Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥чн≥ теми > ≈коном≥ка ¤к обТЇкт адм≥н≥стративно-правового регулюванн¤


≈коном≥ка ¤к обТЇкт адм≥н≥стративно-правового регулюванн¤

“ерм≥н Уеконом≥каФ утворивс¤ в≥д грецьких сл≥в УoikosФ, що

означаЇ у переклад≥ будинок, господарство ≥ УnomosФ- правило, закон. —укупн≥сть цих сл≥в у буквальному значенн≥ означаЇ Управила веденн¤ домашнього господарстваФ.

≈коном≥ка- це системний господарський комплекс, що м≥стить у соб≥ взаЇмозвТ¤зан≥ ≥ взаЇмозалежн≥ ланки, по-перше, сусп≥льного виробництва, по-друге, розпод≥лу ≥, по-третЇ, обм≥ну зробленого продукту в масштабах ус≥Їњ держави.

≈коном≥ка - складна пол≥структурна система, ¤ка функц≥онуЇ з метою задоволенн¤ матер≥альних потреб сусп≥льства. ќсновними складовими ц≥Їњ системи в галуз≥, п≥дгалуз≥ та њхн≥ комплекси. Ќе Ї в даному розум≥нн≥ вин¤тком й економ≥чна система ”крањни. ѕри цьому необх≥дно зауважити, що терм≥н Угалузь економ≥киФ нормативно закр≥плюЇтьс¤ на законодавчому р≥вн≥.

« орган≥в управл≥нн¤ економ≥кою найвищим Ї  .ћ. ”. …ого правовий статус у систем≥ орган≥в виконавчоњ влади ” систем≥ визначаЇтьс¤  онституц≥Їю ”крањни.

ƒл¤ реал≥зац≥њ програмних ц≥лей безпосередньо в апарат≥  .ћ.”. функц≥онуЇ структурний п≥дрозд≥л, завданн¤м ¤кого Ї державне управл≥нн¤ економ≥кою. ƒл¤ б≥льш ефективноњ роботи  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в, створенн¤ необх≥дних дл¤ розвитку економ≥ки правових ≥ ф≥нансово-матер≥альних умов, п≥дготовки, в≥дпов≥дних рекомендац≥й, спри¤нн¤ в ≥нформац≥йно-анал≥тичн≥й та наукково-методичн≥й робот≥, а також з консультативно- експертною метою при ньому створюютьс¤ робоч≥ та консультативн≥ органи. ÷е можуть бути органи ¤к  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в, так ≥ при  аб≥нет≥ ћ≥н≥стр≥в. сл≥д мати на уваз≥, що це досить рухом≥ структури. «алежно в≥д конкретних ситуац≥й, завдань,¤к≥виникають перед ур¤дом, зм≥нюютьс¤ не т≥льки њх функц≥й, а й сам≥ вони можуть л≥кв≥довуватись або створюватись. ¬алютно Цкредитна рада маЇ право одаржувати в≥д орган≥в виконавчо≥ влади, п≥дприЇмств, банк≥в, ф≥нансово-кредитних установ, ≥нших орган≥зац≥й ≥нформац≥ю,тистичн≥ та ≥нш≥ анал≥тичн≥ дан≥ й залучити до вир≥шенн¤ питань, що належать до компетенц≥њ, фах≥вц≥в м≥н≥стерств та ≥нших центральних орган≥в виконавчоњ влади, установ, орган≥зац≥й, а також пров≥дних учених, аудитор≥в. јудиторсьтк≥ ф≥рми.

¬алютно-кредитну раду очолюЇ голова, ¤кого призначаЇ ѕрезидент ”крањни. √олова валютно-кредитноњ ради маЇ заступник≥в, ¤к≥ призначаютьс¤ ѕрезидентом ”крањни з член≥в ради.

ƒо складу валютно-кредитноњ ради вход¤ть: ћ≥н≥стр економ≥ки ”крањни, ћ≥н≥стр ф≥нанс≥в ”кра≥ни, ћн≥стр зовн≥шн≥х економ≥чних звТ¤зк≥в ≥ торг≥вл≥ ”крањни,√олова нац≥вонального агенства ”крањни з реконструкц≥њ та розвитку, √олова ‘онду державного майна ”крањни, в≥дпов≥дальний секретар –ади.

