≈коном≥чна теор≥¤ > ѕопит ≥ пропозиц≥¤. ¬иди п≥дприЇмств в ”крањн≥
ѕопит ≥ пропозиц≥¤. ¬иди п≥дприЇмств в ”крањн≥
1 ѕон¤тт¤ попиту ≥ пропозиц≥њ. «акон попиту ≥ пропозиц≥њ. ѕопит - це платоспроможна потреба населенн¤ або сума грошей, ¤ку покупц≥ можуть ≥ мають нам≥р заплатити за певний ѕопит окремого споживача на товар називаЇтьс¤ ≥ндив≥дуальним попитом. –инковий попит - це сума вс≥х ≥ндив≥дуальних попит≥в при кожному значенн≥ ц≥ни. Ќа зм≥ну попиту мають вплив ц≥нов≥ ≥ нец≥нов≥ фактори. ÷≥новий фактор - це вплив зростанн¤ чи зменшенн¤ ц≥н на товари, на величину попиту. Ќец≥новий фактор - це ¤к≥сть товару, доходи населенн¤, смаки ≥ уподобанн¤ або деф≥цит. јбо пропонуванн¤ великоњ к≥лькост≥ товару; оч≥куванн¤ майбутн≥х економ≥чних зм≥н, доступн≥сть товару споживачам. «акон попиту - це закон, ¤кий передбачаЇ, що ≥з зростанн¤м ц≥ни на товар зменшуЇтьс¤ к≥льк≥сть товару, ¤ку хоче придбати населенн¤, а ≥з зменшенн¤м ц≥ни на товар. “о к≥льк≥сть товару, що купуЇтьс¤ населенн¤м, зростаЇ. ѕропозиц≥¤ - це сукупн≥сть товар≥в за певною ц≥ною, ¤к≥ готов≥ виготовл¤ти ≥ продавати виробники. –озр≥зн¤ють ≥ндив≥дуальну ≥ ринкову пропозиц≥ю. ≤ндив≥дуальна - це товари одного виробника, ¤к≥ пропонують дл¤ реал≥зац≥њ. –инкова - це пропозиц≥¤, ¤ка визначаЇтьс¤ ¤к сума вс≥х ≥ндив≥дуальних пропозиц≥й. Ќа зм≥ну пропозиц≥њ мають вплив: - ц≥нов≥; - нец≥нов≥ фактори. ÷≥новий - це вплив ц≥ни на обс¤г продукц≥њ, ¤к≥ готов≥ випустити виробники. Ќец≥нов≥ - це витрати виробництва, техн≥чний прогрес, орган≥зац≥¤ ринку. ќрган≥зац≥¤ реал≥зац≥њ товар≥в, стаб≥льн≥сть законодавства. ќч≥куванн¤ економ≥чних зм≥н. «акон пропозиц≥њ - це закон, ¤кий стверджуЇ, що ≥з зростанн¤м ц≥ни зб≥льшуЇтьс¤ к≥льк≥сть товару, ¤к≥ готов≥ виробити виробники, а ≥з зменшенн¤м ц≥ни на товар, к≥льк≥сть товару. ўо виробл¤Їтьс¤ виробником, зменшуЇтьс¤. ¬иди п≥дприЇмств в ”крањн≥ зг≥дно чинного законодавства. «г≥дно закону ”крањни "ѕро власн≥сть" ≥ "ѕро п≥дприЇмство" в ”крањн≥ можуть д≥¤ти п≥дприЇмства таких вид≥в: 1. ≥ндив≥дуальне, засноване на власност≥ ф≥зичноњ особи та виключно њњ прац≥; 2. с≥мейне; 3. приватне п≥дприЇмство з правом найму робочоњ сили; 4. колективне п≥дприЇмство (товариства). 5. державне п≥дприЇмство. «асноване на узагальнено-державн≥й власност≥; 6. державн≥ комунальн≥ п≥дприЇмства. 7. сп≥льн≥ п≥дприЇмства, засновниками ¤ких Ї п≥дприЇмц≥ р≥зних крањн. 8. мал≥ п≥дприЇмства - основа малого б≥знесу, до ¤ких в≥днос¤тьс¤ п≥дприЇмства з чисельн≥стю прац≥вник≥в у промисловост≥ ≥ буд≥вництв≥ - до 200 чол., в ≥нших галуз¤х виробничоњ сфери - до 50 чол., у науц≥ - до 100 чол.. в галуз¤х невиробничоњ сфери - до 25 чол., в торг≥вл≥ - до 15 чол.
| 1 |
Ќазва: ѕопит ≥ пропозиц≥¤. ¬иди п≥дприЇмств в ”крањн≥ ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (1323 прочитано) |