Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ƒержавне регулюванн¤ > ƒержавне регулюванн¤ соц≥альних процес≥в


ƒержавне регулюванн¤ соц≥альних процес≥в

—тор≥нка: 1/2

ѕлан.

1. —оц≥альна пол≥тика держави.

2. ƒержавне регулюванн¤ ринку прац≥.

3. ƒержавне регулюванн¤ оплати прац≥.

ќсобливого значенн¤ проблема соц≥ального захисту набираЇ за умов соц≥ально болючих процес≥в трансформац≥њ командноњ економ≥ки в ринкову.

—оц≥альна пол≥тика - це соц≥ально-економ≥чн≥ заходи держави, п≥дприЇмств, м≥сцевих орган≥в влади, ¤к≥ спр¤мован≥ на захист населенн¤ в≥д безроб≥тт¤, ≥нфл¤ц≥њ, знец≥нен¤ трудових заощаджень.

—еред елемент≥в соц≥альноњ пол≥тики звертаЇ увагу на себе реал≥зац≥¤ програм працевлаштуванн¤ та переквал≥ф≥кац≥њ.

” багатьох крањнах з розвинутою ринковою економ≥кою основн≥ функц≥њ щодо регулюванн¤ ринку прац≥ зд≥йснюють профсп≥лки. ” крањнах, ¤к≥ перебувають у стад≥њ формуванн¤ ринкових в≥дносин, коли елементи ≥нфраструктури ринку прац≥ не д≥ють досить ефективно, не в≥дпрацьований механ≥зм громад≠ського та ≥нституц≥онального регулюванн¤, зд≥йснюЇтьс¤ державне ре≠гулюванн¤ ринку прац≥, зайн¤тост≥ та умов прац≥.

–егулюванн¤ ринку прац≥, зайн¤тост≥ та умов прац≥ зд≥йснюЇтьс¤ за такими основними напр¤мами:

законодавче встановленн¤ умов прац≥, ¤ке охоплюЇ час прац≥ ≥ в≥дпочинку, техн≥ку безпеки, вимоги до квал≥ф≥кац≥њ, взаЇмов≥дносини м≥ж власни≠ками засоб≥в ≥ найманою робочою силою, профсп≥лками та п≥дприЇмц¤ми тощо;

створенн¤ мереж≥ центр≥в служб зайн¤тост≥ ≥ б≥рж прац≥ дл¤ реЇстрац≥њ безроб≥тних ≥ ф≥нансовоњ допомоги њм, допомоги у працевлаш≠туванн≥, консультац≥¤х;

створенн¤ фонд≥в спри¤нн¤ зайн¤тост≥ на загальнодержавному та м≥сцевих р≥вн¤х;

розробленн¤ державноњ допомоги у працевлаштуванн≥, створенн≥ ≥ п≥дтримц≥ нових робочих м≥сць дл¤ окремих категор≥й населенн¤;

створенн¤ системи матер≥альноњ допомоги у зв'¤зку з тимчасовим безроб≥тт¤м.

ќсновними нормативними актами, зг≥дно з ¤кими зд≥йснюЇтьс¤ регулюванн¤ ринку прац≥ в ”крањн≥, Ї "«акон ”крањни про зайн¤т≥сть населенн¤" та ƒержавна програма зайн¤тост≥.

ќсновн≥ функц≥њ регулюванн¤ ринку прац≥ в ”крањн≥ зд≥йснюють ћ≥н≥стерство прац≥ та ћ≥н≥стерство соц≥ального захисту населенн¤. ƒл¤ реал≥зац≥њ програми зайн¤тост≥ ≥ забезпеченн¤ громад¤нам в≥дпов≥дних гарант≥й по вс≥й територ≥њ ”крањни створено державну службу зайн¤тост≥. ƒо њњ обов'¤зк≥в входить: анал≥з ≥ прогнозуванн¤ попиту та пропозиц≥њ на робочу силу, обл≥к в≥льних робочих м≥сць ≥ громад¤н, ¤к≥ звертаютьс¤ з питань працевлаштуванн¤, наданн¤ допомоги громад¤нам у про≠фес≥йн≥й ор≥Їнтац≥њ, добор≥ роботи ≥ працевлаштуванн≥ та власникам п≥дприЇмств Ч у добор≥ необх≥дних прац≥вник≥в; орган≥зац≥¤ при потреб≥ профес≥йноњ п≥дготовки ≥ переп≥дготовки громад¤н; реЇстрац≥¤ без≠роб≥тних ≥ виплата допомоги по безроб≥ттю; участь у п≥дготовц≥ територ≥альних програм зайн¤тост≥ та заход≥в щодо захищеност≥ р≥зних груп населенн¤ в≥д безроб≥тт¤.