ѕерсональний склад валютно-кредитноњ ради затверджуЇ ѕрезидент ”кркњни за поданн¤м голови валютно-кредитноњо ради.

‘ункц≥ю робочого апарату валютно-кредитноњ ради зд≥йснюЇ п≥дрозд≥л апарату  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в до компетенц≥њ ¤кого входить вир≥шенн¤ питань щодо зовн≥шн≥х економ≥чних звТ¤зк≥в ”крањни.

‘ормою роботи валютно-кредитноњ ради Ї зас≥данн¤, ¤к≥ провод¤тьс¤, ¤к правило, дв≥ч≥ на м≥с¤ць. «ас≥данн¤ валютно-кредитноњ ради Ї правомочне, ¤кщо на ньому присутн≥ не менше двох третин њњ член≥в.

ЅезпосереднЇ управл≥нн¤ конкретними комплексами, галуз¤ми ≥ п≥дгалуз¤ми у сфер≥ економ≥ки зд≥йснюють проф≥лььн≥ м≥н≥стерства, ком≥тети, в≥домства. ¬ њх систем≥ особлива роль належить ћ≥н≥стерству економ≥ки. …ого основними завданн¤ми Ї:

”часть у розробц≥ державноњ економ≥чно≥ пол≥тики;

–озробка за участю зац≥кавлених м≥н≥стерств, ком≥тет≥в та в≥домств ”крањни баланс≥в нац≥ональноњ економ≥ки;

–озробка пропозиц≥й та участь у формуванн≥ державних замовлень;

–озробка пропозиц≥й щодо режиму л≥цензуванн¤ ≥ квотуванн¤ експорту та ≥мпорту;

—кладанн¤ прогноз≥в соц≥ально-економ≥чних насл≥дк≥в впровадженн¤ ринкових в≥дносин, п≥дготовка пропозиц≥й щодо регулюванн¤ ринку прац≥ та соц≥ального захисту населенн¤.

ћ≥неконом≥ки ”крањни у межах своњх повноважень видаЇ на основ≥ й на виконанн¤ чинного законодавства накази, орган≥зуЇ та контролюЇ њх виконанн¤.

–≥шенн¤ м≥н≥стерства з питарь реал≥зац≥њ економ≥чноњ пол≥тики, прийн¤т≥ в межах його повноважень, Ї обовТ¤зковими дл¤ центральних ≥ м≥сцевих орган≥в державно≥ виконавчоњ влади, а також п≥дприЇмств, установ ≥ орган≥зац≥й.

ќсновними завданн¤ми ћ≥нпромпол≥тики ”крањни Ї: п≥дготовка пропозиц≥й щодо формуванн¤ державноњ промислово≥ пол≥тики та механ≥зму њњ реал≥зац≥њ; розробка прогнозних стратег≥чних напр¤м≥в розвитку промисловост≥ ”крањни, структурноњ ≥нвестиц≥йноњ пол≥тики у ц≥й сфер≥, анал≥з ф≥нансового стану розвитку промисловост≥, п≥двищенн¤ ефективност≥ д≥¤льност≥ та конкурентоспроможност≥ продукц≥њ п≥дприЇмств, в≥днесених до сфери д≥¤льност≥ ћ≥нпромпол≥тики ”крањни; розробка проект≥в державних програм розвитку промисловост≥ ”крањни, координац≥¤ д≥¤льност≥ орган≥в виконавчоњ влади щодо њх виконанн¤; участь у п≥дготовц≥ пропозиц≥й, спр¤мованих на створенн¤ та вдосконаленн¤ механ≥зму державного регулюванн¤ розвитку промисловост≥ ”крањни, участь у розробц≥ пропозиц≥й щодо розвитку м≥нерально-сировинноњ бавзи, у створенн≥ економ≥чного механ≥зму пргомислолвого природокористуванн¤, охорони довк≥лл¤; створенн¤ правових та економ≥чних умов, що стимулюють прискоренн¤ ≥нновац≥йних та ≥нвестиц≥йних процес≥в у промисловост≥, налагодженн¤ ≥нтегрованих м≥жнародних господарських звТ¤зк≥в.

