Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ƒержавне регулюванн¤ > ѕодаткова пол≥тика у регулюванн≥ економ≥чного зростанн¤


 р≥м того, передбачен≥ ставки податку дл¤ водних транспортних засоб≥в за 100 см довжини.

Ќаприклад, з морських ¤хт, в≥трильник≥в, моторних човн≥в ≥ катер≥в ст¤гуЇтьс¤ податок у розм≥р≥ 10 грн. за 100 см довжини. « р≥чних водних транспортних засоб≥в, ¤кщо њх довжина не перевищуЇ 7,5 м, сплачуЇтьс¤ 5 гри. за кожн≥ 100 см, ¤кщо ж довжина перевищуЇ 7,5 м Ч 10 грн. за 100 см. ўо стосуЇтьс¤ ¤хт ≥ в≥трильник≥в (¤кщо њхн¤ маса не перевищуЇ 100 кг), то, незалежно в≥д довжини, ставка податку встановлюЇтьс¤ у розм≥р≥ 5 грн. за 100 см. ƒл¤ ≥нших човн≥в також визначен≥ ставки в≥д 5 до 10 грн. за кожн≥ 100 см залежно в≥д маси ≥ довжини. ћоторн≥ човни з п≥дв≥сним мотором не Ї об'Їктом оподаткуванн¤, тому громад¤нам-власникам таких човн≥в податок сплачувати не потр≥бно.

як бачимо, чим б≥льший об'Їм двигуна легкового автомоб≥л¤ або довший човен, тим б≥льший доведетьс¤ сплатити податок ≥з 100 куб. см об'Їму цил≥ндр≥в або ≥з 100 см довжини, тобто тут застосовуютьс¤ прогресивн≥ ставки оподатко≠вуванн¤.

якщо громад¤нин њздить на старенькому "«апорожц≥", та й то переважно на дачу, зв≥дки в нього в≥зьмутьс¤ кошти на сплату непом≥рне високих податк≥в? ≤ навпаки, чому б "прокв≥таючому" б≥знесмену, ¤кшо роз'њжджаЇ в розк≥шному л≥музин≥ та маЇ в розпор¤дженн≥ дек≥лька ≥номарок, не под≥литис¤ з державою частиною своњх над≠прибутк≥в.

–озрахуЇмо дл¤ прикладу суму податку ≥з власник≥в транспортних засоб≥в дл¤ ¬ј«-2105 ≥ –ќ ќ-ћиз≤апд:

1) ¬ј«-2105 (об'Їм двигуна 1300 куб. см) 1300 / 100 х 4,0 = 52,00 грн.;

2) FORD-Mustang (об'Їм двигуна 3797 куб. см) 3797 / 100 х 20,0 - 759,40 грн.

ј власнику ¬ћЎ-850 (об'Їм двигуна 5577 куб. см) довелос¤ б сплатити у два рази б≥льше Ч 1673,10 грн.

« прикладу видно, що утриманн¤ потужного автомоб≥л¤ з великим об'Їмом двигуна обходитьс¤ значно дорожче, правда частка податку з власник≥в транспортних засоб≥в у загальн≥й сум≥ витрат на утриманн¤ автомоб≥л¤ не така вже й велика.

ѕодаток сплачуЇтьс¤ перед реЇстрац≥Їю, перереЇстрац≥Їю або техн≥чним огл¤дом транспорт≠них засоб≥в.

ќтже, купивши новий або старий автомоб≥ль, громад¤нин не зможе його зареЇструвати в органах ƒј≤, не сплативши податок з власник≥в транспорт≠них засоб≥в. ’оча, купуючи автомоб≥ль, не завжди обов'¤зково його реЇструвати. ќстанн≥ми роками поширивс¤ "спос≥б продажу" автомоб≥л≥в шл¤хом видач≥ так званого "генерального дорученн¤", тобто дорученн¤ на право користуванн¤ ≥ розпор¤дженн¤ транспортним засобом. ÷ей спос≥б дозвол¤Ї уникнути сплати (або знизити суму) державного мита, плати за зд≥йсненн¤ нотар≥альних д≥й, вартост≥ послуг експерт≥в, плати в ѕенс≥йний фонд тощо.

ƒо того ж немаЇ необх≥дност≥ перереЇстровувати автомоб≥ль, тому що власник не зм≥нюЇтьс¤, ≥, в≥дпов≥дно, можна не сплачувати при цьому податок з власник≥в транспортних засоб≥в.

’то думаЇ, що зможе у такий спос≥б уникнути сплати податку, помил¤Їтьс¤. јдже податок сплачуЇтьс¤ ≥ перед проходженн¤м техогл¤ду, а без талона техогл¤ду експлуатувати автомоб≥ль заборонено, незалежно в≥д того, керуЇ ним власник чи особа, на ¤ку виписане дорученн¤. якщо громад¤нин "придбав" автомоб≥ль за дорученн¤м ≥ експлуатуЇ його, то й податок доведетьс¤ сплачувати йому. Ќе змушувати ж попереднього власника (юридичне в≥н Ї д≥йсним власником ) сплачувати податок за автомоб≥ль, ¤ким в≥н уже не роз≠пор¤джаЇтьс¤? ѕроте обов'¤зок щодо сплати податку залишаЇтьс¤ за власником автомоб≥л¤.