ћ≥н≥стерство економ≥ки та управл≥нн¤ (департаменти) економ≥ки м≥сцевих державних адм≥н≥страц≥й зд≥йснюют в склад≥ ≥ндикативних план≥в розроб≠л¤ють зведений баланс трудових ресурс≥в, зведений баланс ринку прац≥, заходи щодо забезпеченн¤ зайн¤тост≥ та соц≥ального захисту населенн¤.

” заходи щодо забезпеченн¤ зайн¤тост≥ включають витрати на њх реал≥зац≥ю за ц≥льовими видами витрат. ƒжерелом ф≥нансуванн¤ таких витрат Ї державний фонд зайн¤тост≥, ¤кий утворюЇтьс¤ за рахунок асигнувань з державного ≥ м≥сцевого бюджет≥в, обов'¤зкових внеск≥в п≥дприЇмств, орган≥зац≥й, кооператив≥в, добров≥льних внеск≥в орган≥зац≥й ≥ окремих громад¤н, кошт≥в служби зайн¤тост≥ за наданн¤ платних послуг п≥дприЇмствам та орган≥зац≥¤м. –озпор¤дником кошт≥в фонду Ї державна служба зайн¤тост≥.

ƒержавне регулюванн¤ оплати прац≥.

ќплата прац≥ Ч це будь-¤кий зароб≥ток, обчислений, ¤к правило, у грошовому вираз≥, ¤кий за трудовим договором власник або уповно≠важений ним орган виплачуЇ прац≥вников≥ за виконану роботу або надан≥ послуги.

” сучасн≥й ринков≥й економ≥ц≥ суттЇвий вплив на регулюванн¤ оплати прац≥ справл¤ють угоди профсп≥лок з працедавц¤ми, а значна частина спец≥ал≥ст≥в залучаЇтьс¤ до прац≥ за контрактом.

« метою захисту населенн¤ в≥д зростанн¤ ц≥н за умов кризового стану економ≥ки ”крањни дл¤ гарантованого забезпеченн¤ прожиткового м≥н≥муму зд≥йснюЇтьс¤ державне регулюванн¤ оплати прац≥, адекватне умовам перех≥дного до формуванн¤ ринкових в≥дносин пер≥оду.

ќплата прац≥ складаЇтьс¤ з основноњ зароб≥тноњ плати ≥ додатковоњ оплати прац≥. ќсновна зароб≥тна плата прац≥вника залежить в≥д ре≠зультат≥в його прац≥ й визначаЇтьс¤ тарифними ставками, в≥др¤дними розц≥нками, посадовими окладами, а також надбавками ≥ доплатами у розм≥рах, що не перевищують встановлен≥ чинним законодавством.

ƒодаткова оплата прац≥ залежить в≥д результат≥в д≥¤льност≥ п≥дприЇмства й встановлюЇтьс¤ у вигл¤д≥ прем≥й, винагород, ≥нших за≠охочувальних ≥ компенсац≥йних виплат, ¤к≥ не передбачен≥ законодав≠ством або понад розм≥ри, встановлен≥ чинним законодавством.

–егулюванн¤ оплати прац≥ ≥снуЇ двох вид≥в Ч державне ≥ до≠гов≥рне. ƒержава зд≥йснюЇ регулюванн¤ оплати прац≥ шл¤хом встанов≠ленн¤ м≥н≥мальноњ зароб≥тноњ плати, ≥нших державних норм ≥ гарант≥й в оплат≥ прац≥, м≥жгалузевих сп≥вв≥дношень в оплат≥ прац≥, умов ≥ розм≥р≥в оплати прац≥ у бюджетних орган≥зац≥¤х та установах, макси≠мальних розм≥р≥в посадових оклад≥в кер≥вник≥в державних п≥дприЇмств.

ƒогов≥рне регулюванн¤ оплати прац≥ найманих прац≥вник≥в п≥дприЇмств зд≥йснюЇтьс¤ на основ≥ системи тарифних угод, що уклада≠ютьс¤ на м≥жгалузевому (генеральна тарифна угода), галузевому (галу≠зева тарифна угода), виробничому (тарифна угода ¤к складова частина колективного договору) р≥вн¤х.

¬их≥дним елементом державного регулюванн¤ прац≥ Ї регулюван≠н¤ м≥н≥мальноњ зароб≥тноњ плати. ћ≥н≥мальна зароб≥тна плата Ч це встановлений державою розм≥р зароб≥тноњ плати, нижче за ¤кий не може проводитис¤ оплата за фактично виконану найманим прац≥вником повну м≥с¤чну (денну або годинну) норму прац≥ (робочого часу). ћ≥н≥мальна зароб≥тна плата регулюЇтьс¤ з урахуванн¤м р≥вн≥в економ≥чного розвит≠ку, продуктивност≥ прац≥, середньоњ зароб≥тноњ плати та варт≥сноњ вели≠чини м≥н≥мального споживчого бюджету.(” —Ўј-4.55дол)

ƒержава запроваджуЇ тарифну систему, форми ≥ системи оплати прац≥, Їдин≥ тарифн≥ умови плати прац≥. “арифна система оплати прац≥ Ї сукупн≥сть взаЇмопов'¤заних елемент≥в: тарифноњ с≥тки, тарифних ста≠вок, схем посадових оклад≥в ≥ тарифно-квал≥ф≥кац≥йних характеристик.

