≈коном≥ка п≥дприЇмства > јналiз ефективностi реорганiзованого швейного цеху по виготовленню жакету жiночого
јналiз ефективностi реорганiзованого швейного цеху по виготовленню жакету жiночого—тор≥нка: 1/13
«ћI—“ ¬ступ 1. “ехн≥ко-економ≥чн≥ розрахунки 1.1. ¬иробництво продукц≥њ “аблиц¤ 1.1.1. –озрахунок обс¤гу виробництва швейних вироб≥в “аблиц¤ 1.1.2. –озрахунок обс¤гу виробництва продукц≥њ по вартост≥ обробки “аблиц¤ 1.1.3. –озрахунок товарноњ продукц≥њ 1.2. –озрахунок показник≥в по прац≥ та кадрам “аблиц¤ 1.2.1. –озрахунок чисельност≥ основних виробничих ро≠б≥тник≥в “аблиц¤ 1.2.2. –озрахунок обс¤гу роб≥т по обслуговуванню обладнанн¤ “аблиц¤ 1.2.3. –озрахунок чисельност≥ п≥дсобно-виробничих та допом≥жних роб≥тник≥в “аблиц¤ 1.2.4. –озрахунок чисельност≥ кер≥вник≥в, спец≥ал≥ст≥в та службовц≥в “аблиц¤ 1.2.5. –озрахунок пр¤мого фонду оплати прац≥ основних вироб- ничих роб≥тник≥в “аблиц¤ 1.2.6. –озрахунок тарифного фонду оплати прац≥ п≥дсоб≠но- виробничих та допом≥жних роб≥тник≥в “аблиц¤ 1.2.7 ‘онд оплати прац≥ виробничих роб≥тник≥в “аблиц¤ 1.2.8 ‘онд оплати прац≥ кер≥вник≥в, спец≥ал≥ст≥в та служ≠бовц≥в 1.2.1. ѕоказники продуктивност≥ прац≥ “аблиц¤ 1.2.1.1. ѕоказники по прац≥ та кадрам 1.3. “ехн≥чний розвиток та орган≥зац≥¤ виробництва “аблиц¤ 1.3.1. ¬их≥дн≥ данн≥ дл¤ розрахунку ефективност≥ зам≥ни обладнанн¤ “аблиц¤ 1.3.2. –озрахунок ефективност≥ зам≥ни обладнанн¤ 1.4. —об≥варт≥сть, прибуток та рентабельн≥сть “аблиц¤ 1.4.1 ¬их≥дн≥ данн≥ дл¤ розрахунку калькул¤ц≥њ “аблиц¤ 1.4.2. –озшифровка матер≥альних витрат “аблиц¤ 1.4.3. –озрахунок основноњ зароб≥тноњ плати на вироб “аблиц¤ 1.4.4. алькул¤ц≥¤ соб≥вартост≥ “аблиц¤ 1.4.5. –озрахунок прибутку та рентабельност≥ 1.5 “ехн≥ко-економ≥чн≥ показники “аблиц¤ 1.5.1. “ехн≥ко-економ≥чн≥ показники ¬исновок Ћ≥тература ƒодаток ¬—“”ѕ –инок виробник≥в швейноњ продукц≥њ характеризуЇтьс¤ зростаючою конкуренц≥Їю. ¬же в 1997 роц≥ частка п≥дприЇмств державноњ властност≥ у швейноњ помисловост≥ становила лише 1,2%. –азом з тим досить висок≥ темпи роздержавленн¤ швейноњ галуз≥ на зниженн¤ темп≥в пад≥нн¤ виробництва ≥стотно не вплинули. ѕ≥дприЇмства швейноњ галуз≥ легкоњ промисловост≥ ”крањни, ¤к ≥ ран≥ше, Ї найпотужн≥шими виробниками швейних вироб≥в нашоњ крањни. –озд≥л найважлив≥ших вид≥в швейноњ продукц≥њ на п≥дприЇмствах-виробниках залежить в≥д њх потужностей. –≥вень оплати прац≥ в швейн≥й промисловост≥, але майже вдвоЇ нижчий р≥вн¤ зароб≥тноњ плати в промисловост≥ ”крањни в ц≥лому. ќхарактеризовуючи становище на ринку споживач≥в швейноњ продукц≥њ, можна сказати, що структура торг≥вельноњ мереж≥ за останн≥ роки зазнала ≥стотних зм≥н. ѕонад 78% п≥дприЇмств торг≥вл≥ перебувають у колективн≥й, частинн≥й властност≥. „ерез орган≥зовану торг≥вельну мережу реал≥зовуЇтьс¤ лише 20% ус≥х швейних вироб≥в в≥тчизн¤ного виробництва. ” роздр≥бн≥й торг≥вельн≥й мереж≥ цей показник не перевищуЇ 15%. ќтже, основн≥ показники д≥¤льност≥ швейноњ промисловост≥ ”крањни, на жаль не дають п≥дстав оч≥кувати швидкого зростанн¤ конкурентноњ спроможност≥ продукц≥њ на в≥тчизн¤ному ринку. ƒл¤ виведенн¤ галуз≥ з цього становища сл≥д б≥льшою м≥рою вживати конкретних заход≥в дл¤ п≥дтриманн¤ в≥тчизн¤ноњ промисловост≥ за рахунок зниженн¤ тиску податкового пресу, зниженн¤ в≥дсоткових ставок за кредити, а також використовуючи ≥нш≥ загально економ≥чн≥ та ф≥нансов≥ заходи оздоровленн¤. 