≈коном≥чн≥ теми > ÷ентральний п≥дприЇмницький ремесловий реЇстр
÷ентральний п≥дприЇмницький ремесловий реЇстр—тор≥нка: 1/2
ѕершочерговими ц≥л¤ми при формуванн¤ центрального п≥дприЇмницького ремеслового реЇстру були орган≥зац≥¤ розширеного ≥нформац≥йного джерела про п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть, п≥дготуванн¤ заздалег≥дь актуальноњ статистики про стан ремесла п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, реал≥зуванн¤ економ≥чних положень до реЇстру ф≥рми, а також впровадженн¤ поворотного кругу даних дл¤ автоматизованого зд≥йсненн¤ обовТ¤зк≥в по опов≥щенню промисловими установами. ¬ рамках доповненн¤ до закону про рем≥сничу д≥¤льн≥сть в≥д 1996 року були визначен≥ завданн¤ центрального ремеслового реЇстру при бундесм≥н≥стерств≥ економ≥ки ≥ прац≥, ¤к≥ по-новому регулюють веденн¤ ремеслового реЇстру установами окресового управл≥нн¤, створюють юридичну базу дл¤ автоматичноњ передач≥ даних про рем≥сничу д≥¤льн≥сть ≥ допускають зв'¤зок даних центрального ремеслового реЇстру з даними ф≥рмового реЇстру. Ќад≥йн≥сть зв'¤зку центрального ремеслового реЇстру з ф≥рмовим реЇстром, з одного боку, уможливлюЇ завчасну п≥дготовку зм≥ни стану справ (наприклад, втрата ремеслових повноважень зареЇстрованим у ф≥рмовому реЇстр≥ субТЇктом права правонос≥Їм або реЇстровий запис у ф≥рмовому реЇстр≥ про реальний стан справ у рем≥снич≥й д≥¤льност≥, а з ≥ншого боку в≥дм≥ну протоколу про правов≥ в≥дносини в зб≥рц≥ судових документ≥в. як видно на приклад≥ кооперац≥њ з ф≥рмовим реЇстром, центральний ремесловий реЇстр в≥дображаЇ вже пров≥рений ур¤дом процес, ¤кий п≥дтримуЇтьс¤ в межах союзу та земель ≥ створюЇ суттЇву передумову дл¤ дотриманн¤ передбачених законом задач ≥ уможливлюЇ опитуванн¤ дл¤ отримуванн¤ ≥нформац≥њ. ќтримуванн¤ ≥нформац≥њ про громад¤н зд≥йснюЇтьс¤ органом управл≥нн¤ окресу, передбачаЇтьс¤ цим прискорити видачу необх≥дноњ ≥нформац≥њ в приватн≥й сфер≥, а також зробити доступним дан≥ центрального ремеслового реЇстру в обмежен≥й форм≥ безпосередньо через ≤нтернет. Ќа противагу ф≥рмовому реЇстру, центральний ремесловий реЇстр не волод≥Ї властивост¤ми громадського реЇстру ( на надан≥ ще повноваженн¤), а реЇстров≥ записи в центральному ремесловому реЇстр≥ не мають основополагаючого впливу. (У¬олокитаФ рос. зат¤гуванн¤ ≥з зм≥нами в закон≥ при реЇстрац≥њ в центральному ремесловому реЇстр≥ може привести до нанесенн¤ шкоди ≥нтересам п≥дприЇмц¤). ќрган≥зац≥¤ установ. омпетентн≥сть справ. ќск≥льки в положенн≥ 1994 р. про рем≥сничу д≥¤льн≥сть н≥чого ≥ншого не конкретизовано, Ї установи зг≥дно бундесзакону, а саме установи першоњ ≥нстанц≥њ, установи окресного управл≥нн¤. Ћандсгауптман (кер≥вник земл≥), кр≥м визначених особливими предписами випадк≥в, Ї уповноважений схвалювати ≥ дозвол¤ти (давати дозв≥л) на п≥дстав≥ ходотайств м≥ст з власним статутом, кр≥м ¬≥дн¤, столиц≥ федеративних земель, а також у випадку, коли м≥н≥стр економ≥чних справ не маЇ на це повноважень, або коли йдетьс¤ про п≥дприЇмц¤ ≥ його прагненн¤ зд≥йснювати перевезенн¤ в громадському транспорт≥, њзда ¤кого проходить через два ≥ б≥льше окрес≥в бундесземл≥. Ѕундесм≥н≥стр економ≥ки ≥ прац≥ Ї уповноважений, кр≥м визначених особливими предписами випадк≥в, надавати дозв≥л ≥ згоду на п≥дстав≥ хадатайств бундесземель ≥ бундесстолиц≥ ¬≥дн¤ ≥ у випадку, коли йдетьс¤ про громадський транспорт, маршрут сл≥дуванн¤ ¤кого проходить