затверженими ¬ерховною –адою ”крањни;

™диний казначейський рахунок Ц це сукупн≥сть бюджетних рахунк≥в, в≥дкритих на ≥мТ¤ √оловного управл≥нн¤ ƒержавного казначейства ≥ його територ≥альних орган≥в за балансовим рахунком є 124 Ђ  ошти ƒержавного бюджету ї.

Ѕюджетн≥ рахунки за балансовим рахунком є124 Ђ ошти ƒержавного бюджету Ђ в≥дкриваютьс¤ органами ƒержавного казначейства в установах Ќац≥онального банку та уповноважених установах комерц≥йних банк≥в, визначених  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни та Ќац≥ональним банком ”крањни.

¬ органах ƒержавного  азначейства в сваю чергу, в≥дкриваютьс¤ реЇстрац≥йн≥ рахунки розпор¤дникам бюджетних кошт≥в. ѕри ц≥ому бюджетн≥ рахунки в≥дкриваютьс¤ на п≥дстав≥ договор≥в м≥ж розпор¤дниками кошт≥в та органами ƒержавного казначейства.

 ≥льк≥сть реЇстрац≥йних рахунк≥в, ¤ку може мати конкретний розпор¤дник кошт≥в в систем≥ казначейства, залежить в≥д ступен¤ детал≥зац≥њ контролю за використанн¤м бюджетних кошт≥в в≥дпов≥дно до бюджетноњ класиф≥кац≥њ.


¬икористана л≥тература:

У Ўл¤хи розвитку бюджетноњ системи ”крањни У // ∆-л Ф‘≥нанси ”крањни. - є 4.97р.

2. –. ћ≥тюкова У ƒержавний бюджет ”крањни ≥ бюджетна пол≥тика у 1998 роц≥ Ф// ∆-л ‘≥нанси ”крањни. - є3.98р.

3. Ћютий ≤.ќ. У ƒержавний борг≥ефективн≥сть використанн¤ ƒержавного кредиту У // ∆-л У ‘≥нанси украњни У. - є9.99р.

4. ћельн≥чука —.Ф Ўл¤хи удосконаленн¤бюджетного процесу в ”крањн≥ // ∆-л У≈коном≥чний часописФ. є4.99р.

Ќазва: Ѕюджет Ц головна ланка ф≥нанс≥в держави.  азначейство у бюджетн≥й систем≥
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-01-28 (9261 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+
phentermine cheap - loans personal - car insurance - holiday insurance - discount parts - life insurance - expired name
-->-->
Page generation 0.432 seconds
Хостинг от uCoz