Sort-ref.narod.ru - реферати, курсові, дипломи
  Головна  ·  Замовити реферат  ·  Гостьова кімната ·  Партнери  ·  Контакт ·   
Пошук


Рекомендуєм

Маркетинг > Міжнародний кодекс рекламної практики


Стаття 16. Тексти й ілюстрації, незважаючи на свою істинність, повинні бути доступні для перевірки. Рекламодавці повинні забезпечувати необхідні докази і надавати їх без зволікання органам самоврядування, відповідальним за дотримання даного Кодексу.

Стаття 17. Рекламодавці, рекламні агенти або агентства, видавці, власники ЗМІ або інші учасники контрактів щодо рекламних послань, не повинні брати участь у поширенні рекламних послань, що будуть знайдені неприйнятними відповідними органами самоврядування.

12

Назва: Міжнародний кодекс рекламної практики
Дата публікації: 2005-03-03 (1140 прочитано)

Реклама



Яндекс цитирования
xanax cheap - quote dealer - - best knows - lowest airfares - online mortgage - online bank
Page generation 0.707 seconds
Хостинг от uCoz