через дв≥ ≥ б≥льше бундесземель, або коли йдетьс¤ про п≥дприЇмництво, повТ¤зане з мандр≥вними м≥роприЇмствами, наприклад, мандр≥вним цирком. якщо в ¤к≥йсь справ≥ уповноваженим ¤вл¤Їтьс¤ м≥н≥стр з економ≥чних питань або ландсгауптман першоњ ≥нстанц≥њ, то ¬и можете дов≥р¤ти субординованим ≥нстанц≥¤м при проведенн≥ процесуальних д≥й, а вони Ї уповноважен≥ приймати р≥шенн¤ в≥д свого ≥мен≥. ћ≥сцева компетенц≥¤. оли хтось хоче займатис¤ ремеслом (синон≥м = п≥дприЇмництвом), ≥ не йдетьс¤ про обов'¤зкове одобренн¤ на його проведенн¤, то за¤ва на право займатис¤ п≥дприЇмництвом подаЇтьс¤ в органи окресного управл≥нн¤ по м≥сцю проживанн¤. оли хтось хоче займатис¤ п≥дприЇмництвом, що вимагаЇ згоди, то ходатайство подаЇтьс¤ ландсгауптману, ¤кий закр≥плений за в≥дпов≥дним м≥сцем розположенн¤. ¬еденн¤ п≥дприЇмницького реЇстру. ”станова окресного правл≥нн¤ повинна вести п≥дприЇмницький реЇстр, в ¤кому реЇструютьс¤ особи та ≥нш≥ закононос≥њ зг≥дно ІІ 365а ≥ 365б положенн¤ про п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть. ¬ бундесм≥н≥стерств≥ з економ≥чних питань ведетьс¤ центральний ремесловий реЇстр, в ¤кому реЇструютьс¤ вс≥ дан≥ з децентрал≥зованих реЇстр≥в. ”станови окресного правл≥нн¤ повинн≥ зм≥ни в ремеслових реЇстрах негайно передавати м≥н≥стерству економ≥ки ≥ прац≥ електронною поштою. ѕредмети публ≥чност≥. «агальне ¬ центральний ремесловий реЇстр занос¤тьс¤ основн≥ види п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, окр≥м заборонених законом, ¤к≥ п≥дл¤гають д≥њ закону про п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть 1994 року, закону про транспортн≥ перевозки 1995 року чи закону про нерегул¤рне (автобусне) сполученн¤. —убТЇкти права, ¤к≥ п≥дл¤гають реЇстрац≥њ: особи, ¤к≥ займаютьс¤ ремеслом (власники ремесла, орендатори), кер≥вники п≥дприЇмств (кер≥вники ф≥л≥ал≥в), або маюч≥ юридичне право працедавц≥ (дл¤ веденн¤ ≥нтегрованого п≥дприЇмництва). юридичн≥ особи, ≥ндив≥дуальн≥ п≥дприЇмства з правом торг≥вл≥ (в≥дкрит≥ торговельн≥ товариства ≥ командитн≥ товариства), а також зареЇстрован≥ в ф≥рмовому реЇстр≥ промислов≥ товариства (в≥дкрит≥ промислов≥ товариства ≥ командитн≥ товариства) можуть зд≥йснювати п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть, але повинн≥, ¤к правило, назначити в≥дпов≥дну особу кер≥вником п≥дприЇмства або орендатором. ƒан≥ про ф≥зичних ос≥б ‘ункц≥¤, ¤кою займаЇтьс¤ чи виконуЇ ф≥зична особа. ѕр≥звище, ≥мТ¤. јкадем≥чний ступень, академ≥чн≥ профес≥йн≥ в≥дм≥тки, а також положенн¤. ƒата народженн¤ “очне визначенн¤ п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥. ћ≥сцерозташуванн¤ п≥дприЇмництва, м≥сце розташуванн¤ ≥нших виробничих одиниць та виробничих одиниць ≥нтегрованих п≥дприЇмств. ƒата виникненн¤ ≥ завершенн¤ повноваженн¤ займатис¤ п≥дприЇмницькою д≥¤льн≥стю, права на веденн¤ ≥нтегрованого п≥дприЇмства ≥ права займатис¤ п≥дприЇмницькою д≥¤льн≥сть на ≥ншому виробничому м≥сц≥. ѕов≥домленн¤ про призначенн¤ кер≥вника п≥дприЇмства, кер≥вника ф≥л≥алу чи юридично уповноважених працедавц≥в. ѕочаток ≥ к≥нець функц≥њ кер≥вника п≥дприЇмства, кер≥вника ф≥л≥алу чи юридично уповноважених працедавц≥в. ¬ид п≥дприЇмництва (п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥). ‘≥рма ≥ реЇстровий номер ф≥рми. ƒальше в реЇстр п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ занос¤тьс¤ (ц≥ дан≥ лише дл¤ обмеженого користуванн¤) ѕр≥звище