1. “≈’Ќ≤ ќ - ≈ ќЌќћ≤„Ќ≤ –ќ«–ј’”Ќ » . “ехн≥ко-економ≥чне плануванн¤ Ї продовженн¤м галузевого та народногосподарчого плануванн¤, та першим етапом внутр≥шньовиробничого плануванн¤. ¬оно визначаЇ, спр¤мовуЇ та орган≥зовуЇ виробничо-господарчу д≥¤льн≥сть п≥дприЇмства та окремих його п≥дрозд≥л≥в на р≥зн≥, в≥дносно довг≥, пер≥оди часу. «адача техн≥ко-економ≥чного плануванн¤ пол¤гаЇ в тому, щоб визначити основн≥ напр¤мки розвитку виробництва, встановити обс¤г виробництва та ≥нш≥ показники прац≥ п≥дприЇмства та його окремих п≥дрозд≥л≥в, розрахувати потребу у трудових, матер≥альних та ф≥нансових ресурсах, необх≥дних дл¤ виконанн¤ планового завданн¤, п≥двести п≥дсумки та визначити результати виробничо-господарчоњ д≥¤льност≥ п≥дприЇмства та окремих п≥дрозд≥л≥в (цехи, в≥дд≥ли, бригади). ¬ залежност≥ в≥д планового пер≥оду часу техн≥ко-економ≥чне плануванн¤ под≥л¤Їтьс¤ на перспективне та поточне. ѕерспективне плануванн¤ м≥стить розробку тривалих (10-15 рок≥в) та п'¤тир≥чних план≥в п≥дприЇмства. ѕоточне плануванн¤ заключаЇтьс¤ у розробц≥ р≥чних план≥в економ≥чного та соц≥ального розвитку п≥дприЇмства. –≥чний план економ≥чного та соц≥ального розвитку п≥дприЇмства - це програма та розрахункове обірунтуванн¤ д≥¤льност≥ його колективу у плановому роц≥, розпрацьован≥ на п≥дстав≥ перспективного плану розвитку п≥дприЇмства з урахуванн¤м максимального використанн¤ його виробничих ресурс≥в та пов'¤зан≥ з державним народогосподарчим планом . –≥чний план п≥дприЇмства оформлюЇтьс¤ у вигл¤д≥ системи розрахунк≥в, в≥дображаючоњ взаЇмозв'¤зок ус≥х планових показник≥в з передовою техн≥кою, економ≥кою п≥дприЇмства. ѕоказники р≥чного плану розвитку п≥дприЇмства Ї одним з головних джерел оперативно-≠виробничого плануванн¤. ѕ≥дприЇмства розробл¤ють план за наступними розд≥лами : 1. ¬иробництво продукц≥њ та послуг. 2. Ќауково-техн≥чний розвиток, удосконаленн¤ виробництва та керуванн¤. 3. ап≥тальне буд≥вництво. 4. ћатер≥ально-техн≥чне забезпеченн¤. 5. ѕрац¤ та кадри. 6. —об≥варт≥сть, прибуток та рентабельн≥сть виробництва. 7. —оц≥альний розвиток колективу. 8. ќхорона оточуючого середовища та рац≥ональне використанн¤ природних ресурс≥в. 9. ‘≥нансовий план. ѕ≥дприЇмства самост≥йно визначають обс¤г надходженн¤ товар≥в по укладеним угодам на поставку вироб≥в, встановлюють оптову ≥ роздр≥бну ц≥ни, самост≥йно користуютьс¤ валютними коштами. ¬≥дпов≥дн≥ показники узгодженого плану економ≥чного та соц≥ального розвитку п≥дприЇмство оголошуЇ м≥сцевим плановим органам, торг≥вельним, транспортним та ≥ншим орган≥зац≥¤м, ¤к≥ знаход¤тьс¤ з ним у узгоджених в≥дношенн¤х. –озпрацьован≥ р≥чн≥ плани затверджують на загальних зборах трудового колективу та показники цього плану довод¤тьс¤ до конкретних виконавц≥в: колектив≥в цех≥в, в≥дд≥л≥в, бригад, до кожного робочого м≥сц¤. ѕлани трудових колектив≥в вход¤ть до системи загальнодержавного плануванн¤, тому вони (трудов≥ колективи) несуть в≥дпов≥дальн≥сть за