якщо ж право користуванн¤ автомоб≥лем (без права в≥дчуженн¤) передано ≥нш≥й особ≥ за дорученн¤м на керуванн¤ транспортним засобом, податок сплачуЇтьс¤ власником або в≥д його ≥мен≥ особою, ¤к≥й це право було передане. ўоб уникнути розб≥жностей м≥ж власником ≥ дов≥реною особою, це можна обумовити в текст≥ дорученн¤.

јби пройти техогл¤д, кр≥м документ≥в на автомоб≥ль, необх≥дно пред'¤вити прац≥внику ƒј≤ квитанц≥њ про оплату послуг за проведенн¤ техогл¤ду ≥ сплату податку з власник≥в транспорт≠них засоб≥в.

якщо автомоб≥ль знаходитьс¤ у власност≥ громад¤нина тривалий час, то податок сплачуЇтьс¤

за два роки. ћожна платити ≥ щороку Ч поступова сплата буде менше впливати на с≥мейний бюджет. √оловне, щоб загальна сума податку з власник≥в транспортних засоб≥в була сплачена повн≥стю не п≥зн≥ше-першого п≥вр≥чч¤, ≥ншими словами до 1 липн¤ року, у ¤кому проводитьс¤ техогл¤д.

якщо автомоб≥ль придбаний у другому п≥вр≥чч≥, податок сплачуЇтьс¤ в половинному розм≥р≥ встановленоњ на р≥к суми. Ќаприклад, ¬ј«-2106 куплений 17 серпн¤ 1999 р. (терм≥н проходженн¤ техогл¤ду в 2000 р.), перед його реЇстрац≥Їю було сплачено 39,45 грн. (до 27 серпн¤, тому що автомоб≥ль необх≥дно зареЇструвати прот¤гом 10 дн≥в з моменту покупки). ѕрипустимо, що оплата зроблена 21 серпн¤ 1999 року.

–озрахунок суми податку на 2000 р. дл¤ ¬ј«-2106 (об'Їм двигуна 1578 куб. см): 1578 / 100 х 5,0 = 78,90 грн.

ѕеред проходженн¤м техогл¤ду необх≥дно пред'¤вити прац≥внику ƒј≤ квитанц≥ю про сплату податку в сум≥ 39,45 грн. в≥д 21.08.99 ≥ квитанц≥ю про сплату податку за 2000 р. у сум≥ 78,90 грн.

ѕ≥льги щодо податку з власник≥в транспортних засоб≥в передбачен≥ дл¤ чорнобильц≥в 1-оњ ≥ 2-оњ категор≥й, а також 3-оњ ≥ 4-оњ категор≥й до њхнього в≥дселенн¤ прот¤гом трьох рок≥в п≥сл¤ переселенн¤ ≥з зони гарантованого добров≥льного в≥дселенн¤ або зони посиленого рад≥олог≥чного контролю.

ƒан≥ про платник≥в, ¤ким надан≥ п≥льги з цього виду податк≥в, наведен≥ на рис 2.

 р≥м того, п≥льги надаютьс¤ ветеранам в≥йни ≥ прац≥.

ƒо ветеран≥в прац≥, ¤ким встановлено п≥льгу, належать громад¤ни, що працювали в народному господарств≥, державних установах, орган≥зац≥¤х ≥ об'Їднанн¤х громад¤н, мають в≥дпов≥дний вироб≠ничий стаж (35 рок≥в Ч ж≥нки, 40 Ч чолов≥ки) ≥ вийшли на пенс≥ю, √ероњ —оц≥ал≥стичноњ ѕрац≥, повн≥ кавалери ордена “рудовоњ —лави.

¬етеранами прац≥ вважаютьс¤ також:

1. √ромад¤ни, ¤ким призначен≥ пенс≥њ на п≥льгових умовах:

- за списком є1 виробництв, роб≥т, профес≥й, посад, зайн¤тих на п≥дземних роботах, на роботах з особливо шк≥дливими та особливо важкими умовами прац≥ (за на¤вност≥ загального виробничого стажу у ж≥нок Ч 25 рок≥в, чолов≥к≥в Ч «ќ рок≥в);

- за списком є2 виробництв, роб≥т, профес≥й, посад, зайн¤тих на роботах з≥ шк≥дливими ≥ важкими умовами прац≥ (за на¤вност≥ загального виробничого стажу у ж≥нок Ч «ќ рок≥в, чолов≥к≥в Ч 35 рок≥в);

- в≥дпов≥дно до пункт≥в "у Ч з" статт≥ 13 ≥ статт≥ 52 «акону ”крањни "ѕро пенс≥йне забез≠печенн¤" (за на¤вност≥ загального виробничого стажу у ж≥нок Ч 30 рок≥в, чолов≥к≥в Ч 35 рок≥в);

- в≥дпов≥дно до частини 1 статт≥ 18 ≥ статт≥ 52 «акону ”крањни "ѕро пенс≥йне забезпеченн¤"

(за на¤вност≥ загального виробничого стажу у ж≥нок Ч 25 рок≥в, чолов≥к≥в Ч 30 рок≥в).

