ƒ≥ловодство > –озмови по телефону
–озмови по телефону
1.‘ункц≥нальне призначенн¤ розмови по телефону ¤к форми сп≥лкуванн¤ 2.–екомендац≥њ щодо технолог≥њ сп≥лкуванн¤ по телефону 1.« метою засвоЇнн¤ даноњ форми сп≥лкуванн¤ менеджер повинен проанал≥зувати психолог≥чн≥ аспекти ≥нформац≥йного процесу в частин≥ зворотного звТ¤зку: 1.”тил≥тарний ефект Ц передаЇтьс¤ ≥нформац≥¤ необх≥дна прац≥внику дл¤ виконанн¤ завданн¤. “ут не доречн≥ питанн¤ абстрактного характеру, а лише конкретизац≥¤: що, де, коли ≥ дл¤ чого 2.ѕрестижний: ≥нформац≥¤ повинна пр¤мо або опосередковано п≥дтримувати ц≥нност≥ прац≥вника, уникайте нав≥шуванн¤ У¤рлик≥вФ 3.ѕ≥дсиленн¤ позиц≥њ: прац≥вник краще справитьс¤ ≥з завданн¤м ¤кщо отримаЇ п≥дтримку в складних питанн¤х 4.ѕ≥знавальний: передача в≥домоњ ≥нформац≥њ дратуЇ сп≥врозмовника. ≈фект дос¤г через отриманн¤ новоњ ≥нформац≥њ шл¤хом: використанн¤ соц≥ально психолог≥чних метод≥в вивченн¤ мотив≥в здатних стимулювати даного прац≥вника п≥двищена увага до самопочутт¤ людини 5. ≈моц≥йний: повТ¤заний з процесом естетичного збагаченн¤ ≥ емоц≥йного розвантаженн¤ учасник≥в переговор≥в. ÷е потребуЇ в≥д менеджера ≥ндив≥дуального п≥дходу до учасника розмови, а саме визнати правоту тези сп≥врозмовника ≥ своЇчасн≥сть його суджень, бути безкорисним, але не безупередженим. –екомендац≥њ «Т¤суйте своњ навички слухати: ваш≥ сильн≥ сторони, недол≥ки в сп≥лкуванн≥ по телефону —клад≥ть перел≥к питань ¤к≥ ви маЇте застосувати Ўукайте ≥стину в словах сп≥вбес≥дника Ќамагайтес¤ зрозум≥ти не т≥льки зм≥ст сл≥в але ≥ почутт¤ партнера —л≥дкуйте за своњми невербальними жестами ѕер≥одично повтор¤йте висл≥в сп≥вбес≥дника Ќе перебивайте сп≥врозмовника ≥ уникайте посп≥шних висновк≥в —лухайте соб≥ ≥ не монопол≥зуйте розмову ѕристосуйте темп мисленн¤ ≥ мови
| 1 |
Ќазва: –озмови по телефону ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-14 (973 прочитано) |