обірунтовану розробку та обумовлена виконанн¤ планових завдань. –≥чний план економ≥чного ≥ соц≥ального розвитку розраховуЇтьс¤ у вигл¤д≥ системи техн≥ко-економ≥чних показник≥в. ”с≥ показники под≥л¤ютьс¤ на натуральн≥, варт≥сн≥, к≥льк≥сн≥ та ¤к≥сн≥. Ќатуральн≥ показники характеризують випуск продукц≥њ, витрату матер≥ал≥в, палива, енерг≥њ. ¬они необх≥дн≥ дл¤ матер≥ально-речового вираженн¤ та обірунтуванн¤ плану. ¬арт≥сн≥ показники використовуютьс¤ дл¤ характеристики загальних обс¤г≥в виробництва, розм≥р≥в витрат та доход≥в. ¬арт≥сн≥ показники розраховуютьс¤ на п≥дстав≥ натуральних, в≥дображаючи у загальному вигл¤д≥ витрати та результати прац≥. ƒо к≥льк≥сних показник≥в в≥днос¤ть так≥, ¤к≥ визначають обс¤г продукц≥њ виробництва, суму прибутку, к≥льк≥сть працюючих та ≥нш≥ показники. як≥сн≥ показники характеризують ¤к≥сть та ефективн≥сть прац≥. ƒо них в≥днос¤тьс¤ . продуктивн≥сть прац≥, соб≥варт≥сть, рентабельн≥сть, фондов≥ддача, прибуток. 1.1. ¬»–ќЅЌ»÷“¬ќ ѕ–ќƒ” ÷≤ѓ ѕлан виробництва продукц≥њ Ї вих≥дним та головним розд≥лом р≥чного плану економ≥чного та соц≥ального розвитку п≥дприЇмства та маЇ собою завданн¤ по обс¤гу, асортименту та ¤кост≥ продукц≥њ на визначений плановий пер≥од. ѕлан виробництва пов'¤заний ≥з головною задачею по задов≥льненню потреб у товарах народного попиту. –озробка цього розд≥лу плану на виробництвах швейноњ промисловост≥ передбачаЇ пошук можливостей найб≥льш повного задов≥льненн¤ попиту населенн¤ на швейн≥ вироби у потребн≥й к≥лькост≥, необх≥дного асортименту та ¤кост≥. ¬иготовленн¤ та поставка продукц≥њ п≥дприЇмством маЇ за свою мету ритм≥чне виконанн¤ план≥в, завдань, угод, та забов'¤зань по виробництву та поставкам продукц≥њ за обс¤гом, ¤кост≥, асортименту у встановленн≥ терм≥ни та з оптимальним виробничим циклом. ¬иробнича програма Ї базою дл¤ планових розрахунк≥в по прац≥ та зароб≥тн≥й плат≥, дл¤ визначенн¤ необх≥дноњ к≥лькост≥ матер≥ал≥в на плановий пер≥од та науковообгрунтованих план в по соб≥вартост≥, прибутку та рентабельност≥. ¬≥д виробничоњ програми залежить план допом≥жних цех≥в, ступ≥нь використанн¤ на¤вних виробничих потужностей. ѕлан виробництва продукц≥њ м≥стить наступн≥ п≥дрозд≥ли: - плануванн¤ обс¤г≥в виробництва продукц≥њ у натуральному вираженн≥; - плануванн¤ виробництва у коштовному вираженн≥; - плануванн¤ п≥двищенн¤ ¤кост≥ продукц≥њ; - баланс виробничих потужностей. ¬ нових умовах господарюванн¤ п≥двищуЇтьс¤ в≥дпов≥дальн≥сть п≥дприЇмств за розробку план≥в виробництва товар≥в, њх асортименту та ¤кост≥ у в≥дпов≥дност≥ з замовами торг≥вл≥, ¤к≥ формуютьс¤ з урахуванн¤м оптових ¤рмарок, за випуск товар≥в, в тому числ≥ дл¤ д≥тей, молод≥ за основними групами, необх≥дними дл¤ задов≥льненн¤ потреб ус≥х статевол≥тних груп населенн¤ з урахуванн¤м сезонност≥ та зм≥ни попиту. ¬их≥дними даними дл¤ розробки плану продукц≥њ Ї: - перспективний план економ≥чного та соц≥ального розвитку п≥дприЇмства; - заходи по п≥двищенню ефективност≥ виробництва та приросту виробничих потужностей;
Ќазва: јналiз ефективностi реорганiзованого швейного цеху по виготовленню жакету жiночого ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (5689 прочитано) |