2. ѕенс≥онери, ¤к≥ нагороджен≥ медаллю "¬етеран прац≥" в≥дпов≥дно до законодавства колишнього —оюзу.

3. ≤нвал≥ди 1-оњ ≥ 2-оњ груп, ¤к≥ одержують пенс≥њ за ≥нвал≥дн≥стю, ¤кщо вони мають не менше 15 рок≥в загального виробничого стажу.

ƒо ветеран≥в в≥йни, що мають право на п≥льгу, належать учасники бойових д≥й, ≥нвал≥ди в≥йни, учасники в≥йни, √ероњ –ад¤нського —оюзу, особи, нагороджен≥ орденом —лави трьох ступен≥в. ƒо п≥льговоњ категор≥њ потрапл¤ють також особи, перерахован≥ в ст. 4-11 «акону ”крањни "ѕро статус ветеран≥в в≥йни ≥ гарант≥њ њхнього соц≥ального захисту".

”часниками бойових д≥й Ї особи, ¤к≥ брали участь у бо¤х, захищаючи Ѕатьк≥вщину в склад≥ в≥йськових п≥дрозд≥л≥в, з'Їднань, об'Їднань ус≥х вид≥в ≥ род≥в в≥йськ «бройних —ил д≥ючоњ арм≥њ (флоту), партизанських загонах, у п≥дп≥лл≥ та ≥нших формуванн¤х ¤к у воЇнний, так ≥ в мирний час.

≤нвал≥дами в≥йни Ї особи з числа в≥йськових д≥ючоњ арм≥њ ≥ флоту, партизан≥в, п≥дп≥льник≥в, прац≥вник≥в ≥ колгоспник≥в, що отримали ≥нвал≥д≠н≥сть внасл≥док пораненн¤, контуз≥њ або травми, захищаючи Ѕатьк≥вщину, при виконанн≥ ≥нших обов'¤зк≥в в≥йськовоњ служби або в результат≥ захворюванн¤, пов'¤заного з перебуванн¤м на

фронт≥, у партизанських загонах ≥ з'Їднанн¤х, п≥дп≥льних орган≥зац≥¤х, групах та ≥нших формуванн¤х, визнаних такими законодавством ”крањни, у районах в≥йськових д≥й, на при≠фронтових д≥л¤нках зал≥зниць, спорудженн¤х оборонних рубеж≥в, в≥йськово-морських базах ≥ аеродромах у пер≥од ¬еликоњ ¬≥тчизн¤ноњ в≥йни або за участю в бойових д≥¤х у мирний час.

”часниками в≥йни вважаютьс¤ в≥йськово≠службовц≥, ¤к≥ у пер≥од в≥йни проходили в≥йськову службу в «бройних —илах колишнього –ад¤нського —оюзу, прац≥вники тилу, а також ≥нш≥ особи, передбачен≥ «аконом "ѕро статус ветеран≥в в≥йни, гарант≥њ њхнього соц≥ального захисту".

ѕерерахованим вище категор≥¤м громад¤н надаЇтьс¤ п≥льга щодо несплати податку за один легковий автомоб≥ль з об'Їмом цил≥ндр≥в двигуна до 2500 куб. см чи один мотоцикл з об'Їмом цил≥ндр≥в двигуна до 650 куб. см, за один моторний човен або катер (кр≥м спортивних), довжина корпусу ¤кого менша за 7,5 м. Ќа автомоб≥л≥, що належать ≥нвал≥дам 1-оњ ≥ 2-оњ груп, зазначена п≥льга поширюЇтьс¤ незалежно в≥д об'Їму двигуна.

 р≥м того, на 50% в≥д сплати податку зв≥льнен≥ громад¤ни, у власност≥ ¤ких знаход¤тьс¤ автомоб≥л≥, виготовлен≥ в крањнах —Ќƒ ≥ поставлен≥ на обл≥к в ”крањн≥ до 1990 р. включно.


—ѕ»—ќ  ¬» ќ–»—“јЌќѓ Ћ≤“≈–ј“”–»:

Ќазва: ѕодаткова пол≥тика у регулюванн≥ економ≥чного зростанн¤
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-01-28 (1947 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
payroll no - expedia - tizanidine prednisone - play indiana - easyjet - elementary degree - xanax percocet
Page generation 0.137 seconds
Хостинг от uCoz