Sort-ref.narod.ru - реферати, курсові, дипломи
  Головна  ·  Замовити реферат  ·  Гостьова кімната ·  Партнери  ·  Контакт ·   
Пошук


Рекомендуєм

Діловодство > Складання й оформлення службових документів


«Просимо взяти участь у... »

«Запрошуємо..»

«Запрошуємо Вас..»

«Щиро запрошуємо Вас.. »

«Ми раді запросити Вас..»

Далі розкривають характер заходів, умови участі в них, зазначають строки їх проведення. Наприклад:


Text Box: Просимо Вас взяти участь у нараді директорів підприємств агропромислового комплексу Вінницької області з питання переведення підприємств іллінецького району на госпрозрахунок. Нарада відбудеться 27 вересня 2000 року в конференц-залі обласної Ради профспілок за адресою: вул. М.Трублаїні, 123, м. Вінниця, 09570. Реєстрація учасників — з 9-30. Початок роботи о 10-00. Супровідні листи — це такі службові листи, в яких адресата інформують про направлення йому документів, що до­лаються до листа. Обсяг текстів таких листів, як правило, невеликий, тому доцільно оформляти їх на аркушах (бланках) формату А5. Супровідні листи складають, коли потрібно доповнити чи роз'яс­нити основні документи (наприклад, уточнити термін виконання, роз'яснити складні моменти, пояснити причину затримання тощо). Супровідні листи слід починати словами: «Надсилаємо...», «На­правляємо...», «Відправляємо...» і т. п. У текстах супровідних листів мають зазначатися заголовки, індекси й дати документів, що направ­ляються. Наприклад:

Text Box: Додаємо акт обстеження житлово-побутових умов громадянки Артеменко Світлани Василівни. Додаток: на 3 арк. в 1 прим. Text Box: Направляємо для обговорення проект «Положення про студентську раду». Відгуки та пропозиції просимо надіслати до 27.10.2000 за адресою: відділ студентської молоді, вул. Тульчинська, 27, м. Київ, 04520. Додаток: на 57 арк. в 1 прим. або

Text Box: Повідомляємо, що для будівництва нового корпусу історичного факультету Вам виділено 1 250 900 (один мільйон двісті п'ятдесят тисяч дев'ятсот) грн. 00 коп., у тому числі на придбання необхідного обладнання — 200 000 (двісті тисяч) грн. Листи-повідомлення — це такі службові листи, в яких повідомляється про щось чи стверджується якийсь факт, їх на­правляють конкретному адресатові. Наприклад:

або

Text Box: Підтверджуємо свою згоду на пайову участь у будівництві готельного комплексу «Свята Софія», що здійснюватиметься в період з 01.07.2000 по 01.12.2001 в м. Києві на вул. Андріївській. Text Box: Повідомляємо, що для продовження в 2001 р. теми № 1/121 Вам виділено 40 000 (сорок тисяч) гривень, із них 10 000 (десять тисяч) гривень - на преміювання працівників. Положення про преміювання необхідно подати не пізніше як 24 грудня 2000 року. Листи-підтвердження — це службові листи, в яких підтвер­джується той чи інший факт, наприклад одержання переказів, ванта­жів, листів, цінних паперів тощо. Листи-підтвердження можуть мі­стити також інформацію про чинність раніше укладених договорів, угод, затверджених положень, інструкцій і т. п. Текст таких листів починається словами, утвореними від дієслова «підтверджувати». Наприклад:

Text Box: Підтверджуючи оплату за комунальні послуги та використану електроенергію, надсилаємо Вам копії платіжних доручень № 123, 126, 127 від 21.01.2000. або

Своєчасність надсилання листів-підтверджень (у разі потреби) усуває необхідність підготовки й направляння листів-нагадувань, дає змогу адресатові зняти питання з контролю.

Листи-нагадування — це службові листи, в яких нагадується про наближення чи закінчення терміну виконання якихось завдань (зо­бов'язань), проведення заходів і необхідність унаслідок цього вжити відповідних заходів. Тексти таких листів можуть складатися з одного-двох речень і починаються словами, утвореними від дієслова «нагадувати».

Наприклад:

Text Box: Нагадуємо, що строк подання звіту за формою п2-А закінчився 14.04.2000. Просимо терміново надіслати звіт і пояснити причини затримки. Text Box: Нагадуємо, що строк здачі першої черги будівництва закінчується 27.12.2000. Просимо терміново повідомити про хід виконання робіт.

Text Box: Просимо відпустити за безготівковим розрахунком 26 (двадцять шість) телевізорів «Електрон 51 ТК-610», 31 (тридцять один) відеомагнітофон «Panasonic NV-HS950EE». Оплату гарантуємо. Наш розрахунковий рахунок № 000126798 у Печерському відділенні банку «Берізка» м. Києва, МФО 322900. Гарантійні листи — це такі службові листи, в яких гарантується виконання чогось, наприклад оплати за послуги чи товари, забезпечення проведення дослідів, надання робочого місця тощо. Якщо гарантійний лист містить відомості фінансового або матеріального характеру, то, незважаючи на те, що банківські ре­квізити адресанта є на фірмовому бланкові, необхідно продублювати їх у тексті. Гарантійні листи підписують керівник і головний бух­галтер підприємства (установи, організації, фірми).

Text Box: Просимо виділити 30 (тридцять) ліжко-місць у Вашому гуртожитку для мешкання в період з 01.07.2000 по 12.07.2000 учасників Всеукраїнської конференції студентської молоді. Оплату гарантуємо. Наш розрахунковий рахунок № 123678013 у Харківському відділенні банку «Рось» - Києва, МФО 300120. Текст гарантійного листа може бути таким:

або

Ініціативні листи - це такі службові листи, що спонукають адресата дати відповідь адресантові. Тематика ініціативних листі необмежена Залежно від викладеного в листі відповідь може бути позитивною або негативною. В разі негативної відповіді (відмови дається обґрунтування. Ініціативні листи можуть направлятися імені керівника, керівництва чи трудового (студентського) колек­тиву. Наприклад:

Text Box: Повідомляємо, що документи Дашівської МТС Іллінецького району Вінницької області за 1948— 1950 рр. до архіву на зберігання не надходили, у зв'язку з чим підтвердити Ваш трудовий стаж за вказані роки не можемо.Text Box: Під час проведення виробничої практики з авто-слюсарної справи виявилося, що працювати в майстернях інституту неможливо, оскільки температура в приміщенні становить +4 °С. Опалювання припинено з розпорядження представника районної комунальної служби через несплату інститутом комунальних послуг. Станом на 15.12.99 на розрахунковому рахунку інституту грошей немає. Просимо сприяти подачі теплоенергії до майстерень, аби можна було продовжити проведення виробничої практики. Листи-відповіді — це такі службові листи, в яких дають відповідь на ініціативні листи. Якщо в ініціативному листі викладено кілька питань, то в листах-відповідях відповідають на кожне з них, незалежно від того, яка відповідь — позитивна чи негативна. Текст таких листів має бути чітким, конкретним, у разі відмови — обґрун­тованим. Наприклад:

Text Box: Повідомляємо, що, відповідно до законодавства України «Про пільги для ветеранів війни — інвалідів війни», Ви маєте пільги на першочергове забезпечення телефонним зв'язком за адресою:__________ Телефон Вам буде встановлено й підключено не пізніше як ________________________ або

Назва: Складання й оформлення службових документів
Дата публікації: 2005-02-14 (3804 прочитано)

Реклама



Яндекс цитирования
-->-->
Page generation 0.330 seconds
Хостинг от uCoz