ћ≥нагропрому ”крањни п≥дпор¤дкован≥  ом≥тет харчовоњ промисловост≥ ”крањни ≥  ом≥тет з питань сад≥ваництва, виноградарства та виноробноњ промисловост≥ ”крањни.

ќсновними завданн¤ми ћ≥нагропрому Ї розробка пропозиц≥й щодо основних напр¤мк≥в аграрноњ пол≥тики, а також реал≥зац≥¤ державноњ пол≥тики з питань розвитку с≥льського господарства, сад≥вництва, виноградарства, харчовоњ, переробноњ та виноробноњ промисловост≥.

–≥шенн¤ ћ≥нагропрому ”крањни, прийн¤т≥ в миежах його повноважень, Ї обовТзковими дл¤ виконанн¤ центральними та м≥сцевими органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤, п≥дприЇмствами, установами ≥ орган≥зац≥¤ми ус≥х форм власност≥ та громад¤нами.

ƒо повноважень рад у сфер≥ управл≥нн¤ економ≥кою необх≥дно в≥днести:

«атвердженн¤ програм соц≥ально-економ≥чного та культурного розвитку в≥дпов≥дних адм≥н≥стративно-територ≥альних одиниць, ц≥льових програм з ≥нших питань м≥сцевого самовр¤дуванн¤;

¬становленн¤ м≥сцевих податк≥в ≥ збор≥в та розм≥р≥в ≥х ставок у межах, визначених законом;

ѕрийн¤тт¤ р≥шень щодо випуску м≥сцевих позик;

ѕрийн¤тт¤ р≥шень щодо отриманн¤ позик з ≥нших м≥сцевих бюджет≥в та джерел, атакож щодо передач≥ кошт≥в з в≥дпов≥дного м≥сцевого бюджету;

¬ир≥шенн¤ в≥дпов≥дно до закону питань регулюванн¤ земельних в≥дносин;

«абезпеченн¤ збалансованого економ≥чного та соц≥ального розвитку в≥дпов≥дноњ територ≥њ, ефективного використанн¤ природних, трудових ≥ ф≥нансових ресурс≥в;

«алученн¤ до догов≥рних засад п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й належно в≥д форм власност≥ до участ≥ в комплексному соц≥ально-економ≥чному розвитку с≥л, селищ та м≥ст, координац≥¤ ц≥Їњ роботи на в≥дпов≥дн≥й територ≥њ.

ƒо повнловажень у сфер≥ економ≥ки, ¤к≥ делегован≥ органам м≥сцевого самоуправл≥нн¤ виконавчою владою, належать:

–озгл¤д ≥ узгодженн¤ план≥в п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й що не належать до комунальноњ власност≥ в≥дпов≥дних територ≥альних громад, зд≥йсненн¤ ¤ких може викликати негативн≥ соц≥альн≥, демограф≥чн≥, еколог≥чн≥ та ≥нш≥ насл≥дки, п≥дготовка до них висновк≥в ≥ внесенн¤ пропозиц≥й до в≥дпов≥дних орган≥в;

ѕогодженн¤ в установленому пор¤дку кандидатур дл¤ призначенн¤ на посаду кер≥вник≥в п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й, розташованих, на в≥дпов≥дн≥й територ≥њ, ¤к≥ перебувають у державн≥й власност≥;

«д≥йсненн¤ заход≥в щоджо розширенн¤ та вдосконаленн¤ мереж≥ п≥дприЇмств житлово-комунального господарства, торг≥вл≥, громадського харчуванн¤, побутового обслуговуван-

н¤, розвитку транспорту ≥ звТзку;

- «д≥йсненн¤ у встановленому пор¤дку державного контролю за дотриманн¤м законодавства, звтвердженоњ м≥стобуд≥вноњ документац≥њ при плануванн≥ та забудов≥ в≥дпов≥дних територ≥й; зупиненн¤ у випадках, передбаченихзаконом, буд≥вництва, ¤ке проводитьс¤ з порушенн¤м м≥стобуд≥вноњ документац≥њ ≥ проект≥в окремих обТЇкт≥в, атакож може запод≥¤ти шкоди навколишньому природному середовищу тощо.

1

Ќазва: ≈коном≥ка ¤к обТЇкт адм≥н≥стративно-правового регулюванн¤
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-17 (898 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->
Page generation 0.121 seconds
Хостинг от uCoz