ƒержавою встановлюютьс¤ норми оплати прац≥ (за роботу у над≠урочний час; у св¤тков≥ї неробоч≥ та вих≥дн≥ дн≥; у н≥чний час; за час простою, ¤кий мав м≥сце не з вини прац≥вника; при виготовленн≥ про≠дукц≥њ, що ви¤вилас¤ браком не з вини прац≥вника; прац≥вник≥в, молод≠ших за 18 рок≥в, при скорочен≥й тривалост≥ њх щоденноњ роботи тощо) ≥ гарант≥њ дл¤ прац≥вник≥в (оплата щор≥чних в≥дпусток; за час виконанн¤ державних обов'¤зк≥в; дл¤ тих, ¤к≥ направл¤ютьс¤ дл¤ п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ, на обстеженн¤ у медичний заклад; дл¤ переведених за станом здоров'¤ на легшу нижчеоплачувану роботу; дл¤ ваг≥тних ж≥нок; при р≥зних формах виробничого навчанн¤, переквал≥ф≥кац≥њ тощо).

–еал≥зац≥ю державноњ пол≥тики щодо оплати прац≥ забезпечуЇ ћ≥н≥стерство прац≥ ”крањни, управл≥нн¤ прац≥ та соц≥альних питань виконком≥в м≥сцевих –ад народних депутат≥в.

ƒержавне регулюванн¤ соц≥альних поцес≥в.

ѕлан.

1.ƒержавний захист ≥ регулюванн¤ доход≥в та споживанн¤ населенн¤.

2.ƒержавне регулювавнн¤ розвитку сфери обслуговуванн¤ населенн¤.

ќсоблив≥стю соц≥альноњ пол≥тики ”крањни у перех≥дний до ринку пер≥од Ї пр≥оритет проблем соц≥ального захисту населенн¤,п≥двищенн¤ рол≥ особистого трудового доходу, формуванн¤ нового механ≥зму ф≥нансуванн¤ та регулюван¤ розвитку соц≥альноњ сфери.

« урахуванн¤м кризового стану економ≥ки ”крањни метою державного регулюванн¤ доход≥в та споживанн¤ населенн¤ Ї захист населенн¤ в≥д зростанн¤ ц≥н дл¤ гарантованого забезпеченн¤ прожиткового м≥н≥муму громад¤н. “аке регулюванн¤ зд≥йснюЇтьс¤ реал≥зац≥Їю таких заход≥в:

¬изначенн¤ м≥н≥мальних споживчих бюджет≥в, прожиткового м≥н≥муму, м≥н≥мальноњ зарплати;

—творенн¤ пенс≥йних фонд≥в ≥ фонд≥в соц≥альноњ допомоги;

«м≥на умов оплати прац≥,розробка новоњ системи пенс≥й,допомог, стипенд≥й,ставок ≥ оклад≥в у бюджетних орган≥зац≥¤х;

«апровадженн¤ системи ≥ндексац≥њ зростанн¤ ц≥н, доход≥в ≥ збере-

женн¤ населенн¤;

«апровадженн¤ компенсац≥йного механ≥зму дл¤ громад¤н у звФ¤зку з п≥двищенн¤м ц≥н на товари та послуги.

—усп≥льн≥ фонди споживанн¤ Ц це матер≥альн≥ блага або послуги, ¤к≥ надаютьс¤ населенню державою безплатно або на п≥льгових умовах, а також грошов≥ виплати, ¤к≥ не Ї оплатою за працю.

¬ основу прогнозно-планових розрахунк≥в сусп≥льних фонд≥в споживанн¤ покладено групуванн¤ елемент≥в за њх призначенн¤м: утриманн¤ ≥ вихованн¤ п≥дростаючого покол≥нн¤, п≥дготовка кадр≥в, охорона здоровФ¤ та в≥дпочинок населенн¤,утриманн¤ старих ≥ непрацездатних член≥в сусп≥льства, культурно-побутове обслуговуванн¤ населенн¤.

√оловним комплексом у прогноз≥ показник≥в народного добробуту ≥ основою державного регулюванн¤ стають показники соц≥альних гарант≥й населенню: м≥н≥мальний споживчий бюджет, межа б≥дност≥, м≥н≥мальн≥ р≥вн≥ оплати прац≥, пенс≥й, стипенд≥й, допомог.

12

Ќазва: ƒержавне регулюванн¤ соц≥альних процес≥в
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-01-28 (2338 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+
education special - career career - loan mortgage - business for sale in arizona - go rooms - cheap travel - boat sale
-->-->
Page generation 0.134 seconds
Хостинг от uCoz