перед шлюбом. —тать. ћ≥сценародженн¤. ≤ндекс проживанн¤. ƒержавна приналежн≥сть. Ќомер соц≥ального страхуванн¤ ≥ зг≥дно І39 чл. 4 в≥д 1994 число рахунку. ¬≥дм≥тка про зв≥льненн¤. ѕрим≥тки стосовно І373с в≥д 1994 р. ѕрим≥тки про неплатоспроможн≥сть, банкрутство. ѕ≥дстави дл¤ завершенн¤ дозволу на п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть, в≥дкликанн¤ передач≥ права на приватну п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть орендатору, в≥дкликанн¤ назначеного п≥дприЇмства чи кер≥вника ф≥л≥алу. ƒан≥ про ≥нших субТЇкт≥в права ¤к ф≥зичних ос≥б. ‘ункц≥¤, ¤ку виконуЇ субТЇкт права, ведучи п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть. “очне визначенн¤ п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥. ћ≥сцезнаходженн¤ проведенн¤ п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, м≥сцезнаходженн¤ ≥нших виробничих одиниць ≥ виробничих одиниць ≥нтегрованих п≥дприЇмств. ћ≥сце ≥ б≥знесадреса дл¤ врученн¤ документ≥в. ƒата виникненн¤ ≥ зак≥нченн¤ права/дозволу займатис¤ п≥дприЇмницькою д≥¤льн≥стю, права на кер≥вництво ≥нтегрованим п≥дприЇмством, ≥ права вести п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть на ≥нших виробничих одиниц¤х. ¬ид п≥дприЇмництва. ѕравова форма. ‘≥рма ≥ ф≥рмовий номер. ƒальше в реЇстр п≥дприЇмництва занос¤тьс¤ записи (ц≥ дан≥ даютьс¤ лише дл¤ вузького кола, обмеженого в доступност≥) ѕом≥тки про зв≥льненн¤ (в≥д чогось). «г≥дно І39 гл 4. в≥д 1994 р. число службового рахунку. ѕом≥тки про неплатоспроможн≥сть, банкрутство. ѕричини дл¤ завершенн¤ (=в≥дм≥ну) дозволу на п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть, на в≥дкликанн¤ передач≥ права на п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть орендарю. ѕравов≥ положенн¤. ожна зм≥на наведених даних зд≥йснюЇтьс¤ з огл¤дом на причину ≥ часовий пром≥жок (наприклад, ¤кщо причина виходу субТЇкта права Ї передислокац≥њ м≥сце розташуванн¤, а не зм≥на чи перейменуванн¤ оренди). Ќе т≥льки повед≥нка окремих ос≥б при п≥дприЇмницький стосунках, але й х≥д розвитку окремих повноважень зм≥нюЇтьс¤ з плином ≥стор≥њ. «асоби публ≥чност≥. ≈лектронний процес опов≥щенн¤. якщо до обовТ¤зк≥в п≥дприЇмства зг≥дно положенн¤ про п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть в≥д 1994 року входить обовТ¤зок пов≥домл¤ти дан≥ в п≥дприЇмницький реЇстр, то п≥дприЇмство зд≥йснюЇ св≥й ≥нформац≥йний обовТ¤зок внесенн¤ в≥дпов≥дних даних в центральний п≥дприЇмницький реЇстр через електронну пошту. ѕ≥дприЇмство чи установа передаЇ в≥дпов≥дн≥ дан≥ з центрального реЇстру автоматично, оск≥льки приймач Ї здатний техн≥чно опрацювати дан≥. ¬иборка з п≥дприЇмницького реЇстру. ”станова окресного управл≥нн¤ маЇ дати ≥нформац≥ю про незм≥нн≥ дан≥ (ст.3 числа в≥д 1 до 11) дл¤ ф≥зичних ос≥б ≥ про незм≥нн≥ дан≥ (ст.4, числа в≥д 1 до 8) дл¤ ≥нших субТЇкт≥в права. ѕро зм≥нн≥ дан≥ (ст.4 є12-є19) дл¤ ф≥зичних ос≥б ≥ зм≥нн≥ дан≥ (ст.4 є9-є10) дл¤ ≥нших субТЇкт≥в права даЇтьс¤ дов≥дка, ¤кщо хто ходатайствуЇ про це, маЇ дл¤ цього правовий ≥нтерес. ѕро спецв≥домост≥ не надаютьс¤ н≥¤к≥ дов≥дки. ќтримувачам компТютерних даних надаЇтьс¤ необмежена дов≥дка про внесен≥ в центральний п≥дприЇмницький реЇстр дан≥, оск≥льки це створюЇ суттЇв≥ передумови дл¤ сприйманн¤ (отриманн¤) юридичних завдань.
Ќазва: ÷ентральний п≥дприЇмницький ремесловий реЇстр ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-17 (475 прочитано) |