∆урнал≥стика > “ексти дл¤ веб-стор≥нок
“ексти дл¤ веб-стор≥нок
Ќаписанн¤ текст≥в дл¤ веб-стор≥нок на 90% складаЇтьс¤ з маркетингу та на 10% Ч з техн≥чних деталей. ористувач≥ Internet б≥льш за все ц≥нують ≥нформац≥ю, але основним витоком ≥нформац≥йних веб-стор≥нок Ї саме текст. –озм≥щен≥ користувачами на серверах тексти повинн≥ бути менш красномовними, н≥ж прес-рел≥зи. Ќайголовн≥шою метою при написанн≥ текст≥в повинно бути використанн¤ техн≥чноњ та розважальноњ ≥нформац≥њ дл¤ вид≥ленн¤ особливостей вашоњ ф≥рми. “реба зважити на те, що низька варт≥сть системи WWW призводить до того, що у будь-¤кого сервера ≥снуЇ велика к≥льк≥сть конкурент≥в. “ому тексти на ваш≥й стор≥нц≥ повинн≥ ч≥тко в≥дпов≥дати на запитанн¤: „им ваша компан≥¤ в≥др≥зн¤Їтьс¤ в≥д ≥нших? як ви можете обгрунтувати та п≥дкреслити цю р≥зницю? “екст на "домашн≥й стор≥нц≥" повинен ознайомити в≥дв≥дувача не з вашою продукц≥Їю, а з вашим сервером. —тор≥нки з описом продукц≥њ повинн≥ в≥дкриватис¤ трохи згодом. Ќа "домашн≥й стор≥нц≥" необх≥дно ознайомити ≥з загальним зм≥стом серверу, подавати останн≥ зм≥ни та способи отриманн¤ ≥нформац≥њ. “ам також розм≥щуютьс¤ контактн≥ телефони та адреса. Ѕ≥льш≥сть автор≥в веб-стор≥нок уперше стикаЇтьс¤ з г≥пертекстовими посиланн¤ми. –обити тексти, що мають так≥ посиланн¤, досить ц≥каво, одначе не треба цим захоплюватис¤ ≥ перетворювати кожне слово на таке посиланн¤. ѕотр≥бно простежувати розроблений вами сценар≥й ≥ робити посиланн¤ т≥льки там, де це виправдовуЇтьс¤. ожне посиланн¤ необх≥дно супроводжувати описом. якщо посиланн¤м Ї слово з тексту, то останн≥й повинен описувати об'Їкт, на котрий воно вказуЇ. якщо на ваш≥й стор≥нц≥ знаходитьс¤ к≥лька посилань на ≥нш≥ вузли, то доповн≥ть кожну з них коментар¤ми. —аме можлив≥сть коментуванн¤ посилань в≥др≥зн¤Ї веб-систему в≥д систем FTP ≥ Gopher. ƒл¤ в≥дв≥дувач≥в вашого серверу немаЇ н≥чого приЇмн≥шого, н≥ж навманн¤ клацати мишею у пошуках потр≥бноњ ≥нформац≥њ. якщо посиланн¤ вказуЇ на файл, ¤кий може бути отриманий користувачем, вкаж≥ть б≥л¤ нього розм≥р цього файла. ƒл¤ користувач≥в системи WWW видатки визначаютьс¤ розм≥ром файл≥в, ≥ пропонувати њм файли, в ¤ких не зазначено њх розм≥р Ч це те ж саме, що продавати товар, не визначивши його ц≥ну. якщо користувач не знаЇ розм≥ру файла, в≥н може почати його отриманн¤, приблизно оц≥нити та в≥дмовитись в≥д нього. Ќа ц≥ марн≥ витрати буде використовуватис¤ не т≥льки час користувача, а й ресурси вашого серверу. «азначенн¤ розм≥ру файла дозвол¤Ї виключити таку можлив≥сть Ч просто напиш≥ть "ћона Ћ≥за" (56 ). ѕерш≥ стор≥нки газет плануютьс¤ таким чином, щоб найб≥льш важлив≥ та ц≥кав≥ матер≥али розташовувались у верхн≥й частин≥. –ешту ≥нформац≥њ, ¤ка знаходитьс¤ в нижн≥й половин≥ домашньоњ стор≥нки або на ≥нших стор≥нках сайту, просто не видно. ÷ими ж правилами треба користуватис¤ при розробц≥ веб-стор≥нок. Ѕ≥льш≥сть користувач≥в прид≥л¤Ї мало уваги посиланн¤м, зображенн¤м ≥ текстам, що знаход¤тьс¤ у нижн≥й частин≥ WWW. ƒе¤к≥ в≥домост≥ треба зазначати на кожн≥й стор≥нц≥. ƒо таких в≥домостей належать електронна адреса та ≥м'¤ адм≥н≥стратора серверу (Web-майстра), а також назва компан≥њ та в≥домост≥ про авторське право. Ќа кожн≥й веб-стор≥нц≥ присутн≥ також два "невидимих" елементи Ч адреса (URL) ц≥Їњ стор≥нки, що дозвол¤Ї до нењ повернутис¤ тим користувачам, ¤к≥ записали њњ на диск чи видрукували на принтер≥, а також назва стор≥нки. ÷≥ елементи зазначаютьс¤ у файл≥ "закладок" програм перегл¤ду WWW ≥ використовуютьс¤ р≥зними пошуковими серверами. Ќазва стор≥нки повинна нести назву компан≥њ ≥ короткий опис стор≥нки.
| 1 |
Ќазва: “ексти дл¤ веб-стор≥нок ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-17 (340 прочитано) |